Thrash'n Roll (Aleksander Biela, Krzysztof Matusik)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
gaseki
Posty: 412
Rejestracja: 25 lut 2013, 22:16
Lokalizacja: Doncaster

Re: Thrash'n Roll

Post autor: gaseki »

No to trochę mnie uspokoiliście, bo tak jak zaglądam na kicka... Ważne żebyście się ogarnęli po Essen i mogli zabrać za robotę ;)
Swoją drogą jeśli dobrze widzę na kickstarter to była mowa o rozpoczęciu wysyłki 12 października, a tu nadal cisza...
gaseki
Posty: 412
Rejestracja: 25 lut 2013, 22:16
Lokalizacja: Doncaster

Re: Thrash'n Roll

Post autor: gaseki »

No i w końcu wiadomo co jest grane z Thrash'N Roll - wadliwe plansze. Szkoda że tak długo czekaliśmy na info.
TailorGames
Posty: 132
Rejestracja: 29 sie 2014, 22:57
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: Thrash'n Roll

Post autor: TailorGames »

gaseki pisze:No i w końcu wiadomo co jest grane z Thrash'N Roll - wadliwe plansze. Szkoda że tak długo czekaliśmy na info.
Natychmiastowa odpowiedź w takiej sytuacji jest niemożliwa. Fakt uszkodzonych plansz został zauważony automatycznie. Ale trzeba jeszcze ustalić termin poprawek, ponownego konfekcjonowania, foliowania i dopiero można określić termin kolejnej wysyłki. Podawania szczątkowych informacji typu: "uszkodzone plansze - ustalamy co dalej". Raczej nie pomagają.
Awatar użytkownika
mig
Posty: 4046
Rejestracja: 24 lip 2010, 16:41
Lokalizacja: Konin
Been thanked: 4 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: mig »

gamefabrica pisze:
gaseki pisze:No i w końcu wiadomo co jest grane z Thrash'N Roll - wadliwe plansze. Szkoda że tak długo czekaliśmy na info.
Natychmiastowa odpowiedź w takiej sytuacji jest niemożliwa. Fakt uszkodzonych plansz został zauważony automatycznie. Ale trzeba jeszcze ustalić termin poprawek, ponownego konfekcjonowania, foliowania i dopiero można określić termin kolejnej wysyłki. Podawania szczątkowych informacji typu: "uszkodzone plansze - ustalamy co dalej". Raczej nie pomagają.
No, nie jestem przekonany. Cisza trochę trwała i szczerze mówiąc wolałbym taką szczątkową informację niż codzienne zaglądanie i sprawdzanie czy nie ma nowej aktualizacji, która do mnie z jakiś pwoodów nie dotarła. Tym bardziej, że wcześniej były podawane informacje dość precyzyjne. Pewnie, że nie ma co spekulować i podawać informacji niesprawdzonych, ale info o statusie sprawy byłoby jednak (jak dla mnie) jak najbardziej na miejscu.
Planszostrefa - 11%, 3 Trolle - 5%
Mam / Chcę mieć / Sprzedam
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3387
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1055 times
Been thanked: 2063 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Ardel12 »

Udało mi się w końcu dorwać swój własny egzemplarz gry na Essen i... mam parę pytań.

Po pierwsze do planszy. Czy pierwsza partia na pewno nie jest uszkodzona/felerna? Moja plansza posiada białą kreskę biegnącą przez środek (widoczna również na zdjęciu wrzuconym wcześniej), która mocno zaniża estetykę całości i sprawia, że jedno z pól akcji jest mało czytelne.

Drugie pytanie co do instrukcji jak i zasad oraz również planszy:D
Instrukcje są inaczej sformatowane (niektóre grafiki występują jedynie w angielskiej wersji) i zawierają różne błędy. Pierwszy z brzegu to pierwsze zdanie w polskiej instrukcji: "Gra dla2-4 graczy w wieku 12 lat" (jestem chyba na to za stary:( ).

