Jak pisałem wyżej nie zamierzam z tego tytułu czerpać jakichkolwiek profitów. Dodatek robię głównie z myślą o sobie, ale skoro już poświęcę na to trochę czasu i energii to chcę się też podzielić z innymi ludźmi.A będziesz to oferował w ramach sprzedaży?
Warhammer Quest: The Adventure Card Game (J. Kemppainen, A. Sadler, B. Sadler)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- Marx
- Posty: 2420
- Rejestracja: 24 sty 2016, 10:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 17 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Przepraszam, przegapiłem tę informację. Pamiętam, że kilku użytkowników forum przetłumaczyło i udostępniło grę XenoShyft. Może oni będą mądrzejsi ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 22 lis 2015, 10:42
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Ale wiesz.. jakbyś udostępnił adres portfela Bitcoin lub ew konto bankowe do dobrowolnych wpłat, pewno znajdzie się parę wdzięcznych osób, które chciały by jakoś podziękować bardziej za pracę, w końcu dostarczysz im rozrywki na parę kolejnych godzin
- Antioch Seleucyda
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 maja 2013, 09:30
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 1 time
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Imho wrzucił bym na boardgame geeka, lub odezwał się do
https://staryswiat.wordpress.com
znajdziesz tam przy 1 pełną i drugą rozpoczętą kampanię do WHQ.
https://staryswiat.wordpress.com
znajdziesz tam przy 1 pełną i drugą rozpoczętą kampanię do WHQ.
https://monitor-historyczny.pl/ - blog o książkach historycznych oraz wojennych grach historycznych.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dokładnie pomyślałem o staryswiat.wordpress.comAntioch Seleucyda pisze:Imho wrzucił bym na boardgame geeka, lub odezwał się do
https://staryswiat.wordpress.com
znajdziesz tam przy 1 pełną i drugą rozpoczętą kampanię do WHQ.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Niestety samym złożeniem kart w całość zajmę się dopiero za około 2 tygodnie.
W dalszych planach mam stworzenie kolejnych bohaterów (w wersji polskiej i angielskiej) wzorując się na komputerowej wersji WHQ http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=293098.
Jednak z tym na pewno będzie dużo więcej pracy aby zachować dobry balans gry.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
No i powiem wam, że borsuczy płacz najstraszniejszego z zabojców trolli oraz elfa zwanego największym z najmniejszym zmusił mnie do złagodzenia reguł ostatniego questu.. Tak więc nowa wersja "W zmowie z Khornem" pojawiła się wśrod moich plików. Teraz nawet najbardziej gnuśni łowcy przygód powinni poradzić sobie z championem.
Oto link: https://1drv.ms/f/s!AmCI41o4nYGKgWbCfo8LGkcExa_n
Ale wracając do tematu, ktory rzucił Ragathol. Co z kolejną kampania? Macie jakieś pomysły? Co sądzicie o wyprawie do Sylvanii i konfrontacji z pradawnym rodem von Carsteinów?
Oto link: https://1drv.ms/f/s!AmCI41o4nYGKgWbCfo8LGkcExa_n
Ale wracając do tematu, ktory rzucił Ragathol. Co z kolejną kampania? Macie jakieś pomysły? Co sądzicie o wyprawie do Sylvanii i konfrontacji z pradawnym rodem von Carsteinów?
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Kilka pomysłów na szybko z głowy:
- Kislev i kampania z dużą ilością walki, odpieranie najazdu sił chaosu, w jednym queście pomagają nam kislevscy husarze![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- pomoc w odzyskaniu włości reikslandzkiego szlachcica w Księstwach Granicznych, podróż karawaną z Imperium na miejsce docelowe, ataki bandytów/zielonoskórych i osłanianie karawany/ważnej postaci, na miejscu walka z najemniczą armią uzurpatora, a w ostatnim queście połączenie sił by odeprzeć atak orczego watażki
- eksploracja opuszczonego krasnoludzkiego Karaku, skrywającego mroczną tajemnicę, pierwszy quest to dostanie się na miejsce, później schodzimy coraz głębiej i odkrywamy pokolei tajemniczy los krasnoludów
- bohaterowie przybywają do nadmorskiej wioski po zapłatę, pech chce, że na wioskę napadają mroczne elfy, mordując i porywając część mieszkańców, w tym tego kto miał płacić
Pierwsza misja to obrona w trakcie najazdu, następne to pogoń za piratami a w ostatniej bitwa na statku razem z salwami dział i abordażem
- trochę inny klimat - Nuln i intrygi szlacheckie, prowadzimy śledztwo w sprawie porwania szlachcianki, potem okazuje się, że są to porachunki między rodami, i trafiamy w sam ich środek, w innej misji chronimy ważną postać przed próbą asasynacji, w jeszcze innej odbijamy kogoś z kryjówki przeciwnika w dokach, ogólnie kampania nastawiona bardziej na zbieranie sukcesów na obszarach
To takie bardziej standardowe. Ale możliwości jest multum, od Bretonii i jakichś turniejów rycerskich do nawet dżungli nowego świata i lizardmanów.
