Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: jax »

Tak jak pisze godpuppet - niektore scenariusze mocno zawezaja dobor sfer (a nawet, o zgrozo, strategii).
10 zwyciestw jest niezle :) ale wolalbym np. 10 ale roznymi kombinacjami sfer/bohaterow :)

Duzo kombinacji to plus ;)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 578 times
Been thanked: 1030 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: RUNner »

jax pisze: Natomiast mam pytanko o Starcie u Stóp Samotnej Skały - czy udaje się przejść ten scenariusz, gdy wszystkie 4 trolle wskakują naraz w jednej turze?
Gram solo Taktyką. I gdy mam na ręce Gąszcz Włóczni i bohatera Hamę, to scenariusz jest banalny.

Najtrudniejsze scenariusze dla mono Taktyki:
- Ucieczka z Dol Guldur
- Podróż do Rhosgobel
- Powrót do Mrocznej Puszczy
- Obawy Namiestnika
- Dolina Morgulu
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
kucyk
Posty: 160
Rejestracja: 17 gru 2013, 20:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: kucyk »

jax pisze:
niearo pisze: Natomiast mam pytanko o Starcie u Stóp Samotnej Skały - czy udaje się przejść ten scenariusz, gdy wszystkie 4 trolle wskakują naraz w jednej turze? Czy może jedyna opcja to niski poziom zagrożenia i rozprawianie się z trollami pojedynczo? Mam szczerą nadzieję, że to pierwsze jest też możliwe, bo inaczej liczba opcji się mocno zawęża (i wydaje się konieczna zawsze obecność Ducha :( ).
Po 3 scenariuszach z dodatków już zaczynam widzieć, że niestety świetlisty ideał - przejść każdą sferą mono i każdą kombinacją sfer każdy scenariusz - zaczyna blaknąć. Niestety :( Podróż w dół Anduiny to jednak przykład na idealny scenariusz...
Właśnie jestem świeżo po. Gdy wszystkie wypadną naraz to nie jest tak źle - zasłaniasz się jakimiś blotkami i atakujesz na maksa. Przy jednym ataku zwykle zabijam dwa trolle. Jak uda mi się zbić poziom zagrożenia to przechodzę Samotną Skałę bez żadnych strat.
pattom
Posty: 1428
Rejestracja: 23 sty 2010, 14:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: pattom »

A jak w jednym ataku ubić 2 trolle ?
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 578 times
Been thanked: 1030 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: RUNner »

Gdy wpuścisz wszystkie trolle do ataku to zwiększą zagrożenie o 12. Raczej ciężko to ogarnąć. Trzeba od razu wykończyć Louisa żeby temu zapobiec w kolejnej rundzie. A jeśli doczłapie się jakiś Górski Troll to już w ogóle jest jazda.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
kucyk
Posty: 160
Rejestracja: 17 gru 2013, 20:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: kucyk »

pattom pisze:A jak w jednym ataku ubić 2 trolle ?
Nie żeby za jednym machnięciem supertoporkiem :) Tylko standardowo wszyscy zusammen zbiorowo kupą. Przydają się wtedy też Spory.
kucyk
Posty: 160
Rejestracja: 17 gru 2013, 20:29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: kucyk »

RUNner pisze:Gdy wpuścisz wszystkie trolle do ataku to zwiększą zagrożenie o 12. Raczej ciężko to ogarnąć. Trzeba od razu wykończyć Louisa żeby temu zapobiec w kolejnej rundzie. A jeśli doczłapie się jakiś Górski Troll to już w ogóle jest jazda.
Święte słowa. Przez Louis'a poziom zagrożenia idzie od razu o 12 do góry. Jak Louis przeżyje jakimś cudem to można od razu zbierać karty...
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: jax »

Ok, widzę, że są opcje, jakieś pole do manweru, konkretne komba, teraz tylko podszlifować decki... ;)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4061
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: AkitaInu »

Witam,

Mam pytanie i prosze o sugestie itp itd.

Graliśmy dzisiaj we 3 osoby, pierwszy scenariusz.

W grze były wszystkie talie oprócz talii taktyki.

Przegraliśmy sromotnie :) nawet nie przeszliśmy pierwszej karty scenariusza.

