Strona 34 z 48

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 04 sty 2020, 10:39
autor: Paskuder
uszczu pisze: 02 sty 2020, 14:24 Czy będzie Akt II po Polsku?
Tak, galakta już podobno nad nim pracuje.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 06 sty 2020, 00:47
autor: woytas
Zrobiłem index, na własny użytek, może komuś się przyda. Jeśli ktoś znajdzie jakieś błędy to proszę o info.
Spoiler:

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 sty 2020, 15:47
autor: Bawel74
Fajna sprawa z indeksem. Dobra robota. Dziękuje.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 09 sty 2020, 17:33
autor: BartoszK
woytas pisze: 06 sty 2020, 00:47 Zrobiłem index, na własny użytek, może komuś się przyda. Jeśli ktoś znajdzie jakieś błędy to proszę o info.
Spoiler:
Dobra robota!
Zrobiłem z tego czytelną wersję do druku.
Wrzuciłem dla potomnych na BGG.
Link: https://www.boardgamegeek.com/filepage/ ... dex-manual

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 09 sty 2020, 19:18
autor: woytas
BartoszK pisze: 09 sty 2020, 17:33 Dobra robota!
Zrobiłem z tego czytelną wersję do druku.
Wrzuciłem dla potomnych na BGG.
Link: https://www.boardgamegeek.com/filepage/ ... dex-manual
Ładnie, ale zapomniałeś dopisać nick autora, albo chociaż wspomnieć o tym w opisie.
Na pewno coś się znajdzie do poprawy, ale to już wyjdzie w trakcie grania. Jeśli się podoba, poproszę o palucha w górę :mrgreen:

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 09 sty 2020, 20:21
autor: BartoszK
woytas pisze: 09 sty 2020, 19:18
BartoszK pisze: 09 sty 2020, 17:33 Dobra robota!
Zrobiłem z tego czytelną wersję do druku.
Wrzuciłem dla potomnych na BGG.
Link: https://www.boardgamegeek.com/filepage/ ... dex-manual
Ładnie, ale zapomniałeś dopisać nick autora, albo chociaż wspomnieć o tym w opisie.
Na pewno coś się znajdzie do poprawy, ale to już wyjdzie w trakcie grania. Jeśli się podoba, poproszę o palucha w górę :mrgreen:
Słusznie i szczerze mówiąc liczyłem, że się upomnisz :)
Prześlij mi link do konta na BGG na PW.
Dodam Cię do opisu i prześlę Geek Goldy :)

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 28 sty 2020, 13:14
autor: akahoshi
Postanowiłem trochę ulepszyć swoją kopię gry.
W wolnej chwili zrobiłem dwa prototypy podmieniające żetony skrzyń i przeszukiwania.
Obrazek

W planach mam jeszcze drzwi i ew. bramy przywołania.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 28 sty 2020, 19:28
autor: MrAtrion
Ładne :D

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 14:15
autor: RaistlinJedyny
Czy Galakta ma w planach wydać po polskiemu Vastaryous’ Lair lub inny większy dodatek? Nigdzie nie potrafię znaleźć informacji w tym temacie.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 15:53
autor: MrAtrion
Było o tym jak pisali co to za gra itd. Będą.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 16:09
autor: stary gracz
Na forum Galakty w comiesięcznych wiadomościach była taka wzmianka:

"S&S – Będzie możliwośc zamawiania dodatków zarówno w naszym sklepiku jak i u naszych partnerów handlowych.
W 2020r na pewno pojawi się sporo produktów z logo S&S"

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 20:13
autor: akahoshi
Nie wiem co robię źle, ale powoli gra zaczyna mnie irytować.
Cholernie wyśrubowany jest czas na ukończenie zadania. Trzy razy podchodziłem do Prologu i nawet nie dotarłem do największego pomieszczenia.
Co ubiję jakiegoś goblina, to zaraz zostaje przywołany nowy i praktycznie nie mam możliwości się przemieścić.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 20:17
autor: evrard
akahoshi pisze: 08 lut 2020, 20:13 Nie wiem co robię źle, ale powoli gra zaczyna mnie irytować.
Cholernie wyśrubowany jest czas na ukończenie zadania. Trzy razy podchodziłem do Prologu i nawet nie dotarłem do największego pomieszczenia.
Co ubiję jakiegoś goblina, to zaraz zostaje przywołany nowy i praktycznie nie mam możliwości się przemieścić.
I po przeczytaniu Twojego postu pojawiło mi się jedno pytanie. Czy to Ty i Twoja ekipa gracie źle czy my :) Jesteśmy po trzech misjach i zawsze czasu zostaje nam mnóstwo. W zasadzie można by cały scenariusz zagrać jeszcze raz.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 20:26
autor: akahoshi
He he dobre :mrgreen: .
Gramy w dwie postacie (ja +żona).
Po fazie porządkowania zaczynam Ecarusem.
Wykonuje swoje akcje, a po nich dociągam kartę Spotkania (przeciwnicy atakują bądź są przywoływani) i je rozpatruję. Następnie akcję wykonuje Laegon i znów karta Spotkania.
Następnie wchodzi karta Wydarzenia.
Potem porządkowanie itd.

