Strona 35 z 58

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 15 sty 2022, 23:58
autor: Zmij
pawianlsm pisze: 15 sty 2022, 22:57
Zmij pisze: 14 sty 2022, 21:37
Spoiler:
Jesteś w stanie dać konkretny link do tego produktum! Bo nawet nie wiem czego szukać w tym sklepie 😉.
Używam dokładnie takiego
Link Allegro
i polecam dokupic troche dodatkowych stron do klasera H12, mozna je dorzucic do klasera bo spokojnie pomiesci oraz mozna tez w nich trzymac sprzet w uzyciu zamiast planszetki gracza, bardzo wygodne-polecam:)
link

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 16 sty 2022, 09:09
autor: Ardel12
Jak kupiłem używkę cora, to miałem zakoszulkowane wszystko. Karty potworów, sprzętu, eventy a nawet pomoc gracza(ta rozpiska co się dzieje w fazie osady). Teraz tylko utrzymuję trend, więc zamówiłem już Paladinów w obecnie trwającej zbiórce by mi stykło na dodatki obecne + GCE.

Gra jest w cholere droga, to nie chcę ryzykować żadnego elementu. Koszulki to tanizna. Żetony jakby się je losowało to pewnie bym kapslował xD a tak to raczej powinny być nieśmiertelne. choć jak zobaczę zużycie to się przestraszę i zakapsluje :D gra wywołuje u mnie paranoika.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 16 sty 2022, 13:09
autor: chemik22
Zmij pisze: 15 sty 2022, 23:58
pawianlsm pisze: 15 sty 2022, 22:57
Zmij pisze: 14 sty 2022, 21:37
Spoiler:
Jesteś w stanie dać konkretny link do tego produktum! Bo nawet nie wiem czego szukać w tym sklepie 😉.
Używam dokładnie takiego
Link Allegro
i polecam dokupic troche dodatkowych stron do klasera H12, mozna je dorzucic do klasera bo spokojnie pomiesci oraz mozna tez w nich trzymac sprzet w uzyciu zamiast planszetki gracza, bardzo wygodne-polecam:)
link

Ja tylko dodam że kupiłem w zasadzie same dodatkowe strony bez klastra, ale jak kto lubi, mi to wystarcza. Jest jeszcze fajny myk z tymi holderami bo można je wkożystć do stworzenia ekwipunku ocalałego jako nakładka na planszę 3x3 ekwipunku. Nic się nie przesuwa i to super patent. Zresztą to nie mój pomysł. Tu link: https://www.youtube.com/watch?v=VBQM6WEHcUA&t=345s

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 16 sty 2022, 16:38
autor: QuBek
Probe9 pisze: 15 sty 2022, 23:47
pawianlsm pisze: 15 sty 2022, 22:57
Jesteś w stanie dać konkretny link do tego produktum! Bo nawet nie wiem czego szukać w tym sklepie 😉.
Chyba o ten chodzi - https://marcia.com.pl/klasery-na-holder ... esults=321

Ja go mam i wchodzi ładnie :)
Tak, ten jest najlepszy. Jednak przy zamawianiu osobnych holderów warto wspomnieć by pasowały do tego klasera, bo holder12 ma inne wymiary (i nie wiem czy to błąd na stronie, bo jak się policzy okienka ich rozmiar vs wymiary holdera to matematyka zgrzyta, wiec ja dodaje taką adnotacje)

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 16 sty 2022, 18:17
autor: Sir_Yaro
Ardel12 pisze: 16 sty 2022, 09:09. Żetony jakby się je losowało to pewnie bym kapslował xD a tak to raczej powinny być nieśmiertelne. choć jak zobaczę zużycie to się przestraszę i zakapsluje :D gra wywołuje u mnie paranoika.
A widziałeś moje rozwiązanie? :D
Obrazek

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 16 sty 2022, 18:21
autor: Zmij
Sir_Yaro pisze: 16 sty 2022, 18:17
Ardel12 pisze: 16 sty 2022, 09:09. Żetony jakby się je losowało to pewnie bym kapslował xD a tak to raczej powinny być nieśmiertelne. choć jak zobaczę zużycie to się przestraszę i zakapsluje :D gra wywołuje u mnie paranoika.
A widziałeś moje rozwiązanie? :D
Obrazek
Wow zetony pokerowe do KDM!:)