A o co mi dokładnie chodzi:

- zasoby - 2 zasoby (wybraliśmy 2 bohaterów aby nie mieć dużego poziomu zagrożenia na początku) to nic niestety, nie da się tu prawie nic wartościowego wystawić.

- 3 karty ... przeszkód ? (przepraszam nie pamiętam dokładnie, te karty które się do walki dociąga jako karty cienia). Nie ma szans żeby później, jak się już uzbiera kilka żeby coś z nimi zrobić.

- walka i wyczerpywanie postaci - nie mogąc wystawić jakichś normalnych sprzymierzeńców ze względu na brak zasobów ciężko jest walczyć bo wszystko schodzi na obrone

- sprzymierzeńcy właśnie ... to jest mięso armatnie, tak naprawde ciężko nimi coś zrobić, chyba że byłoby ich kilku i zrobić zmasowany atak no ale przez zasoby nie byliśmy w stanie tego zrobić niestety.

- Kosz kart, nie jest czasem za duży? Na dobre karty trzeba zbierać dwie tury a to długo.

- zdolności potworów (np. ten zadający bohaterowi 5 obrażeń, ta osa ;) przy wejściu w zwarcie, da się tego jakoś uniknąć?)

- dociąg kart - mam wrażenie że powodzenie scenariusza zależy baaaaardzo od szczęścia.


Generalnie ... albo źle graliśmy albo ta gra ma przesadzony poziom trudności (nie jestem początkującym jak i pozostała dwójka graczy).

Możecie mi mniej więcej opisać co myślicie o tym co napisałem powyżej?

Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 578 times
Been thanked: 1030 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: RUNner »

Grajcie 3 bohaterami, bo wtedy zasobów jest w sam raz.
3 karty przeciwności są odkrywane w fazie wyprawy. Jeśli odkryjecie podstęp, jest on rozpatrywany i odrzucany. Obszary i wrogów umieszcza się w strefie przeciwności.
Osa czyli Brzęczyrogi to ciężki rywal, ale ma wysoki koszt zwarcia 40. Do tego czasu 100 razy zdążycie je zabić Gandalfem lub Dunhernem.
Mam wrażenie że coś źle gracie bo przy 3 graczach gra jest dość prosta. Warto przeczytać instrukcję po raz kolejny i oczywiście faq.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4139
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 318 times
Been thanked: 347 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: tomb »

AkitaInu pisze:Możecie mi mniej więcej opisać co myślicie o tym co napisałem powyżej?
Ja mogę - przeczytaj jeszcze raz zasady gry, bo zdrowo coś pokręciliście.

Nie wiem, czy dobrze odczytałem, ale np.:
- każdy bohater otrzymuje jeden zasób na początku każdej rundy,
- karty cienia są przydzielane każdemu wrogowi (1 cień dla 1 wroga), ale na końcu fazy walki wszystkie są odrzucane,
- koszt kart jest duży, gdy trzeba zapłacić 4-5 grając samemu, a nie 2 grając w trójkę monosferami, więc z zasobami pomyliliście coś na bank,
- przed Brzęczyrogami można się bronić przede wszystkim nie wchodząc z nimi w zwarcie (czyli niskim zagrożeniem),
- powodzenie scenariusza w dużej mierze zależy od szczęścia - owszem, tak, ale nie przy pierwszym scenariuszu grając w trójkę.

Polecam jeszcze raz ponowną lekturę zasad albo obejrzenie jakiegoś filmowego tutorialu.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4061
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: AkitaInu »

TomB pisze:
AkitaInu pisze:Możecie mi mniej więcej opisać co myślicie o tym co napisałem powyżej?
Ja mogę - przeczytaj jeszcze raz zasady gry, bo zdrowo coś pokręciliście.

Nie wiem, czy dobrze odczytałem, ale np.:
- każdy bohater otrzymuje jeden zasób na początku każdej rundy,
- karty cienia są przydzielane każdemu wrogowi (1 cień dla 1 wroga), ale na końcu fazy walki wszystkie są odrzucane,
- koszt kart jest duży, gdy trzeba zapłacić 4-5 grając samemu, a nie 2 grając w trójkę monosferami, więc z zasobami pomyliliście coś na bank,
- przed Brzęczyrogami można się bronić przede wszystkim nie wchodząc z nimi w zwarcie (czyli niskim zagrożeniem),
- powodzenie scenariusza w dużej mierze zależy od szczęścia - owszem, tak, ale nie przy pierwszym scenariuszu grając w trójkę.

