Strona 4 z 18

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 12 lut 2015, 14:58
autor: Board&Dice
jutro zaczynamy naszą przygodę :)

Obrazek

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 13 lut 2015, 23:49
autor: Board&Dice

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 14 lut 2015, 20:07
autor: Cin
Board&Dice pisze:all planet owners be focus
Ekhem?
A czytając wątek na BGG - zdecydowanie znajdźcie kogoś, kto się trochę lepiej posługuje angielskim.

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 14 lut 2015, 20:48
autor: Board&Dice
Cin pisze:
Board&Dice pisze:all planet owners be focus
Ekhem?
A czytając wątek na BGG - zdecydowanie znajdźcie kogoś, kto się trochę lepiej posługuje angielskim.
Witamy - będziemy nad tym pracować :)

EDIT: A nawet już pracujemy :)

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 17 lut 2015, 12:53
autor: Board&Dice
Przygotowujemy kosmiczne centrum dowodzenia dla wszystkich właścicieli planet, gdzie będziecie mogli sprawdzać swój status planet, a także sprawdzać czy przepadkiem nie ominął go jakiś event na BGG :)

Obrazek

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 24 lut 2015, 13:15
autor: Board&Dice
Dziękujemy wszystkim, którzy mieli okazję zagrać w Brzegu w prototyp Exoplanets a tymczsem nowy kosmiczny event hula na naszym BGG - jeszcze tylko parę epickich utworów i odkryjemy nową cząsteczkę w universum Exoplanet!

https://boardgamegeek.com/thread/132559 ... g-particle

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 27 lut 2015, 10:15
autor: Board&Dice
W ostatnim naszym kosmicznym wydarzeniu związanym z naszą pre-grą na BGG użytkownicy w poszukiwaniu nowej cząsteczki dostarczyli 64 epickie utwory, przy których najlepiej można się wklimacić w tematykę kosmosu. Powstała właśnie playlista zawierająca wszystkie zgłoszone klipy i jest epicka! Będzie czego słuchać podczas rozgrywki w Exoplanets :)

Epic space music from ExoPlanets Universe

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 02 mar 2015, 23:24
autor: Board&Dice
W naszym wszechświecie jest już ponad 200 planet w 9 układach z czego ponad 100 właścicieli planet aktywnie bierze udział w naszych kosmicznych eventach. Wszechświat jest jeszcze młody ale w tym tygodniu będzie mogło powstać w nim życie...
https://boardgamegeek.com/thread/132965 ... ming-event

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 03 mar 2015, 15:05
autor: SaszaPL
Myślę, że powinniście spróbować trafić z tą kampanią do większego grona odbiorców... :) Załóżcie profil na FB dla gry i poproście ludzi o Lajki, niech tych kilku amerykańskich przyjaciół rozpęta zainteresowanie za oceanem ;)

EDIT: oczywiście w ramach jakiegoś eventu, np. życie powstalo też na faceboocku, czy coś...

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 03 mar 2015, 15:19
autor: Board&Dice
SaszaPL pisze:Myślę, że powinniście spróbować trafić z tą kampanią do większego grona odbiorców... :) Załóżcie profil na FB dla gry i poproście ludzi o Lajki, niech tych kilku amerykańskich przyjaciół rozpęta zainteresowanie za oceanem ;)

EDIT: oczywiście w ramach jakiegoś eventu, np. życie powstalo też na faceboocku, czy coś...
Właśnie pracujemy nad poszerzeniem grona uczestników - tym razem skorzystaliśmy z kilku kontaktów za oceanem i zobaczymy jaki w najbliższym czasie przyniesie to efekt :)
Mamy jeszcze kilka pomysłów w naszych głowach ;)

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 04 mar 2015, 14:18
autor: Board&Dice
Pierwsi gracze tworzą już swoje życie na swoich planetach w naszej pre-premiere BGG game, a ich kreatywność jest interesująca :)!
Jesteśmy ciekawi kolejnych pomysłów :)
https://boardgamegeek.com/thread/133098 ... ating-life

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 04 mar 2015, 21:14
autor: Board&Dice
Najlepszy polski wpis inicjacji życia na planecie dzisiejszego dnia na BGG - i jeden z najlepszych wpisów do tej pory! Niezły flow :)
Link do pełnego kosmicznego eventu https://boardgamegeek.com/thread/133098 ... ating-life

Obrazek

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 06 mar 2015, 23:55
autor: Board&Dice
A tymczasem zbieramy próbki materiałów do ExoPlanets.
dzisiaj możemy już Wam zdradzić jak będą wyglądać kryształki: energii słonecznej, wody, gazów

Obrazek

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 07 mar 2015, 00:48
autor: lacki2000
Board&Dice pisze:A tymczasem zbieramy próbki materiałów do ExoPlanets.
dzisiaj możemy już Wam zdradzić jak będą wyglądać kryształki: energii słonecznej, wody, gazów
ale brudna klawicha :) Czy te kryształki gazów (hyhy, śmiesznie to brzmi) są niewidzialne?