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 16 sty 2022, 22:31
autor: Ardel12
Gra u mnie się już nie mieści, a sztony choć cudowne to niestety zajmują sporo miejsca. Zwykle dostaje się różne bonusy niż jeden kilkukrotnie, więc stackowanie ich jest rzadkie(tak przynajmniej u mnie w kampanii wychodziło). Muszę powiększyć swój stół dwukrotnie to na takie wspaniałości też miejsce się znajdzie :D czyli mówisz Sir_Yaro, że kaplsowanie to minimum xD

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 16 sty 2022, 23:55
autor: Sir_Yaro
Ardel12 pisze: 16 sty 2022, 22:31 czyli mówisz Sir_Yaro, że kaplsowanie to minimum xD
Absolutnie tego nie mówię. :D A nawet uważam, że traktowanie krążków tektury jak święte relikwie za grubą przesadę :D

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 18 sty 2022, 21:05
autor: Pynio
Kupiłem to draństwo...

Gloomhaven przy tym jakieś małe i lekkie chyba, w sumie dawno nie nosiłem :)

Wykonanie robi wrażenie. Instrukcja to mistrzostwo. Pięknie oprawiona, rysunki, opisy. Naprawdę byłem pozytywnie zaskoczony.
Cała oprawa robi wrażenie - wszystko w czerni. Jest klimat.

Teraz pytania:

Jaki klej polecacie do tych figurek? Są dość małe i pewnie przyda się coś z sensownym aplikatorem...
Gdzie i jakie zakupiliście koszulki?
Jak przechowujecie figurki? Jak widzę po zagraniu nie ma szans schować tej gry z powrotem do pudełka :) Czy występują tutaj mechanizmy odkładania kart? Już na YT u QUACALOPE (czy jakoś tak) prezentował rozszerzone karty gracza gdzie zapisuje się sprzęt. Chodzi mi bardziej o to, czy występuje tutaj odrzucanie kart "na stałe" czy jakieś "dzielenie ich".
No i najważniejsze - gdzie wy widzicie jakieś zbiórki na dodatki do KDM? Nic nigdzie nie znalazłem co by obecnie trwało...
1600 zł za pojedynczy dodatek do KDM z Ebay nie brzmi zachęcająco. :(

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 18 sty 2022, 21:17
autor: Sir_Yaro
Pynio pisze: 18 sty 2022, 21:05 Jaki klej polecacie do tych figurek? Są dość małe i pewnie przyda się coś z sensownym aplikatorem...
https://pentagon.pl/klej-citadel-plasti ... -2170.html
+ super glue do niektórych fragmentów
Gdzie i jakie zakupiliście koszulki?
https://www.smiling-monster.com/Card-Sl ... n::10.html
Jak przechowujecie figurki?
https://www.ikea.com/pl/pl/p/detolf-wit ... -80269122/
tylko mam w innym kolorze i z dodatkowymi 3 półkami
Czy występują tutaj mechanizmy odkładania kart?
Co to znaczy?
prezentował rozszerzone karty gracza gdzie zapisuje się sprzęt.
Ja używam
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=pl&gl=US
Chodzi mi bardziej o to, czy występuje tutaj odrzucanie kart "na stałe" czy jakieś "dzielenie ich".
Jeśli dobrze Cię rozumiem to nie.
No i najważniejsze - gdzie wy widzicie jakieś zbiórki na dodatki do KDM? Nic nigdzie nie znalazłem co by obecnie trwało...
Nie ma zbiórek, bo nie ma gdzie kupić. Jedyne miejsce to sklep kdm a tam są same pustki.
Po za tym tylko z 2 ręki.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 18 sty 2022, 23:56
autor: Grahf
Bardzo dobry klej do plastiku ma Army Painter:

https://m.media-amazon.com/images/I/61V ... SY879_.jpg

Często sklepy i producenci koszulek mają gotowe zestawy koszulek do bardziej rozbudowanych gier:

