adrturz pisze: ↑
1) Maty też mają wycięcia.
2) To pozorne, szczególnie, gdy grało się np. na TTS - poza tym, na ręku teraz trzymane będą także karty przywódców i celów.
3) To prawda, komu mogą przydać się piękne monety?
Oceniam po tym co widzę i co jest zdradzone, więc ciężko mi domyślać jakie macie założenia. W oparciu o tą wiedzę co mam o grze i kampanii to stwierdziłem, że są mało potrzebne.
Jeszcze nigdy nie widziałem żadnej maty z wycięciami i technicznie jest to trudne do zrobienia, ale też skąd mamy to wiedzieć skoro to nigdzie o tym nie napisaliście :p
Co do kart liderów to nie wiemy również ja jakiej zasadzie działają, czy się dobiera trzech na początku, czy oni wchodzą w trakcie przy każdej krucjacie, podobnie jest z kartami celów, one są w poprzek i raczej będą zakryte, również nie znamy zasad za nimi stojacych.
Co do monet odnoszę się do tych co mają All-in w 24h.
Reku_ pisze: ↑11 wrz 2024, 12:03
No i mamy ostatni cel ukazany. Okej. Szósty gracz, Jerozolima. Ciekawe jeśli będzie to działać na sześć osób. Brakuje takich gier.
Jeżeli chodzi o finalny cel, to jestem nim zachwycony, tylko właśnie by się odblokował. I tu pytanie:
1. Co jeżeli się nie odblokuje?
2. Czy ta frakcja działa na zasadzie standardowych frakcji, czy jest asymetryczna jak Hassassyni?
3. Czysto historyczne pytanie, czy Jerozolima stanowiła jakaś frakcje/armię sama w sobie? Pytam, ponieważ nie znam się. Wiem że było sporo sutanatów, ale nie wszystkie odgrywały duże znaczenie podczas krucjat. Tutaj chyba sutanat Ayyubid władał Jerozolima?
4. Czy to że kolor frakcji Jerozolimy jest nie przypadkowy że ma identyczny kolor jak żetony punktacji za miasta? Bo jeżeli nie jest to uzasadnione tym, że ta frakcja ma na starcie wpływy w każdym z miast, to jest duży błąd UXowy, robiąc żeton tego samego koloru co frakcja. Sądzac po kolorze baneru frakcja powinna mieć kolor żółty :p
5. Nie rozumiem trochę idei tej frakcji, czy to jest piątą frakcja dla 5 gracza po trzeciej krucjacie, czyli musi on czekać aż pozostali ograją 2 krucjaty czyli blisko ponad 2h gry? o.O
Trochę nie rozumiem dlaczego wrzucacie różne SG bez wyjaśnienia jaka mechanika za nimi stoi, cierpi na tym komunikacja na kampanii. Fajne rzeczy się odblokowują, ale ciężko stwierdzić czy to coś istotnego czy nie, bo bardzo skromnie przekazujecie informacje o SG i bazujemy na domysłach.