Strona 24 z 55

Re: Braki w grach - co robić

: 26 mar 2015, 17:42
autor: dojcze
+1 dla Kuźni Gier

Brakowało mi w pudełku karty do Wolsung: The board Game.
Odpowiedź i przesyłka bardzo szybka.
Dziękuję! :)

Re: Braki w grach - co robić

: 31 mar 2015, 13:11
autor: 13thSON
KWs pisze:+1 dla Galakty.

Zgubiony jeden z żetonów rodów w Grze o Tron. Krótki mail, kilka dni później żeton w skrzynce na ich koszt. Miło.

Ja miałem także brak w Grze o Tron - brakowało jednego żołnierza piechoty w kolorze czarnym (za to mam o jednego kawalerzystę więcej w tym kolorze). Napisałem do Galakty i dostałem w kopercie listem priorytetowym brakującego piechura. Przydał się, bo robiliśmy akurat wieczór z Grą o Tron i zdążyli. Także DUŻY plus dla Galakty!

Re: Braki w grach - co robić

: 31 mar 2015, 21:56
autor: Dyso
Kupiłem grę Belfort, po rozpakowaniu okazało się, że brakuje jednej karty budynku. Zgłosić to do sklepu czy bezpośrednio do Lacerty?

Re: Braki w grach - co robić

: 01 kwie 2015, 08:19
autor: 13thSON
Dyso pisze:Kupiłem grę Belfort, po rozpakowaniu okazało się, że brakuje jednej karty budynku. Zgłosić to do sklepu czy bezpośrednio do Lacerty?
Ja bym próbował bezpośrednio - powinno być szybciej.

Re: Braki w grach - co robić

: 01 kwie 2015, 09:18
autor: microwave
+1 3Trolle/Lacerta

Po jakimś czasie zauważyłem, że mam tylko 22 czarne znaczniki choroby w Pandemii. Mail do 3trolli - ogarnęli to bardzo szybko i brakujące znaczniki czekały na mnie w skrzynce. Za przesyłkę oczywiście nie płaciłem.


@Dyso - zależy jaki sklep ale bardzo możliwe, że szybciej to ogarną z wydawcą więc ja bym pisał do sklepu.

Re: Braki w grach - co robić

: 01 kwie 2015, 14:22
autor: Dyso
Też kupowałem w 3trollach. Wysłałem do nich informację wczoraj wieczorem i czekam na odpowiedź.

Re: Braki w grach - co robić

: 02 kwie 2015, 20:55
autor: AiS
Wielki plus dla Academy Games.
W moim egzemplarzu Conflict of Heroes: AtB jedna z plansz miała zagięty róg wierzchniej (kolorowej) warstwy a także sztanca nie przeszła do końca przez arkusz żetonów przez co jeden z nich nie wyciął się kompletnie i częściowo rozwarstwił.
Napisałem maila do AG i odpowiedzieli, że poproszą drukarnię z Niemiec, aby ci wysłali mi zamienniki, a jeśli nie będzie ich miała na stanie to wyślą z USA.

Niemcy przysłali dwie plansze (różne) oraz pełen komplet żetonów.
Pełen podziw :shock:

A żeby nie było tak słodko - pomijają milczeniem pytanie o datę wydania dodatku Solo :D

Re: Braki w grach - co robić

: 03 kwie 2015, 11:28
autor: b4STEK
Muszę pochwalić Rebel. Jakimś nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności, moja bardzo małoletnia latorośl dorwała się do jednego kafla z gry pokój 25. Niestety wyskubała, a raczej wygryzła kawałek z rewersu. Tym sposobem jeden z pokojów został naznaczony. Wiadomo, że to już wtedy nie ta sama gra. Po moim mailu do wydawnictwa szybko otrzymałem odpowiedź i po wysłaniu im zdjęcia uszkodzenia Rebel przy kolejnym zamówieniu dołożył mi nowy kafelek.

