Nah. Mam okolo 80 partii w podstawke i prawie 50 w Ketchup i ZDECYDOWANA wiekszosc (circa 120) to partie 2p.
Moim zdaniem FCM (i Ketchup) swietnie chodza na 2p.
Nah. Mam okolo 80 partii w podstawke i prawie 50 w Ketchup i ZDECYDOWANA wiekszosc (circa 120) to partie 2p.
Jak ktoś lubi szachy to proszę bardzo.
Nie, to jest co najmniej 10 razy więcej niż napisałeś Może to jest to, o czy myślałeś.
Jeśli masz takie podejście i takie rzeczy Ci przeszkadzają, polecam zmienić hobby. Każdy wydawca dosyć często potrafi walnąć literówkę czy zrobić inny błąd. Będziesz miała więcej rozczarowań niż przyjemności z takim podejściem.emka pisze: ↑05 wrz 2021, 14:31Wstałeś lewą nogą? Po co ten jad? Niestety nie trafiłeś - ja np. nie mam i nie miałam angielskiej wersji, za to chętnie kupiłam polską. Wydawcy po prostu nie przystoi powielać takich błędów (literówka na stronie to nie to samo co potwierdzanie błędnej - a dla wielu kluczowej - informacji publicznie przez samo źródło), bo to średnio profesjonalne i wprowadza potencjalnych kupujących w błąd.
Eh, przeczytaj proszę mój post jeszcze raz. Tu nie chodzi o literówkę.
Naprawdę jak na ciężar rozgrywki zasady są wyjątkowo proste. Ciężar zdecydowanie leży po stronie istotności decyzji.EVOCATVS pisze: ↑06 wrz 2021, 20:15 Czytam o gameplayu oraz odczuciach z nim związanych i FCM zaczyna trafiać w strefę zainteresowań Tylko jedna rzecz mnie jeszcze zastanawia - umiejscowienie ciężaru rozgrywki. Mamy tu proste zasady i ciężar gry wynika z istotności decyzji i interakcji, czy bardziej w drugą stronę, czyli skomplikowane reguły + wyjątki od nich i uważanie, żeby na nich się nie wyłożyć, poza tym co nam współgracze namieszają?
Ciężar rozgrywki zasadza się na przechytrzeniu pozostałych graczy - masz zarobić o 1$ więcej niż te skurczybyki po drugiej stronie stołu
VivoBrezo pisze: ↑08 paź 2021, 07:20 Cześć!
Powoli zbliża się Polska premiera, więc w tym tygodniu wzięliśmy na tapet Food Chain Magnate.
Graliśmy oczywiście w angielską wersję, sporo uwagi poświęciliśmy też dodatkowi ,,Ketchup Mechanism & Other Ideas"
Przyjemnego słuchania
https://youtu.be/6K39L4LqN_A
https://open.spotify.com/episode/3TdAJnfFdzg4V6jUnT9eX5
W FCM, przebieg rozgrywki będzie zależeć od umiejętności graczy. To otwarta i sandboxowa gra, która nie nagradza za błędy i pozwala robić brzydkie zagrywki (ale nadal dość umiarkowane). Mimo tego, jest to nadal elegancka i wyrafinowana czy wręcz dżentelmeńska negatywna interakcja, której daleko do najeżdżania się wojskami czy konfrontacji polegającej na rzucie kostką, co przypomina chaotyczną walkę dwóch sebixów pod klubem . Można rzec, że FCM podchodzi już pod ekonomiczne bitewniaki, gdzie przedstawicielami tego gatunku są gry 18XX - a tutaj potrafi być bardzo brutalnie .
Będzie idealny, ten zestaw wystarcza i do wielu 18xx .
Czyli pewnie będzie trzeba jedynie dopasować ilość żetonów do wielkości banku?
FCM nie ma "bonusowego" contentu. Podstawka ma wszystko co potrzeba oprócz żetonów do gier planszowych, które przyspieszają i usprawniają rozgrywkę.
Żetony do gier sprawdzają się jednak lepiej, bo łatwo widać kto ile ma kasy u siebie, ile jest w spółkach oraz przy licytacji. Wystarczy spojrzeć na "stack" i widać po kolorach żetonów. Łatwo też obliczać konkretne sumy po wysokości stacku. Operowania takimi jest też szybsze.