Hegemonia ma mocną flotę dzięki lepszej niż inni inicjtywie (możliwość strzelenia jako pierwszy jest bardzo przydatna), Hydranie z kolei dzięki licznym technologiom (poza oczywistym zyskiem punktowym z tego tytułu) mają zwyczajnie najnowocześniejszą flotę.
Mehanema potrafi im sprostać, dzięki liczebności (choć kiepsko się to sprawdza w ataku - poruszanie wielu jednostek jest zbyt drogie) ludzie z kolei odwrotnie, dzięki mobilności.
Pod koniec gry aspekt militarny zaczyna przeważać i ci, którzy mają mocną flotę, zazwyczaj kończą na podium.
Wtedy też najbardziej widać słąbość Planty, którą wszyscy rozjeżdżają niczym buldożery (kara do inicjatywy).
Aczkolwiek, mam świadomość że w różnych grupach (o różnym stylu gry) różne rasy mogą okazywać siłę/słabość.
Nasza grupa jest raczej z tych agresywnych, potrafiących i lubiących korzystać z aspektu militarnego gier, tak więc cecha pod tytułem "brutalna siła" może grać u nas większą rolę niż w innych towarzstwach
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pozdr,
farm