![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A co do gry gdzie ktoś nagle w środku kampanii dołącza. też o tym myślałem ale jeszcze nie wiem jak to zorganizować. Jak już byś wpadł na pomysł to daj znać (niestety w instrukcji nic o tym nie ma)
espresso pisze:Nie miałam takiej sytuacji, ale w kampanii wszyscy bohaterowie zdobywają tyle samo doświadczenia na koniec scenariuszy. Więc nowej postaci dałabym do dyspozycji tyle samo punktów, ile do tej pory zdobył każdy z pozostałych oraz jakąś uśrednioną ilość złota (złoto zdobyte do tej pory prze bohaterów/ilość bohaterów do tej pory). W fazie kampanii nowy gracz mógłby dowolnie rozdysponować punkty i złoto (fabularnie: do drużyny dołącza nowy bohater, który do tej pory zdobywał xpa i złoto w innych przygodach, więc nie jest całkiem "goły").
Ja akurat zapisuję, tak na wszelki wypadek.AkitaInu pisze: Z tym, że trzeba zapisywać złoto osobno po każdej przygodnie żeby je potem uśrednić![]()
Tylko jak ze sklepem? Dać mu to co chce do kupna? czy też wylosować karty ekwipunku?
Bohaterowie mogą się wymieniać przedmiotami w trakcie kampanii, więc "nowemu" też mogliby coś oddać (albo on im). Dlaczego by nie, w końcu w interesie wszystkich jest, żeby jak najlepiej wyposażyć bohaterów. Generalnie traktowałabym nowego gracza tak samo jak pozostałych.AkitaInu pisze: ja bym zrobił tak że za kazdą przygodę gdzie losowali bohaterowie karty dałbym jedno losowanie plus że karty które są wylosowane nie mogą zostać przydzielone innym graczom, w końcu jeżeli brał udział w innych przygodach to ma ekwipunek z innych przygód i nie mógł "przynieść" go dla innych bohaterów których nie znał jeszcze![]()
Masz na myśli żetony przeszukania? Niewykorzystane przedmioty z tych kart i tak trzeba spieniężyć po zakończeniu przygody, więc losowanie chyba nie jest potrzebne. Obliczając zdobyte przez graczy złoto sumuję zawsze nagrody + kasę ze sprzedaży kart z przeszukania, więc dając nowemu graczowi średnią ilość złota, uwzględnia to również dochód z żetonów przeszukania. Ale można też zrobić tak jak piszesz, wylosować odpowiednią liczbę kart i od razu zamienić na złoto - dobre rozwiązania, jeśli nie zapisujemy zarobionego złota.AkitaInu pisze: Trzeba jeszcze wziąść pod uwagę to, że jeżeli byłby jeden gracz więcej to byłoby o jeden żeton losowania więcej. Tutaj chyba bym zsumował liczbę dodatkowych żetonów przeszukiwania (np. z trzech przygód były by trzy, jakoś to trzeba zaokrąglić albo poprostu rzucić kostką czy są dwa czy jeden), potem potasował talię przeszukiwania (bez tajnego przejścia z pierwszego dodatku) i dał do wylosowania graczowi![]()
Dokładnie, tu nie ma problemu.AkitaInu pisze: Z tego co pamiętam mroczny władca nie ma raczej żadnych benefitów za większą liczbę graczy, exp jest taki sam, siła potworków wzrośnie odpowiednio i chyba tyle
Tak, masz rację, mi chodziło raczej żeby nowy bohater nie kupował specjalnie przedmiotów dla innych bohaterów bo to jednak byłoby nie fairespresso pisze: Bohaterowie mogą się wymieniać przedmiotami w trakcie kampanii, więc "nowemu" też mogliby coś oddać (albo on im). Dlaczego by nie, w końcu w interesie wszystkich jest, żeby jak najlepiej wyposażyć bohaterów. Generalnie traktowałabym nowego gracza tak samo jak pozostałych.
Niewykorzystane jak i wykorzystaneespresso pisze: Masz na myśli żetony przeszukania? Niewykorzystane przedmioty z tych kart i tak trzeba spieniężyć po zakończeniu przygody, więc losowanie chyba nie jest potrzebne. Obliczając zdobyte przez graczy złoto sumuję zawsze nagrody + kasę ze sprzedaży kart z przeszukania, więc dając nowemu graczowi średnią ilość złota, uwzględnia to również dochód z żetonów przeszukania. Ale można też zrobić tak jak piszesz, wylosować odpowiednią liczbę kart i od razu zamienić na złoto - dobre rozwiązania, jeśli nie zapisujemy zarobionego złota.
"opisałaś" - dziewczyny też grają w DescentaAkitaInu pisze:... opisałeś
Już zmienione, przepraszam bardzoespresso pisze:"opisałaś" - dziewczyny też grają w DescentaAkitaInu pisze:... opisałeś(to również może być ważna informacja, dla przymierzających się do zakupu)
Tak, to będą dwie osobne kampanie i dwie osobne gry (herosi będą zaczynać od początku), ciężko było by to połączyć ponieważ pod koniec kampanii gracze już są tacy całkiem potężniDesaix1800 pisze:Moj Descent czeka na rozgrywke, również kupowany był pod kontem małżonki. Mam pytanie co do rozgrywania kampanii. Czy istniej możliwość awansu graczy i potworow nie tylko w obrębie jednej kampanii lecz kilku z nich ? Bo rozumiem ze jeśli gracze przejda kampanię z podstawki a potem chcieli by grac tymi samymi postaciami w labirynt zagłady to ich herosi znow będą zaczynać z poczatkowymi umiejętnościami i ekwipunkiem ?
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka
Pasza26 pisze:Czy jest ktoś w posiadaniu skanu albo może czy komuś udało sie znaleźć na necie księgę scenariuszy do Descent:Legowisko Jaszczura?
Instrukcja i FAQ na stronce galakty jest, ale scenariuszy nie mogę nigdzie znaleźć.
Zapowiedzieli go pod koniec październikaBanan2 pisze:FFG zapowiedziało kolejny dodatek Shadow of Nerekhall.