Portal Games - plany wydawnicze 2022

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Awatar użytkownika
eveni
Posty: 1678
Rejestracja: 08 lip 2019, 15:24
Has thanked: 663 times
Been thanked: 567 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: eveni »

nidhog pisze: 03 wrz 2022, 09:39 Wchodzi. nawet posortowane :)
japanczyk pisze: 03 wrz 2022, 09:07 Mieści się (...)
To zwracam honor i zaczynam kombinować jak zmieścić u siebie :lol:
Awatar użytkownika
Portal Games
Posty: 1392
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 34 times
Been thanked: 428 times
Kontakt:

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: Portal Games »

Wystartowały przedsprzedaże września, a w nich:
Messina 1347
Nowa gra autora Praga Caput Regni i Podwodnych Miast. Przenieście się w czasy epidemii dżumy do włoskiej Mesyny, gdzie będziecie walczyć o przetrwanie i wpływy. Sprawdźcie koniecznie jeśli lubicie złożone gry, które łączą ze sobą wiele różnorodnych mechanik.

Massive Darkness 2: Hellscape
Dobra planszówka to świetne figurki, modularna plansza i dużo zabawy? W takim razie Massive Darkness 2 to piekielnie dobra gra. Jeśli lubicie serię Zombicide i chcecie iść o krok dalej – to gra dla Was!

Zestaw Massive Darkness 2
Gra podstawowa z dodatkową kampanią fabularną. Dodatek pozwala graczom rozwijać swoich bohaterów o 5 dodatkowych poziomów. W środku 286 kart, 10 figurek przeciwników, 14 misji i 3 możliwe zakończenia.

Słowołaki
Gra imprezowa z ukrytym zdrajcą, którą wytłumaczycie swoim współgraczom w 60 sekund. Obowiązkowa pozycja dla fanów kultowej Mafii, Avalon czy The Resistance.

Fotosynteza
Niech nie zmylą Was piękne ilustracje – to niesamowicie wredna gra z toną negatywnej interakcji. Dzięki intuicyjnym zasadom, to świetna gra do wprowadzenia w planszówki graczy w każdym wieku. Po kilku latach nieobecności, Fotosynteza powraca wraz z dodatkiem.

Podwodne Miasta
To nie koniec wielkich powrotów! Ziemia jest przeludniona, a ludzkość szuka przetrwania na dnie morza. Kierujcie rozwojem własnego podwodnego miasta – hodujcie algi, odsalajcie wodę, opracowujcie nowe technologie. Kultowa gra strategiczna jest znowu dostępna.

Zombicide: NPC 1
Dodatek do Zombicide: Czarna Plaga i Zombicide: Zielona Horda powraca! Wzbogaćcie rozgrywkę o nowe zombiaki – krasnoludów, tancerki, strażników więziennych i innych. W środku 20 nowych figurek, 12 kart i 3 nowe bronie.

Zombicide: Hero-box 1
Jeśli to nie zombiaków Wam za mało, to co powiecie na nowych ocalałych? Hero-box 1 to 5 nowych bohaterów i 2 plastikowe podstawki. Ten dodatek sprawia, że w Zombicide możecie zagrać w aż 8 osób!

Wszystkie przedsprzedażowe gry czekają na nowych właścicieli tutaj: https://sklep.portalgames.pl/kategoria/przedsprzedaz
Awatar użytkownika
ShapooBah
Posty: 1372
Rejestracja: 18 lip 2018, 13:56
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Has thanked: 385 times
Been thanked: 231 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: ShapooBah »

Ja ciągle się dziwię, że na dzień Molocha nie powstała nowa edycja Neuroshimy, bo jednak te podręczniki (i mechanika) się strasznie zestarzały i przydałby im się lift, a czyż dzień Molocha nie byłby lepszą okazją do ukazania nowej ery największego IP Portalu?
pcyzm
Posty: 751
Rejestracja: 21 kwie 2020, 17:03
Has thanked: 214 times
Been thanked: 242 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: pcyzm »

shuji pisze: 05 wrz 2022, 14:29 strasznie słabo wyszedł ten dzień molocha. Ciekaw jestem czy wyciągną jakieś wnioski (...) Czy znowu fani to idioci i nie doceniają, czy jednak ktoś się zastanowi.
A jakie wnioski miałyby być wyciągnięte? Pytam bo nie bardzo z Tej wypowiedzi to wynika.
AbramsPl
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2015, 17:59
Has thanked: 12 times
Been thanked: 3 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: AbramsPl »