- Kislev i kampania z dużą ilością walki, odpieranie najazdu sił chaosu, w jednym queście pomagają nam kislevscy husarze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- pomoc w odzyskaniu włości reikslandzkiego szlachcica w Księstwach Granicznych, podróż karawaną z Imperium na miejsce docelowe, ataki bandytów/zielonoskórych i osłanianie karawany/ważnej postaci, na miejscu walka z najemniczą armią uzurpatora, a w ostatnim queście połączenie sił by odeprzeć atak orczego watażki
- eksploracja opuszczonego krasnoludzkiego Karaku, skrywającego mroczną tajemnicę, pierwszy quest to dostanie się na miejsce, później schodzimy coraz głębiej i odkrywamy pokolei tajemniczy los krasnoludów
- bohaterowie przybywają do nadmorskiej wioski po zapłatę, pech chce, że na wioskę napadają mroczne elfy, mordując i porywając część mieszkańców, w tym tego kto miał płacić
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- trochę inny klimat - Nuln i intrygi szlacheckie, prowadzimy śledztwo w sprawie porwania szlachcianki, potem okazuje się, że są to porachunki między rodami, i trafiamy w sam ich środek, w innej misji chronimy ważną postać przed próbą asasynacji, w jeszcze innej odbijamy kogoś z kryjówki przeciwnika w dokach, ogólnie kampania nastawiona bardziej na zbieranie sukcesów na obszarach
To takie bardziej standardowe. Ale możliwości jest multum, od Bretonii i jakichś turniejów rycerskich do nawet dżungli nowego świata i lizardmanów.
I will learn to breathe water.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Zgadzam się Robuzzie z Krainy gdzie wstają poranki, należy wybrać zatem kampanie, która będzie pasowała większości. Ja ze swojej strony proponuję:
- podróż do Sylvanii, na zaproszenie dziedzica jednego z rodów. Zawiązanie akcji następuje w momencie krwawej jatki podczas uczty. Bohaterowie będą musieli pomścić śmierć głowy rodziny, rozwikłać całą intrygę, za którą stoją mroczne moce i nieśmiertelność okupiona żądzą krwi, z zaskakującym finałem w którym zmierzą się z nie do końca umarłym swoim gospodarzem.
- wyprawa Góry Szare w poszukiwaniu złota. A przecież wszyscy wiedzą, że nie ma złota w Szarych Górach. Czai się natomiast zło w pradawnym zamku Drachenfels.
- ekspedycja w samo serce Drakwaldu w celu odnalezienia skradzionego klejnotu czarodzieja, który wynajął bohaterów, a który okazuje się być ukrytym chaosytą i z którym w ostatnim queście będą musieli się zmierzyć.
- podróż do Sylvanii, na zaproszenie dziedzica jednego z rodów. Zawiązanie akcji następuje w momencie krwawej jatki podczas uczty. Bohaterowie będą musieli pomścić śmierć głowy rodziny, rozwikłać całą intrygę, za którą stoją mroczne moce i nieśmiertelność okupiona żądzą krwi, z zaskakującym finałem w którym zmierzą się z nie do końca umarłym swoim gospodarzem.
- wyprawa Góry Szare w poszukiwaniu złota. A przecież wszyscy wiedzą, że nie ma złota w Szarych Górach. Czai się natomiast zło w pradawnym zamku Drachenfels.
- ekspedycja w samo serce Drakwaldu w celu odnalezienia skradzionego klejnotu czarodzieja, który wynajął bohaterów, a który okazuje się być ukrytym chaosytą i z którym w ostatnim queście będą musieli się zmierzyć.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Tego już nie warto... Spoilerem popsułeś całą zabawę...berger pisze:- ekspedycja w samo serce Drakwaldu w celu odnalezienia skradzionego klejnotu czarodzieja, który wynajął bohaterów, a który okazuje się być ukrytym chaosytą i z którym w ostatnim queście będą musieli się zmierzyć.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
misioooo pisze:Tego już nie warto... Spoilerem popsułeś całą zabawę...berger pisze:- ekspedycja w samo serce Drakwaldu w celu odnalezienia skradzionego klejnotu czarodzieja, który wynajął bohaterów, a który okazuje się być ukrytym chaosytą i z którym w ostatnim queście będą musieli się zmierzyć.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Jakis czas temu zaplanowalem sobie kampanie RPG, ktora nie doszla do skutku ze wzgledu na brak czasu ale teraz widze dla niej szanse na przeniesienie do WQ.
