Strona 23 z 80

Re: Neuroshima Hex

: 04 cze 2012, 14:52
autor: gafik
Matio.K pisze:Pojawi się drugi army pack do Hexa: http://www.boardtime.pl/2012/06/drugi-a ... y-hex.html
Coś pięknego! :mrgreen: Bawiłem się self-made Tancmajstrem, ale nie omieszkam nabyć oryginał :P Ciekawe czy wyjdzie jakiś bundle-pack Stalowa+Dancer ? :twisted:

Re: Neuroshima Hex

: 04 cze 2012, 16:58
autor: Senthe
gafik pisze:Ciekawe czy wyjdzie jakiś bundle-pack Stalowa+Dancer ?
Nie spodziewałabym się... Jeśli tych paczek ma być w tym roku jeszcze dwie czy trzy, to chyba raczej będą wydawane na zasadzie "catch 'em all". Nie na darmo z boku pudełeczka Stalowej widnieje "01." ;)

Re: Neuroshima Hex

: 08 cze 2012, 09:11
autor: piechu
Senthe pisze:
gafik pisze:Ciekawe czy wyjdzie jakiś bundle-pack Stalowa+Dancer ?
Nie spodziewałabym się... Jeśli tych paczek ma być w tym roku jeszcze dwie czy trzy, to chyba raczej będą wydawane na zasadzie "catch 'em all". Nie na darmo z boku pudełeczka Stalowej widnieje "01." ;)
Nie wiem nic o pakietach, ale na pewno Dancer będzie miała numerek 02 ;)
gafik pisze:Bawiłem się self-made Tancmajstrem, ale nie omieszkam nabyć oryginał :P Ciekawe czy wyjdzie jakiś bundle-pack Stalowa+Dancer ? :twisted:
Oficjalna Dancer będzie troszeczkę inna. Szczegóły na pewno będą stopniowo ujawniane na stronie Portalu ;)

Re: Neuroshima Hex

: 08 cze 2012, 10:10
autor: Wassago
piechu pisze: Oficjalna Dancer będzie troszeczkę inna. Szczegóły na pewno będą stopniowo ujawniane na stronie Portalu ;)
A nawet trochę więcej niż troszkę ;)
Mogę powiedzieć tylko, że jest dużo lepsza niż ta dostępna w internecie :D i na pewno będziecie się dobrze przy niej bawić :)

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 11:33
autor: trzewik
Aktualizacja na www Dancera - pokazaliśmy grafiki żetonów. Zapraszam. http://www.wydawnictwoportal.pl/

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 11:49
autor: Czochrun
Czegoś nie ogarniam...

Dancer to armia niezwykła – armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy.

Skoro bez jednostek to co jest na pierwszym zdjęciu w górnym rzędzie?

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 11:52
autor: Ryu
Czochrun pisze:Skoro bez jednostek to co jest na pierwszym zdjęciu w górnym rzędzie?
Z opisu wynika że to 3 sztaby 8)

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 12:16
autor: Czochrun
Dziwne, bo sztaby z reguły dodają bonus na każdym boku. Tutaj tego nie ma :/ grafiki wskazują raczej na te jednostki, których ma nie być...
Może wyjaśni ktoś, kto grał w wersję fanowską.

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 12:26
autor: Olgierdd
Gdyby sztaby Dancera miały tylko symbol jak u innych, to byłaby to armia tak sucha, że mogłaby się nazywać Eurodancer ;)

Vegas już złamał schemat sztabu - nie daje bonusu i działa tylko na jedną ścianę.

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 12:27
autor: kwiatosz
To są sztaby, oprócz tego są tylko żetony natychmiastowe. Idea jest taka, że biegasz tymi sztabami i uderzasz gdzie boli :)

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 12:27
autor: Ryu
Nie grałem w wersję fanowską ale po kontakcie z Trzewikiem mogę potwierdzić moje wcześniejsze przypuszczenia.
Te 3 jednostki na fotce to są 3 sztaby :)



edit: chłopaki mnie uprzedzili :mrgreen:

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 12:28
autor: Kolejarz
Nie dają bonusu, bo nie mają komu - brak jednostek. Każda jednostka jest sztabem, widać żetony do oznaczania ich wytrzymałości (wszystkie sztaby trzeba zniszczyć osobno). Trudno porównać tę armię do innych, bo opiera się na innych zasadach, nie ma jednego sztabu o wytrzymałości 20 i szeregu jednostek, zasada o nieatakowaniu się sztabów też jest zmodyfikowana, sztab może mieć wyższą inicjatywę, nie ma co doszukiwać się podobieństw - to specyficzna armia.

