Strona 39 z 50

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 10:46
autor: sowacz
piton pisze: i pewnie Czesi wam co nieco o dodatku do Civki na Essen poopowiadają(pokażą?), to może jakiś spoiler ;)
Rozmawiałem z Vlaadą na temat dodatku do Civa, mówił, że ciągle się kształtuje i trwają testy. Ponoć póki co dodaje on nowych liderów i cuda. Nowych zasad/wariantów narazie nie należy się spodziewać. Z ciekawostek: Vlaada bierze czynny udział w implementacji zasad do apki Through the Ages.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 11:31
autor: rattkin
Oczywiście, że bierze, sam jest programistą :) CGE ma własną platformę zrobioną na appletach Javy (chyba głównie jego autorstwa), gdzie Vlaada testuje sobie swoje własne gry i pomysły na gry plus czasem otwierają testy dla graczy z zewnątrz. Od kilku lat testuję już z Czechami Tash Kalar w ten sposób.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 12:16
autor: aliennowicz
Skoro jednak okazało się, że Five Tribes można wydać po polsku, to może.... warto wziąć ponownie pod lupę dodatki do Kupców i Korsarzy w wersji polskiej? :D

Proszę, zostawcie choć cień nadziei :)

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 12:30
autor: TTR_1983
Ja tam uważam, że skoro mimo początkowego "nie" przy Five Tribes i Time Stories się udało to kiedyś Memoir'44 też się uda. Poczekam :mrgreen:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 12:36
autor: Chaaber
Z Five Tribes, chyba sytuacja jest trochę inna. Tam bardziej chodziło o spory licencyjne niż o opłacalność wydania. Dodatek do KiK jest chyba po prostu mało opłacalny, ze względu na to jak sprzedała się podstawka. Takie są ogólnie panujące głosy. Z Five Tribes chodziło raczej o to, że Days of Wonder nie chciało się zgodzić na nazwę Pięc Plemion, a nie o to, że Rebel nie chciał.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 12:48
autor: aliennowicz
Dokładnie tak, ale jak widać różnie to bywa więc może i w tym przypadku warto jeszcze raz podejść do sprawy.
A może za pomocą wspieram.to w jakiś sposób można by to sfinansować?

Po Memoir'44 byłbym jednym z pierwszych w kolejce gdyby taka wersja PL miała się ukazać.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 12:51
autor: awaken24h
Taka sugestia dla Rebel'iantów. Gdyby 'Seas of Glory' do Kupców i Korsarzy miał wyjść po polsku, z miejsca rezerwuję dla nich (podstawka+dodatek) miejsce na półce ;)

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 13:36
autor: DarkSide
Panie Rebelu, czy terminy dla tytułów listopadowych ("Adrenalina" "Golem") są niezagrożone? Pytam w kontekście miesięcznych obsunięć w przypadku Troyes, 7 Samurajów, Wyścig Tytanów?
Innymi słowy czy jeszcze w tym roku (vide: potencjalne prezenty pod choinkę)?

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 14:29
autor: REBEL.pl
-------------------------
ZAPOWIEDZI:
-------------------------
Koniec roku 2016 okaże się bardzo łaskawy dla fanów Small World - z radością informujemy, że nakładem naszego wydawnictwa ukażą się aż dwie odsłony gry, w tym jedna stanowiąca samodzielną wersję podstawową! Pojawią się nowe, nieznane dotąd rasy, całkowicie zmieni się sceneria, zrobi się bardziej mrocznie i niebezpiecznie. Jedno tylko pozostaje stałe: świat jest zbyt mały, by pomieścić wszystkie rasy jednocześnie!

Small World to gra przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 8 lat. W czasie dynamicznej rozgrywki uczestnicy przejmują kontrolę nad kolejnymi rasami i starają się zdobyć jak najwięcej korzyści, posługując się unikalnymi zdolnościami swoich przedstawicieli. W tym celu atakują przeciwników i przejmują należące do nich terytoria tak, aby zająć jak największy obszar. Upływ czasu jest jednak nieubłagany - w którymś momencie rasa musi po prostu wymrzeć, aby na jej miejsce mogła pojawić się kolejna.

