Strona 37 z 114

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 19 gru 2016, 22:47
autor: Tetl
pojawiła się aktualizacja aplikacji. jest dostępny scenariusz DLC narazie tylko w wersji angielskiej. cena to 25,99 zl. jedyne co mnie martwi to brak jakiegos konta. W tej chwili wygląda na to że po zakupieniu dlc na telefonie nie zagram tego scenariusza na tablecie z Windowsem czy z ios

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 07:54
autor: vinnichi
ale to jest dostępne na steamie, więc dostępne jest na każdym urządzeniu na którym masz zainstalowanego steama
http://store.steampowered.com/app/558370

Ja ciekaw jestem jak będzie z tłumaczeniami Galakty, po jakim czasie możemy liczyć na polską wersję

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 09:15
autor: Tetl
nie do końca mnie to urządza ;)
z dziewczyną gram na jej tablecie z Windows. czyli na steamie. z kumplami gram na ipadzie. ja z kolei mogę grać tylko na telefonie z androidem. jako właściciel gry chciałbym mieć możliwość grania dodatkowych scenariuszy na różnych platformach. rozwiazloby to synchronizowane konto w aplikacji :)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 09:52
autor: Bary
vinnichi pisze:Ja ciekaw jestem jak będzie z tłumaczeniami Galakty, po jakim czasie możemy liczyć na polską wersję
W tej chwili kończą tłumaczenia dla pierwszego dodatku i scenariuszy z pakietów w elementami pierwszej edycji. Pewnie w pierwszym kwartale i ten scenariusz machną.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 09:55
autor: vinnichi
No to mam czas oswoić się z podstawką :)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 10:14
autor: Toudi
26zl, calkiem sporo chyba? :)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 10:19
autor: KQuest
vinnichi pisze:ale to jest dostępne na steamie, więc dostępne jest na każdym urządzeniu na którym masz zainstalowanego steama
http://store.steampowered.com/app/558370
domyślam się, że chodziło o to, że musisz się zdecydować czy kupujesz dodatki do wersji na Androida, na iOS czy na Steamie, bo kupując w jednym miejscu nie dostaniesz go w innych. albo kupujesz w dwóch albo trzech i płacisz dwa albo trzy razy za to samo

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 11:08
autor: piwoslaw
W sklepie play także dostępny.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 11:14
autor: Bary
Toudi pisze:26zl, calkiem sporo chyba? :)

Przeliczę po słowiańsku - wychodzi tyle co "połówka", a można się bawić kilka godzin w pięć osób i zrobić kilka powtórek. :)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 11:23
autor: Arius
Bary pisze:
Toudi pisze:26zl, calkiem sporo chyba? :)

Przeliczę po słowiańsku - wychodzi tyle co "połówka", a można się bawić kilka godzin w pięć osób i zrobić kilka powtórek. :)

Przeliczę nie tylko po słowiańsku.
Bilet do kina (czyli rozrywka na 2h) jest czasem droższy.
A tu jest znacznie dłuższy czas rozrywki.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 11:36
autor: 0NCK0
nie 26 zł tylko 5 Euro jeżeli euro będzie tańsze to scenariusz również. Przynajmniej tak mówi IOS.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 11:40
autor: Toudi
Ok, macie racje :)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 20 gru 2016, 19:05
autor: Quba40
Tetl pisze: pojawiła się aktualizacja aplikacji. jest dostępny scenariusz DLC narazie tylko w wersji angielskiej. cena to 25,99 zl. jedyne co mnie martwi to brak jakiegos konta. W tej chwili wygląda na to że po zakupieniu dlc na telefonie nie zagram tego scenariusza na tablecie z Windowsem czy z ios
Dzięk za info, scenariusz kupiony :D
Tetl pisze:nie do końca mnie to urządza ;)
z dziewczyną gram na jej tablecie z Windows. czyli na steamie. z kumplami gram na ipadzie. ja z kolei mogę grać tylko na telefonie z androidem. jako właściciel gry chciałbym mieć możliwość grania dodatkowych scenariuszy na różnych platformach. rozwiazloby to synchronizowane konto w aplikacji :)
Nie jest to takie proste, na pewno FFG płaci haracz Steamowi, Google Playowi i AppleStore.
Bary pisze:vinnichi napisał(a):
Ja ciekaw jestem jak będzie z tłumaczeniami Galakty, po jakim czasie możemy liczyć na polską wersję

W tej chwili kończą tłumaczenia dla pierwszego dodatku i scenariuszy z pakietów w elementami pierwszej edycji. Pewnie w pierwszym kwartale i ten scenariusz machną.
Miejmy nadzieję, że szybciej, choć pewnie pudełkowy dodatek będzie miał pierwszeństwo przed DLC.
Toudi pisze:26zl, calkiem sporo chyba?
Wcale nie sporo, porównując to do wartości całej gry mielibyśmy ze 14 scenariuszy po 25-26 zł.