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 12:32
autor: yosz
Nie upieraj się że sztab musi wyglądać jak sztab i zawsze dawać bonusy naokoło... ale komu by miał dawać bonusy jak nie ma jednostek ;)

Te "sztaby" to po prostu trzy jednostki, które trzeba zabić żeby wygrać. Celem gry jest zniszczenie sztabów przeciwnika, a nie zabicie wszystkich jednostek. Tak więc nazywanie tych żetonów sztabami to trzymanie się konwencji nazewniczej - a że wyglądają inaczej i działają inaczej? Nic tylko się cieszyć

-- edit --
to żeśmy wszyscy sobie pogadali o tym samym ;)

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 12:35
autor: Nataniel
Najwazniejsza roznica miedzy sztabem a jednostka jest taka, ze sztab wystawia sie na poczatku gry, a nie dociaga ze stosu.

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 13:05
autor: Kolejarz
E tam - każdą zasadę można złamać. Wydawałoby się, że sztab nie może atakować sztabu, a jednak czasem może. Równie dobrze przy kilku sztabach mógłby być np. wybór jednego, a kolejne losowane. Jak nie w tej armii, to w innej.

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 13:05
autor: zedd
yosz pisze:Te "sztaby" to po prostu trzy jednostki, które trzeba zabić żeby wygrać. Celem gry jest zniszczenie sztabów przeciwnika, a nie zabicie wszystkich jednostek.
Więcej - wystarczy zniszczyć jedno z wcieleń Dancer, żeby wygrać. Więc polowanie na najsłabsze z nich też może być drogą do zwycięstwa.

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 13:07
autor: Czochrun
Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi :) Już o więcej nie pytam bo za chwilę zostaną ze mnie same gacie ;P

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 13:47
autor: Wassago
Jak przyjrzycie się uważnie, to możecie zobaczyć, że te "sztaby" mogą tez robić czasami bardzo fajne combo między sobą - zwiększenie inicjatywy, większa siła strzału i walki wręcz :D

Każdy "sztab" ma 10 HP i wystarczy zniszczyć tylko jedne... co nie jest takie łatwe jak może się wydawać :D

Armia jest na prawdę fajna i o niebo lepsza od tego Dancera w sieci ;)

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 21:08
autor: Senthe
Ok, fajnie, a co robi ta walizeczka z plusikami? :mrgreen:

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 21:46
autor: Wassago
Ha! Zgaduj ;) Bywa czasami bardzo przydatna :D

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 21:49
autor: Kolejarz
Plusy kojarzą się medykiem.

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 22:54
autor: Wassago
Blisko ;)
Czekajcie wiec na kolejne oficjalne informacje ;)

Re: Neuroshima Hex

: 18 cze 2012, 23:40
autor: Kolejarz
Kojarzy się też ze sztabem NY, może dodaje dwa wytrzymałości, czyli dopiero trzeci atak wchodzi w sztab? Jeśli działałoby w każdej bitwie, to chyba zbyt mocne, ale balans zależy od wszystkich żetonów, a nie jednej cechy. ;)
A nowy żeton natychmiastowy oznacza wykonanie ataku tylko w jednym kierunku przez jednego tancerza?

Re: Neuroshima Hex

: 19 cze 2012, 07:55
autor: Wassago
Nowy żeton to aktywacja jednej ze "ścianek" danego Tancerza ;) No, ale jestem już cicho :D

Re: Neuroshima Hex

: 22 cze 2012, 13:20
autor: Czochrun
Tom Vassel wziął wreszcie na tapetę Neuroshimę...

http://www.youtube.com/watch?v=KulAJIxTzME