Re: Leaving Earth
: 04 paź 2016, 10:45
Mi się udało kupić od jednego z forumowiczów, który miał dwa komplety i już jutro powinienem mieć swój, nowy, nieotwarty egzemplarz 

Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Z tego co pamiętam to jest tych kart ok 70 (podstawka z dodatkiem). Więc kupuj 100-pak.Kosternik pisze:Misiooo podrzuć proszę łączną ilość kart lokacji dla podstawki i dodatku outer planets bo nie wiem czy kupować paczkę 50 szt czy 100 szt.
Dzięki.
Jakbyś chcił sobie przypomnieć, to wszystko jest w pierwszym poście tego wątku. Dane podał niejaki misioooo...misioooo pisze:Z tego co pamiętam to jest tych kart ok 70 (podstawka z dodatkiem). Więc kupuj 100-pak.Kosternik pisze:Misiooo podrzuć proszę łączną ilość kart lokacji dla podstawki i dodatku outer planets bo nie wiem czy kupować paczkę 50 szt czy 100 szt.
Dzięki.
32 w podstawce. Dodatkowe 5 z mini-dodatku merkury (jest w pudle z podstawką) = 37.
Outer Planets ma też 30+ kart lokacji.
Dziękimisioooo pisze:Z tego co pamiętam to jest tych kart ok 70 (podstawka z dodatkiem). Więc kupuj 100-pak.Kosternik pisze:Misiooo podrzuć proszę łączną ilość kart lokacji dla podstawki i dodatku outer planets bo nie wiem czy kupować paczkę 50 szt czy 100 szt.
Dzięki.
32 w podstawce. Dodatkowe 5 z mini-dodatku merkury (jest w pudle z podstawką) = 37.
Outer Planets ma też 30+ kart lokacji.
Si si.. zabrakło tylko informacji o ilości kart lokacji, stąd prośba.Pan_K pisze:Jakbyś chcił sobie przypomnieć, to wszystko jest w pierwszym poście tego wątku. Dane podał niejaki misioooo...misioooo pisze:Z tego co pamiętam to jest tych kart ok 70 (podstawka z dodatkiem). Więc kupuj 100-pak.Kosternik pisze:Misiooo podrzuć proszę łączną ilość kart lokacji dla podstawki i dodatku outer planets bo nie wiem czy kupować paczkę 50 szt czy 100 szt.
Dzięki.
32 w podstawce. Dodatkowe 5 z mini-dodatku merkury (jest w pudle z podstawką) = 37.
Outer Planets ma też 30+ kart lokacji.
Jakbyś przeczytał co Kosternik napisał to byś wiedział... Zacytował fragment z pierwszego postu, gdzie nie podałem info ile jest kart kwadratowych. Jest tylko informacja, że na te karty pasują koszulki mini-cdPan_K pisze:Jakbyś chcił sobie przypomnieć, to wszystko jest w pierwszym poście tego wątku. Dane podał niejaki misioooo...
OK - mea culpa. Zaprawiam się w szybkim czytaniu. Jak widać ten format nie jest bezstratny...misioooo pisze:Jakbyś przeczytał co Kosternik napisał to byś wiedział... Zacytował fragment z pierwszego postu, gdzie nie podałem info ile jest kart kwadratowych. Jest tylko informacja, że na te karty pasują koszulki mini-cdPan_K pisze:Jakbyś chcił sobie przypomnieć, to wszystko jest w pierwszym poście tego wątku. Dane podał niejaki misioooo...Już lecę poprawić pierwszy post o orientacyjną ilość!
Tak, graliśmy na normalnymmisioooo pisze:Czyli... Kolejny zadowolony planszonauta?Pisałem, że będzie inaczej niż w innych grach. Niby sucho, ale klimatu więcej niż w niejednym ameri.
Teraz proponuję grać na poziomie HARD (graliście na normalnym?). Po nastu grach (albo od razu - a co!) dołożyć planety zewnętrzne i amerykański 4 lipca będziecie mieli co turę - fajerwerki non stop a szef agencji będzie co chwilę poganiał, bo czas płynie nieubłaganie...