Mansions of Madness Second Edition

: 21 gru 2016, 09:08
autor: raiden25
Bary pisze:
Quba40 pisze:E tam dla mnie to już czepianie się najmniej istotnych elementów. Główne problemy z apką to nie brak automatyzacja a zbyt mała losowość plansz i pozostałych elementów.
Nie twierdzę, że to jest jakaś niesamowicie istotna sprawa, ale w mojej opinii element wart poprawienia. Losowość kafli pozostawia nieco do życzenia, natomiast już losowość elementów, z którymi wchodzimy w interakcje jest już na zadowalającym poziomie.
Według mnie to zostawienie sobie furtki na przyszłość. Może będzie jakaś przygoda lub umiejetność która pozwalać rozegrać jeszcze dwie rundy (lub ich nie ograniczona ilość) jeśli badacz zginie (jakiś scenariusz na wyniszczenie). Ewentualnie zdolność jakiejś nowej postaci której to nie dotyczy i dlatego każdy scenariusz ma to opcjonalne :)


Tapnięte z komóry

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 21 gru 2016, 20:36
autor: Ardel12
raiden25 pisze:
Bary pisze:
Quba40 pisze:E tam dla mnie to już czepianie się najmniej istotnych elementów. Główne problemy z apką to nie brak automatyzacja a zbyt mała losowość plansz i pozostałych elementów.
Nie twierdzę, że to jest jakaś niesamowicie istotna sprawa, ale w mojej opinii element wart poprawienia. Losowość kafli pozostawia nieco do życzenia, natomiast już losowość elementów, z którymi wchodzimy w interakcje jest już na zadowalającym poziomie.
Według mnie to zostawienie sobie furtki na przyszłość. Może będzie jakaś przygoda lub umiejetność która pozwalać rozegrać jeszcze dwie rundy (lub ich nie ograniczona ilość) jeśli badacz zginie (jakiś scenariusz na wyniszczenie). Ewentualnie zdolność jakiejś nowej postaci której to nie dotyczy i dlatego każdy scenariusz ma to opcjonalne :)


Tapnięte z komóry
Jeśli miałby być taki zamysł, to aplikacja na bazie wybranych badaczy oraz scenariusza powinna się w taki sposób zachowywać a nie zawsze :) Ot błąd i tyle, nie ma co się czarować :) Uniemożliwia on grę? NIE Utrudnia ? Trochę. Czy jest to niezbędny element? Nie. Zapewne nie pokryli tego przypadku i tyle.

Mam za sobą 1 scenariusz. W sumie zaliczony na ostatnią chwilę/rundę. Głównie wina takiego czasu gry była w lizaniu każdej ściany i znacznika. Fabularnie bardzo fajne. Mechanicznie też. Gra same plusy.

Jedyne co może mieć wpływ na odbiór to odbiór samej przygody. W przypadku gdy fabuła nie podejdzie i wyda się słaba/nudna/bezsensowna gracz może po prostu stracić całą przyjemność z gry. Niestety minus każdej gry fabularnej, a ile graczy tyle gustów :)

Mansions of Madness Second Edition

: 25 gru 2016, 16:10
autor: TOMI
Gra rozegrana i jest naprawdę dobra chociaż ..... zachwytu brak.
Minusy:
- słabe wykonanie figurek
- gra jest za droga jak na tą ilość elementów
- instrukcja dość ogólna więc pierwsza gra trochę na wyczucie
- sporo kulania
- sporo czytania ( po godzinie może męczyć)
- za mało scenariuszy
Plusy:
+ Klimat, klimat, klimat
+ przygoda
+ szybko się rozkłada
+ płynna rozgrywka
+ aplikacja usprawnia grę
To bardziej opowieść niż gra planszowa w czystej postaci. Gra się jednak przyjemnie i na pewno chętnie jeszcze zagram. Fajna odkocznia od innych tytułów. Cena jest jednak zdecydowanie za wysoka a wykonanie przeciętne więc daje max 4.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 25 gru 2016, 17:18
autor: pan_satyros
TOMI pisze:Gra rozegrana i jest naprawdę dobra chociaż ..... zachwytu brak.
Minusy:
- słabe wykonanie figurek (wykonanie)
- gra jest za droga jak na tą ilość elementów (kwestia dyskusyjna)
- instrukcja dość ogólna więc pierwsza gra trochę na wyczucie (hmm a to ciekawe, nie spotkałem się jeszcze z narzekaniem na instrukcję - chyba ze za instrukcję bierzesz te małą książeczkę? W FFG to tak nie działa. Czytasz podstawowe a w czasie 1 partii doczytujesz z indeksu zaawansowanych, to norma w nowym modelu fffg)
- sporo kulania (bo to przygodowe AT?)
- sporo czytania (po godzinie może męczyć) (eeeee.. no na tym ta gra polega hehe)
- za mało scenariuszy (fakt jeden więcej byłby mile widziany)
Hmm zatem nawet osoba średnio zachwycona, względem mechaniki gry wystawia niemal zero minusów - jest dobrze :D

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 25 gru 2016, 17:28
autor: Pan_K
TOMI pisze: + szybko się rozkłada
Znaczy się biodegradowalna? High ecology level 8)

Mansions of Madness Second Edition

: 25 gru 2016, 17:48
autor: TOMI
Względem mechaniki nie można mieć zarzutów. Gra fajnie chodzi, dlatego na pewno jeszcze do niej siądę i nie sprzedam.
Niestety gra to też wygląd, cena, wykonanie, regrywalność- tutaj jednak gra kuleje dlatego brak zachwytu.