Fabula nastepujaca:
Bohaterowie po wesolej libacji w Altdorfie zostaja ogluszeni, po czym budza sie w lokalnym areszcie oskarzeni o zabojstwo Arcykaplana zakonu Sigmarytow. Okazuje sie ze znaleziono ich na miejscu zbrodni po czym pojmala ich straz zakonna. Zebrano takze wszelkie obciazajace ich dowody. Nazajutrz ma sie odbyc sad uliczny i publiczny stryczek dla zbrodniarzy. Szczesciem w nieszczesciu ich wspolwiezniem okazuje sie miejscowy ksiaze zlodziei z ktorym przypadkowo uczestniczyli w libacji dnia powszedniego. Ksiecia zlodziei odbijaja noca jego ludzie, bohaterom takze udaje sie uciec. Nastepnie probuja rozwiklac zagadke wplatania ich w morderstwo i gdzie odkrywaja ze Chaos moze zalegnac sie w najmniej spodziewanych miejscach. Beda scigani przez rozne frakcje ktore chcialy odzyskac pewien plugawy artefakt z rak Naczelnego Sigmaryty a ktory zaginal, jednak beda przekonani ze to bohaterowie go posiadaja.
Wiecej nie dodam bo bedzie ze spoileruje:P nie wiem tylko jak fabula sie dokladnie przelozy na mechanike gry bo gre kupuje w tym miesiacu, totez moja niecierpliwosc wzgledem zakupu rosnie z kazdym Waszym postem:)
Fabula nastepujaca:
Bohaterowie po wesolej libacji w Altdorfie zostaja ogluszeni, po czym budza sie w lokalnym areszcie oskarzeni o zabojstwo Arcykaplana zakonu Sigmarytow. Okazuje sie ze znaleziono ich na miejscu zbrodni po czym pojmala ich straz zakonna. Zebrano takze wszelkie obciazajace ich dowody. Nazajutrz ma sie odbyc sad uliczny i publiczny stryczek dla zbrodniarzy. Szczesciem w nieszczesciu ich wspolwiezniem okazuje sie miejscowy ksiaze zlodziei z ktorym przypadkowo uczestniczyli w libacji dnia powszedniego. Ksiecia zlodziei odbijaja noca jego ludzie, bohaterom takze udaje sie uciec. Nastepnie probuja rozwiklac zagadke wplatania ich w morderstwo i gdzie odkrywaja ze Chaos moze zalegnac sie w najmniej spodziewanych miejscach. Beda scigani przez rozne frakcje ktore chcialy odzyskac pewien plugawy artefakt z rak Naczelnego Sigmaryty a ktory zaginal, jednak beda przekonani ze to bohaterowie go posiadaja.
Wiecej nie dodam bo bedzie ze spoileruje:P nie wiem tylko jak fabula sie dokladnie przelozy na mechanike gry bo gre kupuje w tym miesiacu, totez moja niecierpliwosc wzgledem zakupu rosnie z kazdym Waszym postem:)
- nightrunner
- Posty: 133
- Rejestracja: 03 sty 2013, 10:32
- Has thanked: 4 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Mechanika WQ nastawiona jest przede wszystkim na walkę, więc adaptacja bardziej rozwiniętych scenariuszy może być trudna, ale w sumie wykonalna. W wyżej wymienionej przygodzie przy lekkim przymrużeniu oka, pierwszy etap dotyczący libacji mógłby być np. "pojedynkami" naszych bohaterów z kuflami piwa, beczułkami wina i natretnymi toastami biesiadników itp. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
W sensie fabularnym czy mechaniki?:Dnightrunner pisze:Mechanika WQ nastawiona jest przede wszystkim na walkę, więc adaptacja bardziej rozwiniętych scenariuszy może być trudna, ale w sumie wykonalna. W wyżej wymienionej przygodzie przy lekkim przymrużeniu oka, pierwszy etap dotyczący libacji mógłby być np. "pojedynkami" naszych bohaterów z kuflami piwa, beczułkami wina i natretnymi toastami biesiadników itp.
Jesli o mechanikę idzie to raczej wstep dot. libacji pozostawilbym bardziej jako opis sytuacji a wlasciwa akcja przrniesiona na mechanike zaczelaby sie w lochu/areszcie.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Witam widzę że coś się dzieje na forum. Ja ostatnio za dużo czasu nie mam bo córka mi go pochłania ale jestem wtrakce wymyślania wolnego tworzenia. Skupiam się na regrywalności kampanii, cechach potworów i losowości.