Polecam jeszcze raz ponowną lekturę zasad albo obejrzenie jakiegoś filmowego tutorialu.

Generalnie wszystko się zgadza tylko te zasoby, czy Mógłbyś wytłumaczyć co to monosfery ? Nie znam się akurat na tej grze, kolega tłumaczył więc wybacz :)
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4139
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 318 times
Been thanked: 347 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: tomb »

AkitaInu pisze:Generalnie wszystko się zgadza tylko te zasoby, czy Mógłbyś wytłumaczyć co to monosfery ? Nie znam się akurat na tej grze, kolega tłumaczył więc wybacz :)
Sfera = "kolor" karty.
Pisałeś, że graliście bez taktyki, więc założyłem, że każdy z graczy dysponował jednolitą talią w konkretnym kolorze (wiedzą, duchem lub przywództwem). Przy takim układzie nie powinno być większych problemów z wykładaniem kart, bo co rundę każdy gracz otrzymuje 3 zasoby.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4061
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: AkitaInu »

TomB pisze:
AkitaInu pisze:Generalnie wszystko się zgadza tylko te zasoby, czy Mógłbyś wytłumaczyć co to monosfery ? Nie znam się akurat na tej grze, kolega tłumaczył więc wybacz :)
Sfera = "kolor" karty.
Pisałeś, że graliście bez taktyki, więc założyłem, że każdy z graczy dysponował jednolitą talią w konkretnym kolorze (wiedzą, duchem lub przywództwem). Przy takim układzie nie powinno być większych problemów z wykładaniem kart, bo co rundę każdy gracz otrzymuje 3 zasoby.

Aha już rozumiem. Dokładnie tak graliśmy z tym że dwoma bohaterami a nie trzeba, żeby nie zaczynać z wysokim poziomem zagrożenia.

Więc mieliśmy dwa zasoby (czyli bardzo mało :))

Czy z 2 bohaterami też powinniśmy dać radę?
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4139
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 318 times
Been thanked: 347 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: tomb »

AkitaInu pisze:Czy z 2 bohaterami też powinniśmy dać radę?
Jakieś szanse pewnie są (grając w trójkę, bo solo to już nie), ale nigdy nie próbowałem. Zagrożenie nie jest tutaj takim problemem jak brak zasobów i znacząco mniejsza liczba obrońców.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 578 times
Been thanked: 1030 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: RUNner »

Wg mnie nie warto grać na 2 bohaterów, bo cóż z tego jak zagrożenie będzie niskie, skoro brak zasobów będzie konkretnie dokuczliwy. W tej grze tempo jest bardzo istotne i jeśli mamy w strefie jakiś obszar, to trzeba na niego podróżować albo odwiedzić innym sposobem. Jeśli mamy wroga, to lepiej go wziąć w zwarcie i wykończyć. Gdy strefa przeciwności się zapełni, to wyprawa będzie nieudana, albo zbyt kosztowna. WP to gra która nie wybacza braku zdecydowania. Tutaj każda runda jest ważna, atmosfera szybko potrafi się zagęścić. Często gracze myślą że wszystko jest pod kontrolą, gdy jedna karta potrafi wszystko zniweczyć. Losowość tej gry jest po prostu piękna!
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4061
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: AkitaInu »

Ok, dzięki za informacje :) Chyba musimy zagrać raz jeszcze, na 3 bohaterów żeby sprawdzić jak to wyjdzie :)
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: jax »

Uff.. w piątej próbie rozłupałem trolle pod Samotną Skałą.
Sztywnym założeniem, które zrobiłem było: 2 bohaterów Taktyki i 1 Wiedzy Przywództwa (jak się okazało nieoptymalna kombinacja do tego scenariusza ale jestem uparty i trzymam się pierwotnych założeń :) ). Theodred okazał się najlepszy z Wiedzy Przywództwa a Gimli oraz Brand syn Baina(!) - powszechnie pogardzany - lepszy od Legolasa i Thalina w tym przypadku (a nie miałem innych alternatyw z Taktyki...). To trio po kilku modyfikacjach talii (kluczowe było wrzucenie Namiestnika Gondoru i Faramira (także Strażników Cytadeli), bo notorycznie miałem problemy z questowaniem) dało w końcu (w miarę łatwo, o dziwo) radę :)