https://www.docsmagic.de/Docsmagicde-Ki ... k-25-Packs

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 19 sty 2022, 01:13
autor: krecilapka
Pynio pisze: 18 sty 2022, 21:05 Jak przechowujecie figurki? Jak widzę po zagraniu nie ma szans schować tej gry z powrotem do pudełka :) Czy występują tutaj mechanizmy odkładania kart? Już na YT u QUACALOPE (czy jakoś tak) prezentował rozszerzone karty gracza gdzie zapisuje się sprzęt. Chodzi mi bardziej o to, czy występuje tutaj odrzucanie kart "na stałe" czy jakieś "dzielenie ich".
Ja mam torbę z Ikei za 15 pln, w nią wchodzi gra i na to stawiam piankowy wkład z Feldherra w którym trzymam figurki. To się nawet daje nosić do kolesia na granie :). Przy czym zasuwam jeszcze z torba naramienna w której mam "papierowe" elementy. Podręczniki, karty postaci, osady itp.
Jestem zwolennikiem przedkładającym analogowe elementy nad elektroniczne. Lubię gumkowanie i pisanie po kartkach. Dlatego używam do grania takich:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ten arkusz osady to tutaj niekompletny pokazuje. Ja go mam 4 stronicowego. Sklejam sobie dwie dwustronnie zadrukowane kartki zwyczajnie taśmą klejącą po krawędzi. Robi mi się z tego otwierana książeczka, gdzie mam dużo miejsca na wpisywanie Ocalałych, mam tam na stałe wymienione wszystkie surowce potworów, więc tylko sobie kreski dostawiam/wymazuje. Zrobiłem to pod swoje potrzeby i by mi było wygodnie.
Jako, że notorycznie zapominałem, że przy 5 innowacji pojawia się w osadzie wydarzenie z nieznajomym z paczką to sobie to zaznaczyłem w Innowacjach. Teraz już nie zapominam o tym, a miałem kampanie np. że przypomniało mi się przy 7 czy 8 innowacji ;). Albo, że przy 15 Ocalałych osada wprowadza doktrynę przekonań. Jako że podczas walki zauważyłem, że często porównywałem rzut kośćmi na trafienie potwora ze zwodami Ocalałego, to sobie na dole arkusza pisze to wielkimi wołami :). Wpisałem nr stron, gdzie zaglądać do podręcznika jak osiąga konkretny kamień milowy. Aczkolwiek teraz to przestało mieć rację bytu, bo staram się ograniczać wertowanie podręcznika i kilka strona które zauważyłem, że ciągle do nich zaglądam to po prostu wydrukowałem i spiąłem zwykłym zszywaczem i mam pod ręką. Bardzo mi to usprawnia grę.
Tak jak nauczyłem się w te karty bohaterów wypełniać tak, bym nie zastanawiał się iloma kośćmi rzucam, jak trafiam itd. Karta uniezależnia mnie od zerkania w ekwipunek, który leży gdzieś tam obok. W kwadratach właściwych zapisuje stałe cechy / na prawo bonusy z ekwipunku. Ale na to też nie patrze podczas walki tylko poniżej. Tam gdzie mam precyzje pisze np. 3/4+ Co oznacza, że rzucam 3 kośćmi i trafiam na 4+. Więc nie zastanawiam się za każdym razem, nie szukam wzrokiem gdzie jest broń na arkuszu akurat tego Ocalałego, czy nie zapomnę doliczyć szybkości itd. Pod siłą pisze jego łączną Siłę razem z bronią i też się nad tym nie głowię, czy nie zapomnę dodać do broni jakiegoś wisiorka dodającego bonus z siły czy coś tam, bo wszystko mam w karcie. Ponieważ głównie grałem solo, to mi to bardzo usprawniło granie jednocześnie 4 postaciami. Dodaje mi to takiego papierowo RPGowego sznytu grze i tak mi najwygodniej się prowadzi kampanię.

