Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Takie pytanie co do zasad. Jak już postać ma larwę i dochodzi do spotkania z larwą to dokłada się drugą larwę i finito, czy dobiera się kartę skażenia?
GameOver pisze: ↑09 lut 2025, 11:23
Takie pytanie co do zasad. Jak już postać ma larwę i dochodzi do spotkania z larwą to dokłada się drugą larwę i finito, czy dobiera się kartę skażenia?
Jeśli dochodzi do spotkania z larwą a gracz nie ma wystarczającej ilości kart na ręce, larwa automatycznie atakuje. Atak larwy to zawsze wejście na planszetkę i dobranie jednej karty skażenia. Jeśli gracz miałby już larwę na planszetce, to nie dokłada drugiej, tylko ściąga ją z planszy głównej i dobiera jedną kartę skażenia. Nie ma możliwości posiadania dwóch larw.