![Obrazek](http://tema.in.ua/images/galery/soviet_pinup_05_2.jpg)
![Obrazek](https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1b/0b/9b/1b0b9b378a73dd98b3e118e19a19c542.jpg)
![Obrazek](http://www.internetvibes.net/wp-content/uploads/soviet_pinup_13.jpg)
Weźmiemy, weźmiemy. To na pewno.vojtas pisze:Padło już wiele pomysłów. Ciekawe, czy FGH coś zmieni w związku z opińjami na forum.
To na pewno! Kampania ruszy w przyszłym tygodniu, więc nie będziemy długo czekać, aby się dowiedziećNeoptolemos pisze:Myślę, że skoro gra będzie wydana dzięki kampanii crowdfundingowej, to jej wyniki wystarczająco zweryfikują, czy wystarczająco wielu ludzi chce zagrać w grę o Wawie
Serio komuś art déco kojarzy się z PRL?vojtas pisze:Warszawski Prudential to jeden ze sławniejszych przykładów polskiego przedwojennego art déco. Socrealizm to toporny, zideologizowany nurt, w którym art déco gdzieś się tylko przewija. Zresztą Prudential jest dobrym przykładem, bo po wojnie ten budynek został odbudowany właśnie w socrealu. Tak czy siak też jestem za wykorzystaniem motywów z plakatów propagandowych. Jest tego niemało, ilustratorzy mogą się wykazać.sqb1978 pisze:Grafikę na pudle najlepiej dostosować do najliczniejszej grupy docelowej tej gry. Jeśli ma to być pokolenie 30+ to spokojnie można wejść w klimaty socrealizmu (tak przy okazji, styl art déco mimo, że kojarzony głównie z PRL wcale nie powstał w tej epoce, ale wcześniej w dwudziestoleciu międzywojennym).
Nic złego, jeśli z czasem pudełko zyska na klimacie.Rudzielca pisze:Niestety ten kolor pudełka nie będzie zbyt praktyczny... już widzę jak będzie wyglądać po parunastu rozegranych partiach :/
MEGA! Rozgniata poprzednie na miękko!Sienio pisze:Tak wygląda nowy szkic i wizualizacja okładki. Co o nim powiecie tym razem?
heh, może i masz racjęKolejarz pisze:Nic złego, jeśli z czasem pudełko zyska na klimacie.Rudzielca pisze:Niestety ten kolor pudełka nie będzie zbyt praktyczny... już widzę jak będzie wyglądać po parunastu rozegranych partiach :/
No, teraz to inna historia.Sienio pisze:Tak wygląda nowy szkic i wizualizacja okładki. Co o nim powiecie tym razem?
Dziś w okolicach południa/popołudnia. Właśnie dopinamy ostatnie rzeczy.mulek18 pisze:O której start?
Pracujemy nad wersją dla 2 osób, ale jeszcze nie jest gotowa. Na razie to faza testów i póki nie będziemy w 100% pewni zasad, nie chcemy wypuścić na rynek produktu w jakiś sposób niepewnego.Trolliszcze pisze:A ja spojrzałem na pudełko z bliska (podoba mi się symbolika tej nowej ilustracji) i zapytam: dlaczego od trzech, a nie dwóch osób? Smuteczek.
Część grafik chcemy tworzyć z Wami wspólnie - udostępnimy np. planszę na dość wczesnym etapie prac graficznych i będziemy ją omawiać i opracowywać. Ten model komunikacji wyszedł dobrze przy okładce i chcemy to powtórzyć.mulek18 pisze:czy tylko mi się wydaje, czy poza okładką nie wiadomo w ogóle jak wygląda gra?
Instrukcję udostępnimy pewnie jeszcze w tym tygodniu.Kolejarz pisze:Instrukcji też nie ma. To tak jak z tą Warszawą - cały naród niech pomaga, potem zobaczymy, jak będzie.