W grze każdy stworzony ekwipunek wchodzi do zasobów magazynu osady i staje się dostępny dla wszystkich postaci. Nie musisz go więc zapisywać, ale musisz trzymać oddzielnie, by odseparować go od ekwipunku którego nie masz. Dlatego ja np. przekładam to co moja osada posiada z pudełka gry, do klasera. Od razu układam to sobie w sety i mam gotowe wyposażenie które tylko wyciągam jako jedną stronę z klasera.
W grze występuje także talia innowacji. Graficznie to drzewko masz rozrysowane na mojej pierwszej fotce. Tworzy się to poprzez talię innowacji. W pierwszym roku (najprawdopodobniej) będzie Cie już stać by wprowadzić pierwszą innowację. Początkowo talia innowacji składa się z 6 kart - to Twoje potencjalne wynalazki które możesz wprowadzić. Gdy jakąś innowację wprowadzasz, do talii z której losuje się innowacje, dokładasz nowe potencjalne wynalazki wynikające ze swojej poprzedniczki. Talia innowacji jest jedna na całą kampanię. Musisz ją trzymać osobno i dokładasz do niej to co w kolejnym roku możesz teoretycznie wprowadzić w życie. Mnie ta kartka z drzewkiem technologicznym pomagała znaleźć jakie karty powinienem dotasować do talii innowacji po każdym wynalazku. A nawet gdyby Ci się przemieszały te karty, to też łatwo odbudować te talię na podstawie zapisanej listy wprowadzonych innowacji :). Więc można powiedzieć, że jak najbardziej w grze występuje mechanizm "odkładania" kart.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 19 sty 2022, 07:58
autor: pawianlsm
krecilapka jest szansa żebyś podzielił się plikiem? Te karty wyglądają ekstra.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 19 sty 2022, 08:56
autor: Sir_Yaro
pawianlsm pisze: 19 sty 2022, 07:58 krecilapka jest szansa żebyś podzielił się plikiem? Te karty wyglądają ekstra.
Powinny być tutaj:
viewtopic.php?f=61&t=59742

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 20 sty 2022, 19:35
autor: QuBek
Pynio pisze: 18 sty 2022, 21:05 Jaki klej polecacie do tych figurek? Są dość małe i pewnie przyda się coś z sensownym aplikatorem...
Sprawdzałem różne, ale Revell póki co najlepszy
krecilapka pisze: 19 sty 2022, 01:13
W grze każdy stworzony ekwipunek wchodzi do zasobów magazynu osady i staje się dostępny dla wszystkich postaci. Nie musisz go więc zapisywać, ale musisz trzymać oddzielnie, by odseparować go od ekwipunku którego nie masz. Dlatego ja np. przekładam to co moja osada posiada z pudełka gry, do klasera. Od razu układam to sobie w sety i mam gotowe wyposażenie które tylko wyciągam jako jedną stronę z klasera.
Mam dwa klasery ze stronami złożonymi ze sprzętów jednej lokacji - jeden na dostępne a drugi na niedostępne itemy.
Gdy wybuduje nową lokacje po prostu przekładam karty z jednego do drugiego.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 28 sty 2022, 20:08
autor: chemik22
Myślicie że jest szansa gdzieś zdobyć dodatki typu Gorm, Sunstakler czy Dragon King w cenie niższej niż cena samej podstawki ? Lub inaczej czy zdarza się że widzicie od czasu do czasu oferty w cenie typu 100-150 a nie ponad 250 Euro za takie rozszerzenia i to tylko kwestia cierpliwości w śledzeniu np. ebay. Przyznam, że ceny które obecnie widziałem skutecznie mnie odstraszają.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 28 sty 2022, 22:46
autor: Ardel12
chemik22 pisze: 28 sty 2022, 20:08 Myślicie że jest szansa gdzieś zdobyć dodatki typu Gorm, Sunstakler czy Dragon King w cenie niższej niż cena samej podstawki ? Lub inaczej czy zdarza się że widzicie od czasu do czasu oferty w cenie typu 100-150 a nie ponad 250 Euro za takie rozszerzenia i to tylko kwestia cierpliwości w śledzeniu np. ebay. Przyznam, że ceny które obecnie widziałem skutecznie mnie odstraszają.
Hahahaha śmiech przez łzy...Śledziłem do zeszłego tygodnia eBay, discord, grupe na FB i bgg market w celu upolowania Flower Knight. Wcześniej sprawdzałem kilka innych dodatków przez ostatnie kilka miesięcy. I tak, pojedyncze sztuki się zdarzają. Np. miałem ofertę na Sunstalkera za 666zł z Łodzi. Dragon king pod 800zł, więc próg 150 euro jest osiągalny dla tych. Niżej nawet nie ma na co liczyć. Obie oferty na grupie FB. Najtaniej jednak wychodzi upolowanie zestawu kilku dodatków. Wtedy cena za jeden potrafi być całkiem znośna i przeważnie sprzedający wolą puścić taniej jednemu kupującemu niż wysyłać do kilku. Tutaj kilku użytkowników też szuka dodatków, więc jest szansa na zakup większych pakietów i podział z nimi.