Widzę, że podstawą przy taktyce: 'Trolle mają wchodzić w zwarcie pojedynczo' jest 3xGandalf i 3xAtak z zaskoczenia. Przede wszystkim do zbijania poziomu zagrożenia, ale Gandalfem raz też pociągnąłem karty, bo deck miał z tym poważny problem.
Okazało się też że proxy na: Kamień Celebriany, Uderzenie z Rozmachem, Fintę i Namiestnika Gondoru były absolutnie kluczowe.
Ostrzeżenie Dunedainów notorycznie się nie przydawało więc go wywaliłem.

Miałem trochę szczęścia - Górski Troll wyszedł tylko jako 'szadoł' a Pochwycony został odbity Fintą zatem cień nie zadziałał :)

Z drugiej strony - nie pozyskałem Grimbeorna! (a środki były...). Musiałem sobie radzić bez tego potężnego sprzymierzeńca.

W Excelu zapisuję wszystkie swoje potyczki. Śmiesznie będzie zapisać pierwsze zwycięstwo na koncie Branda (szczególnie w solo :) ). Z drugiej strony z trójki użytych bohaterów tylko Gimli posmakował u mnie drugiego zwycięstwa w trybie solo (jak dotąd 5 zwycięstw w 4 scenariuszach na prób... dużo ;) ).
Ostatnio zmieniony 17 mar 2014, 00:33 przez jax, łącznie zmieniany 1 raz.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Zwieżak
Posty: 91
Rejestracja: 14 lis 2012, 14:44

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: Zwieżak »

Jax: Skoro Theodred to chyba Przywództwo a nie Wiedzą. A w takim razie chyba najtrudniejszy zestaw Przywództwo + Walka na tę przygodę. Próbuję przechodzić kolejne scenariusze wszelkimi możliwymi sferami (niektóre też monosferami) i tylko przy wykorzystaniu kart dostępnych na etapie wychodzenia scenariusza. W przypadku Starcia... wygrałem w każdym zestawie, jednak Przywództwo + Walka oraz Wiedza + Walka dostarczyły mi wiele godzin rozgrywki, bo jedna wygrana przychodziła po blisko a może nawet ponad 20 partiach.
Co innego talie oparte na Duchu (Eowyna dbająca o wyprawę, dostęp do Pozdrowienia Galadhrimów) zwłaszcza przy pomocy Wiedzy (Beravora i Gleowin pozwalający dociągać karty, Hennemarth dający widoki na przyszłość). Dość łatwo wygrałem jednak również zestawem Wiedza + Przywództwo, ale to zrzuciłem trochę na szczęśliwe ułożenie talii spotkań i mojej talii.
Jax: Wykorzystujesz dostępne pieśni?
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: jax »