Small World: Podziemia

Obrazek

Na powierzchni ziemi nieustannie toczy się walka o przetrwanie, a poszczególne rasy dokładają wszelkich starań, aby zdobyć nowe tereny - nierzadko kosztem innych istot żywych. Jednak każdy szanujący się fan fantasy wie, że świat nie ogranicza się jedynie do tego, co widoczne na powierzchni - tam, gdzie rządzi ciemność i mrok, dzieje się równie dużo, jeśli jeszcze nie więcej. W zakamarkach ukrywają się zapomniani kultyści, mumie, czy jaszczury, które będą ze sobą rywalizowały, a także potwory stanowiące zagrożenie dla wszystkich innych ras.
Obrazek
Small World: Podziemia to samodzielna gra utrzymana całkowicie w klimacie wersji podstawowej. Niezmienna pozostaje mechanika rozgrywki i jej podstawowe zasady, jednak mamy do czynienia z zupełnie innym światem. W pudełku znajdziemy nowe mapy (po jednej dla każdego trybu rozgrywki zależnego od liczby graczy), na których jest znacznie ciaśniej niż w przypadku wersji podstawowej. Do tego dochodzi 15 nowych Ras i właściwych dla nich Zdolności Specjalnych, a także zestaw miejsc i terenów, których do tej pory nie mieliśmy okazji eksplorować. Wprowadzenie do gry zajmujących niektóre obszary Bestii daje graczom możliwość walki z nimi, a w przypadku wygranej - dostęp do wiedzy tajemnej w postaci Popularnych Miejsc i Pradawnych Relikwii. Przejrzysta instrukcja sprawia, że gra nadaje się zarówno dla fanów pierwszej wersji gry, jak i dla nowicjuszy, którzy potrzebują szybkiego wprowadzenia w zasady rozgrywki.

Planowana data premiery: ok. 20 października 2016 r.

Sugerowana cena detaliczna: 179,95 zł.
-----------------------------

Small World: Świat Rzek

Obrazek

Dla tych, którzy chcą pozostać przy rozbudowie podstawowej wersji Small World, również pojawi się coś nowego. Dodatek Świat Rzek nie stanowi samodzielnej gry, ponieważ do jego rozegrania potrzebujemy Sztandarów ras, Odznak zdolności specjalnych, znaczników, monet zwycięstwa i kości specjalnych, które znajdziemy w podstawowych wersjach gry. Rozszerzenie nie wzbogaca naszej rozgrywki o nieznane rasy i zdolności - zamiast tego otrzymujemy mapy pozwalające eksplorować nowe tereny.
Obrazek
W Świecie Rzek gracze otrzymują możliwość kontroli portów, które dodają cennych złotych monet, a także stoczni, dzięki którym wchodzą w posiadanie rozszerzającej możliwość podbojów karaweli - od tej pory będziemy mogli atakować nie tylko z terenów przyległych, ale także z pokładu należącego do nas statku. Ponadto w tym dodatku mierzyć się będziemy nie tylko z nieprzychylnymi przeciwnikami i upływem czasu - również świat okaże się dużo bardziej nieprzyjazny. Kolejne tury rozpoczynać będą Wydarzenia związane z niebezpieczeństwami: będziemy musieli przetrwać sztorm, srogą zimę, a także ataki pirackich statków, które znacznie obniżą nasze wpływy.
Obrazek

Planowana data premiery: listopad 2016 r.

Sugerowana cena detaliczna: nieustalona.

-----------------------------

Co istotne, nowe wersje Small World są w pełni kompatybilne z pierwszą odsłoną serii oraz ze wszystkimi dodatkami. Tereny na mapie Podziemia mają swoje odpowiedniki w standardowym świecie Small World, a nowe rasy, choć przywykłe do ciemności, doskonale poradzą sobie również w świetle dnia. Nie ma również przeciwwskazań, aby dowolną kombinację ras wprowadzić na mapę Świata Rzek. Wszystkie elementy z serii Small World można łączyć (z zachowaniem zasad wyszczególnionych w instrukcji), co pozwala kształtować rozgrywkę według własnych upodobań na wiele różnych sposobów. Tak skonstruowana gra nie ma szans się znudzić!