Czy ktoś mi może wyjaśnić, co się dzieje z Robinsonem Crusoe?? Powoli ta sprawa mnie drażni. Ile można czekać na wyprodukowanie gry? Czy wy posiadacie jakieś informacje, bo ja dostaję tylko aktualizacje po angielsku z GF.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
JimmyPL
Posty: 284
Rejestracja: 30 sty 2013, 19:11
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Has thanked: 63 times
Been thanked: 60 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: JimmyPL »

AbramsPl pisze: 09 wrz 2022, 17:56 Czy ktoś mi może wyjaśnić, co się dzieje z Robinsonem Crusoe?? Powoli ta sprawa mnie drażni. Ile można czekać na wyprodukowanie gry? Czy wy posiadacie jakieś informacje, bo ja dostaję tylko aktualizacje po angielsku z GF.
Pozdrawiam
No to masz przecież aktualizacje w czym problem?
Na wspieraczce czekać można długo
Awatar użytkownika
rand
Posty: 603
Rejestracja: 03 lis 2008, 22:07
Lokalizacja: Gdańsk Zaspa
Has thanked: 148 times
Been thanked: 145 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: rand »

AbramsPl pisze: 09 wrz 2022, 17:56 Powoli ta sprawa mnie drażni. Ile można czekać na wyprodukowanie gry?
No można i to długo. Warto się tematem produkcji gier zainteresować bo produkcja(czytaj cały proces produkcyjny i deweloperski) może trwać długie miesiące lub lata. Dla przykładu Wieczna Zima (Endless winter) to na Kickstarterze to chyba pod koniec 2020 startowała. Co do Robinsona to tylko rzuciłem okiem na GF ale tam chyba plan na marzec 2023 był i to wersja angielska, nie wiem jak Polska. Ja akurat nie wspierałem więc mocno tematu Robinsona nie obserwuje, może ktoś ma więcej info.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12813
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3739 times
Been thanked: 3947 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: japanczyk »

Luty 2022 miala byc dostawa, ale opóźnienie nie jest jakos tyrbo duze ;)
Awatar użytkownika
tomuch
Posty: 2100
Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
Lokalizacja: zza winkla
Has thanked: 173 times
Been thanked: 208 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: tomuch »

Najlepszą metodą na opóźniające się gry z KS jest posiadanie (zbyt) dużej liczby gier w kolekcji. Wtedy oczekuje się na kolejne że spokojem :wink:
A inna sprawa, że ładnie wszystko wytłumaczyli w ostatniej aktualizacji do kampanii Robinsona, skąd się wzięły opóźnienia. Jeśli ktoś nie zna języka, można sobie przetłumaczyć w Chrome, więc to nie jest przeszkoda.
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 5193
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 2047 times
Been thanked: 2646 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: PytonZCatanu »

Przetłumaczyć? Chcesz powiedzieć że komunikat nie miał nawet wersji polskiej? :lol:
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 27.03.2025
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12813
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3739 times
Been thanked: 3947 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: japanczyk »

PytonZCatanu pisze: 10 wrz 2022, 07:51 Przetłumaczyć? Chcesz powiedzieć że komunikat nie miał nawet wersji polskiej? :lol:
Kampania byla międzynarodowa, dlaczego Polskę maja traktować wyjątkowo?
Mogliby jak Mythic czy Monolith Francje, no ale...
Atk
Posty: 1585
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 563 times
Been thanked: 350 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: Atk »

Michito pisze: 03 wrz 2022, 08:18
japanczyk pisze: 03 wrz 2022, 07:56
Michito pisze: 03 wrz 2022, 07:31 Portal Games czy w nowej edycji Podwodnych Miast poprawiono wykonanie gry czy zarzuty do wykonania pewnych elementów z "pierwszej edycji" nadal pozostaną aktualne?
Mozesz powiedzieć co masz na myśli?
Jeśli planszetki to na pewno zostały takie same
Tak, to miałem na myśli.
Powiesz mi jako ma sens zrobienia 2 warstwowych planszetke w podstawce, jeśli one są w dodatku, do tego to one tam windują cenę, jeśli miałby być w podstawce to pewnie gra kosztowałaby 250+ zł. W sumie patrząc na obecne ceny materiałów do produkcji, nie zdziwilaby mnie cena 300+zł. Do tego w pudełku od dodatku byłoby parę rzeczy na krzyż i masa powietrza.
eveni pisze: 03 wrz 2022, 08:02 Szkoda, że nie wydano big boxa (podstawki i dodatku w jednym pudełku). Planszetki z podstawki to masakra, te dwuwarstwowe to konieczność jak chce się mieć radość z grania. Niestety dodatek nie mieści się w pudełku od podstawki, muszę trzymać dwa pudła na regale :(
nie jestem fanem plastiku, ale mi radość z grania dopiero dało wydrukowanie podwyższen dla ulepszonych budynków. Czy plansze były 2 warstwowe czy nie, stawianie tych żetonów jeden na drugim miało tako sam efekt, słaby.