Ja zaczynałem kupowanie KDM w zeszłym roku, jakoś od września. Udało mi się skompletować podstawkę 1.6 + 3D terrain do niej + wszystkie dodatki EoD#1 + insert FS core oraz dla dodatków + Echoes of Death 2 i sumarycznie jak przeliczyłem, to zapłaciłem gdzieś 500zł więcej niż kupując w cenie MSRP na stronie sklepu(doliczając do tego VAT i przesyłkę). A mam 3d tereny i insert w bonusie, o koszulkach nawet nie wspominam. A ceny w sklepie wychodzą masakryczne. Ostatnio kupując Spidiculusa na BF za 50% taniej, czyli z 100$ na 50$ z VAT, przesyłką i jeszcze jakimś cłem wyszło ponad 120$ ! Dla nas kupowanie w sklepie wychodzi badziewnie xD

Dlatego da się skompletować w "przyjaznej" cenie ten tytuł. Wymaga to jednak trochę szczęścia i sporej ilości czasu. Życzę powodzenia :)

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 29 sty 2022, 11:48
autor: chemik22
Ardel12 pisze: 28 sty 2022, 22:46 miałem ofertę na Sunstalkera za 666zł z Łodzi.
Pewnie to już historia ale daj znać gdzie taką oferta się pojawiła ? Obecnie śledzę discorda Latern's Reign, chyba ze dwie grupy na FB Night Market i KDM Polska i ebay. Jeśli coś godnego uwagi pominąłem to daj znać. Czyli wniosek że trzeba być cierpliwym jeśli nie chce się sprzedać nerki na poczet pudełek z KDM.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 29 sty 2022, 20:07
autor: Ardel12
chemik22 pisze: 29 sty 2022, 11:48
Ardel12 pisze: 28 sty 2022, 22:46 miałem ofertę na Sunstalkera za 666zł z Łodzi.
Pewnie to już historia ale daj znać gdzie taką oferta się pojawiła ? Obecnie śledzę discorda Latern's Reign, chyba ze dwie grupy na FB Night Market i KDM Polska i ebay. Jeśli coś godnego uwagi pominąłem to daj znać. Czyli wniosek że trzeba być cierpliwym jeśli nie chce się sprzedać nerki na poczet pudełek z KDM.
No niestety to było dobre 3-4 miesiące temu na Night Market. Ja większość dodatków ogarnąłem na grupie FB Night Market od jednego sprzedawcy z Grecji. Akurat chciał się pozbyć, nie chciał cen jak na eBayu, ale średnio i tak 160euro za dodatek wyszło z wysyłką. BGG market wrzuć na listę do sprawdzania. Tam czasem też się pojawiają znośne oferty. Ja wszystko jednak zakupiłem w 3 miejscach. FB Night Market, tutaj i eBay.

Podstawa to założenie sobie maksymalnych cen i trzymania sie ich. Ostatnio Flower Knight jak polowałem to licytacje zamykały się w przedziale 160-220euro. Mi się udało za 180 dorwać, ale maksa miałem podbitego, bo był już ostatni dodatek do zakupu. Dodatki co chwila się pojawiają na każdej z grup. Dodatkowo co jakiś czas jakiś gracz sprzedaje swoją kolekcję, więc można dorwać z jednego miejsca i urwać kasę na przesyłce.

