Convicted - polska gra na KS

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

BartP pisze:Ludziom nie spodoba się to, że próbujecie wycisnąć $19 za dodatkowego czempiona (Pirat) - bo jest dopiero dostępny w opcji $79.

Opcja za $50 mówi, że dostaniemy bohatera Smuggler, a potem się okazuje, że jednak jest on częścią jakiegoś tam strecz goala o.O.
Jaka będzie sugerowana cena w normalnej sprzedaży?
Wysyłka do Polski też $15?
Taka sama stawka za wysyłkę zarówno do Niemiec jak i do Australii?

Filmy obejrzę później.
Sugerowana cena będzie około 190zł, ale dokładnie w tym momencie nie jestem w stanie powiedzieć, wiele zależy od nakładu.
Tak przyjęliśmy poziom ceny gry z wysyłką, żeby gracze nie byli stratni w stosunku do późniejszego produktu sklepowego.
Wysyłka do USA i do Niemiec wbrew pozorom niewiele się różni ceną. Poświęciliśmy sprawiedliwość dla przejrzystości :P Jeżeli jakiś Polak zamówi naszą grę, to niech pisze na PW i dostanie grę bez kosztów wysyłki (dodam to później w FAQ, bo pewnie się pojawi takie pytanie, także na pewno rodacy nie będą stratni).
W opcji za 79$, są też inne bonusy, także myślę że chętni się znajdą.
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Galatolol pisze:Nic nie mogę przeczytać z tej zaprezentowanej karty budynku.
Ja może podświadomie widzę, bo wiem co tam jest. Ale siedzi obok mnie druga osoba i mówi że widać, może zależy od monitora? Te najmniejsze napisy to jest : resources :)
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Predi pisze:Nie wiem czy dobrze zrozumiałem warunki dostawy ale o ile za 10 gier nieważne z którego poziomu płaci się 40$ to istnienie poziomu lord w tej cenie nie ma większego sensu. Równie dobrze można zamówić 5x Hero a cena wychodzi ta sama
Przy zamówieniu poziomu LORD masz wszystkie gry tańsze ($45+4$ wysyłki). Zwykła cena pojedynczej gry o tej samej zawartości to 50$ (+wysyłka 15$). Czyli poza ceną wysyłki zyskujesz też na samej cenie gry.
Oczywiście jak ktoś od razu sobie zamówi 10 egzemplarzy z early bird, to też będzie mieć tanio, ale early bird są limitowane.
Awatar użytkownika
Galatolol
Posty: 2337
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 578 times
Been thanked: 932 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Galatolol »

Ja może podświadomie widzę, bo wiem co tam jest. Ale siedzi obok mnie druga osoba i mówi że widać, może zależy od monitora? Te najmniejsze napisy to jest : resources :)
Jak się wpatrzę to widać, ale chyba nie powinno wymagać wpatrywania :wink: Nie dałoby się zwiększyć czcionki na karcie?
Poza tym czy konieczny jest napis "resources" gdy jest on przy każdej pozycji? Zmniejsza czytelność i zwiększa zależność językową.
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Galatolol pisze:
Ja może podświadomie widzę, bo wiem co tam jest. Ale siedzi obok mnie druga osoba i mówi że widać, może zależy od monitora? Te najmniejsze napisy to jest : resources :)
Jak się wpatrzę to widać, ale chyba nie powinno wymagać wpatrywania :wink: Nie dałoby się zwiększyć czcionki na karcie?
Poza tym czy konieczny jest napis "resources" gdy jest on przy każdej pozycji? Zmniejsza czytelność i zwiększa zależność językową.
Ta karta nie jest naturalnej wielkości, w rzeczywistości na wydruku 10x15cm są dobrze widoczne napisy. Na tym rysunku wrzuconym na KS faktycznie nie są za dobrze widoczne.
Hm, napis resources nie jest potrzebny, nie pomyśleliśmy wcześniej o tym, może masz rację, że jest to oczywiste :) Zobaczymy co powiedzą ludzie na testach otwartych (jak już będą).
Awatar użytkownika
Dr_Kecaj
Posty: 347
Rejestracja: 21 sie 2013, 13:34
Has thanked: 25 times
Been thanked: 29 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Dr_Kecaj »

szczerze wam kibicuje, dlatego wstrzymajcie się na chwile i przejrzyjcie wszystko jeszcze parę razy, bo kruczków widać dużo wyskakuje, a przecież lepiej wrzucić projekt dopracowany niż się tłumaczyć każdemu z osobna :)
Kupię Szczura rogatego PL
Awatar użytkownika
Kriss
Posty: 56
Rejestracja: 29 lis 2013, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Kriss »