I u mnie też wszystko się mieści w pudełku od podstawki, a wydrukowałem do tej gry chyba ponad 100 elementów plastikowych
AbramsPl pisze: 09 wrz 2022, 17:56 Czy ktoś mi może wyjaśnić, co się dzieje z Robinsonem Crusoe?? Powoli ta sprawa mnie drażni. Ile można czekać na wyprodukowanie gry? Czy wy posiadacie jakieś informacje, bo ja dostaję tylko aktualizacje po angielsku z GF.
Pozdrawiam
poirytowany, jakby nigdy nie widział jak przebiega kampania wspieraczkowa. Ja tam jak coś ma opóźnienie do roku uznaje jako sukces 😂
Ciekawe ile przyjdzie czekać jeszcze ba Wieśka 🤔
Awatar użytkownika
arturmarek
Posty: 1679
Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
Has thanked: 303 times
Been thanked: 842 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: arturmarek »

Robinsona nie wspierałem i nie bardzo śledziłem kampanię. Jednak w innych kampaniach, szczególnie Awaken Realm, też nie ma komunikacji w języku polskim. Mi akurat jest obojętne czy komunikacja jest po polsku czy angielsku, ale rozumiem osoby, które wspierają grę w polskiej edycji językowej, a wszystkie informacje od wydawcy są po angielsku. Jednak, dla mnie, prawdziwym problemem jest to, że dostając komunikat (podkreślam: nie mówię o Portalu i Robinsonie) czytam ścianę tekstu o postępach w pracach nad angielską wersją językową... A cóż mnie to interesuje, jak zamówiłem polską/francuską/niemiecką edycję? Dodatkowo często, nie dość, że jest do-niczego-mi-niepotrzebny update o angielskiej wersji językowej, to nie ma ani słowa o polskiej wersji...
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5275
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1571 times
Been thanked: 1145 times
Kontakt:

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: Hardkor »

arturmarek pisze: 11 wrz 2022, 13:14 Jednak, dla mnie, prawdziwym problemem jest to, że dostając komunikat (podkreślam: nie mówię o Portalu i Robinsonie) czytam ścianę tekstu o postępach w pracach nad angielską wersją językową... A cóż mnie to interesuje, jak zamówiłem polską/francuską/niemiecką edycję? Dodatkowo często, nie dość, że jest do-niczego-mi-niepotrzebny update o angielskiej wersji językowej, to nie ma ani słowa o polskiej wersji...
No nie wiem może dlatego, że angielskie wersje to zawsze największy % sprzedanych egzemplarzy oraz komunikaty idą do wszystkich wspierających, a nie na jakimś podziale? Dodatkowo wersje językowe są czasem robione osobne (np później), więc najpierw robi się ang, a na jej podstawie języki.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
arturmarek
Posty: 1679
Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
Has thanked: 303 times
Been thanked: 842 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: arturmarek »

Hardkor pisze: 11 wrz 2022, 17:05
arturmarek pisze: 11 wrz 2022, 13:14 Jednak, dla mnie, prawdziwym problemem jest to, że dostając komunikat (podkreślam: nie mówię o Portalu i Robinsonie) czytam ścianę tekstu o postępach w pracach nad angielską wersją językową... A cóż mnie to interesuje, jak zamówiłem polską/francuską/niemiecką edycję? Dodatkowo często, nie dość, że jest do-niczego-mi-niepotrzebny update o angielskiej wersji językowej, to nie ma ani słowa o polskiej wersji...
No nie wiem może dlatego, że angielskie wersje to zawsze największy % sprzedanych egzemplarzy oraz komunikaty idą do wszystkich wspierających, a nie na jakimś podziale? Dodatkowo wersje językowe są czasem robione osobne (np później), więc najpierw robi się ang, a na jej podstawie języki.
Co dlatego? Nie do końca rozumiem Twoją odpowiedź, wygląda jakbym zapytał "dlaczego...?", a tak nie było. Jedyne pytanie jakie padło w moim komentarzu to retoryczne "co mnie to interesuje?", co oznacza, że mnie to nie interesuje.

