Re: (Warszawa) Poniedziałkowe granie - Paradox Cafe
: 24 lip 2018, 22:51
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Postanowionejax pisze:A R&B nadzwyczaj chętnie jak wrócę.
Gramy!mat_eyo pisze:To jeszcze jedna osoba i gramy. @roadrunner?
R&B będzie dopiero w kolejny poniedziałek a nie ten najbliższy.
Oczywiście polecamy dołączyć.
Wzmianka o Agricoli idealnie w punkt ! Lepiej bym tego nie ująłjax pisze: ↑22 sie 2018, 17:02 W poniedziałek Agricola udowodniła, że nie zestarzała się ani o jotę. Wciąż wymagająca i satysfakcjonująca. Idealne euro zjadające na śniadanie 95% tych eurowych, nijakich popierdółek, które pojawiły się w ostatnich latach i które robią wrażenie chyba tylko na żółtodziobach, którzy w czasach debiutu Agricoli nosili jeszcze worki na kapcie.
Gdzie była ta zbytnia losowość podczas naszej partii, bo jakoś jej nie zauważyłem?
W skrócie chodzi o to, że jednemu graczowi może iść beznadziejnie przez pół gry a potem los mu umożliwi kombo pozwalające na przejście do kupek najmocniejszych kart, z których zrobi zwycięskie kombo. Inny gracz może nie mieć możliwości przeskoczenia do tych 'najmocniejszych kupek'.
Jak dla mnie to, że w kolejnych epokach są coraz silniejsze karty, które umożliwiają przechylenie szali zwycięstwa na swoją korzyść (nawet w beznadziejnej sytuacji), kiedy w początkowej fazie karty nie podeszły, jest zaletą, bo inaczej w połowie gry można by skończyć rozgrywkę, bo wynik byłby znany, to właśnie byłaby losowość, kto w pierwszym rozdaniu dostanie lepsze karty, ten wygrywa. Tak natomiast gra daje graczowi wybór gram tymi kartami co mam albo próbuje poszukać nowych, które są lepsze, ale w to zajmie mi czas, w którym przeciwnik może poczynić postępy nie do nadgonienia. To jest typ gry, w której trzeba grać do końca, bo nigdy nie wiadomo co przyniesie kolejna tura i czy w ogóle ona będzie, bo przeciwnik skończy wcześniej.jax pisze: ↑23 sie 2018, 22:49W skrócie chodzi o to, że jednemu graczowi może iść beznadziejnie przez pół gry a potem los mu umożliwi kombo pozwalające na przejście do kupek najmocniejszych kart, z których zrobi zwycięskie kombo. Inny gracz może nie mieć możliwości przeskoczenia do tych 'najmocniejszych kupek'.
Kod: Zaznacz cały
Draw and tuck three [9].
If you would tuck a yellow card after tucking a green card in the same turn, instead you win.