Na discord część osób powie, że lepiej poczekać na dodruk niż karmić sępy, ale bądźmy szczerzy. Dodruk jest wielką niewiadomą i można na niego czekać jeszcze z dwa lata(nie będzie wcześniej niż data premiery GCE + parę miechów). Ceny na bank po dodruku pójdą w górę(spokojnie te 20% bym liczył), więc wiele nie oszczędzimy na czekaniu. Dodatkowo niech dodrukują za mało i skończysz w tym samym miejscu co teraz, ale z jeszcze wyższymi cenami xD

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 30 sty 2022, 21:07
autor: krecilapka
chemik22 pisze: 28 sty 2022, 20:08 Myślicie że jest szansa gdzieś zdobyć dodatki typu Gorm,
Tytułem wstępu: nie mam żadnych dobrych wieści o tym, że gdzieś tam ten dodatek jest dostępny.

O ile Sunstalker jest fajny ze względu na to, że dodaje nową kampanię. Całkiem fajną :), a dyskusyjne tylko jest to, że w niej nie powalczysz za bardzo z tytułowym Sunstalkerem :P. Trochę mi słabo z tym, że to figurka która u mnie głównie stoi i nie jest wyjmowana. Jako potwór do polowania to też taki sytuacyjny. Ja miałem tak w kampaniach, ze nie opłacało mi się po prostu na niego chodzić, bo lepiej było mi się wyrabiać np. już na Feniksa bo jego st robiłem. Chociaż to nie jest w przepisach ujęte, ale jak się zacznie łazić na któregoś potwora, to już trochę nie ma odwrotu. Trzeba go drążyć aż się los uśmiechnie i wydropi się z niego to co potrzebne. Ale jak się los nie uśmiecha to latka mijają i nie będzie czasu łazić na coś innego.
Smoka nie mam, nie grałem to nie będę zmyślał.
Gorm jest ciekawy na papierze. Ale tak w walce to wg mnie mocno dyskusyjny. Teoretycznie fajnie, bo może zastąpić lwa, ale z drugiej strony bardzo spowalnia progres osady. Ma wydarzenie fabularne pojawiające się co roku, które może być bardzo irytujące pozbawiając osadę innowacji. No ale to przy pechu.
Ale na Gorma się łazi jak jest na 1 poziomie. Powyżej - to już padaka. Ma wydarzenia fabularne na poziomie 2-3, gdzie rzuca się na tabelkę która może po prostu okaleczyć Ocalałego. To wydarzenie na 2 poziomie jest tylko takie meh, na 3 tragedia. Za to Gorm na 2 poziomie ma taka kartę specjalną, która praktycznie zadaje automatycznie nieunikalne 2 obrażenia, pomijające pancerz Ocalałemu którego Gorma zaatakował wcześniej. Karta trochę bez sensu, nawet myślałem, że na niej jest błąd i zamiast ikonki ostrzeżenia przed działaniem powinno być przejście pozwalające uciec z takiej obszarówki przed automatyczną raną. Tak jak ma np. Lew 2 poziomu. Ale tak nie jest, w 1,6 tego nie zmienili to widać tak ma być. To wygląda tak jakby starali się zniechęcić na wszelkie sposoby przed polowaniem na tego potwora na poziomie 2-3. Ale to moja opinia jak ktoś ma swoje przemyślenia, ukazującego Gorma w lepszym świetle to chętnie poczytam. Gorm to dla mnie dodatek z kapitalną figurką, i potworem na którego poluję tak dla zabawy głównie i nowych doświadczeń. Polując na Lwa / Antylopę lub pająka na początku rozgrywki, rozwój osady teoretycznie powinien pójść intensywniej.
To moje zdanie, ku rozwadze przy kolejności dokupowania rozszerzeń ;).

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 01 lut 2022, 14:05
autor: Ardel12
My tu gadu gadu, a nowy update się pojawił w kampanii. W sumie nie śledziłem od początku, ale wiele grafik jakby znanych. Aktualizacja jak zwykle wypchana zdjęciami figurek, które jak nie są potworów to mnie w sumie nie interesują. Dostaliśmy spis elementów CoD:
Spoiler:
Najciekawsze dla mnie to nowe kampanie, system Strain oraz synergie między dodatkami. Opis zmian jakie przechodzi Lonely Tree względem dodatków z jakimi gramy jest po prostu mega. Dodatkowo ma zostać jeszcze bardziej rozbudowany. Bardzo spodobała mi się też informacja o aktualizacji wszystkich starych dodatków o nową zawartość jak i zmiany w zasadach i balansie. Synergie na LT się nie kończą i jeszcze umożliwią tworzenie nowych setów jak pokazana zbroja Slendermana z Flower Knight.