I tak na szybkiego kilka zdolności potworów:
- REGENERACJA X: leczy X życia
- WAMPIRYZM: leczy tyle życia ile zada ran
- OPANCERZONY/TWARDY: otrzymuje połowę ran zaokrąglając w dół
- CZAR: ZBROJA X: połóż X żetonów sukcesu na potworze z najwyższą rangą. 1 żeton sukcesu = 1 odporności
- HIPNOZA/OPĘTANIE: wykonujesz akcje ataku (jeśli to możliwe) przeciwko bohaterowi po twojej prawej stronie
- MAŁY/ZWINNY/SZYBKI: może zostać zaatakowany tylko wtedy gdy inny bohater wyczerpie akcje wsparcie
- AURA STRACHU X: jeśli znajduje się w strefie starcia, bohater odejmuje X kości z akcji którą wykonuje
- PRZYWÓDCA: przesuwa do swojej strefy wroga z najwyższą ranką ze strefy bohatera po prawej stronie
- PROWOKACJA: musisz zaatakować tego wroga (jeśli to możliwe)
Jeśli chodzi o kampanie myślę nad dodaniem dużej ilości losowych elementów które zapewnią regrywalność całej kampanii, np.:
1. Kampania = 5 scenariuszy (temat: wampiry i nieumarli)
2. Robimy 5 scenariuszy które są naszą stałą bazową, zawsze takie same. Ale?
3. W scenariuszu 1,3,5 losujemy nemezis z puli. Jeśli go pokonamy pula zmaleje, jeśli nie przechodzi do następnego scenariusza. Dzięki temu nie zawsze w danym scenariuszu będzie konkretny nemezis = regrywalność. Np. mamy jako nemezis 3 wampiry ze swoimi mocami i 3 scenariusze = 9 kombinacji.
4. Wprowadzenie stałej zasady do całej kampanii, oczywiście losowej = regrywalnośc. Obowiązuje ona we wszystkich 5 scenariuszach. Np. za każdym razem kiedy wyrzucisz na kości symbol nemezis połóż 1 żeton na karcie nemezis. Jeśli na karcie nemezis znajdzie się X żetonów: w strefie cienia pojawiają się ghule lub pojawia się straż wampira, albo wszyscy tracą po 2 życia, itp.
5. Zamiana akcji w celu przejścia do następnej lokacji. Np. Bronimy się pod murami wraz z resztą mieszkańców, aby przejść dalej używamy akcji wsparcia do kładzenia żetonów eksploracji na karcie obszaru (pomagamy w obronie) lub nieumarły smok padł przed bramą i trzeba się przez niego przerąbać więc tylko akcją ataku będziemy kładli żetony, itp.
Jeśli chodzi o sam scenariusz to kiepsko mi to idzie, raczej wole bawić się mechaniką i urozmaiceniem gry.
No i nie jestem tak obeznany w starym świecie więc jak użyłem błędnego nazewnictwa to sorki.
P.s. jestem chętny do współpracy, ale chciałbym aby scenariusze były w wersji polskiej jeśli taka możliwość istnieje.
I tak na szybkiego kilka zdolności potworów:
- REGENERACJA X: leczy X życia
- WAMPIRYZM: leczy tyle życia ile zada ran
- OPANCERZONY/TWARDY: otrzymuje połowę ran zaokrąglając w dół
- CZAR: ZBROJA X: połóż X żetonów sukcesu na potworze z najwyższą rangą. 1 żeton sukcesu = 1 odporności
- HIPNOZA/OPĘTANIE: wykonujesz akcje ataku (jeśli to możliwe) przeciwko bohaterowi po twojej prawej stronie
- MAŁY/ZWINNY/SZYBKI: może zostać zaatakowany tylko wtedy gdy inny bohater wyczerpie akcje wsparcie
- AURA STRACHU X: jeśli znajduje się w strefie starcia, bohater odejmuje X kości z akcji którą wykonuje
- PRZYWÓDCA: przesuwa do swojej strefy wroga z najwyższą ranką ze strefy bohatera po prawej stronie
- PROWOKACJA: musisz zaatakować tego wroga (jeśli to możliwe)
Jeśli chodzi o kampanie myślę nad dodaniem dużej ilości losowych elementów które zapewnią regrywalność całej kampanii, np.:
1. Kampania = 5 scenariuszy (temat: wampiry i nieumarli)
2. Robimy 5 scenariuszy które są naszą stałą bazową, zawsze takie same. Ale?
3. W scenariuszu 1,3,5 losujemy nemezis z puli. Jeśli go pokonamy pula zmaleje, jeśli nie przechodzi do następnego scenariusza. Dzięki temu nie zawsze w danym scenariuszu będzie konkretny nemezis = regrywalność. Np. mamy jako nemezis 3 wampiry ze swoimi mocami i 3 scenariusze = 9 kombinacji.
4. Wprowadzenie stałej zasady do całej kampanii, oczywiście losowej = regrywalnośc. Obowiązuje ona we wszystkich 5 scenariuszach. Np. za każdym razem kiedy wyrzucisz na kości symbol nemezis połóż 1 żeton na karcie nemezis. Jeśli na karcie nemezis znajdzie się X żetonów: w strefie cienia pojawiają się ghule lub pojawia się straż wampira, albo wszyscy tracą po 2 życia, itp.
