Kolejarz pisze:Filmik z "Action phase" jest znacznie lepszy, szybki i dający tylko ogólny pogląd, zamiast szczegółowego zaczynania tłumaczenia reguł, tylko że w środku. Dużo lepszym rozwiązaniem niż taki długi i nudny filmik będzie udostępnienie instrukcji, a video wystarczy krótkie.
Na pewno zniechęcające może być to: First created · 0 backed. Kampanie na KS żyją trochę dzięki społeczności, której najlepiej stać się częścią, chociaż w małym stopniu. Najłatwiej wesprzeć kilka projektów, nie tylko z grami planszowymi, nawet za 1 dolar.
Czy poziom Champion istnieje tylko po to, żeby ktoś mógł zapłacić więcej, żeby bardziej wspomóc twórców? Ktoś się skusi, a kogo innego zniechęci, że za jakiś niewielki dodatek musi zapłacić 29 dolarów! Chyba lepiej, jeśli będzie konkretny jeden poziom z grą, bez takiego rozdrabniania się. Wtedy właśnie będzie przejrzyście, a to pomaga. W przypadku niektórych kampanii zdarzają się dwa poziomy z grą - zwykły i bogatszy, ale ten drugi ma znacznie więcej do zaoferowania, widać, za co się płaci (np. dodatkowe figurki), a jednocześnie niekoniecznie jest to związane z dodatkowymi zasadami.
Dwa poziomy Early Bird też niepotrzebne. Pamiętajcie, że na dobrą sprawę konkurujecie z innymi projektami na KS. Często ludzie się będą zastanawiać nad kilkoma, a wesprzeć mogą mniej. Jak widzą, że u was się spóźnili i teraz muszą płacić o 10 dolarów więcej, to wchodzą gdzieś indziej. Przejrzystość cierpi również na tym, że każdy poziom ma swoje Early Bird, może wystarczy dla jednego?
To jest gra i nawet jeśli jesteście dobrymi grafikami, to wasze prace niekoniecznie muszą wszystkich przekonać. Grafiki z gry mogą się podobać, ale to nie je chcecie sprzedać. Ludzie będą chcieli je oglądać przede wszystkim na kartach i innych elementach gry. Was udostępnienie już gotowych grafik niewiele kosztuje, więc dodanie ich w strech goalu nie wygląda przekonująco. Skoro zebrano więcej pieniędzy i np. koszt powstania gry w większym nakładzie będzie tańszy, to ludzie chcą widzieć, na co idzie dodatkowa gotówka. Generalnie stretch goale nie powalają, ale to chyba trochę specyfika gry i możliwości jej rozwoju. Może na zachętę udostępnijcie jakąś grafikę w większej rozdzielczości, skoro tą drogą chcecie promować projekt?
Grafiki pokazujące zawartość różnych poziomów są słabo czytelne. Te ze stretch goalami są za duże. Grafiki z gry są wszystkie umieszczone w jednym miejscu, a może lepiej je rozrzucić po całym tekście? Ogółem wszystkiego jest dużo, trzeba przewijać i szukać różnych informacji.
Early bird jest zachętą do szybkiego spierania projektu. Jeżeli ktoś się nie załapie, nie znaczy że przepłaca za grę. Po prostu nie jest to już tak bardzo opłacalne, ale i tak zyskuje na kilka sposobów dzięki wsparciu kampanii. 29$ za lepszą wersję - to może być drogo, ale jednak dostaje się kilka bonusów na tym poziomie. Generalnie jest grupa osób, która nawet za niezbyt duży bonus jest gotowa zapłacić więcej, ponieważ wie, że np. taką kartę postaci będzie miało te 200 osób na świecie i nikt więcej już nigdy takiej karty nie będzie mógł kupić. Nikt nikogo nie zmusza do wspierania tego poziomu, ale jestem przekonany, że jeżeli gra w ogóle osiągnie jakieś przyzwoite wsparcie, to również na ten poziom znajda się chętni. Są gry, które mają np. po 3 poziomy early bird w różnych wersjach, i ludzie je wykupują. Nie ma oczywiście reguły, my zdecydowaliśmy się na taki sposób promowania pierwszych zdecydowanych.
Co do stretch goala z grafikami, to po zastanowieniu zmienimy go na coś innego. Masz rację że to może nie być zachęta odpowiednia.
Zmniejszyliśmy zgodnie z sugestią grafiki stretch goali i rozrzuciliśmy trochę grafikę. Dzięki za zwrócenie uwagi na te aspekty.