Wygląda to ciekawie, trzymam kciuki :)
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4721
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 384 times
Been thanked: 886 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: BartP »

Zacząłem oglądać video "Siege phase". Niestety przeżyłem 4 minuty :(. Całość strasznie nudna i sucha, w ogóle nie zaciekawiło mnie to. Gdybym nie wiedział, że to rodzima gra, to pewnie już bym dalej nie oglądał. Brakuje pasji w video, przekazania idei gry i głównych mechanizmów. Zamiast tego zdaje się, że zbyt wnikliwie wszystko jest opisywane, przez co nuży niewtajemniczonych ludzi.
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

BartP pisze:Zacząłem oglądać video "Siege phase". Niestety przeżyłem 4 minuty :(. Całość strasznie nudna i sucha, w ogóle nie zaciekawiło mnie to. Gdybym nie wiedział, że to rodzima gra, to pewnie już bym dalej nie oglądał. Brakuje pasji w video, przekazania idei gry i głównych mechanizmów. Zamiast tego zdaje się, że zbyt wnikliwie wszystko jest opisywane, przez co nuży niewtajemniczonych ludzi.
Wybraliśmy taką formę pokazania dla walki, natomiast pokazanie rozbudowy jest bardziej "zajawkowe". Zastanawialiśmy się nad długością filmików i poszliśmy na kompromis - jeden krótki film, drugi długi. Projekty na KS sa różnie pokazywane, czasem są właśnie takie długie i dokładne prezentacje, czasem nastawione na szybkie zaciekawienie gracza. Uważam że uczciwie jest pokazać w miarę dokładnie na czym polega gra. Wspierający powinien spodziewać się dzięki temu dużej ilości czasu spędzonej podczas walki, a nie szybkiej rozgrywki jak powiedzmy w Memoir 44.
Kolejarz
Posty: 588
Rejestracja: 12 gru 2011, 21:01

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Kolejarz »

Filmik z "Action phase" jest znacznie lepszy, szybki i dający tylko ogólny pogląd, zamiast szczegółowego zaczynania tłumaczenia reguł, tylko że w środku. Dużo lepszym rozwiązaniem niż taki długi i nudny filmik będzie udostępnienie instrukcji, a video wystarczy krótkie.

Na pewno zniechęcające może być to: First created · 0 backed. Kampanie na KS żyją trochę dzięki społeczności, której najlepiej stać się częścią, chociaż w małym stopniu. Najłatwiej wesprzeć kilka projektów, nie tylko z grami planszowymi, nawet za 1 dolar.

Czy poziom Champion istnieje tylko po to, żeby ktoś mógł zapłacić więcej, żeby bardziej wspomóc twórców? Ktoś się skusi, a kogo innego zniechęci, że za jakiś niewielki dodatek musi zapłacić 29 dolarów! Chyba lepiej, jeśli będzie konkretny jeden poziom z grą, bez takiego rozdrabniania się. Wtedy właśnie będzie przejrzyście, a to pomaga. W przypadku niektórych kampanii zdarzają się dwa poziomy z grą - zwykły i bogatszy, ale ten drugi ma znacznie więcej do zaoferowania, widać, za co się płaci (np. dodatkowe figurki), a jednocześnie niekoniecznie jest to związane z dodatkowymi zasadami.
Dwa poziomy Early Bird też niepotrzebne. Pamiętajcie, że na dobrą sprawę konkurujecie z innymi projektami na KS. Często ludzie się będą zastanawiać nad kilkoma, a wesprzeć mogą mniej. Jak widzą, że u was się spóźnili i teraz muszą płacić o 10 dolarów więcej, to wchodzą gdzieś indziej. Przejrzystość cierpi również na tym, że każdy poziom ma swoje Early Bird, może wystarczy dla jednego?

To jest gra i nawet jeśli jesteście dobrymi grafikami, to wasze prace niekoniecznie muszą wszystkich przekonać. Grafiki z gry mogą się podobać, ale to nie je chcecie sprzedać. Ludzie będą chcieli je oglądać przede wszystkim na kartach i innych elementach gry. Was udostępnienie już gotowych grafik niewiele kosztuje, więc dodanie ich w strech goalu nie wygląda przekonująco. Skoro zebrano więcej pieniędzy i np. koszt powstania gry w większym nakładzie będzie tańszy, to ludzie chcą widzieć, na co idzie dodatkowa gotówka. Generalnie stretch goale nie powalają, ale to chyba trochę specyfika gry i możliwości jej rozwoju. Może na zachętę udostępnijcie jakąś grafikę w większej rozdzielczości, skoro tą drogą chcecie promować projekt?

