Strona 4 z 45

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 10 lip 2018, 21:48
autor: Morsereg
Fiacik pisze: 10 lip 2018, 21:34 Dzień Dobry :)

Obrazek
o shiet...
ciekawe ile ten potwor wazy.
ciekawe tez ile wazy ten cthulhu.

--- edit ---
jak to odwrotny efekt?
1350 kopii sie sprzedalo na pniu.

--- edit ---
to jest CMON.
SG beda dodane, spokojnie.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 10 lip 2018, 21:54
autor: Curiosity
Kudtacz pisze: 10 lip 2018, 21:20 Złapałem wersję z krasnalem za 230, ale ciężko było. :D
Dla mnie została już tylko opcja za 250$, ale jakby co, to sprzedam z zyskiem :)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 10 lip 2018, 22:17
autor: pan_satyros
2600 sztuk bydlaka poszło. Szaleństwo.
Ja zdecydowanie zostaję przy 100$ + dodatki. Na nic mi taki kolos w mieszkaniu, w cenie drugiej gry. Do tego wysyłka oj, to będzie kosztowało.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 10 lip 2018, 22:31
autor: Carmash

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 03:27
autor: irzykus
Kurde wszystko wygląda spoko ale jakoś tak biednie. Masa postaci i teraz tylko 7 epizodów.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 07:13
autor: pan_satyros
irzykus pisze: 11 lip 2018, 03:27 Kurde wszystko wygląda spoko ale jakoś tak biednie. Masa postaci i teraz tylko 7 epizodów.
W Zombicide masz zazwyczaj 9 misji i również tonę postaci. Tu jest spora szansa że pojawi się więcej przygód w dalszej części kampanii.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 07:37
autor: anukon
Fiacik pisze: 10 lip 2018, 21:34 Dzień Dobry :)

Obrazek
Jam jest Twój bóg a imię moje PLASTIK :twisted:

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 07:53
autor: Bary
sewhoe pisze: 10 lip 2018, 21:42
teschen pisze: 10 lip 2018, 21:22 CMON chyba osiągnęło odwrotny efekt od spodziewanego tym krasnalem, wystarczy poczytać komentarze i ilość f***ków niespotykana :D
Czytam komentarze i na razie mega wtopa wizerunkowa :)
Trochę nie łapię, czemu ludzie tak się o to plują. Przecież to jest jedynie opcja. Osobiście wolałbym faktycznie coś takiego do ogrodu niż krasnala.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 08:59
autor: shaigan
Całkiem tanie i unikalne, porównując np do smauga od gw. Pewnie da się sprzedać za jakiś czas. Po za tym po co komuś krasnal w ogródku, a ludzie kupują. Wkurzać może tylko ta finałowa rozgrywka. Trochę chamskie zagranie, ale ks taki jest. Ciekawe ile wyjdzie wysyłka tego.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 09:16
autor: Morsereg
tez nie wiem czemu czesc ludzi sie pluje.
naprawde sadzili, ze zrobia pare tysiecy takich figurek w miesiac? nie ma sie co dziwic, ze dostawa jest na 2020.
wczesniej zas sie pluli o to, ze za malo ich udostepnili.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 09:18
autor: Goldberg
:shock: osz fakt Smaug od gw :shock: 1475zl na stronie GW stoi.....heheh faktycznie ten Cthulhu jest taniusi xD

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 09:33
autor: KrzysiekL
Goldberg pisze: 11 lip 2018, 09:18 :shock: osz fakt Smaug od gw :shock: 1475zl na stronie GW stoi.....heheh faktycznie ten Cthulhu jest taniusi xD
Ale smok jest w żywicy i podobno bardzo szczegółowo zrobiony (nie widziałem, tak słyszałem)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 09:43
autor: Goldberg
A myślisz że ten Cthulhu to z czego jak nie z żywicy? Odlewanie w żywicy jest dużo tańsze na małą skalę (kilkaset kopi).
Nie , ten smok jest paskudny, widziałem , dodykalem, macałem...koło tego ktulacza nawet nie stał. Gdyby zrobiło go na pewnie za 4/5k by go sprzedawali

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 09:47
autor: KrzysiekL
Goldberg pisze: 11 lip 2018, 09:43 A myślisz że ten Cthulhu to z czego jak nie z żywicy? Odlewanie w żywicy jest dużo tańsze na małą skalę (kilkaset kopi).
Mamy drugi dzień i 4,5k sprzedanych Cthulhu -- myślę, że to jednak będzie plastik. ;)

EDIT: swoją drogą właśnie zauważyłem, że sumarycznie więcej osób bierze opcję mega niż mini. ;)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 10:21
autor: Jareks1985
Gameplaye są strasznie nudne, dla mnie ta gra wygląda biednie, sam plastik, powiem szczerze, ze liczyłem na więcej gry niż plastiku. Wygląda jak skok na kase za figurki, nie dziwie się, że większość jest sceptyczna, zawiedziona lub wkurwiona. FFG może spać spokojnie, bo już się zastanawiałem, czy warto kupować Posiadłość szaleństwa - kupie z wszystkimi dodatkami za podobna cene :D