5. Zamiana akcji w celu przejścia do następnej lokacji. Np. Bronimy się pod murami wraz z resztą mieszkańców, aby przejść dalej używamy akcji wsparcia do kładzenia żetonów eksploracji na karcie obszaru (pomagamy w obronie) lub nieumarły smok padł przed bramą i trzeba się przez niego przerąbać więc tylko akcją ataku będziemy kładli żetony, itp.
Jeśli chodzi o sam scenariusz to kiepsko mi to idzie, raczej wole bawić się mechaniką i urozmaiceniem gry.
No i nie jestem tak obeznany w starym świecie więc jak użyłem błędnego nazewnictwa to sorki.
P.s. jestem chętny do współpracy, ale chciałbym aby scenariusze były w wersji polskiej jeśli taka możliwość istnieje.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 20:52 przez Ragathol, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Super, że ktoś chce się brać za fanowskie scenariusze! Wielkie gratulacje i też postaram się pomóc. Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale myślę, że oprócz nowych scenariuszy i przeciwników warto byłoby się zastanowić nad nowymi kartami ekwipunku. Z podstawki jest tego trochę mało. A przynajmniej jeśli chodzi o bronie dobre dla Zabójcy Trolli. Jakiś dwuręczny topór, którym można by atakować do 2 przeciwników jednocześnie to by się przydał ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Ragathol, bardzo fajne pomysły zdolności wrogów. Na pewno będzie trzeba je wykorzystać przy tworzeniu scenariuszy.
Laki, jeśli chodzi o problem z niewielką ilością kart ekwipunku, to my wykorzystaliśmy może z 1/4 dostępnych broni. Serio. Podczas eksploracji ikonka skarbu nie wypada tak często na karciochach, a pomiędzy questami tylko raz skorzystaliśmy z możliwości zakupów grając w ostatnią kampanię. Ale jeśli ktoś będzie miał jakieś ciekawe propozycje to czemu nie..
Laki, jeśli chodzi o problem z niewielką ilością kart ekwipunku, to my wykorzystaliśmy może z 1/4 dostępnych broni. Serio. Podczas eksploracji ikonka skarbu nie wypada tak często na karciochach, a pomiędzy questami tylko raz skorzystaliśmy z możliwości zakupów grając w ostatnią kampanię. Ale jeśli ktoś będzie miał jakieś ciekawe propozycje to czemu nie..
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dodam tylko że do każdego scenariusza można dodać zasady dodatkowe które też będą losowane co przełoży się na regrywalność. Np. w kampanii wampiry i nieumarli w jednym z scenariuszy można by było losować 1 z 3 kart które kładziesz obok scenariusza i obowiązują w tej przygodzie.
1.WYBUCHAJĄCE ZWŁOKI: jak pokonasz przeciwnika rzuć kością jak wypadnie symbol nemezis otrzymujesz 1 ranę.
2.KLĄTWA NIEUMARŁYCH: jak pokonasz przeciwnika rzuć kością jak wypadnie symbol nemezis wyczerp jedną akcje.
3.TRUJĄCE ZWŁOKI: jak pokonasz przeciwnika rzuć kością jak wypadnie symbol nemezis otrzymujesz stan choroba.
Oczywiście jak ktoś chce to może z tych zasad nie korzystać, ale jest to zwiększenie poziomu trudności i regrywalności
1.WYBUCHAJĄCE ZWŁOKI: jak pokonasz przeciwnika rzuć kością jak wypadnie symbol nemezis otrzymujesz 1 ranę.
2.KLĄTWA NIEUMARŁYCH: jak pokonasz przeciwnika rzuć kością jak wypadnie symbol nemezis wyczerp jedną akcje.
3.TRUJĄCE ZWŁOKI: jak pokonasz przeciwnika rzuć kością jak wypadnie symbol nemezis otrzymujesz stan choroba.
Oczywiście jak ktoś chce to może z tych zasad nie korzystać, ale jest to zwiększenie poziomu trudności i regrywalności
- Kasper
- Posty: 210
- Rejestracja: 04 gru 2010, 00:04
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
A mi podoba się pomysł ze zwiększeniem regrywalności kampanii. Dawno dawno temu w jednym z pierwszych numerów Magii i Miecza (siódmym bodajże) było coś co nazywało się: "Księgą przygód". Rzucało się kośćmi i z danej tabeli odczytywało np.: motyw przewodni, głównego złego itd. Oczywiście czasami wychodziły bzdury ale myśląc i mając odpowiednią liczbę różnorodnych antagonistów mogłoby się to sprawdzić.
Co do umiejętności/zdolności wrogów to bazując na Warhamerowskim Bestariuszu jest w czym wybierać.
Co do umiejętności/zdolności wrogów to bazując na Warhamerowskim Bestariuszu jest w czym wybierać.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Przetłumaczony Zabójca Trolli oraz Łowca Czarownic są w trakcie przygotowania.
W międzyczasie wymyśliłem zasady do 6 nowych bohaterów co da łączną pulę 12 bohaterów.