Grafiki pokazujące zawartość różnych poziomów są słabo czytelne. Te ze stretch goalami są za duże. Grafiki z gry są wszystkie umieszczone w jednym miejscu, a może lepiej je rozrzucić po całym tekście? Ogółem wszystkiego jest dużo, trzeba przewijać i szukać różnych informacji.
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Kolejarz pisze:Filmik z "Action phase" jest znacznie lepszy, szybki i dający tylko ogólny pogląd, zamiast szczegółowego zaczynania tłumaczenia reguł, tylko że w środku. Dużo lepszym rozwiązaniem niż taki długi i nudny filmik będzie udostępnienie instrukcji, a video wystarczy krótkie.

Na pewno zniechęcające może być to: First created · 0 backed. Kampanie na KS żyją trochę dzięki społeczności, której najlepiej stać się częścią, chociaż w małym stopniu. Najłatwiej wesprzeć kilka projektów, nie tylko z grami planszowymi, nawet za 1 dolar.

Czy poziom Champion istnieje tylko po to, żeby ktoś mógł zapłacić więcej, żeby bardziej wspomóc twórców? Ktoś się skusi, a kogo innego zniechęci, że za jakiś niewielki dodatek musi zapłacić 29 dolarów! Chyba lepiej, jeśli będzie konkretny jeden poziom z grą, bez takiego rozdrabniania się. Wtedy właśnie będzie przejrzyście, a to pomaga. W przypadku niektórych kampanii zdarzają się dwa poziomy z grą - zwykły i bogatszy, ale ten drugi ma znacznie więcej do zaoferowania, widać, za co się płaci (np. dodatkowe figurki), a jednocześnie niekoniecznie jest to związane z dodatkowymi zasadami.
Dwa poziomy Early Bird też niepotrzebne. Pamiętajcie, że na dobrą sprawę konkurujecie z innymi projektami na KS. Często ludzie się będą zastanawiać nad kilkoma, a wesprzeć mogą mniej. Jak widzą, że u was się spóźnili i teraz muszą płacić o 10 dolarów więcej, to wchodzą gdzieś indziej. Przejrzystość cierpi również na tym, że każdy poziom ma swoje Early Bird, może wystarczy dla jednego?

To jest gra i nawet jeśli jesteście dobrymi grafikami, to wasze prace niekoniecznie muszą wszystkich przekonać. Grafiki z gry mogą się podobać, ale to nie je chcecie sprzedać. Ludzie będą chcieli je oglądać przede wszystkim na kartach i innych elementach gry. Was udostępnienie już gotowych grafik niewiele kosztuje, więc dodanie ich w strech goalu nie wygląda przekonująco. Skoro zebrano więcej pieniędzy i np. koszt powstania gry w większym nakładzie będzie tańszy, to ludzie chcą widzieć, na co idzie dodatkowa gotówka. Generalnie stretch goale nie powalają, ale to chyba trochę specyfika gry i możliwości jej rozwoju. Może na zachętę udostępnijcie jakąś grafikę w większej rozdzielczości, skoro tą drogą chcecie promować projekt?

Grafiki pokazujące zawartość różnych poziomów są słabo czytelne. Te ze stretch goalami są za duże. Grafiki z gry są wszystkie umieszczone w jednym miejscu, a może lepiej je rozrzucić po całym tekście? Ogółem wszystkiego jest dużo, trzeba przewijać i szukać różnych informacji.
Early bird jest zachętą do szybkiego spierania projektu. Jeżeli ktoś się nie załapie, nie znaczy że przepłaca za grę. Po prostu nie jest to już tak bardzo opłacalne, ale i tak zyskuje na kilka sposobów dzięki wsparciu kampanii. 29$ za lepszą wersję - to może być drogo, ale jednak dostaje się kilka bonusów na tym poziomie. Generalnie jest grupa osób, która nawet za niezbyt duży bonus jest gotowa zapłacić więcej, ponieważ wie, że np. taką kartę postaci będzie miało te 200 osób na świecie i nikt więcej już nigdy takiej karty nie będzie mógł kupić. Nikt nikogo nie zmusza do wspierania tego poziomu, ale jestem przekonany, że jeżeli gra w ogóle osiągnie jakieś przyzwoite wsparcie, to również na ten poziom znajda się chętni. Są gry, które mają np. po 3 poziomy early bird w różnych wersjach, i ludzie je wykupują. Nie ma oczywiście reguły, my zdecydowaliśmy się na taki sposób promowania pierwszych zdecydowanych.