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 10:28
autor: pan_satyros
Jareks1985 pisze: 11 lip 2018, 10:21 Gameplaye są strasznie nudne, dla mnie ta gra wygląda biednie, sam plastik, powiem szczerze, ze liczyłem na więcej gry niż plastiku. Wygląda jak skok na kase za figurki, nie dziwie się, że większość jest sceptyczna, zawiedziona lub wkurwiona. FFG może spać spokojnie, bo już się zastanawiałem, czy warto kupować Posiadłość szaleństwa - kupie z wszystkimi dodatkami za podobna cene :D
Jaka większość? ja póki co widzę niemal 9000 zadowolonych osób hehe. Plucie zaczęło się od faktu nałożenia limitu na pierwszą niską cenę figurki, bez wcześniejszej informacji o tym. Niestety kolektywny internetowy jad pryska później na wszytko wokół :(
Zadowoleni ludzie statystycznie rzadziej piszą o swoim zadowoleniu niż rozgoryczeni o swym niepowadzeniu/zawodzie.

Na serio, ktoś się spodziewał innej gry niż ZAPOWIADALI? I nie wiem po co porównywać narracyjną planszówkę z apką, jaką jest PS do nawalanki od CMON ;)

Moje wstępne podsumowanie z FB naszego bloga:
I ruszyło z kopyta.
https://www.kickstarter.com/projects/…/ ... th-may-die
Po 12 godzinach CMON ma na "koncie" 1,439,818 $ ! Spora w tym zasługa kosztownego monumentu, który jednak my zdecydowanie odpuszczamy (mimo iż wiem, że cena jak na rynek figurek kolekcjonerskich jest całkiem atrakcyjna). Pomijając jednak plastikowy Übermarketing, sama kampania rozwija się w dość standardowy dla CMON sposób. Cele jak zwykle dostosowywane do szybkości zarobku, więc mamy ich póki co 17 - w tym większość to postacie, uzupełnione aktualnie jednym dodatkowym scenariuszem. Oczywiście w związku z powyższym, jak zwykle podniosło się na grupach larum, jak to CMON sprzedaje plastik bez mechaniki i skacze na $. Nim uznamy tego typu komentarze za głos niedostrzeżonych proroków, proponujemy jednak, by wpierw zajrzeć na strony innych kampanii CMON i prześledzić ich rozwój od początku do końca ;) Jesteśmy pewni, że po 14 dniach dostaniemy nie tylko multum postaci, lecz również cały nowy sezon scenariuszy, potwory i przedwiecznych.

Co się tyczy rozgrywki - aktualnie mamy jeden filmik.
https://youtu.be/PjB5JyeYByw
Pod względem technicznym przygotowany dobrze, w kwestii prowadzenia rozgrywki - średni. Mogło być więcej entuzjazmu, można było wybrać ludzi z lepszą dykcją - trudno. Na szczęście da się z niego wyciągnąć to co najważniejsze, czyli wnioski na temat zasad. Gra na ten moment wygląda na połączenie The Others (Stres = Corruption, scenariusze jako rozwinięcie schematów misji) z Zombicide (pełny coop, karty AI, chociaż bardziej zaawansowane, kultyści zamiast zombie, jako podstawowe mięso armatnie). Całość wpisuje się w schemat gier CMON spod znaku "bohaterowie i potwory na planszy - porusz, zaatakuj, przeżyj". Tyle tylko, że tu nadano całości ciut bardziej narracyjny charakter, bo karty przedmiotów są właściwe dla scenariusza i zawsze dają nam jakiś wybór, kultyści w każdej misji zachowują się inaczej, wybór przedwiecznego również wpływa na charakter całości, a gracze - jako że od początku gry szaleni - muszą balansować na krawędzi kruchej potęgi, jaką daje im ich obsesja. Jak sam autor wspominał, DMD ma przenosić atmosferę "over the top" z staro-szkolnych gier fanatsy, do gry rozgrywającej się w świecie Mitów. Nie dziwi więc, że bohaterowie to kozacy jakich mało, a Cthulhu może przy dobrym wietrze dostać w mackowatą twarz z czyjeś ognistej piąchy. Nam taka odskocznia pasuje, lubimy prostotę i fun jaki dają gry CMON, więc na pewno wesprzemy tytuł, kto jednak nie jest pewien lub woli wydania PL, może poczekać na zapowiedzianą rodzimą edycję od Portal Games.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 10:34
autor: Curiosity
Obrazek

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 10:40
autor: nred714PL
63$, czyli około 230 zł za wysyłkę samego dodatku R'lyeh Rising...