Rozumiem, że wersje językowe to mały ułamek wsparć w stosunku do wersji angielskiej. Jednak wyczyszczenie update'u z informacji produkcyjnych dotyczących jedynie wersji angielskiej to jest kilka minut roboty, a zaoszczędziło by Niemcom, Francuzom i Polakom po paręnaście minut. Nie jest to dla mnie jakiś istotny problem, po prostu podzieliłem się obserwacją, z resztą robiąc konkretny offtop w wątku Portalu.
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 4910
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 565 times
Been thanked: 1313 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: psia.kostka »

arturmarek pisze: 11 wrz 2022, 21:53 Jednak wyczyszczenie update'u z informacji produkcyjnych dotyczących jedynie wersji angielskiej to jest kilka minut roboty, a zaoszczędziło by Niemcom, Francuzom i Polakom po paręnaście minut.
Chodzi o to, ze wersja angielska w branzy stala sie protoplasta dla kazdej innej. Wiec rozwoj i kolejne etapy powstawania gry po angielsku sa niejako wazne dla kazdego, bo wlasnie tak powstaje jego gra, ktora potem lokalizuja wydawcy krajowi.

Mozna to krytykowac, mozna nie rozumiec takiej kolejnosci, ale tak juz chyba zostanie w branzy.
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
Awatar użytkownika
arturmarek
Posty: 1679
Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
Has thanked: 303 times
Been thanked: 842 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: arturmarek »

psia.kostka pisze: 11 wrz 2022, 22:09
arturmarek pisze: 11 wrz 2022, 21:53 Jednak wyczyszczenie update'u z informacji produkcyjnych dotyczących jedynie wersji angielskiej to jest kilka minut roboty, a zaoszczędziło by Niemcom, Francuzom i Polakom po paręnaście minut.
Chodzi o to, ze wersja angielska w branzy stala sie protoplasta dla kazdej innej. Wiec rozwoj i kolejne etapy powstawania gry po angielsku sa niejako wazne dla kazdego, bo wlasnie tak powstaje jego gra, ktora potem lokalizuja wydawcy krajowi.

Mozna to krytykowac, mozna nie rozumiec takiej kolejnosci, ale tak juz chyba zostanie w branzy.
Ale ja piszę o czymś innym. Oczywiście jeśli jest Kickstarter i na tym kickstarterze jest dostępna tylko wersja angielska gry, a potem w Polsce (czy innym kraju) inny (lub nawet ten sam) wydawca lokalizuje grę, no to aktualizacje wspieraczkowe są do wersji angielskiej, bo innej nie ma. Mi chodzi o sytuacje, gdzie (przykład: Kroniki Zbrodni Millenium od Lucky Duck Games) grę można wesprzeć na wspieraczce w języku polskim. Często jest tak, że wsparłem grę w języku polskim, a dostaję tylko aktualizacje o postępach w produkcji wersji angielskiej, które mają się nijak (albo nie wiadomo jak) do wersji polskiej. Ale spoko, dla mnie to niewielki kłopot, a może kogoś czekającego na polską wersję ISS Vanguard zainteresuje, że angielskie pudła zaczynają wysyłać. Bo rozumiem, że napisanie podobnego update'u dla każdej wersji językowej to by był nieopłacalny wysiłek.
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 4910
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 565 times
Been thanked: 1313 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: psia.kostka »

OK, moglo nastapic nieporozumienie dewelopment vs produkcja.

Dewelopment angielskiej wersji powinien interesowac tak samo Niemcow i Polakow, bo potem przy tlumaczeniu juz bedzie za pozno na uwagi.

Produkcja angielskich pudelek rzeczywiscie moze nie interesowac Polakow, ale jesli w fabryce lub wysylce pojawi sie zonk np mata nie trafi do tuby, a do kwadratowego pudelka, to jest to info istotne dla kazdego. Generalnie raczej wspieraczki cierpia na zbyt malo informacji, a malo kto marudzi, ze musi przedzierac sie przez sciany tekstu. Moze to indywidualne preferencje ;)
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5275
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1571 times
Been thanked: 1145 times
Kontakt:

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: Hardkor »

arturmarek pisze: 11 wrz 2022, 22:22
psia.kostka pisze: 11 wrz 2022, 22:09
arturmarek pisze: 11 wrz 2022, 21:53 Jednak wyczyszczenie update'u z informacji produkcyjnych dotyczących jedynie wersji angielskiej to jest kilka minut roboty, a zaoszczędziło by Niemcom, Francuzom i Polakom po paręnaście minut.
Chodzi o to, ze wersja angielska w branzy stala sie protoplasta dla kazdej innej. Wiec rozwoj i kolejne etapy powstawania gry po angielsku sa niejako wazne dla kazdego, bo wlasnie tak powstaje jego gra, ktora potem lokalizuja wydawcy krajowi.

