No chyba że wymaga węgla
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale zgadzam się że kart wnie trzeba dodatkowo oznaczać.
No chyba że wymaga węgla
No chyba, że węgiel już jest w tym mieście
To polecam Age of Industry. Tam właśnie poszli w kierunku upraszczania, grasz tylko 1 erę, wszystko wymaga transportu itp. Ja AoI kupiłem, bo też uważałem Brassa za tytuł zbyt długi, zbyt zagmatwany. Tylko, że po zagraniu w AoI zrozumiałem dlaczego pewne zasady w Brassie mają sens i lepiej działają.kozz84 pisze: ↑10 lis 2020, 10:39PS. Trochę żałuję, że wersja Birmingham nie upraszcza zasad tylko dodaje parę nowych. Gra byłaby o wiele przyjemniejsza gdyby zasady były ujednolicone np. wszystko wymaga połączenia (zarówno węgiel jak i żelazo); możliwość budowy przemysłu i kanałów gdziekolwiek z pominięciem koncepcji "twojej sieci", albo budowa tylko i wyłącznie w otoczeniu twojej sieci; wywalenie ikonek zakazujących budowę w konkretnych erach itp. Ale wtedy nie byłby to Brass, który wszyscy kochają![]()
Nie rozumiem, przecież wszystko jest w instrukcji - używasz normalnych zasad dla węgla i piwa. Co dodatkowego / wyjątkowego ma w sobie budowa 2 połączeń?
?
Ale dostęp do piwa to chyba tylko w przypadku gdy używasz piwa przeciwnika? Jeśli używasz swoje to nie musi być połączone?
Swoje, z własnego browaru gdziekolwiek na mapie.
Lepsze byłoby określenie jedno (z dwóch) zamiast drugie. Połączenia można przecież umieścić niezależnie, w różnych miejscach mapy.
Nie wiem jak u innych, ale podczas swoich partii zauważam, że wygrywają osoby, które idą full w ceramikę. Manufaktura (skrzyneczki) praktycznie jest olewana.
Ja próbowałem pójść w skrzynki ale jak dotąd bez powodzenia, najłatwiej wydaje się pójść w przędzalnie. Jak się pozwoli swobodnie pójść jednemu graczowi w tym kierunku, a reszta wybierze inną ścieżkę to pozamiatane.