Na trudnym jest inaczej... Jest tyle misji trudnych, wysoko punktowanych, że musisz je robić, aby wygrać (solo). Te misje łatwe to w ogóle nie mają znaczenia przy poziomie trudnymPastorkris pisze:Tak, graliśmy na normalnymBy się nie wynudzić, ale też się nie zniechęcić. Choć na te Marsjańskie misje to tak raczej mało ochoczo patrzyliśmy...
Ale w środę już pewnie będę kombinował jak tylko się tam dostać! Technika małych kroków, ale pamiętajmy: to był mały krok dla człowieka...
Dyskusja tutaj.Joe Fatula pisze:For this upcoming space station expansion I've been working on, I'd really like to have some kind of joint ventures, international groups formed by several players working together to accomplish things they might not do on their own.
Thematically, I'm looking at everything from small activities like the Apollo-Soyuz Test Project to major multinational undertakings like the International Space Station to interplanetary probes like Cassini-Huygens.
Mechanically, these joint ventures (or whatever they'd be called) would act like space agencies of their own, with a few exceptions.
- Instead of being owned by one player, they would be owned jointly by several players.
- One player would run the day-to-day operations.
- Certain actions could only be done with the approval of all the member agencies (like giving away a spacecraft).
- Any missions completed by the joint venture would have their points divided up among the members. (So if a two-agency joint venture completes a 10-point mission, that counts as 5 points for each of them.)
In general, I'm happy with this concept, but there are several rule areas I still need to explore a bit further. Before I get into them, what are your thoughts?
eh...w pracy mam zablokowane BGG, jakiś mini skrót?misioooo pisze:Joe Fatula coś kombinuje w temacie...Dyskusja tutaj.Joe Fatula pisze:For this upcoming space station expansion I've been working on, I'd really like to have some kind of joint ventures, international groups formed by several players working together to accomplish things they might not do on their own.
Thematically, I'm looking at everything from small activities like the Apollo-Soyuz Test Project to major multinational undertakings like the International Space Station to interplanetary probes like Cassini-Huygens.
Mechanically, these joint ventures (or whatever they'd be called) would act like space agencies of their own, with a few exceptions.
- Instead of being owned by one player, they would be owned jointly by several players.
- One player would run the day-to-day operations.
- Certain actions could only be done with the approval of all the member agencies (like giving away a spacecraft).
- Any missions completed by the joint venture would have their points divided up among the members. (So if a two-agency joint venture completes a 10-point mission, that counts as 5 points for each of them.)
In general, I'm happy with this concept, but there are several rule areas I still need to explore a bit further. Before I get into them, what are your thoughts?
Nieee... Jeszcze nawet pudełka z dodatkiem nie otwarłem...misioooo pisze:Joe Fatula coś kombinuje w temacie...
Tak ma być. Kartę losujesz jedną i dzieki temu masz większą szansę, że będzie tam kupa, a nawet nicKosternik pisze:p.s. Czy w dodatku macie również 3 karty lokacji Callisto przy czym 2 są identyczne?
Niech Cię drzwi ścisną....misioooo pisze: Zapraszam tutaj: http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... =1&t=43146
i tutaj: http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... =1&t=45538
Gwarancję daje misioooo, że to się da pokochać
str 8 - literówka.mat_eyo pisze:Czytam spolszczoną instrukcję (świetna robota) i chyba znalazłem kolejne błędy:
Strona 8:
"KARTY MISJI przedstawiają cele gry. Mają trzy poziomy trudności: łatwy, średni0 i trudny."
Strona 29:
"[symbol_klucza_francuskiego] pozwala zużyć jedno zaopatrzenie aby naprawić "nie będący kosmonautą" komponent na statku." - powinno być wszystkie komponenty, na stronie 32 jest już poprawnie.
Strona 41, ustęp LINIA CZASU, drugie zdanie:Curiosity pisze:Faktycznie.
Dzięki za uwagi!
Po weekendzie postaram się wrzucić aktualizację.
Wkładam "do środka", tak jak zamyka się płytyc08mk pisze:To zamknięcie w "koszulach" mini CD to odcinacie czy zostawiacie kopertę w całości?