A do końca scenariusza tylko 7 powyższych "przebiegów".

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 20:35
autor: lotheg
Jeżeli jest 7 kart wydarzeń to tur masz 14, bo jak karta wydarzenia jest nieodkryta to ją odkrywasz i zostawiasz na górze stosu, z którego dociągasz. Potem jeśli jest już odkryta to zdejmujesz, ale nie odkrywasz kolejnej. Czyli 2 tury na kartę, a jeszcze wydarzenia questowe wchodzą na stos.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 20:45
autor: akahoshi
Dzięki. To już wiem co robiłem nie tak.
Po odkryciu kary Wydarzenia, od razu ją odkładałem na bok a nie obracałem.
Czyli można powiedzieć, że Wydarzenie wchodzi co dwie tury.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 08 lut 2020, 21:33
autor: MrAtrion
Zgadza się. A karty spotkania dobierasz tylko jak są jacyś przeciwnicy na planszy. Tak gdybyś coś pomieszał ;)

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 09 lut 2020, 11:07
autor: Dhel
Akahoshi, pamiętaj też że księga skryptów wyraźnie mówi kiedy kartę wydarzenia 1,2,3 dołożyć na górę stosu, wtedy często się robi dodatkowe 3 tury. Ja również nigdy nie miałem problemu przy kontroli 3 postaci by zakończyć scenariusz.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 09 lut 2020, 20:58
autor: akahoshi
MrAtrion, tak, z kartami Spotkań pamiętałem.
Zasad jest tyle w tej grze, że po prostu umknęła mi w tym gąszczu zasada odkładania tej karty na wierzch talii.

Dhel, to wiem, zazwyczaj opisane jest to w Księdze sekretów. Ale dzięki za czujność.

Ogólnie rzecz biorąc, po wprowadzeniu tej zasady, rzeczywiście gra się o wiele lepiej i przyjemniej. Nawet zostają nam dwie, trzy rundy w zapasie po skończeniu zadania.
Mimo, że gra nie jest trudna (choć jedna postać dosyć często nam umiera), to sprawia niesamowitą frajdę.

Jestem na trzecim rozdziale i już nie mogę się doczekać, kiedy Galakta wyda kolejny Akt.

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 09 lut 2020, 21:22
autor: MrAtrion
W sumie gracie na 2 bohaterów a poziom łatwiejszy to 3, więc na pewno będzie wyzwanie ;)

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 13 lut 2020, 15:57
autor: akahoshi
Gra jest naprawdę świetna.
Pewnym problemem jest przechowywanie elementów w pudełku. Ktoś może testował wkład od DragonEye: https://dragoneye.pl/insert-do-gry-swor ... -1758.html ?

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 13 lut 2020, 20:45
autor: MrAtrion
Wcześniej na necie widziałem insert e-raptora bodajże, i był na 1 akt + arcane portal. Największy problem insertów to brak miejsca na dodatki niestety...

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 13 lut 2020, 20:54
autor: akahoshi
Też widziałem.
Tylko ten z DragonEye kosztuje 80 zł, a z E-Raptora... 180 :roll: .

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 13 lut 2020, 21:04
autor: Sir_Yaro
MrAtrion pisze: 13 lut 2020, 20:45 Wcześniej na necie widziałem insert e-raptora bodajże, i był na 1 akt + arcane portal. Największy problem insertów to brak miejsca na dodatki niestety...
To może ja zobaczę ile by kosztował insert wycięty u mnie. Ja zrobiłem sobie taki który mieści podstawkę, wszystkie dodatki i wszystkie dodatkowe postacie w pudełku od podstawki. Oczywiście BEZ figurek. Nie zmieściło sie dosłownie mniej niz 10 żetonów...

Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)

: 13 lut 2020, 21:19
autor: MrAtrion
Sir_Yaro pisze: 13 lut 2020, 21:04
MrAtrion pisze: 13 lut 2020, 20:45 Wcześniej na necie widziałem insert e-raptora bodajże, i był na 1 akt + arcane portal. Największy problem insertów to brak miejsca na dodatki niestety...
To może ja zobaczę ile by kosztował insert wycięty u mnie. Ja zrobiłem sobie taki który mieści podstawkę, wszystkie dodatki i wszystkie dodatkowe postacie w pudełku od podstawki. Oczywiście BEZ figurek. Nie zmieściło sie dosłownie mniej niz 10 żetonów...
Karty w koszulkach?