Na pierwszy ogień przedstawiam Ogre Irongut i Gray Wizard.
Żelaznoflaki Ogr
Zdrowie: 28 (II graczy), 20 (III graczy), 16 (IV graczy)
Podstawowy Atak: Zamachowiec
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Atak: (dwie kości) Przed wykonaniem tej akcji możesz wskazać do 2 wrogów.
Zaawansowany Atak: Czaszkołamacz
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Atak: (trzy kości) Przed wykonaniem tej akcji możesz wskazać do 2 wrogów.
Podstawowe Wsparcie: Rozróba
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Możesz przyjąć 1 ranę aby wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Wsparcie: (jedna kość)
* Wskazany bohater może przygotować 1 akcję.
* Przygotuj wszystkie swoje akcje.
Zaawansowane Wsparcie: Rozpierducha
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Możesz przyjąć 1 ranę aby wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Wsparcie: (dwie kości)
* Wskazany bohater może przygotować 1 akcję.
* Przygotuj wszystkie swoje akcje.
Podstawowa Eksploracja: Po żarełko!
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Eksploracja: (dwie kości)
* Możesz odrzucić 1 żeton postępu z lokacji aby uleczyć 2 rany.
* Dobierz i rozpatrz 1 kartę lochu.
Zaawansowana Eksploracja: Po wincyj żarełka!
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Eksploracja: (trzy kości)
* Możesz odrzucić do 2 żetonów postępu z lokacji, za każdy odrzucony żeton postępu ulecz 2 rany.
* Dobierz i rozpatrz 1 kartę lochu.
Podstawowy Odpoczynek: Twardogłowy
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Odpoczynek: (dwie kości) otrzymujesz +1 (tarcza).
Zaawansowany Odpoczynek: Zwinięty w Kulę
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Odpoczynek: (trzy kości) za każdego aktywnego wroga w twojej strefie starć otrzymujesz +1 (tarcza).
Legendarny ekwipunek:
Piekielne serce (Dodatek - Podręczne) W swojej aktywacji możesz wyczerpać 1 wroga w cieniu. Limit raz na turę.
Ogrza maczuga (Broń - Biała) podczas Ataku zignoruj odporność wroga.
Ogrza szabla (Broń - Biała) po Ataku wróg otrzymuje stan krwawienie.
Szary Czarodziej
Zdrowie: 23 (II graczy), 15 (III graczy), 11 (IV graczy)
Podstawowy Atak: Cieniste Sztylety
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Atak dystansowy: (jedna kość). Przed wykonaniem tej akcji możesz wskazać do 2 wrogów.
* Przygotuj wszystkie swoje akcje.
Zaawansowany Atak: Cienisty Pocisk
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Atak dystansowy: (dwie kości). Przed wykonaniem tej akcji możesz wskazać do 3 wrogów.
* Przygotuj wszystkie swoje akcje.
Podstawowe Wsparcie: Ostrze Nocy
* Wsparcie: (dwie kości)
* Wskazany bohater może przygotować 1 akcję. Możesz wyczerpać dowolną akcję aby wskazany bohater przygotował dodatkową akcję.
Zaawansowane Wsparcie: Przypływ Energii
* Wsparcie: (trzy kości)
* Wskazany bohater może przygotować 1 akcję. Możesz wyczerpać dowolną akcję aby wskazany bohater przygotował dodatkową akcję.
Podstawowa Eksploracja: Tarcza Iluzji
* Wszyscy wrogowie w twojej strefie starć wykonują odwrót.
* Eksploracja: (dwie kości)
* Dobierz i rozpatrz 1 kartę lochu.
Zaawansowana Eksploracja: Spacer Między Cieniami
* Wszyscy wrogowie w twojej strefie starć wykonują odwrót.
* Eksploracja: (trzy kości)
* Dobierz i rozpatrz 1 kartę lochu.
Podstawowy Odpoczynek: Lecznicza Mgła
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Odpoczynek: (dwie kości). Każdy bohater leczy 1 ranę jeśli w swojej strefie starć nie posiada wrogów.
Zaawansowany Odpoczynek: Pustka
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Odpoczynek: (trzy kości). Każdy bohater leczy 2 rany jeśli w swojej strefie starć nie posiada wrogów.
Legendarny ekwipunek:
Zasłona Przebudzenia (Dodatek - Podręczne) W swojej aktywacji możesz przywrócić do życia pokonanego bohatera z 1 punktem Zdrowia. Limit raz na turę.
Kostur Cieni (Broń - Biała) W swojej aktywacji wydając 1 (wsparcie) możesz otrzymać 2 (tarcza).
Palec Śmierci (Dodatek - Podręczne) Jeśli wybrany wróg (nie nemezis) po wykonaniu twojej akcji ataku otrzymał przynajmniej 1 ranę możesz go usunąć. Limit raz na turę.