W przeciwieństwie do Cdprojekt o którym pisałem kilka postów wyżej Rebel zachował się wzorowo. Dzięki :)

Re: Braki w grach - co robić

: 04 kwie 2015, 17:32
autor: dojcze
b4STEK pisze:W przeciwieństwie do Cdprojekt o którym pisałem kilka postów wyżej Rebel zachował się wzorowo. Dzięki :)
U mnie problem był z dwoma kartami Wiedźmina. Po rozpakowaniu okazało się że miały czarne plamki na rewersie.
W 4 dni po wysłaniu maila, w skrzynce czekały na mnie dwie nowe karty.
Także w moim przypadku Cdprojekt sie spisał.

+1 Cdprojekt

Re: Odp: Braki w grach - co robić

: 05 kwie 2015, 13:48
autor: b4STEK
dojcze pisze:
b4STEK pisze:W przeciwieństwie do Cdprojekt o którym pisałem kilka postów wyżej Rebel zachował się wzorowo. Dzięki :)
U mnie problem był z dwoma kartami Wiedźmina. Po rozpakowaniu okazało się że miały czarne plamki na rewersie.
W 4 dni po wysłaniu maila, w skrzynce czekały na mnie dwie nowe karty.
Także w moim przypadku Cdprojekt sie spisał.

+1 Cdprojekt
No widać że uznają reklamacje tylko ewidentnie z ich winy. Wtedy moim zdaniem łaski nie robią.
Rebel dosłał mi kafel uszkodzony z mojej winy, a nie musiał.

Re: Braki w grach - co robić

: 05 kwie 2015, 20:39
autor: Dabi
Uznawanie reklamacji które powstały z winy klienta to coś co warto podkreślić, że to jest dobra wola i grzeczność wydawcy/sklepu.

Nie można takiego zachowania traktować jako coś obligatoryjnego.

Re: Braki w grach - co robić

: 07 kwie 2015, 23:50
autor: Munchhausen
Ostatnio grałem w Seasons i jedna z kart spadła pod stół. Niestety najszybciej zauważył to głupi pieseł... Wielki szacunek dla Rebela, który bez problemu dosłał nowy egzemplarz :)

Re: Braki w grach - co robić

: 09 kwie 2015, 14:08
autor: misioooo
Nie głupi pieseł, tylko wqrzony! Też pewnie chciałby zagrać... Moja suczka gra... I jak karta spadnie czy cokolwiek innego to grzecznie podniesie i odda (tylko czasami ze śladem kła ;P, lubi kantować i znakować żetony niczym kontroler PKP!)
ObrazekChwila zadumy nad kolejnym posunięciem... 'Więcej kiełbasy na prawej flance czy w centralnym miescie znajdę?"

Re: Braki w grach - co robić

: 09 kwie 2015, 22:39
autor: Paskudnik
misioooo pisze:Nie głupi pieseł, tylko wqrzony! Też pewnie chciałby zagrać... Moja suczka gra... I jak karta spadnie czy cokolwiek innego to grzecznie podniesie i odda (tylko czasami ze śladem kła ;P, lubi kantować i znakować żetony niczym kontroler PKP!)
mam nadzieję, że wspominasz o tym przy sprzedawanych egzemplarzach, które miały okazję zostać "skontrolowane" :P

Re: Braki w grach - co robić

: 10 kwie 2015, 12:40
autor: rzaba
zakupiłem od uzytkownika z forum 2 podstawki Star Wars LCG, angielskie. Po otrzymaniu przesylki okazalo sie ze 8 kart jest z wersji polskiej, a jako że mieszkam w kraju anglojezycznym taka wersja kart jest niegrywalna + wartość sprzedażowa gry jest zerowa. Użytkownik-sprzedawca ignoruje moje zapytanie wiec pewnie kart nie ma. Pytanie: chce uderzyć do FFG, co im napisac? Że mi brakuje kart? Że dostałem polskie zamiast ang? Czy prawde, że mnie ktoś oszukał?

Re: Braki w grach - co robić

: 10 kwie 2015, 12:46
autor: kwiatosz
Strzelam, że użytkownik nie dokładał na własną rękę kart polskich, więc wersja, że tak było od nowości może być prawdziwa. Ja bym napisał do FFG "W kupionym przeze mnie egzemplarzu było 8 kart w obcej wersji językowej".

Edit: Acha, no i dane o takim sprzedawcy, jeżeli celowo wprowadził w błąd, powinny być upublicznione.