Co do stretch goala z grafikami, to po zastanowieniu zmienimy go na coś innego. Masz rację że to może nie być zachęta odpowiednia.

Zmniejszyliśmy zgodnie z sugestią grafiki stretch goali i rozrzuciliśmy trochę grafikę. Dzięki za zwrócenie uwagi na te aspekty.
Kolejarz
Posty: 588
Rejestracja: 12 gru 2011, 21:01

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Kolejarz »

Jak jest hype na grę od dużego wydawnictwa, to ludzie je wykupują - to oczywiste. Jak dodatkowo jest to gra z dużą ilością figurek, to chętnych będzie mnóstwo, bo nawet jak mechanicznie okaże się nie tak dobra, to można zawartość wykorzystać gdzie indziej. W przypadku kampanii mniejszych podmiotów chyba lepiej sprawdza się jednak przejrzystość i mniej poziomów. To wasz pierwszy projekt i tak musicie do tego podchodzić. Early Birds to dobra zachęta, dodatkowy poziom pozwala zarobić więcej, ale prezentujecie się jako goście, którzy po prostu mają pomysł na grę i chcą ją wydać. Ludzie lubią limitowane karty, ale nie lubią, jeśli nie mogą ich dostać - albo jeśli cena znacznie przekracza to, ile chcieliby za nie zapłacić. Kogoś to zachęci, a innego zniechęci, więc po co ryzykować? To wcale nie te elementy decydują o powodzeniu kampanii, ale im mniej różnych możliwości, tym łatwiej nad tym zapanować, odpowiedzieć na pytania, a wspierającemu połapać się. Jeśli z kolei chcecie robić na tym dużą kasę i sprzedawać kartę za 29 dolarów, to napiszcie wprost. Na forum nikt nie nauczy was marketingu i biznesu, ale dowiecie się, jak to wszystko wygląda z punktu widzenia gracza - a my chcielibyśmy tanie i świetnie wydane gry z dużą ilością elementów. ;) Crowdsourcing kieruje się jednak trochę innymi prawami i chyba wystarczającą motywacją są "Kickstarter exclusive", dzielenie wspierających na dwie grupy może zaszkodzić. Skoro ktoś was wspiera, to chce mieć wszystko, co związane z grą. Ewentualnie możecie dodać za 5 czy 10 dolarów autografy, ale 29 za więcej obrazków i kartę? Może ktoś kupi, ale wygląda to podejrzanie i kontrastuje z intencjami przedstawionymi w "Who we are".
Early Birds działają, ale ogólnie jesteście nowym graczem na KS, a ludzie lubią okazje. Jak u was wszystkie ptaszki poleciały, to zajmą gdzie indziej - wybór jest duży. To po prostu działa w dwie strony i trudno to przewidzieć. Na tę chwilę jednak połowa poziomów to Early Birds, czyli przy średnim powodzeniu kampanii wszystkie będą zajęte i tylko będą przeszkadzać w przejrzeniu oferty - choćby dla przejrzystości warto postawić na jeden taki, tylko w podstawowej wersji.
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Kolejarz pisze:Jak jest hype na grę od dużego wydawnictwa, to ludzie je wykupują - to oczywiste. Jak dodatkowo jest to gra z dużą ilością figurek, to chętnych będzie mnóstwo, bo nawet jak mechanicznie okaże się nie tak dobra, to można zawartość wykorzystać gdzie indziej. W przypadku kampanii mniejszych podmiotów chyba lepiej sprawdza się jednak przejrzystość i mniej poziomów. To wasz pierwszy projekt i tak musicie do tego podchodzić. Early Birds to dobra zachęta, dodatkowy poziom pozwala zarobić więcej, ale prezentujecie się jako goście, którzy po prostu mają pomysł na grę i chcą ją wydać. Ludzie lubią limitowane karty, ale nie lubią, jeśli nie mogą ich dostać - albo jeśli cena znacznie przekracza to, ile chcieliby za nie zapłacić. Kogoś to zachęci, a innego zniechęci, więc po co ryzykować? To wcale nie te elementy decydują o powodzeniu kampanii, ale im mniej różnych możliwości, tym łatwiej nad tym zapanować, odpowiedzieć na pytania, a wspierającemu połapać się. Jeśli z kolei chcecie robić na tym dużą kasę i sprzedawać kartę za 29 dolarów, to napiszcie wprost. Na forum nikt nie nauczy was marketingu i biznesu, ale dowiecie się, jak to wszystko wygląda z punktu widzenia gracza - a my chcielibyśmy tanie i świetnie wydane gry z dużą ilością elementów. ;) Crowdsourcing kieruje się jednak trochę innymi prawami i chyba wystarczającą motywacją są "Kickstarter exclusive", dzielenie wspierających na dwie grupy może zaszkodzić. Skoro ktoś was wspiera, to chce mieć wszystko, co związane z grą. Ewentualnie możecie dodać za 5 czy 10 dolarów autografy, ale 29 za więcej obrazków i kartę? Może ktoś kupi, ale wygląda to podejrzanie i kontrastuje z intencjami przedstawionymi w "Who we are".
Early Birds działają, ale ogólnie jesteście nowym graczem na KS, a ludzie lubią okazje. Jak u was wszystkie ptaszki poleciały, to zajmą gdzie indziej - wybór jest duży. To po prostu działa w dwie strony i trudno to przewidzieć. Na tę chwilę jednak połowa poziomów to Early Birds, czyli przy średnim powodzeniu kampanii wszystkie będą zajęte i tylko będą przeszkadzać w przejrzeniu oferty - choćby dla przejrzystości warto postawić na jeden taki, tylko w podstawowej wersji.
Siedzimy tu i omawiamy na bieżąco Twoje uwagi :P
Na poziomie Champion, poza kartą bohatera, są też dodatkowe scenariusze, wpis na listę sponsorów, dodatkowe grafiki i autografy twórców. Zastanowimy się nad tym jeszcze, może zmniejszymy mocno cenę i wywalimy scenariusze, bo to one w zasadzie są jedynym czasochłonnym (dla nas) elementem tego poziomu.

