misioooo pisze:Jak masz kilka statków w danej lokalizacji... można się pomylić z tymi klepsydrami, ja lubię mieć je na kartach statków. Zresztą i tak żadnej rakiety nie odpalę etc zanim nie dolecę więc co najwyżej mogą przeszkadzać w konsumpcji zasobów czy ubijaniu kosmonautów ;P
Bez przesady, znaczniki statków są dość duże, klepsydry spokojnie mogą stać na nich.

Poza tym nie są to aż tak duże stosy, żeby je trącać. Najbardziej jednak przemawia do mnie kwestia czytelności dla innych graczy i bardzo trudno go tutaj zbić. Ty grałeś głównie solo, więc może tego nie zauważyłeś, ale w multiplayerze ze standardowymi zasadami niezwykle trudnym znajdowałem orientowanie się w sytuacji innych statków, szczególnie, gdy ktoś przeliczał ciąg i przekładał karty i często nie wiedziałem czy te leżące luzem klepsydry są na statku, czy nie. Po co zmniejszać czytelność i ciągle się pytać, skoro rozwiązanie jest na wyciągnięcie reki? Dosłownie.
Odnośnie wcześniejszego pytania – teraz rozumiem, nie było wspomniane, że chodzi o dwa manewry.
Owszem, zgadzam się, że to nie ma znaczenia, ale tylko grając w podstawkę solo.
Jeśli w multiplayerze ktoś nagle mnie wyprzedzi w moim planie, mogę po pierwszym manewrze zmienić plany. Natomiast grając z
Outer Planets takie wykonanie kilku manewrów na raze nie jest możliwe ze względu na okna transferowe, czyli manewry, które działają tylko w określonych latach. Dlatego też nie grałbym w ten sposób, nawet solo w podstawkę - po co nabierać złych nawyków?