Niestety to wszystko z dobrych wiadomości, reszta aktualizacji to powtórka znanych danych. Dodatkowo GCE wciąż jest niegotowy:
"We are not finished yet, but we are getting closer every single day! Art is gettign finalized, layouts are flying out the door, testing continues." To się robi na prawdę śmieszne, że sami zakładają kolejne terminy/deadliny i się z nich nie wywiązują. Co lepsze nie ma konkretów, tylko "jesteśmy blisko".

Na plus aktualizacja, która pojawiła się powiedzmy w zakładanym czasie, więc można liczyć na kolejne, które naświetlą coś więcej.

Ktoś już napisał maila z pogróżkami do Pootsa: ineedtosaythis@kingdomdeath.com ??

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 01 lut 2022, 14:10
autor: Probe9
Ale to sprytne jest - zamiast mnie krytykować publicznie to prośba o wysyłanie swoich żali na specjalny adres pod który podpiąłem reguły antyspamowe :) Swoja drogą ja mam wrażenie, że jego ton coraz bardziej bezczelny jest :)

A zmiany wyglądaja fajnie, pytanie tylko kiedy (i czy w ogóle ;p) to będzie można kupić w retailu ;)

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 01 lut 2022, 14:18
autor: Garad
Przecież ten update to w 90% powtórzenie informacji, które już znamy z poprzednich aktualizacji.
Mnie również ton jego wypowiedzi mierzi.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 04 lut 2022, 20:20
autor: chemik22
Jak daleko udało się wam zajść podczas pierwszej kampanii ? My obecnie jesteśmy na roku 13. Populacja 13, ostatnia walka z The hand cudem przeżył jeden ocalały. Generalnie poza jedną walką walczymy z lwem, od jakiegoś czasu na drugim poziomie. Co jakiś czas wydarzenia wymiatają nam całe zasoby z osady i chyba już z 3 lata innowacji nie zrobiliśmy. Nie wspominam już o nieustannych pomyłkach reguł w jedną czy drugą stronę. Ale do sedna. Mam wrażenie ze jest za łatwo. Spodziewałem się że polegniemy dużo wcześniej a tu jeszcze jest paliwo. Obawiam się że jednak źle gramy skoro tak daleko zaszliśmy.

Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

: 04 lut 2022, 20:45
autor: Zmij
chemik22 pisze: 04 lut 2022, 20:20 Jak daleko udało się wam zajść podczas pierwszej kampanii ? My obecnie jesteśmy na roku 13. Populacja 13, ostatnia walka z The hand cudem przeżył jeden ocalały. Generalnie poza jedną walką walczymy z lwem, od jakiegoś czasu na drugim poziomie. Co jakiś czas wydarzenia wymiatają nam całe zasoby z osady i chyba już z 3 lata innowacji nie zrobiliśmy. Nie wspominam już o nieustannych pomyłkach reguł w jedną czy drugą stronę. Ale do sedna. Mam wrażenie ze jest za łatwo. Spodziewałem się że polegniemy dużo wcześniej a tu jeszcze jest paliwo. Obawiam się że jednak źle gramy skoro tak daleko zaszliśmy.
Spokojnie, dajcie sobie jeszcze kilka lat, to taka cisza przed burzą:)za pierwszym razem pamiętam że też dość daleko doszliśmy, koło 20 jak dobrze pamiętam. Jak rozumiem walczyliście ok 12 razy z lwem?a czemu poniechaliscie walki i przedmiotów z pozostałych dwóch potworów?
Slusznie zakładasz że przy pierwszym podejściu gra się w jakimś stopniu nie do końca zgodnie z zasadami bo jest ich masa, co do weryfikacji zasad to polecam wątek o KDM w dziale z zasadami, na początku są świetnie opisane miejsca gdzie początkujący najczęściej popełniają bledy