Co do ilości early birds to myślimy intensywnie nad tym.
Kolejarz
Posty: 588
Rejestracja: 12 gru 2011, 21:01

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Kolejarz »

Jasne, jest więcej bonusów, ale poza kartą są trochę niematerialne i można się zastanawiać, czemu koszt jest taki wysoki. Podpisy i wpis, to oczywiste, ale scenariusze i grafiki są "gotowe" - wystarczy jedna osoba i musicie je zrobić.
Spójrzcie na inne gry ze scenariuszami, dodatkowe scenariusze często są udostępniane za darmo przez internet! Kupujący ma świadomość wsparcia. Może lepiej pójść w tę stronę? Jest to czasochłonne, ale to działa i ludzie to lubią.
Ja bym w ogóle pozbył się poziomu Champion. Sukces kampanii zapewni mnóstwo ludzi kupujących podstawowy poziom, a nie kilka osób, które jest w stanie przepłacić za parę bonusów. Jak macie gotową kolejną postać, to po prostu wrzućcie jako stretch goal dla wszystkich - łatwiej nakłaniać ludzi do polecania gry dalej, niż do wydawania więcej. Oczywiście zrobicie jak chcecie, ale zastanówcie się, czy sami byście byli w stanie dodatkowo zapłacić za te bonusy, szczególnie w przypadku gry nieznanych autorów, bez podanej instrukcji i tak dalej. Kiedy porównujecie kampanię do innych to musicie też zwracać uwagę czego wam brakuje i nie jesteście tego w stanie przeskoczyć.
Awatar użytkownika
Senior
Posty: 45
Rejestracja: 16 mar 2008, 00:58
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Has thanked: 1 time
Been thanked: 18 times
Kontakt:

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Senior »

Hej,
kiedy planujecie rozpocząć otwarte testy w Krakowie Waszej gry?
Chętnie potestuję ja i kilka innych osób.
Dajcie znać (priv), jesli będziecie szukać testerów.