Zwieżak pisze:Jax: Skoro Theodred to chyba Przywództwo a nie Wiedzą.
Tak, oczywiście masz rację. Poprawiłem.
Zwieżak pisze: A w takim razie chyba najtrudniejszy zestaw Przywództwo + Walka na tę przygodę. Próbuję przechodzić kolejne scenariusze wszelkimi możliwymi sferami (niektóre też monosferami) i tylko przy wykorzystaniu kart dostępnych na etapie wychodzenia scenariusza. W przypadku Starcia... wygrałem w każdym zestawie, jednak Przywództwo + Walka oraz Wiedza + Walka dostarczyły mi wiele godzin rozgrywki, bo jedna wygrana przychodziła po blisko a może nawet ponad 20 partiach.
Cieszę się zatem, że udało się w 5-tym podejściu :) (w każdy coś tam tuningowałem i wychodziło coraz lepiej). Ogólnie nie mam celu żeby używać kart dostępnych tylko do momentu wyjścia tego scenariusza. Na razie myślę o poruszaniu się bardziej w ramach danego cyklu dodatków. Choć w mojej talii w tym przypadku wykorzystałem akurat tylko 2 karty 'wyprzedzające': Branda i... Landrovala :) (przydaje się na źle wymierzoną czasowo Przerażoną Bestię a talia ma tonę zasobów i nawet za 5 można go też wystawić).
Zwieżak pisze:Co innego talie oparte na Duchu (Eowyna dbająca o wyprawę, dostęp do Pozdrowienia Galadhrimów) zwłaszcza przy pomocy Wiedzy (Beravora i Gleowin pozwalający dociągać karty, Hennemarth dający widoki na przyszłość). Dość łatwo wygrałem jednak również zestawem Wiedza + Przywództwo, ale to zrzuciłem trochę na szczęśliwe ułożenie talii spotkań i mojej talii.
He, wymieniasz klasyczne karty :), stanowiące podstawę moich talii z innych scenariuszy, ale i na nie przyjdzie pora w kolejnych podejściach do Samotnej Skały.
Zwieżak pisze: Jax: Wykorzystujesz dostępne pieśni?
W zasadzie nie. Zrobiłem kilka prób (choć nie przy Samotnej Skale), ale nie wydawały się priorytetowe a miejsca w talii mam zawsze mało, więc później przestałem używać (inna sprawa że mam chyba tylko 2 rodzaje pieśni, więc muszę trafić na kombinację sfer/scenariusz, gdzie w ogóle zacznę się zastanwiać nad ich użyciem). Ogólnie jednak nie mam zdania - jeszcze - na temat pieśni. Za mało grałem, a może za mało grałem gdy już miałem pieśni i może za mało grałem kombinacjami do których posiadane pieśni by się przydały. Nie skreślam ich - jak będzie okazja i sens, będę próbował w przyszłości wykorzystać.

--

Dalszy plan to pobawić się Frodo Bagginsem w jakimś scenariuszu - chyba już mam pomysł gdzie i w jakiej talii go użyć ;)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
krokodiler
Posty: 402
Rejestracja: 30 kwie 2008, 11:04
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 4 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: krokodiler »

Ja w weekend wziąłem się za Hobbita Górą i Dołem. Dwa pierwsze scenariusze, trzy rozgrywki solo, trzy zwycięstwa... Nie wiem, czy jakieś za proste są, czy może fartownie losowałem albo źle grałem (ale raczej nie). Talia taka jak wcześniej czyli głównie karty z podstawki (podstawek) i kilka z Hobbita właśnie. Bohaterowie: Thorin, Nori i Ori z tego dodatku. Najważniejsze to ...
Spoiler:
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 578 times
Been thanked: 1030 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: RUNner »

Ciekawe jak przebiegł turniej WP na Pyrkonie? Zda ktoś relację?
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
gocho
Posty: 173
Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:19
Lokalizacja: Szczecin
Been thanked: 3 times

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: gocho »

Omówienie cyklu Przeciwko cieniowi (od Spadkobierców Numenoru) z Poltergeista:
http://karcianki.polter.pl/Przeciwko-Cieniowi-c26676
pattom
Posty: 1428
Rejestracja: 23 sty 2010, 14:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: pattom »

niearo pisze:A czy udało się komuś solo przejść Ucieczkę z Dol Guldur kartami tylko z podstawki? (Przepraszam jeśli powtórzyłem czyjeś pytanie). Na razie ten scenariusz grałem parę razy w 2 osoby, solo spróbowałem może raz i teraz zabieram się za rozkminienie go solo.
Na bazowych taliach grałem w 3 i 4 osoby i poszło bez problemu ale i tak scenariusz jest wymagający :-)
Solo nie próbowałem :-)
Awatar użytkownika
godpuppet
Posty: 592
Rejestracja: 30 gru 2008, 12:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Władca Pierścieni LCG - Gra Karciana

Post autor: godpuppet »

ja się poddałem w przedbiegach i postanowiłem podejść do tego scenariusza solo dopiero z wszystkimi kartami cyklu CMP.

Przechodziłem całość cyklu talią Wiedza/Przywództwo i wygrałem w Dol Guldur dopiero za 7 razem - dalej nie próbowałem, żeby nie psuć sobie radości z wygranej. 8)

Natomiast w dwie osoby z samym Core Setem się udało - z tego co pamiętam 2 zwycięstwa na 10 gier.

Welcome to the world of pain! :twisted:
All work and no play makes Jack a dull boy!
ODPOWIEDZ