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 10:44
autor: KrzysiekL
nred714PL pisze: 11 lip 2018, 10:40 63$, czyli około 230 zł za wysyłkę samego dodatku R'lyeh Rising...
Czyli jakieś 100$ za wysyłkę całości? ;) Ja jednak taktycznie tylko zrobię $1 i popatrzę w pledge managerze jak to będzie wyglądać. ;)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 10:52
autor: pan_satyros
Kosztowna wysyłka była do przewidzenia za takiego kolosa. Mnie na szczęście aż takie szaleństwo nie dotknęło hehe

Obrazek

https://www.kickstarter.com/projects/cm ... ts/2235242

btw możliwe, ze będzie substytut "finału" bez kolosa.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 12:38
autor: Morsereg
wlasnie podobno to nie jest final.
z tego wzgledu, ze to nie jest kampania. wydaje mi sie, ze niefortunnie dobrali slowa.

ja krasnala tez nie biore. przeciez mozna sie bylo domyslic jakie beda koszty wysylki. ja osobiescie biore tylko podstawowa wersje.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 12:50
autor: pan_satyros
Morsereg pisze: 11 lip 2018, 12:38 wlasnie podobno to nie jest final.
z tego wzgledu, ze to nie jest kampania. wydaje mi sie, ze niefortunnie dobrali slowa.

ja krasnala tez nie biore. przeciez mozna sie bylo domyslic jakie beda koszty wysylki. ja osobiescie biore tylko podstawowa wersje.
No nie finał, a raczej "final", w sensie ostateczne starcie, wersja ultimate "over the top" ;)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 13:00
autor: kwiatosz
Ech, nie gram w takie gry, nie przepadam za mitami, ale tyle osób mówi, że będzie słabe, że kusi mnie kupić na przekór. Zwłaszcza że w przypadku przygodówki dodatkowy stuff naprawdę ma znaczenie. Hmm.
Edit: swoją drogą tam jest tyle zawartości dodatkowej exclusive, że nie wiem jak to będzie z sensownością wersji sklepowej...

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 13:09
autor: pan_satyros
kwiatosz pisze: 11 lip 2018, 13:00 Edit: swoją drogą tam jest tyle zawartości dodatkowej exclusive, że nie wiem jak to będzie z sensownością wersji sklepowej...
Jak z każdą grą CMON. Drożej i/lub dużo biedniej.
BR i RS się bronią w wersji sklepowej, ale już Zombicide, Arcadia, Rum & Bones, Massive, Massomra, SMOG czy nawet Others są bardzo podatne na brak dodatkowych postaci/potworów.
Gra się w nie fajnie, ale patrząc na ceny sklepowe, olanie KS to strzał w kolano (np. SMOG w strefie za 409 zł, golutki).
Moim zdaniem te gry są warte swojej ceny wyłącznie na KS.

Ponownie się zacytuję z fb:
Jak ang nie jest problemem, to - mimo że za Portal trzymam kciuki - polecam CMON. Za te same pieniądze dostajesz duuuuużo więcej. W Others wszystkie grzechy były w cenie, i 2 dodatkowe drużyny, w Zombicide 40 nowych postaci, kości customowe, dice tower, woreczek, 16 zombie więcej, 6 abominacji specjalnych, 32 zombie specjalne i 3 nekromantów. Wszytko w cenie minimalnie wyżej od PL podstawki... W green horde dali tego jeszcze więcej.
No i jak się nie spodoba to nic nie tracisz, a zapewne nawet zyskasz. Zakup PLki obniża jej wartość o jakąś 1/4 już w momencie zdjęcia folii niestety - bo to przecież "używane"..

w Invader były +82 figurki ponad podstawkę za 100 dolarów. W Greem Horde za 120$ +68 w tym wielki smok i 10 unikalnych przedmiotów i ekskluzywne pudełko na te bajery. Można nie lubić prostoty gier CMON, ale jeśli się wie czym te tytuły stoją i czerpie z tego fun, to stosunek cena jakość mają na KS bardzo wysoki.

PS. oczywiście pisząc figurki stosuję skrót myślowy, gdyż każda z nich to nowe zasady, zdolności itd. A w tych grach to serce rozgrywki.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 11 lip 2018, 13:17
autor: bigbluedragon
kwiatosz pisze: 11 lip 2018, 13:00 Ech, nie gram w takie gry, nie przepadam za mitami, ale tyle osób mówi, że będzie słabe, że kusi mnie kupić na przekór. Zwłaszcza że w przypadku przygodówki dodatkowy stuff naprawdę ma znaczenie. Hmm.
Edit: swoją drogą tam jest tyle zawartości dodatkowej exclusive, że nie wiem jak to będzie z sensownością wersji sklepowej...
Standard jezeli chodzi o CMON i jakoś nie ma takiej tragedii z reguły z tym bo to głòwnie dodatkowe postaci do grania :p.

I te koszta wysylki :o prawie tyle co koszt zwyklego pledgea (nie oszukujmy sie jest w cmon estimate a potem z reguly rosnie :p) ale jestem ciekaw czy faktycznie uda się im zaprezentować jakiś zamiennik, bo ciekawe jakby to wplynelo na kampanie (ile ludzi wycofalo by się z krasnala na rzecz tanszego sporo zamiennika)