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 07 mar 2015, 08:19
autor: Board&Dice
lacki2000 pisze:
Board&Dice pisze:A tymczasem zbieramy próbki materiałów do ExoPlanets.
dzisiaj możemy już Wam zdradzić jak będą wyglądać kryształki: energii słonecznej, wody, gazów
ale brudna klawicha :) Czy te kryształki gazów (hyhy, śmiesznie to brzmi) są niewidzialne?
Ej... bo to stara klawiatura jest :P
A "gazy" nie zmieściły się na biurku - nie mają barwy - są przezroczyste, w sumie prawie niewidzialne ;)

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 07 mar 2015, 10:45
autor: SaszaPL
Chyba wolałem nazwę "atmosfery" bardziej niż "gazy"...

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 09 mar 2015, 08:46
autor: Board&Dice
SaszaPL pisze:Chyba wolałem nazwę "atmosfery" bardziej niż "gazy"...
Nazwy są jeszcze "płynne" i zdecydowanie do przepracowania, więc nie przywiązywałbym się do nich jakoś szczególnie ;) (zwłaszcza do gazów) :)

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 09 mar 2015, 21:57
autor: syfon
Board&Dice pisze: Nazwy są jeszcze "płynne" (...) (zwłaszcza gazów) :)
płynne gazy? jeszcze gorzej. ;)

A mi nazwa gazy odpowiada, ba!, nawet lepiej jak będzie beka się kręciła przy stole przez te gazy.
Jeżeli możemy mieć chatkę-ruchatkę w stone age i zawsze ktoś skomentuje, to czemu nie gazy.

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 10 mar 2015, 00:04
autor: Board&Dice
syfon pisze:
Board&Dice pisze: Nazwy są jeszcze "płynne" (...) (zwłaszcza gazów) :)
płynne gazy? jeszcze gorzej. ;)

A mi nazwa gazy odpowiada, ba!, nawet lepiej jak będzie beka się kręciła przy stole przez te gazy.
Jeżeli możemy mieć chatkę-ruchatkę w stone age i zawsze ktoś skomentuje, to czemu nie gazy.
Hehe chatka wymiatała ;)

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 29 mar 2015, 19:06
autor: Board&Dice
No to mamy coś co was pewnie bardzo zainteresuje - ekipa z Planszówki we dwójkę odwiedziła nas na piątkowym spotkaniu z prototypami w Kino Nowe Horyzonty i poczynili dosyć dokładny opis przebiegu rozgrywki w Exoplanets :)
http://planszowki.blogspot.com/2015/03/ ... totyp.html

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 30 mar 2015, 17:46
autor: SaszaPL
Planszówki we dwoje pisze:Małą kostkę można postawić po wydaniu odpowiednich surowców widocznych na kafelku planety. W turze gracza na jednym ciele niebieskim znaleźć mogą się maksymalnie trzy takie kostki, co znaczy, że nie ma możliwości stworzenia gatunku "od ręki".
To chyba największa zmiana jaka zaszła od czasu, gdy grałem na zjavie w Wasz prototyp i chyba nie jestem do końca do niej przekonany. Z jednej strony, to dobrze, że nie można wejść w planetę na której ktoś uciułał już 3 kostki życia, ale z drugiej to sprawia że nie ma sensu dostawiać się życim do tej planety (bo wiadomo że przeciwnik dokończy tworzenie gatunków - a w zasadzie prawdopodobieństwo jest ogromne). Czyli plus za to, że nie można komuś "wyczyścić" planety tuż przed tworzeniem życia, ale powstaje inny problem.. ;)

Z drugiej strony, czy jeśli na planecie mam 1 kostkę nowego życia, to w drugiej turze mogę dołożyć 2 i zmienić na gatunek?
Planszówki we dwoje pisze:Jak to bywa w brutalnym kosmosie rządzonym prawami ewolucji powstanie gatunku oznacza zniknięcie wszystkich innych form życia. Ich właściciele jako rekompensatę dostają wybrane surowce w liczbie kostek, które zniknęły z zasiedlonej przez gatunek planety.
Całkowicie pozytywna zmiana - brakowało tego na zjavie :)