Po prostu powyżej pewnego pułapu (cenowego) od gry wymaga się więcej ;))

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 25 gru 2016, 18:02
autor: pan_satyros
TOMI pisze: Po prostu powyżej pewnego pułapu (cenowego) od gry wymaga się więcej ;))
Pełna zgoda, figurki są strasznie liche ;/

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 25 gru 2016, 18:14
autor: vinnichi
Ja zagrałem narazie kilka tur pierwszego scenariusza i w sumie nie wiem jak lepiej mogłaby wyglądać gra z tego gatunku (może bardziej spersonalizowane motywy postaci - osobiste cele, mocniejsze nawiązanie do historii) ale jest muzyka w tle, odgłosy wydarzeń. Ciężko się jedynie eurograczowi przestawić na taką fabularną sesję :-) ciekaw jestem jak wypadanie Arkham lcg.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 25 gru 2016, 18:26
autor: Deem
TOMI pisze:regrywalność- tutaj jednak gra kuleje
Rozbrające jest z jakim przekonaniem ludzie piszą takie opinie po jednej rozgrywce...

Jeszcze brakuje zarzutu o braku balansu :wink:

Mansions of Madness Second Edition

: 25 gru 2016, 22:20
autor: TOMI
Tu nie chodzi o regrywalność sensu stricto ale o przypadłość gier fabularnych. Zarys fabuły przy kolejnym podejściu jest "ogólnie" znany. Efekty zaskoczenia też zostaje potem lekko ograniczony.
Poza tym mamy 4 scenariusze, z których tylko 1 mieści się w półtorej godziny. Pozostałe trwają nawet 4 godziny.
Trudno obecnie znaleźć tyle czasu na grę. Wiem, że można ją zapisywać ale ciężko chyba wracać do gry po kilku tygodniach.

Czekam na dodatki ...... I pewnie o to chodziło wydawcy ;))

P.S. mam tylko wątpliwość kiedy robić test uniku ? Gdy jestem na polu z potworem i chcę się ruszyć czy przy każdej akcji wykonywanej ??

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 26 gru 2016, 09:52
autor: tramwajaz
Nie macie wrażenia, że wszyscy narzekający na cenę zapominają ile kosztuje zrobienie takiej aplikacji. Sam lektor i nagranie dźwięku to duży koszt. To też jest część gry którą kupujecie, to nie jest gratis. Tylko tego nie ma fizycznie w pudełku. Nie można tego porównywać pod tym kontem z poprzednią wersją ani innymi grami FFG które aplikacji nie mają.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 26 gru 2016, 10:14
autor: Quba40
Deem pisze:
TOMI pisze:regrywalność- tutaj jednak gra kuleje
Rozbrające jest z jakim przekonaniem ludzie piszą takie opinie po jednej rozgrywce...

Jeszcze brakuje zarzutu o braku balansu :wink:
Problem z regrywalnością istnieje, nie jest wielki ale jednak odczuwalny.
Szkoda mi trochę zmarnowanego potencjału małej różnorodności kluczowych elementów każdego scenariusza, tworząc aplikację aż się prosiło o wprowadzenie większej liczby wariantów, w tej chwili niestety poza innym układem mapy (1 i 3 scenariusz + z dodatków) i pobocznymi losowo dobranymi przedmiotami czy potworami to kluczowe przedmioty znajdują się dokładnie w takim samym miejscu. Wystarczyłoby to poprawić i ten problem przestałby istnieć.

Niestety nie wieżę w to aby FFG traciło czas i pieniądze na poprawienie i wzbogacenie gotowych już scenariuszy, poświęcą energię raczej na wydawanie nowych dodatków i zarabianie.
TOMI pisze:P.S. mam tylko wątpliwość kiedy robić test uniku ? Gdy jestem na polu z potworem i chcę się ruszyć czy przy każdej akcji wykonywanej ??
Uniki testujesz wyłącznie wtedy kiedy chcesz wykonać inną akcję niż atak.

Pomimo mojego narzekania i tak dla mnie jest to najlepsza gra przygodowa w jaką kiedykolwiek grałem i wiem, że wszystko co do niej wyjdzie na pewno kupię :cry:

Chciałbym aby Galakta określiła się kiedy i czy wyda po polsku Recurring Nightmares i Dearly Departed. Kupiłbym w wersji anglojęzycznej ale łudzę się, że może polska wersja będzie zauważalnie tańsza :)