-------------------------
Odpowiedzi:
-------------------------
piton pisze:Panie Rebelu jak tam Golem i dodatek do Cywilizacji?

i pewnie Czesi wam co nieco o dodatku do Civki na Essen poopowiadają(pokażą?), to może jakiś spoiler ;)
Dzięki!
Drużyna Rebela, która pojechała na targi, jeszcze nie wróciła do firmy. Jeśli przywiozą ze sobą jakieś ciekawostki oraz informacje, którymi będziemy mogli się podzielić, na pewno pojawią się one na forum. :)
pabloviega pisze:Czy jest szansa, że Troyes będzie dostępne jeszcze w październiku?
Trudno powiedzieć - cały czas nie dostaliśmy informacji z fabryki o możliwości odbioru poprawionych gier.
aliennowicz pisze:Skoro jednak okazało się, że Five Tribes można wydać po polsku, to może.... warto wziąć ponownie pod lupę dodatki do Kupców i Korsarzy w wersji polskiej? :D

Proszę, zostawcie choć cień nadziei :)
TTR_1983 pisze:Ja tam uważam, że skoro mimo początkowego "nie" przy Five Tribes i Time Stories się udało to kiedyś Memoir'44 też się uda. Poczekam :mrgreen:
W przypadku tych dwóch tytułów szanse na to są niestety znikome.
DarkSide pisze:Panie Rebelu, czy terminy dla tytułów listopadowych ("Adrenalina" "Golem") są niezagrożone? Pytam w kontekście miesięcznych obsunięć w przypadku Troyes, 7 Samurajów, Wyścig Tytanów?
Innymi słowy czy jeszcze w tym roku (vide: potencjalne prezenty pod choinkę)?
Póki co nic nie wskazuje na to, żeby premiery tych dwóch gier miały ulec przesunięciu. Współpraca z CGE przebiega zazwyczaj bezproblemowo, więc nie spodziewamy się, by tym razem miało być inaczej. :)

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 21:15
autor: Wincenty Jan
Praszki ćwierkają, że wydajecie Lorenzo... ogłosicie to lada dzień czy dopiero w przyszłym roku? :D

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 21:25
autor: TTR_1983
Wincenty Jan pisze:Praszki ćwierkają, że wydajecie Lorenzo... ogłosicie to lada dzień czy dopiero w przyszłym roku? :D
Czyżby coś mówili na ten temat na Essen? :mrgreen:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 17 paź 2016, 23:18
autor: crsunik
Tyle, że wzięli grę do ogrania

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 18 paź 2016, 08:52
autor: Trolliszcze
Rebelu, taki pomysł racjonalizatorski - szukałem sklepu w pewnej miejscowości i wszedłem na Waszej stronie w zakładkę Gdzie kupić... Kurczę, wygląda to jak efekt pracy studenta informatyki sprzed dwudziestu lat, długa lista zlewających się ze sobą adresów i godzin otwarcia. Ja wiem, że generalnie tacy zapaleńcy jak my wiedzą, gdzie kupować gry, ale moglibyście to sobie kiedyś odświeżyć, walnąć jakąś interaktywną mapkę, gdzie się zaznaczają sklepy i kawiarnie z grami.

