Re: Tzolkin: Kalendarz Majów
: 29 lis 2017, 14:36
Wydaje mi się, że rozgrywka w Tzolkinie kręci się (jak zębatki ) wokół świątyń. Przecież akcje na kole z czaszkami (jak też część budynków) oprócz punktów dodatkowo pozwalają na podnoszenie pozycji w świątyniach. No i są oczywiste akcje z innych pól dające taki awans bezpośrednio. Z tym, że to nie jest zarzut z mojej strony, jeśli coś daje punkty, to trzeba to wykorzystać. Poza tym nie tylko o punkty chodzi, ale także o dodatkowe czaszki/surowce. U mnie w pierwszych rozgrywkach ścigaliśmy się na kole świątynnym, stawiając tam bez opamiętania czaszki, jako oczywiste źródło punktów i awansów na stopniach świątyń. W tej chwili (najczęściej gram w 2 osoby) raczej staramy się grać pod wchodzące budynki, uważnie kontrolując przewagę drugiego gracza w świątyniach.
A co do strategii - obserwując kilka rozgrywek online zauważyłem, że przez 2/3 a może nawet 3/4 gry gracze głównie gromadzą surowce, a dopiero pod koniec wydają je na budynki. I przekraczają 150 pkt. Próbowałem tak grać, ale nie potrafię być tak efektywny. Cóż, może kiedyś .
A co do strategii - obserwując kilka rozgrywek online zauważyłem, że przez 2/3 a może nawet 3/4 gry gracze głównie gromadzą surowce, a dopiero pod koniec wydają je na budynki. I przekraczają 150 pkt. Próbowałem tak grać, ale nie potrafię być tak efektywny. Cóż, może kiedyś .