Co do zasad to mam parę pytań po przyjrzeniu się planszy i zagłębieniu w instrukcję:
Umiejętność Rudego (Paparazzi) mówi o przekazaniu karty skandalu innemu z graczy, ale już taki sam piktogram użyty w akcji Anty Radia za 4 kostki mówi o możliwości przekazania I ODRZUCENIA. Błąd w instrukcji czy po prostu jeden piktogram do dwóch akcji?

Kolejna zagwozdka również z akcją Anty Radia za 4 kostki. Instrukcja stanowi, że dobieram jedną kartę wsparcia zakrytą lub wybieram jedną z dostępnych (odkrytych). Ten sam piktogram w lokacji Metalhead club stanowi o dociągnięciu WYŁĄCZNIE zakrytej karty. Od dociągania odkrytych kart jest zbiór innych piktogramów (3 takie same na białym tle).

I ostatnie pytanie kieruję do akcji za 3 kostki z lokacji Broken Bone. Piktogram wskazuje na dociągnięcie karty fana, z kolei instrukcja (PL i ENG) stanowi, że dociąga się kartę WSPARCIA.

Na razie nie udało mi się zagrać. Planuję jutro ruszyć ze swą ekipą i zagrać najlepszy heavy metalowy kawałek. Mam nadzieję, że do tego czasu uzyskam odpowiedzi na zadane pytania:)
Awatar użytkownika
crsunik
Posty: 2870
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:12
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Been thanked: 2 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: crsunik »

Mam ten sam problem z planszą :/
TailorGames
Posty: 132
Rejestracja: 29 sie 2014, 22:57
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: Thrash'n Roll

Post autor: TailorGames »

Ardel12 pisze: Co do zasad to mam parę pytań po przyjrzeniu się planszy i zagłębieniu w instrukcję:
Umiejętność Rudego (Paparazzi) mówi o przekazaniu karty skandalu innemu z graczy, ale już taki sam piktogram użyty w akcji Anty Radia za 4 kostki mówi o możliwości przekazania I ODRZUCENIA. Błąd w instrukcji czy po prostu jeden piktogram do dwóch akcji?
Plansza i zawarte na niej piktogramy maja pierwszeństwo nad instrukcją. Więc Rudy daje ci możliwość przekazania innemu graczowi karty skandalu, jak i akcja [4] w AntyRadiu. Dodatkowo, jeżeli chcesz przekazać kartę skandalu graczowi, który ma już ich 5, musisz ją odrzucić zamiast przekazywać. Limit posiadanych kart skandali to 5.
Ardel12 pisze: Kolejna zagwozdka również z akcją Anty Radia za 4 kostki. Instrukcja stanowi, że dobieram jedną kartę wsparcia zakrytą lub wybieram jedną z dostępnych (odkrytych). Ten sam piktogram w lokacji Metalhead club stanowi o dociągnięciu WYŁĄCZNIE zakrytej karty. Od dociągania odkrytych kart jest zbiór innych piktogramów (3 takie same na białym tle).
Dociągasz kartę w ciemno z wierzchu talii wsparcia.
Ardel12 pisze: I ostatnie pytanie kieruję do akcji za 3 kostki z lokacji Broken Bone. Piktogram wskazuje na dociągnięcie karty fana, z kolei instrukcja (PL i ENG) stanowi, że dociąga się kartę WSPARCIA.
Dociągasz kartę fana.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3387
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1055 times
Been thanked: 2063 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Ardel12 »

@gamefabrica dziękuję za szybką odpowiedź. Będę mógł ze spokojem zasiąść dziś do gry.

Jak wygląda sprawa z uszkodzonymi planszami, będzie można otrzymać nową?
TailorGames
Posty: 132
Rejestracja: 29 sie 2014, 22:57
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: Thrash'n Roll

Post autor: TailorGames »

Właśnie pracujemy nad skrótem zasad zawierającym erratę - będzie do pobrania na naszej stronie oraz na BGG.
Wadliwe plansze oczywiście będą wymienione. Proszę podesłać zdjęcie planszy na: thrash@gamefabrica.pl
Plus oczywiście adres do wysyłki.