Pozdrawiam
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Senior pisze: kiedy planujecie rozpocząć otwarte testy w Krakowie Waszej gry?
Hej,
W ostatnich tygodniach prawie 100% naszej uwagi pochłaniały sprawy administracyjno-formalne, ponieważ założenie projektu na KS okazało się pełne niespodzianek :) Musieliśmy poszukać nowej osoby, która pomogłaby nam przejść przez całą procedurę (taka osoba musi mieć założoną firmę na terenie USA). Na szczęście wszystko się udało, dosłownie przed momentem dostaliśmy zielone światło (a właściwie przycisk Launch zrobił się zielony) i w każdej chwili możemy rozpoczynać.
Planowany start KS jutro wieczorem o godzinie 20:00 czasu krakowskiego ;), od razu zachęcam do zaglądania jak najczęściej, ponieważ każde wejście (nawet tej samej osoby) podbija rankingi i przesuwa nasz projekt na listach. Oczywiście zachęcamy tez do dzielenia się informacją ze znajomymi, aby ruch był maksymalnie duży.
Projekt będzie trwał 40 dni.
W między czasie ukazał się artykuł dotyczący naszej gry http://boardtime.pl/2014/01/the-convict ... zowej.html.

Co do testów otwartych w Krk, to wszystko zależy od tego co będzie się działo na KS. Jeżeli wszystko będzie w porządku (w sensie ktoś tam będzie wpłacał i będzie szansa na uzyskanie minimum) to testy chcielibyśmy przeprowadzić w najbliższych tygodniach (nie jestem w stanie sprecyzować dokładniej, ale powiedzmy za 4 tygodnie).
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

PROJEKT ROZPOCZĘTY, ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO WSPIERANIA, DZIELENIA SIĘ ZE ZNAJOMYMI I OBSERWOWANIA POSTĘPÓW!

https://www.kickstarter.com/projects/22 ... =discovery

Od razu piszę tutaj, że wysyłka dla wspierających z Polski jest darmowa, chociaż nie jest to napisane w projekcie ;)
TTR_1983
Posty: 3950
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 89 times
Kontakt:

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: TTR_1983 »

ładnie, 2.000$ już pękło :)
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Ze statystyk projektu wynika, że póki co 5 osób wspierających weszło bezpośrednio z tego forum. Wielkie dzięki dziewczyny/chłopaki za wsparcie!
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Po pierwszych 24h trwania projektu, udało nam się już zebrać 51% minimalnej kwoty. Jeszcze 39 dni do zakończenia projektu, zachęcam do wspierania, wszystko wskazuje na to że gra zostanie wydana :)
Awatar użytkownika
Hipke
Posty: 554
Rejestracja: 05 lis 2012, 18:40

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Hipke »

matio2007 pisze:Po pierwszych 24h trwania projektu, udało nam się już zebrać 51% minimalnej kwoty. Jeszcze 39 dni do zakończenia projektu, zachęcam do wspierania, wszystko wskazuje na to że gra zostanie wydana :)
Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca ;) Ale trzymam kciuki, żeby udało się osiągnąć wszystkie stretch goale! :twisted:
glorfindel
Posty: 247
Rejestracja: 04 lip 2012, 12:52
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: glorfindel »

Przydałby się jakiś update - tak dla podtrzymania zainteresowania. Nawet jeśli miałoby być to tylko: wow, ale szybko nam idzie, jesteście wspaniali ;)
+ jakiekolwiek informacje o grze of course
matio2007
Posty: 626
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Been thanked: 121 times

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: matio2007 »

Wrzucimy jutro jakiś update. Dziś został założony nasz profil na BGG, także mam nadzieję że trafią dzięki temu do nas nowi wspierający.
http://boardgamegeek.com/boardgame/152846/convicted
Obrazki się dopiero ładują, cokolwiek to znaczy. W każdym razie ich nie widać póki co z jakiegoś powodu.
Awatar użytkownika
Kriss
Posty: 56
Rejestracja: 29 lis 2013, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Kriss »

W celach promocyjnych zróbcie konkurs na BGG w którym można wygrać powiedzmy ze 3 egzemplarze gry. Nie wiem jakie są zasady, ale warto napisać do BGG w tej sprawie.
Awatar użytkownika
Sarkiel
Posty: 59
Rejestracja: 25 wrz 2012, 11:28
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Convicted - polska gra na KS

Post autor: Sarkiel »

Wychodzi na to że możecie zebrać nawet ok 200.000$ :

http://www.kicktraq.com/projects/223990 ... for-survi/

Bilety na Kajmany już kupione ? :wink:

Jeśli będzie możliwość przetestowania gry w Krakowie to ja się piszę
ODPOWIEDZ