
Ale ta ostatnia walka to nooo, kapitalna, super jest to wyreżyserowane.
C3 cisnę na świeżo, powtarzać C2 na razie nie chcę, muszę zmienić krajobraz i chcę nowe historie, ciekawe czym tym razem zaskoczą.
Zawsze można powtórzyć łza ( chyba ) ..Dhel pisze: ↑03 mar 2025, 22:18 U mnie C2 ostatecznie na łopatkach, zbyt mało skończyłem hubów a rzuty w ostatniej walce to pominę, kostka mi się sama ustawiła na trybie 1 w celności![]()
Ale ta ostatnia walka to nooo, kapitalna, super jest to wyreżyserowane.
C3 cisnę na świeżo, powtarzać C2 na razie nie chcę, muszę zmienić krajobraz i chcę nowe historie, ciekawe czym tym razem zaskoczą.
Odpowiedź: wszystkim
Po absurdach jakie człowieka spotykały w Tainted Grail to właśnie jawność zysku i kosztu jest tym co jest tutaj na plus. I chyba nawet TG było źródłem takiej decyzji o świadomości zmian parametrów numerycznych jakie nas spotkają. Niejawności i nieoczywistości konsekwencji oczekuję raczej w warstwie narracyjnej i fabularnej.Jeszcze jeden punkt jaki bym zmienił / ulepszył to przy wyborach fabularnych brak opisanych jej skutków od razu pod końcem paragrafu. Najlepiej jakby to było jakoś kodowane np kolorem i czerwona folia do odczytu ..albo może QR kody ? i odczyt telefonem ..tak ,aby kierować się 100% odczuciem ,a nie ..co się straci ,a co zyska.
Doom z Final Fantasy
Nie mam czasu, gram w C5.
Tak R&R, pyrasklepios zdobyty pod koniec C1 przez co walczyliśmy z
Między 50 a 100h. 50 to prawdziwy sprint, i chyba możliwe tylko jak masz dedykowane miejsce, grę stale rozłożoną i dobrze ogarniasz zasady.
Plus do tego wiesz dokładnie, co robić. Mi za drugim podejściem do C1 zeszło około 50h, ale pierwsze podejście skończyłem w takim miejscu, że wiedziałem, co robić przy drugim razie i poszło "sprawnie". Dodatkowo znałem mniej więcej techy, które są do odkrycia, więc proces rozwoju jakoś szybciej szedł. W C2+ z tego, co widziałem, techów jest dużo więcej, więc przy pierwszym podejściu z pewnością można kawał dnia spędzić tylko po to, żeby sobie mniej więcej się rozpatrzyć i poplanować :)
Hmm. Słowne komendy to obecnie kosmos przy "trudnych" grach i wątpliwościach przy jakiś zagmatwanych sytuacjach. Eliminuje dosłownie potrzebę posiadania jakikolwiek papierowych pomocy. Nie wyobrażam sobie użytego terminu "żebyście nie musieli korzystać z chatgpt", chcesz zrobić coś szybszego w zastosowaniu docelowym w grach? Podmienić, to zmienić, więc wyklucza w/w.tommyray pisze: ↑20 mar 2025, 06:15 ...
Ale to co mi się ogromnie podoba: oparcie walk w dużym stopniu na modyfikowaniu decków traum! Mam już wstępny szkic tekstu o gamifikacji ontologii gier ale wpierw zrobię podmiankę „trudnych” terminów żebyście nie musieli korzystać z chatagpt. To jest taka projektowa technika, która świetnie się sprawdza w tematycznych ameri ale mało kto na to wpada i rozumie i wie jak z tego korzystać. Potrafi to robić i myśleć tak o grze gamifikując jej odpowiednie kategorie obiektów Kevin Riley, ten od Aeons End, potrafi też Marcin Wełnicki. A o czym mowa?
O Bleeding. Pokochacie to. Cymesik.
...
Również nie rozumiem
Jeżeli będziesz grę składał i rozkładał za każdą sesja to na pewno warto zrobić sobie taka tablice/karton z ponaklejanymi koszulkami na kafelki mapy, mega to upraszcza życie.Zaan84 pisze: ↑31 mar 2025, 08:59 Do mnie gra trafi w tym tygodniu (sama podstawka). Tak się składa, że żona w piątek zabiera dzieci do mamusi, więc cały weekend dla mnie i białej trumienki. Jakieś porady na start? Na co zwrócić uwagę? I nie chodzi mi o sam gameplay tylko otoczkę techniczną, koszulki, inserty, etc.
Polecam mieć pod ręką FAQ oraz instrukcję OutOfTheBox.Zaan84 pisze: ↑31 mar 2025, 08:59 Do mnie gra trafi w tym tygodniu (sama podstawka). Tak się składa, że żona w piątek zabiera dzieci do mamusi, więc cały weekend dla mnie i białej trumienki. Jakieś porady na start? Na co zwrócić uwagę? I nie chodzi mi o sam gameplay tylko otoczkę techniczną, koszulki, inserty, etc.
Warto mieć inny system pakowania w który wyodrębnisz cykl, który grasz oraz decki sekretow. Korzystanie z trumny jest mega nieporeczne. Warto zakoszulkwac trauma deck, eksploracje I decki potworow. To oczywiscie zależy od twojej odporności na slady ale te decki tasuje się wielokrotnie w trakcie 2 godzinnej partii.Zaan84 pisze: ↑31 mar 2025, 08:59 Do mnie gra trafi w tym tygodniu (sama podstawka). Tak się składa, że żona w piątek zabiera dzieci do mamusi, więc cały weekend dla mnie i białej trumienki. Jakieś porady na start? Na co zwrócić uwagę? I nie chodzi mi o sam gameplay tylko otoczkę techniczną, koszulki, inserty, etc.