Miłego grania \m/
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3387
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1055 times
Been thanked: 2063 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Ardel12 »

gamefabrica pisze:Wadliwe plansze oczywiście będą wymienione. Proszę podesłać zdjęcie planszy na: thrash@gamefabrica.pl
Plus oczywiście adres do wysyłki.

Miłego grania \m/
Mail wysłany (nawet 3;p). Teraz tylko czekać na pozytywne rozpatrzenie i grać i grać.
TailorGames
Posty: 132
Rejestracja: 29 sie 2014, 22:57
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: Thrash'n Roll

Post autor: TailorGames »

Ardel12 pisze:Mail wysłany (nawet 3;p). Teraz tylko czekać na pozytywne rozpatrzenie i grać i grać.
Rozpatrzone pozytywnie, plansza zostanie wymieniona.
Awatar użytkownika
Dzika Mrówka
Posty: 150
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:11

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Dzika Mrówka »

gamefabrica pisze:Właśnie pracujemy nad skrótem zasad zawierającym erratę - będzie do pobrania na naszej stronie oraz na BGG.

/
Zróbcie proszę również erratę przykładów ze str. 7 i 12. bo coś z nimi nie halo. Trochę wstyd uczyć młode pokolenie planszówkowiczów że 2+3+2+4=12 :)
Nie cierpię nie grać w gry planszowe!!
TailorGames
Posty: 132
Rejestracja: 29 sie 2014, 22:57
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: Thrash'n Roll

Post autor: TailorGames »

Dzika Mrówka pisze:Zróbcie proszę również erratę przykładów ze str. 12. bo coś z nimi nie halo. Trochę wstyd uczyć młode pokolenie planszówkowiczów że 2+3+2+4=12 :)
Taka thrashowa matematyka :D
Awatar użytkownika
Dzika Mrówka
Posty: 150
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:11

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Dzika Mrówka »

Założyłem temat w dziale pytań i odpowiedzi bo przez instrukcję nie mogę się przebić.
Nie cierpię nie grać w gry planszowe!!
TailorGames
Posty: 132
Rejestracja: 29 sie 2014, 22:57
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: Thrash'n Roll

Post autor: TailorGames »

Dzika Mrówka pisze:Założyłem temat w dziale pytań i odpowiedzi bo przez instrukcję nie mogę się przebić.
Przebijaj się, odpowiedzi udzielone.
Awatar użytkownika
crsunik
Posty: 2870
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:12
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Been thanked: 2 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: crsunik »

Rzuciliście okiem na zdjęcia, które przesłałem? Czy plansza ma mieć taką krechę przez sam środek? :/
TailorGames
Posty: 132
Rejestracja: 29 sie 2014, 22:57
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: Thrash'n Roll

Post autor: TailorGames »

crsunik pisze:Rzuciliście okiem na zdjęcia, które przesłałem? Czy plansza ma mieć taką krechę przez sam środek? :/
żadnych krech (chyba, że w garderobie :) ) - plansza do wymiany
Awatar użytkownika
crsunik
Posty: 2870
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:12
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Been thanked: 2 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: crsunik »

To bądźcie łaskawi na maile odpowiadać ;) Bo już myślałem, że giną gdzieś w.. niech będzie, że garderobie ;)
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3387
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1055 times
Been thanked: 2063 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Ardel12 »

Uff, w końcu po pierwszej partii (2 osobowej). Początek dla mnie był bardzo ciężki. Ogarnięcie wszystkich lokacji i wypracowanie taktyki zajęło mi z 2 rundy. Dodatkowo wyuczenie się odpowiedniego wykorzystania kart wsparcia wymaga albo planowania albo szczęścia w rzutach;] Klimat najmocniej odczułem wysyłając swą ekipę na tourne z Turbo oraz zwiększając ich sławę.
Muszę przyznać, że ciężko mi ocenić grę po pierwszej partii, spodziewałem się lżejszego tytułu a dostałem naprawdę dobrą rozkminę. System dobierania skandali jest świetny i pozwala na ratunek w ciężkich sytuacjach. Grałem od razu w wersję standardową.

