Rocy7 pisze:Zarzutow odnosnie "losowosci" wynikajacej z liczby trogow, zetonow wydarzen i ich wplywu na powodzenie gracza w Cry Havoc nie rozumniem, jest to IHMO sztucznie tworzony problem (najpewniej przez euro graczy, żądajacych identycznej sytuacji dla kazdego). Jak dla mnie przy dobrze obranej strategii nie sa one problemem, poniewaz:
1) nie mamy tu do czynienia z wielkim zroznicowaniem wartosci zetonow trogow (z reguly 1-3)
2) system ruchu sprawia, iz nie istnieje jedna droga przez mape.
Spokojnie mozna isc armia dla jakies kazda ilosc trogow to nie problem.
Problem z zetonem 3 trogow w 1 turze obok sztabu po pierwsze jest rzadko spotykamy, bo drugie jest to krotkie spowolnienie gracza, ktore spokojnie da się nadrobić.
właśnie dlatego dyskusja z Rocy7 nie ma sensu. Będzie się upierać, że to on ma racje i nie przyjmie żadnych argumentów, a część i tak wypaczy lub wyrwie z kontekstu. Nie jestem "euro graczem" (co chyba można stwierdzić, po moim top), chyba, że podstawy probabilistyki mnie takim czynią, a widzę, że problem z trogami jest czymś więcej niż tylko drobnym spowolnieniem.Rocy7 pisze:"problem" jest zeton 3 trogow na poczatku gry, obok sztabu, ktory zdaniem marudzacych "ustawia"cala rozgrywke.janekbossko pisze: W Cry Havoc wiesz jaki przedział 1-3 trogow moze Cie spotkac
Ja nie widze takiej zaleznosci. Dobra gracz nawet z odrobine gorszego startu da rade wygrac.
dla osoby szukającej strategii dla poszczególnych ras i nie tylko całkiem niezły poradnik był podany kilka stron temu