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 30 mar 2015, 20:00
autor: Board&Dice
SaszaPL pisze:
Planszówki we dwoje pisze:Małą kostkę można postawić po wydaniu odpowiednich surowców widocznych na kafelku planety. W turze gracza na jednym ciele niebieskim znaleźć mogą się maksymalnie trzy takie kostki, co znaczy, że nie ma możliwości stworzenia gatunku "od ręki".
To chyba największa zmiana jaka zaszła od czasu, gdy grałem na zjavie w Wasz prototyp i chyba nie jestem do końca do niej przekonany. Z jednej strony, to dobrze, że nie można wejść w planetę na której ktoś uciułał już 3 kostki życia, ale z drugiej to sprawia że nie ma sensu dostawiać się życim do tej planety (bo wiadomo że przeciwnik dokończy tworzenie gatunków - a w zasadzie prawdopodobieństwo jest ogromne). Czyli plus za to, że nie można komuś "wyczyścić" planety tuż przed tworzeniem życia, ale powstaje inny problem.. ;)

Z drugiej strony, czy jeśli na planecie mam 1 kostkę nowego życia, to w drugiej turze mogę dołożyć 2 i zmienić na gatunek?
Planszówki we dwoje pisze:Jak to bywa w brutalnym kosmosie rządzonym prawami ewolucji powstanie gatunku oznacza zniknięcie wszystkich innych form życia. Ich właściciele jako rekompensatę dostają wybrane surowce w liczbie kostek, które zniknęły z zasiedlonej przez gatunek planety.
Całkowicie pozytywna zmiana - brakowało tego na zjavie :)
Twój jeden i drugi cytat razem wpływają na zasadność ustawiana kostek na jednej planecie ze względu na parę elementów, o których nie wspomniano:
- Zoptymalizowaliśmy balans kafelek przestrzeni mnożąc takie efekty jak "Do twojej kolejnej tury na tej planecie nie może powstać życie" przez co w pierwszej turze kładziesz kostkę na planetę na której inny gracz ma życie następnie podkładasz pod planetę wspomniany efekt, przez co możesz zdominować planetę innego gracza.
- warto dostawiać się na innych planetach gdzie jest już życia bo w najgorszym wypadku, gdy nie uda ci się zdominować planety otrzymasz wybrane surowce wynikające z drugiego cytatu
Z drugiej strony, czy jeśli na planecie mam 1 kostkę nowego życia, to w drugiej turze mogę dołożyć 2 i zmienić na gatunek?
Tak możesz - pamiętaj tylko, że gatunek pojawia się za 4tą kostką ale jak masz jedną kostkę to w kolejnej swojej turze dodajesz 3 i zamieniasz na gatunek.

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 31 mar 2015, 16:06
autor: Yavi
SaszaPL pisze:
Planszówki we dwoje pisze:Małą kostkę można postawić po wydaniu odpowiednich surowców widocznych na kafelku planety. W turze gracza na jednym ciele niebieskim znaleźć mogą się maksymalnie trzy takie kostki, co znaczy, że nie ma możliwości stworzenia gatunku "od ręki".
Z jednej strony, to dobrze, że nie można wejść w planetę na której ktoś uciułał już 3 kostki życia...
Żebyśmy się dobrze zrozumieli:
na taką planetę, z tego co pamiętam wejść można. Chyba muszę w tekście dodać "W turze jednego gracza na jednym...", bo chodzi o to, że nie można postawić od razu czterech kostek. Wepchnąć się na planetę, na której stoją już trzy kostki jak najbardziej można :)

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 31 mar 2015, 21:38
autor: SaszaPL
Yavi pisze:
SaszaPL pisze:
Planszówki we dwoje pisze:Małą kostkę można postawić po wydaniu odpowiednich surowców widocznych na kafelku planety. W turze gracza na jednym ciele niebieskim znaleźć mogą się maksymalnie trzy takie kostki, co znaczy, że nie ma możliwości stworzenia gatunku "od ręki".
Z jednej strony, to dobrze, że nie można wejść w planetę na której ktoś uciułał już 3 kostki życia...
Żebyśmy się dobrze zrozumieli:
na taką planetę, z tego co pamiętam wejść można. Chyba muszę w tekście dodać "W turze jednego gracza na jednym...", bo chodzi o to, że nie można postawić od razu czterech kostek. Wepchnąć się na planetę, na której stoją już trzy kostki jak najbardziej można :)
Nie musisz nnic zmieniać.- zrozumiałem, po prostu we wcześniejszej wersji było możliwe postawienie 4 kostek.

@BoardAndDice- jak oznacane są efekty które akurat działają? Mam nadzieję że nie wyłącznie na pamięć bo tę mam zawodną..

Re: ExoPlanets (tytuł roboczy, wcześniej: Planety)

: 01 kwie 2015, 07:57
autor: Board&Dice
SaszaPL pisze: @BoardAndDice- jak oznacane są efekty które akurat działają? Mam nadzieję że nie wyłącznie na pamięć bo tę mam zawodną..
W docelowej wersji będą oznaczane poprzez dołożenie właściwego żetonu - na chwile obecną w prototypie (tymczasowo) na pamięć :)