Dla porównania opinia współgraczki:
U mnie było trochę odwrotnie. Na początku szybko pięłam się w punktacji. Singiel, album, trasa z Turbo... To było życie :D Ale później chyba zapał mojej ekipy opadł i musiałam zmienić taktykę. Z tego powodu druga połowa rozgrywki była dla mnie trudniejsza. Pierwsza była intuicyjna, a w drugiej musiałam się bardziej skupić i łapać punkty, gdzie się tylko dało. Ogólnie dla mnie na plus. Rzadko, kiedy po pierwszej rozgrywce mówię, że chciałabym zagrać w tą grę jeszcze raz. Tutaj mówię ;)

Jak widać wrażenia różne co do części rozgrywki. Na pewno w weekend jeszcze raz zagramy i wtedy opiszemy kolejne wrażenia. Ta partia zakończyła się z wynikami 236:235
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3387
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1055 times
Been thanked: 2063 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Ardel12 »

Kolejne 2 partie rozegrane. Jedna w dwuosobowym składzie, druga w trzyosobowym.

Partie 2os największy problem mają z brakiem możliwości zblokowania przeciwnika. Jedyny wyścig jaki sie odbywa to do lokacji antyRadio oraz Trasa koncertowa z Turbo. Pozostałe lokacje posiadają sporą liczbę miejsc na kostki, przez co nie odczuwa się jakiejkolwiek presji ze strony przeciwnika. Gra w dwie osoby polega na maksymalizowaniu swoich ruchów i skupianiu się na sobie. Ruchy przeciwnika interesują nas marginalnie. Liczba punktów, które otrzymuje się za posiadanie najlepszego singla lub albumu jest bardzo niewielka i można spokojnie osiąść na drugim miejscu.

W moim odczuciu przydałoby się zmniejszyć liczbę pól dla kości w każdej z lokacji na 2 osoby. Jeśli komuś nie przeszkadza taki pasjans z minimalną dozą interakcji to spokojnie może spróbować. Dla mnie jak i współgracza ta ilość interakcji jest zbyt mała.

Z kolei partia na 3 osoby była już znacznie ciekawsza. Połowa pól bardzo szybko może ulec zblokowaniu i musimy zmienić całą naszą strategię na daną turę. Częściej dochodzi do walk zespołów jak i zmieniania się gracza posiadającego najlepszy singiel/album. Walka o miano najlepszego muzyka w danej kategorii również nabrało rumieńców. w 3osoby gra była pod każdym względem lepsza. Więcej się działo, możliwe było blokowanie i tym samym uprzykrzanie życia przeciwnikom.

Do przetestowania na pewno jest dodatek stage heroes oraz rozgrywka w 2 os na zmniejszoną liczbę pól w każdej z lokacji (np o 1).

Jak na razie gra zasługuje na 7. Gra się przyjemnie. Jest tytułem lekkim z bardzo fajnym klimatem. Wadą jest skalowalność na 2 os.
Awatar użytkownika
_Berenice_
Posty: 766
Rejestracja: 17 lis 2012, 14:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 62 times
Been thanked: 479 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: _Berenice_ »