Mile widziane uwagi, konstruktywna krytyka i pomysły:)
Wymyśliłem również zasady dla Marauder, Archmage, Shadow Warrior oraz bardziej wzorowany na Warhammer: The End Times - Vermintide Empire Soldier.
W międzyczasie wymyśliłem zasady do 6 nowych bohaterów co da łączną pulę 12 bohaterów.
Na pierwszy ogień przedstawiam Ogre Irongut i Gray Wizard.
Żelaznoflaki Ogr
Zdrowie: 28 (II graczy), 20 (III graczy), 16 (IV graczy)
Podstawowy Atak: Zamachowiec
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Atak: (dwie kości) Przed wykonaniem tej akcji możesz wskazać do 2 wrogów.
Zaawansowany Atak: Czaszkołamacz
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Atak: (trzy kości) Przed wykonaniem tej akcji możesz wskazać do 2 wrogów.
Podstawowe Wsparcie: Rozróba
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Możesz przyjąć 1 ranę aby wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Wsparcie: (jedna kość)
* Wskazany bohater może przygotować 1 akcję.
* Przygotuj wszystkie swoje akcje.
Zaawansowane Wsparcie: Rozpierducha
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Możesz przyjąć 1 ranę aby wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Wsparcie: (dwie kości)
* Wskazany bohater może przygotować 1 akcję.
* Przygotuj wszystkie swoje akcje.
Podstawowa Eksploracja: Po żarełko!
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Eksploracja: (dwie kości)
* Możesz odrzucić 1 żeton postępu z lokacji aby uleczyć 2 rany.
* Dobierz i rozpatrz 1 kartę lochu.
Zaawansowana Eksploracja: Po wincyj żarełka!
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Eksploracja: (trzy kości)
* Możesz odrzucić do 2 żetonów postępu z lokacji, za każdy odrzucony żeton postępu ulecz 2 rany.
* Dobierz i rozpatrz 1 kartę lochu.
Podstawowy Odpoczynek: Twardogłowy
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Odpoczynek: (dwie kości) otrzymujesz +1 (tarcza).
Zaawansowany Odpoczynek: Zwinięty w Kulę
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Odpoczynek: (trzy kości) za każdego aktywnego wroga w twojej strefie starć otrzymujesz +1 (tarcza).
Legendarny ekwipunek:
Piekielne serce (Dodatek - Podręczne) W swojej aktywacji możesz wyczerpać 1 wroga w cieniu. Limit raz na turę.
Ogrza maczuga (Broń - Biała) podczas Ataku zignoruj odporność wroga.
Ogrza szabla (Broń - Biała) po Ataku wróg otrzymuje stan krwawienie.
Szary Czarodziej
Zdrowie: 23 (II graczy), 15 (III graczy), 11 (IV graczy)
Podstawowy Atak: Cieniste Sztylety
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Atak dystansowy: (jedna kość). Przed wykonaniem tej akcji możesz wskazać do 2 wrogów.
* Przygotuj wszystkie swoje akcje.
Zaawansowany Atak: Cienisty Pocisk
* Możesz przesunąć 1 wroga do swojej strefy starć.
* Atak dystansowy: (dwie kości). Przed wykonaniem tej akcji możesz wskazać do 3 wrogów.
* Przygotuj wszystkie swoje akcje.
Podstawowe Wsparcie: Ostrze Nocy
* Wsparcie: (dwie kości)
* Wskazany bohater może przygotować 1 akcję. Możesz wyczerpać dowolną akcję aby wskazany bohater przygotował dodatkową akcję.
Zaawansowane Wsparcie: Przypływ Energii
* Wsparcie: (trzy kości)
* Wskazany bohater może przygotować 1 akcję. Możesz wyczerpać dowolną akcję aby wskazany bohater przygotował dodatkową akcję.
Podstawowa Eksploracja: Tarcza Iluzji
* Wszyscy wrogowie w twojej strefie starć wykonują odwrót.
* Eksploracja: (dwie kości)
* Dobierz i rozpatrz 1 kartę lochu.
Zaawansowana Eksploracja: Spacer Między Cieniami
* Wszyscy wrogowie w twojej strefie starć wykonują odwrót.
* Eksploracja: (trzy kości)
* Dobierz i rozpatrz 1 kartę lochu.
Podstawowy Odpoczynek: Lecznicza Mgła
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Odpoczynek: (dwie kości). Każdy bohater leczy 1 ranę jeśli w swojej strefie starć nie posiada wrogów.
Zaawansowany Odpoczynek: Pustka
* Możesz wyczerpać 1 wroga (nie nemezis) w twojej strefie starć.
* Odpoczynek: (trzy kości). Każdy bohater leczy 2 rany jeśli w swojej strefie starć nie posiada wrogów.
Legendarny ekwipunek:
Zasłona Przebudzenia (Dodatek - Podręczne) W swojej aktywacji możesz przywrócić do życia pokonanego bohatera z 1 punktem Zdrowia. Limit raz na turę.