Mozna to krytykowac, mozna nie rozumiec takiej kolejnosci, ale tak juz chyba zostanie w branzy.
Ale ja piszę o czymś innym. Oczywiście jeśli jest Kickstarter i na tym kickstarterze jest dostępna tylko wersja angielska gry, a potem w Polsce (czy innym kraju) inny (lub nawet ten sam) wydawca lokalizuje grę, no to aktualizacje wspieraczkowe są do wersji angielskiej, bo innej nie ma. Mi chodzi o sytuacje, gdzie (przykład: Kroniki Zbrodni Millenium od Lucky Duck Games) grę można wesprzeć na wspieraczce w języku polskim. Często jest tak, że wsparłem grę w języku polskim, a dostaję tylko aktualizacje o postępach w produkcji wersji angielskiej, które mają się nijak (albo nie wiadomo jak) do wersji polskiej. Ale spoko, dla mnie to niewielki kłopot, a może kogoś czekającego na polską wersję ISS Vanguard zainteresuje, że angielskie pudła zaczynają wysyłać. Bo rozumiem, że napisanie podobnego update'u dla każdej wersji językowej to by był nieopłacalny wysiłek.
No, ale czego ty człowieku nie rozumiesz? Jeśli wydawca JEDNOCZEŚNIE produkuje wszystkie wersje to wtedy angielska jest równa innym i wystarczy czytać update by wiedzieć. Jeśli robi językowe później to tak masę ludzi interesuje jak idzie z angielską, bo mogą minimalnie oszacować opóźnienia językowych na tej podstawie + są po prostu zainteresowani. Dla jednych to hype, że czytają kolejne etapy, a dla innych informacja jak dobra jest gra (bo jeśli angielska będzie wersja będzie szybkasz jak przy AR to będą pierwsze recenzje i opinie). Ponadto co z tego, że wybierasz sobie wersję X - nie kwalifikuje Cię to do update w twoim języku xD Już widzę jak AR wrzuca je w 5 językach, bo w tylu produkują xD KS i GF to zagraniczne platformy, więc jest używany uniwersalny angielski język. Polski masz na wspieram.to i zagramw.to. Jak Ci się nie podoba to nie kupuj, ale będziesz w mniejszości w kwestii tego powodu.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
sliff
Posty: 1020
Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 369 times
Been thanked: 423 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: sliff »

Wracaj do planów wydawniczych - kiedy wędrowycz ?
Awatar użytkownika
sydonia
Posty: 371
Rejestracja: 28 maja 2017, 15:34
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 14 times
Been thanked: 431 times
Kontakt:

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: sydonia »

sliff pisze: 20 wrz 2022, 14:42 Wracaj do planów wydawniczych - kiedy wędrowycz ?
Październik. Data dzienna nie była jeszcze podawana. Portal zazwyczaj na początku miesiąca prezentuje harmonogram premier na dany miesiąc.
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 654
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 265 times
Been thanked: 454 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: itsthisguyagain »

Kiedy można się spodziewać premiery Mosaic?
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1349
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 487 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: Shodan »

To fakt, po Portalconie już żadnej bomby wydawniczej nie było.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12813
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3739 times
Been thanked: 3947 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: japanczyk »

Przeciez nigdy nie ma - PortalCon jest od zapowiadania bomb wydawniczych
w poprzednich latach tez w ciagu roku nic nie zapowiadali
Awatar użytkownika
arturmarek
Posty: 1679
Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
Has thanked: 303 times
Been thanked: 842 times

Re: Portal Games - plany wydawnicze 2022

Post autor: arturmarek »

BOLLO pisze: 22 wrz 2022, 11:51
Spoiler:
one były już ogłoszone na portalconie....nie zaliczam ich. Chodziło mi o gry które w ciągu roku się pojawiały jako nowości.
Nie zaliczasz gier zapowiedzianych na Portalconie? Ja nie zaliczam gier zapowiedzianych przed 16.00, ani gier zapowiedzianych w piątki.

Ja rozumiem, że możesz nie lubić tego modelu zapowiedzi, możesz mieć do niego jakieś uwagi. Ale, że nie zaliczasz ogłoszeń z Portalconu... kompletnie nie wiem o co w tej wypowiedzi chodzi.
Zablokowany