Mam za sobą kilka partii 2os i 3 os. Wrażenia jak najbardziej na plus, ale zgadzam się z większością uwag Ardiel12. Powiem nawet więcej - nawet na trzech graczy limit kości jest zdecydowanie za duży. Bardzo rzadko ktoś brał kartę skandalu, aby dopchać się do wybranej lokacji. Bitwa przebojów zaczyna mieć sens dopiero od 3os. Tak samo produkcja większej ilości singli i albumów. Na 2os zawsze maksymalizuje sprzęt i doświadczenie i dopiero potem inwestuje w singla i album i nie muszę martwić się o przeciwnika z kilkoma kiepskimi płytami. Bardzo podoba mi się ogrom możliwych opcji manipulowania kośćmi dzięki czemu żaden rzut nie okazuje się stracony. I przede wszystkim czuć klimat - każde położenie kości to droga do sukcesu naszego zespołu :D Jednakże to, co mnie dobiło jest polska instrukcja. Ląduje w topce moich najgorszych instrukcji. Nie wiem czemu właśnie nasza wersja językowa doczekała się tylu niedoróbek, gdyż zajrzenie do wersji niemieckiej bądź angielskiej zwykle rozwiewało wątpliwości.

Przykłady mojego bólu z instrukcją:
1. Bezsensowny podział na wersje podstawową i standardową, gdzie rozszerzenie zasad wersji standardowej znajduje się na końcu. Przy kilku pierwszych grach wpatrywałam się z zaangażowaniem w ostatnią stronicę, aby mieć minimum szans zapamiętania tego, co powinnam dodać. Wszystko byłoby o wiele łatwiejsze gdyby dodatkowe zasady znajdowały się w ramce, w polu innego koloru dokładnie w tym miejscu, którego dotyczącą. Ponadto zasady Antyradia znajdują się na właściwym miejscu, więc końcowe zasady standardowe i tak czy siak są niepełne.
2. Brakuje informacji o dokładnej kolejności aktywowania bonusów z kart wsparcia. Do tej pory nie jestem pewna czy np. Henryk zagrany w MetalMindzie z bonusem w tej lokacji, dodaje +1 do sprzętu przed podliczeniem wartości singla/albumu czy też nie.
3. W opisie Metalhead clubu przy 3 kościach brakuje informacji czy można dobrać 1 kartę z góry stosu wsparcia i jednocześnie jedną odkrytą kartę, chociaż w angielskiej wersji jest to wyraźnie zaznaczone.
4. Nic nie jest powiedziane o limicie kości/ graczy podczas koncertu Turbo. Nie ma miejsca na kości jak przy polu Antyradio, ale akcję może wykonać tylko jeden gracz czy też kilku?
5. Czy na gali Thrash'o Scar podczas liczenia punktów tak jak podczas trasy koncertowej Turbo można również odrzucać fanów?
6. Opis działania Anty radia jest mylący: Akcje w radiu dotyczą aktywnych singli i płyt. Gracze mogą wykonywać tu akcje jeżeli nie posiadają aktywnych płyt lub singli s.13. Jeśli nie dopiszemy słowa nawet w drugim zdaniu to bardzo trudno na pierwszy rzut oka zorientować się o co właściwie chodzi. Wiem, że na logikę można dojść do poprawnego wykonania tej akcji, ale wolałabym jednak klarowną zasadę bez domyślania się.

Czego jeszcze bardzo brakuje? Wyjaśnienia poszczególnych symboli znajdujących się na planszy oraz kart pomocy. Szczególnie, że niektóre piktogramy są bardzo mylące (np. singiel i album czy 3 białe karty oznaczające dociąg karty z odkrytej puli kart wsparcia. Nie wspomnę ilu moich współgraczy chciało dobierać po 4 karty :wink: ).

Sam system liczenia końcowych punktów jest skomplikowany i żmudny - też przydałoby się jakieś zgrabne podsumowanie co i jak i w jakiej kolejności. Zawsze musiałam robić to sama, ponieważ nikomu nie chciało się tego wszystkiego spamiętać. A potem pretensja dlaczego liczy się jeszcze płyta, a dlaczego jest jeszcze jakaś trasa z Turbo :wink:
Moja kolekcja

Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!

ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3387
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1055 times
Been thanked: 2063 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Ardel12 »

_Berenice_ pisze:Przykłady mojego bólu z instrukcją:
2. Brakuje informacji o dokładnej kolejności aktywowania bonusów z kart wsparcia. Do tej pory nie jestem pewna czy np. Henryk zagrany w MetalMindzie z bonusem w tej lokacji, dodaje +1 do sprzętu przed podliczeniem wartości singla/albumu czy też nie.
Bonusy liczone są po wykonaniu akcji, od lewej do prawej.
_Berenice_ pisze: 4. Nic nie jest powiedziane o limicie kości/ graczy podczas koncertu Turbo. Nie ma miejsca na kości jak przy polu Antyradio, ale akcję może wykonać tylko jeden gracz czy też kilku?
Ilu chce, ale turbo tokeny spadają po wykonaniu koncertu.
_Berenice_ pisze: 5. Czy na gali Thrash'o Scar podczas liczenia punktów tak jak podczas trasy koncertowej Turbo można również odrzucać fanów?
Tak

Więcej zasad wyjaśnionych jest w poprzednich postach w tym wątku jak i w odpowiednim dziale.

Zgadzam się, że na planszy prócz podsumowania rund, przydałoby się końcowe punktowanie.
Awatar użytkownika
_Berenice_
Posty: 766
Rejestracja: 17 lis 2012, 14:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 62 times
Been thanked: 479 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: _Berenice_ »

Parę wątpliwości już rozwiałam wcześniej (dzięki za pozostałe wyjaśnienia), ale i tak czy siak instrukcja to istny koszmarek. Pełno niejasności, niewiele przykładów, trudno cokolwiek znaleźć, brak wyjaśnienia piktogramów itd. Co ciekawe inne wersje językowe zawierają o wiele mniej błędów. Szkoda, że aby zagrać w ten niezły tytuł trzeba przebrnąć przez takie coś.

Nie wiem też czy mniej skomplikowane punktowanie na koniec nie byłoby lepsze. Moim współgracze umierali już z nudów po pierwszym "ostatecznym" koncercie z Turbo. :wink:
Moja kolekcja

Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!

ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
Awatar użytkownika
Dzika Mrówka
Posty: 150
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:11

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Dzika Mrówka »

Podpisuję się rękami i nogami pod _Berenice_, końcowa punktacja powinna się zamknąć na przeliczeniu przewag u muzyków i punkty za najlepszą płytę, koncert turbo jest trochę wrzucony na siłę. Tak samo limit kości zdecydowanie za duży, tym bardziej że i tak nie da się totalnie przyblokować przeciwnika, bo po prostu gdy nie ma miejsca na kości może sobie on wziąć skandal i hulaj dusza. To co powinno być mięskiem w tej grze czyli tworzenie singli i albumów też jest niedobalansowane, jeden singiel , jedna płyta i sobie opuszczamy to pole.
Nie cierpię nie grać w gry planszowe!!
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3387
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1055 times
Been thanked: 2063 times

Re: Thrash'n Roll

Post autor: Ardel12 »

Dzika Mrówka pisze:To co powinno być mięskiem w tej grze czyli tworzenie singli i albumów też jest niedobalansowane, jeden singiel , jedna płyta i sobie opuszczamy to pole.
Po kilku partiach nie mogę się zgodzić. U mnie niektórzy gracze rzucają się od razu na tworzenie singla tylko by móc zdobywać dodatkowe pkt na koniec rundy. Pola wypychające nasze single/albumy na wyższe pozycje nie zawsze są aż tak opłacalne jak stworzenie nowego singla i albumu. Wiele zależy od kart wsparcia, które często wpływają na obraną taktykę.

Co do końcowej punktacji to z jednej strony się zgadzam, że ostatni koncert powoduje za dużo zamieszania i wydłuża przeliczanie, ale z drugiej strony jest to bardzo klimatyczne:D Mimo wszystko końcowe podliczanie potrafi znudzić wszystkich.
ODPOWIEDZ