Swoją drogą, może to już w ogóle pora, żeby pomyśleć nad odświeżeniem strony sklepu. Tak tylko głośno sobie gdybam.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 18 paź 2016, 09:32
autor: Kajtek34
Coś czuję, że znów pół pensji pójdzie na gry:D Nie wiem co kupować jako pierwsze:P Chyba Small World i Times Up - znamy już wszystkie karteczki na pamięć, więc nie ma zabawy już;<

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 18 paź 2016, 09:48
autor: mikeyoski
Gdzieś kiedyś czytałem wywiad z p. Magdą Jedlińską z Rebela. Ma świadomość tego, że strona sklepu trąci myszką. Ale ludzie są do niej przyzwyczajeni i raczej nie zanosi się na zmiany. Wywiad ten był sprzed jakiś 2-3 lat, więc może się zwyczajnie zdezaktualizował :-)

Tapnięte z espiątki

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 18 paź 2016, 09:55
autor: Bary
mikeyoski pisze:Gdzieś kiedyś czytałem wywiad z p. Magdą Jedlińską z Rebela. Ma świadomość tego, że strona sklepu trąci myszką. Ale ludzie są do niej przyzwyczajeni i raczej nie zanosi się na zmiany.
Nie trzeba robić od razu rewolucji, można zacząć od subtelnych unowocześnień.

@Kajtek34: Pamiętaj, że nowa edycja Time's Up to w dużej części karty wzięte z poprzednich.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 18 paź 2016, 15:56
autor: aspo
Szanowny Rebelu,

w wątku Essen pojawiła się wzmianka, że wydajecie Outlive. Prawda to? Kiedy, za ile, i czy z figurkami?

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 18 paź 2016, 16:33
autor: karawanken
aspo pisze:Szanowny Rebelu,

w wątku Essen pojawiła się wzmianka, że wydajecie Outlive. Prawda to? Kiedy, za ile, i czy z figurkami?
Przyłączam się do pytania :D

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 18 paź 2016, 18:54
autor: kwiatech
karawanken pisze:
aspo pisze:Szanowny Rebelu,

w wątku Essen pojawiła się wzmianka, że wydajecie Outlive. Prawda to? Kiedy, za ile, i czy z figurkami?
Przyłączam się do pytania :D
+1

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 18 paź 2016, 18:59
autor: AkitaInu
Na essen mowili ze wersja na wypasie bedzie tylko na kicku

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 19 paź 2016, 14:02
autor: piotrest
Już nie mogę się doczekać 7 cudów: Pojedynek - Panteon :mrgreen: Kiedy, no kiedy? :lol:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 20 paź 2016, 15:36
autor: narandil
tak z ciekawości jeśli można, bo nie daje mi spokoju cena za adrenalinę:

Patrząc wstecz na poprzednie gry CGE wydawane przez Rebel (ceny ze strony Rebela):
Alchemicy: 149,95zł
Pupile Podziemii: 149,95zł
Władcy Podziemii: 159,95zł

wszystkie te gry mają MAAAASĘ elementów i stosunek zawartości do ceny jest super. I nagle taka Adrenalina, która wydaje się mieć mniej elementów będzie miała cenę sugerowaną detaliczną 180-200zł!?!

Skąd taka kosmiczna różnica w stosunku ceny do zawartości? Ktoś może mnie oświecić bo jestem ciekawski...?

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 20 paź 2016, 15:43
autor: rastula
może to taka polska specjalność biznesowa, że jak hobby było niszowe to gry były tańsze, a jak się zrobiło popularne to teraz gry są droższe :D...prawo popytu a'la polacca :D

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 20 paź 2016, 15:52
autor: hutriel
rastula pisze:może to taka polska specjalność biznesowa, że jak hobby było niszowe to gry były tańsze, a jak się zrobiło popularne to teraz gry są droższe :D...prawo popytu a'la polacca :D
Pojedź na wczasy do Chorwacji to rozszerzysz tę grupę. :D

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 20 paź 2016, 15:58
autor: rastula
hutriel pisze:
rastula pisze:może to taka polska specjalność biznesowa, że jak hobby było niszowe to gry były tańsze, a jak się zrobiło popularne to teraz gry są droższe :D...prawo popytu a'la polacca :D
Pojedź na wczasy do Chorwacji to rozszerzysz tę grupę. :D

No tak - ale zwiększenie podaży chorwackiego wybrzeża jest trudne - a zrobienie większego nakładu gier nie tak bardzo :).

No ale żarty, żartami - jak wiadomo z danych GUS płace w kraju od lat galopują więc co to jest te parę złotych więcej SCD :)...