Kostur Cieni (Broń - Biała) W swojej aktywacji wydając 1 (wsparcie) możesz otrzymać 2 (tarcza).
Palec Śmierci (Dodatek - Podręczne) Jeśli wybrany wróg (nie nemezis) po wykonaniu twojej akcji ataku otrzymał przynajmniej 1 ranę możesz go usunąć. Limit raz na turę.
Mile widziane uwagi, konstruktywna krytyka i pomysły:)
Wymyśliłem również zasady dla Marauder, Archmage, Shadow Warrior oraz bardziej wzorowany na Warhammer: The End Times - Vermintide Empire Soldier.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
No! Nareszcie dotarl do mnie moj wlasny egzemplarz gry- zacieram juz rece na mysl o zejsciu do jakiegos plugawego loszku i zmierzenia sie mrocznymi slugami Chaosu ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jednak samo pudelko a wlasciwie pudeleczko troche mnie zdziwilo. No i zawartosc tez nie tega ale wierze w to co pisali poprzednicy i ze dostarczy mi zabawy na dlugie godziny (nie licze juz scenariuszy fanowskich:) ). Jak tylko ogarne zasady i ogram sie troche z tytulem to zaczne dokladac sie do tworzenia nowych scenariuszy:)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jednak samo pudelko a wlasciwie pudeleczko troche mnie zdziwilo. No i zawartosc tez nie tega ale wierze w to co pisali poprzednicy i ze dostarczy mi zabawy na dlugie godziny (nie licze juz scenariuszy fanowskich:) ). Jak tylko ogarne zasady i ogram sie troche z tytulem to zaczne dokladac sie do tworzenia nowych scenariuszy:)
- Antioch Seleucyda
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 maja 2013, 09:30
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 1 time
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Za mną parę partii. Siedzę nad konwersją przygody z MiM-a do standardu WQ.
https://monitor-historyczny.pl/ - blog o książkach historycznych oraz wojennych grach historycznych.
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 22 lis 2015, 10:42
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Jeśli grasz w 2 osoby i chcesz mieć w miarę przyjemny start to proponuje zagrac duetem Wather + Monkdratwa6 pisze:No! Nareszcie dotarl do mnie moj wlasny egzemplarz gry- zacieram juz rece na mysl o zejsciu do jakiegos plugawego loszku i zmierzenia sie mrocznymi slugami Chaosu
Jednak samo pudelko a wlasciwie pudeleczko troche mnie zdziwilo. No i zawartosc tez nie tega ale wierze w to co pisali poprzednicy i ze dostarczy mi zabawy na dlugie godziny (nie licze juz scenariuszy fanowskich:) ). Jak tylko ogarne zasady i ogram sie troche z tytulem to zaczne dokladac sie do tworzenia nowych scenariuszy:)
- nightrunner
- Posty: 133
- Rejestracja: 03 sty 2013, 10:32
- Has thanked: 4 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Ja ostatnio probuję znaleźć taktykę grania Czarodziejką ognia... Ilekroć mam ją w drużynie - dostaje srogie baty od scenariusza...
Wydaje się że ta postać odstaje od reszty, właściwie za większość dodatkowych rzeczy musi płacić utratą zdrowia, co często jest brzemienne w skutkach
Póki nie wynajdę jakiejś sensowniejszej taktyki na nią to uważam, że wybranie jej w grze 1-2 osobowej to pewna porażka (no, chyba że karty na stole wyjątkowo podejdą).
Czy macie może podobne spostrzeżenia czy może sądzicie inaczej?
Wydaje się że ta postać odstaje od reszty, właściwie za większość dodatkowych rzeczy musi płacić utratą zdrowia, co często jest brzemienne w skutkach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Póki nie wynajdę jakiejś sensowniejszej taktyki na nią to uważam, że wybranie jej w grze 1-2 osobowej to pewna porażka (no, chyba że karty na stole wyjątkowo podejdą).
Czy macie może podobne spostrzeżenia czy może sądzicie inaczej?
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Monk? W podstawce nie ma takich postaci:) a dodarkow jeszcze nie ogarnialem.kamil018 pisze:Jeśli grasz w 2 osoby i chcesz mieć w miarę przyjemny start to proponuje zagrac duetem Wather + Monkdratwa6 pisze:No! Nareszcie dotarl do mnie moj wlasny egzemplarz gry- zacieram juz rece na mysl o zejsciu do jakiegos plugawego loszku i zmierzenia sie mrocznymi slugami Chaosu
Jednak samo pudelko a wlasciwie pudeleczko troche mnie zdziwilo. No i zawartosc tez nie tega ale wierze w to co pisali poprzednicy i ze dostarczy mi zabawy na dlugie godziny (nie licze juz scenariuszy fanowskich:) ). Jak tylko ogarne zasady i ogram sie troche z tytulem to zaczne dokladac sie do tworzenia nowych scenariuszy:)