Strona 4 z 4

Re: Mystic Vale (John D. Clair)

: 31 mar 2024, 07:11
autor: kratylos
Mam pytanie odnośnie dodawania dodatków do podstawki
Czy moge mieszać dowolną ilość dodatków np wszystkie 3 z polskiej edycji do podstawki i grać nimi wszystkimi na raz?
Nie zaburza to balansu rozgrywki?

Re: Mystic Vale (John D. Clair)

: 31 mar 2024, 09:23
autor: venomik
A z tej serii po polsku wyszło coś poza big boxem? Bo on, jeśli dobrze pamiętam, zawierał tylko te dodatki, które stanowiły tylko wariacje na temat mechanik w podstawce i były bardzo odtwórcze. Wobec czego możesz je mieszać do woli.

Re: Mystic Vale (John D. Clair)

: 02 cze 2025, 08:13
autor: Seraphic_Seal
Mystic Vale był jedną z gier, z którymi zaczynałem swoje przygody z graniem w lokalnych klubach. Po paru dobrych latach wczoraj miałem powrót do tego tytułu. Udało się zrobić 82 punkty (3 os. rozgrywka, dodatki z big boxa). I... jestem niezwykle rozczarowany odkryciem, że do tej gry było wiele więcej dodatków, a chyba w Polsce nie zostały one wydane?

Re: Mystic Vale (John D. Clair)

: 02 cze 2025, 10:06
autor: EsperanzaDMV
W Polsce zostały wydane Dolina Magii, Dolina Dziczy i Burza Many, wszystkie zawarte od razu w Big Boxie.
Patrząc na to, że gra finalnie trafiła na wyprzedaż garażową Portalu i widziałem wypowiedzi Portalu, że gra nie siadła tak, jak się spodziewali, to nie spodziewałbym się już więcej do tej gry po polsku.

Sam miałem w kolekcji, ale sprzedałem jak zakupiłem wersję digital - mogę w dowolnej chwili zagrać jak najdzie ochota. Niestety, za mało interakcji z innymi graczami. Może jakieś dodatki to poprawiły, nie wiem.

Re: Mystic Vale (John D. Clair)

: 02 cze 2025, 10:21
autor: yrq
Duże dodatki to były takie praktycznie samodzielne podstawki. Miały fajne pomysły, np. karty 4. poziomu albo mechaniki zdobywania punktów ujemnych. Paru bohaterów mocniej naginało zasady (bodajże jeden mógł kraść karty od przeciwników).
Tylko jak zagraliśmy tu kiedyś ze wszystkim to te talie na tyle się rozrzedzają (nawet szykując zasoby wg rozpisek z Conclaves) , że trudno skleić dwie, które idą w tym samym tempie, przez co wyniki punktowe mocno się rozjeżdżają i mieliśmy poczucie, że od połowy gry wiadomo kto wygra.

Nemesis dokładał ponoć jakiś fajny tryb solo, w który nie grałem, Conclaves możliwość grania do 6 graczy, z czego nie skorzystałem.

Ogólnie - posiadając wydanie Portalowe masz najlepszy możliwy zestaw do grania, który fajnie się zazębia a jeszcze nie wywala. :)