Re: Braki w grach - co robić

: 10 kwie 2015, 13:20
autor: Dyso
Wielki plus dla 3 trolli. Jedna karta do Dixita była lekko zniszczona- sklep szybko zareagował i nowa karta została mi przesłana.

Re: Braki w grach - co robić

: 13 kwie 2015, 19:07
autor: rzaba
kwiatosz pisze:Strzelam, że użytkownik nie dokładał na własną rękę kart polskich, więc wersja, że tak było od nowości może być prawdziwa. Ja bym napisał do FFG "W kupionym przeze mnie egzemplarzu było 8 kart w obcej wersji językowej".

Edit: Acha, no i dane o takim sprzedawcy, jeżeli celowo wprowadził w błąd, powinny być upublicznione.
Szkoda że sprzedawca przestal sie odzywac, a przecież chciałem tylko sprawdzic czy moze ma karty, bez spinki. Dlatego nie polecam pana Geth95 i radze nic nie kupować od niego jeśli sie jeszcze tu kiedys pojawi...w sumie pierwsza taka moja wpadka na forum
Requesta do FFG wlasnie wyslalem, zobaczymy czy podesla karty

edit. FFG obiecało dosłac karty w wersji ang wiec wszystko sie skonczylo pozytywnie :)

Re: Braki w grach - co robić

: 16 kwie 2015, 01:47
autor: Sekator
Najbardziej komiczna sytuacja z jaką miałem do czynienia.

Kupiłem Nexus Ops (od FFG) i po wybiciu żetonów zacząłem przeglądać figurki, żeby przebrać te do "gotowania" czyli prostowania. I co się okazało? Zamiast Fungoidów dostałem 2 woreczek Crystallinów :D (dziwnie to jest pakowane, zamiast wszystkie jednostki w jednym kolorze do jednego wora to każdy typ oddzielnie). Pisać w takim dziwnym przypadku do sklepu czy do FFG?

Re: Braki w grach - co robić

: 16 kwie 2015, 09:24
autor: kwiatosz
Do FFG lepiej.

Re: Braki w grach - co robić

: 16 kwie 2015, 14:21
autor: 13thSON
Czy miał ktoś może kontakt z działem reklamacji Phalanx Games? Brakuje mi jednej karty tożsamości w Świecie Dysku Ankh - Morpork... Może ma ktoś maila? Czy ktoś miał z nimi do czynienia?

Re: Braki w grach - co robić

: 16 kwie 2015, 15:21
autor: Yavi
13thSON pisze:Czy miał ktoś może kontakt z działem reklamacji Phalanx Games? Brakuje mi jednej karty tożsamości w Świecie Dysku Ankh - Morpork... Może ma ktoś maila? Czy ktoś miał z nimi do czynienia?
Na jednej z kart tożsamości miałem małą wadę, napisałem do nich przez fanpage na Facebooku. Dosłali bez problemów (akurat wygrałem coś w ich konkursie, więc dorzucili kartę do przesyłki).
Ewentualnie można też pewnie pisać przez formularz kontaktowy - http://www.phalanxgames.pl/kontakt/

Re: Braki w grach - co robić

: 16 kwie 2015, 15:52
autor: rastula
13thSON pisze:Czy miał ktoś może kontakt z działem reklamacji Phalanx Games? Brakuje mi jednej karty tożsamości w Świecie Dysku Ankh - Morpork... Może ma ktoś maila? Czy ktoś miał z nimi do czynienia?

są na forum panowie z tej firmy :)

Re: Braki w grach - co robić

: 16 kwie 2015, 17:34
autor: Sekator
Czytając opinie o FFG nie powinienem być zaskoczony, ale jednak jestem. Od wypełnienia formularza do wysłania brakujących figurek minęło 14 godzin. Niesamowite.
Ale prawdę mówiąc liczyłem, że może przyda się tym razem ten słynny "proof of purchase" :D. Cóż, może innym razem.

Re: Braki w grach - co robić

: 16 kwie 2015, 22:16
autor: syringe
Witam.

Dziś wieczorem zasiadając pierwszy raz do RAF zauwazylem brak odpowiednich kart pomocy. Z 4 dostałem 3 takie same. Brakuje miedzy innymi tabeli walki powietrznej. Czy ktoś byłby tak uprzejmy i udostępnił skan kart?