Strona 40 z 50

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 04 lis 2015, 13:04
autor: ronin
pattom pisze:
Galakta już zapowiedziała koniec wersji PL ? :P :D
Dawno Doomtown'em zastąpiłem.

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 04 lis 2015, 14:10
autor: Markus
ronin pisze:
pattom pisze:
Galakta już zapowiedziała koniec wersji PL ? :P :D
Dawno Doomtown'em zastąpiłem.
Mam tak samo. Doomtown pożarł 40k :-)
W DT dodatki nie mają 5 miesięcy opóźnienia :-)

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 04 lis 2015, 15:21
autor: aryss
Markus pisze: Mam tak samo. Doomtown pożarł 40k :-)
W DT dodatki nie mają 5 miesięcy opóźnienia :-)
Tylko wiesz, ilość miesięcy opóźnienia tyranidów i tak jest większa niż ilość aktywnych graczy Doomtowna w całym kraju poza WWA i KrK wiec nie wiem czy to tak źle :P

Ale fakt faktem FFG daje ciała po całości z opóźnieniami, o ile w X-wingu odczułem to mniej na względnie dużą pule dodatków to Armada jak i CQ wisiały(wiszą) w najgorszym momencie czyli początków z względnie małą pulą rozwiązań. Mimo wszystko ciągle jeszcze patrze w przód z optymizmem bo gra się o niebo lepiej niż na samym CS a większosć nowych liderów zapowiada się ciekawie. O ile się ich doczekam :D

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 04 lis 2015, 18:15
autor: kempy
aryss pisze:
Tylko wiesz, ilość miesięcy opóźnienia tyranidów i tak jest większa niż ilość aktywnych graczy Doomtowna w całym kraju poza WWA i KrK wiec nie wiem czy to tak źle :P
Zgubiłeś Szczecin. :)

---

Mnie tam opóźnienie dodatków do Q nie rusza bo dopiero poznaję gierkę. Na razie wrażenie jest pozytywne, bo dostałem to czego się spodziewałem. Plusem wejścia w Q teraz jest fakt, że dostaje się pulę ok 300 kartek i daje to o wiele lepsze pole do manewru niż np. startujący AGoT 2.0. W ogóle wchodzić w LCG polecam conajmniej po pół roku od premiery. ;)

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 04 lis 2015, 18:34
autor: Markus
Czyli w każdym LCG pierwszy cykl powinien być BIG BOXEM wydanym max 3 miesiące po premierze :-)

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 04 lis 2015, 19:13
autor: Borwol
pattom pisze:
Galakta już zapowiedziała koniec wersji PL ? :P :D
Nic o tym nie wiem, a właściwie to zapewniam, że się nie zanosi. Wstawiam różne wersje językowe kart w zależności od dostępności. Tego dodatku Galakta jeszcze nie zapowiedziała a ja dostaję od nich pliki przed samą premierą.
Harth pisze:Szkoda gry. Bo klimat i ilustracje naprawdę rządzą. Tylko mechanika totalnie do bani :(
Szczerze mówiąc dziwię się, że aż tak krytycznie można o tej grze się wypowiadać. Może nie jest jakoś zabójczo niesamowita jeśli chodzi o mechanikę, ale do bani to na pewno nie jest.
kempy pisze:
aryss pisze:
Tylko wiesz, ilość miesięcy opóźnienia tyranidów i tak jest większa niż ilość aktywnych graczy Doomtowna w całym kraju poza WWA i KrK wiec nie wiem czy to tak źle :P
Zgubiłeś Szczecin. :)

---

Mnie tam opóźnienie dodatków do Q nie rusza bo dopiero poznaję gierkę. Na razie wrażenie jest pozytywne, bo dostałem to czego się spodziewałem. Plusem wejścia w Q teraz jest fakt, że dostaje się pulę ok 300 kartek i daje to o wiele lepsze pole do manewru niż np. startujący AGoT 2.0. W ogóle wchodzić w LCG polecam conajmniej po pół roku od premiery. ;)
najlepiej w takim wypadku wchodzić jak ja w Inwazję- przy piątym cyklu. Wtedy kart masz w bród :P A jeśli chodzi o Gota 2, to najlepsza podstawka LCG jaką miałem w rękach.

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 04 lis 2015, 19:51
autor: aryss
Markus pisze:Czyli w każdym LCG pierwszy cykl powinien być BIG BOXEM wydanym max 3 miesiące po premierze :-)
Przejscie na tryb Podstawka -> przerwa -> Deluxe -> Cykl moglaby byc niezla opcja :P Jakby nie patrzec podstawka do CQ daje okolo 23 wzorow per frakcja, z tego co wiem to w AGOT jest tego jeszcze mniej po 19 ( z tym ze tu wieksza luznosc w laczeniu frakcji pozwala nadrobic ) czyli przy playsecie 50 kart ma sie tak naprawde wylacznei wybor ktora frakcja sasiednia + kilka kart. Caly pierwszy cykl dodaje kolo 15 wzorow i zaczyna to sensowniej wygladac ale imo i tak powinno byc minimum 50 kart per frakcja unikatowych by jako tako mozna bylo mowic o sensownym deckbuildingu.
kempy pisze:
aryss pisze: Mnie tam opóźnienie dodatków do Q nie rusza bo dopiero poznaję gierkę. Na razie wrażenie jest pozytywne, bo dostałem to czego się spodziewałem. Plusem wejścia w Q teraz jest fakt, że dostaje się pulę ok 300 kartek i daje to o wiele lepsze pole do manewru niż np. startujący AGoT 2.0. W ogóle wchodzić w LCG polecam conajmniej po pół roku od premiery. ;)
No ja tez z podobnego zalozenia wychodze i AGOTa nie tykne napewno do 1 deluxe, szczegolnie ze ta gra bedzie z brzemieniem CCG i LCG i oczekiwania po poczatkowym hajpie na karty/rozwiazania/mechaniki ktore byly w wczesniejszych wersjach a jeszcze nie zostaly zawarte w 2 edycji.

Sam teraz powoli zaczynam skupowac SW LCG poszukujac okazji ;D


@Borwol
no chyba ogolnie Inwazja w PL sie wybila dopiero jakis czas po premierze jak juz dosc duza pula kart byla

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 22 lis 2015, 01:27
autor: hallas
A ja śmiem postawić hipotezę, że Conquest ma jeszcze maksymalnie dwa lata życia a potem do doktora Piaseckiego. FFG wykupiło prawa do LOFR i szykuje się następna LCG a nie sądzę, by ciągnęli ich więcej niż teraz więc jedna z tego typu gier pójdzie do archiwum i osobiście typuję tu Conquest. On bardzo blado wypada pod względem mechaniki do AgoT i A:N, jest biedniejszy od Doomtown, ze wszystkimi czterema czołowymi LCG od FFG przegrywa na poziomie mocy klimatu cieknącego z kart i całej otoczki. Jedyny cień na tę hipotezę rzuca istnienie LCG w klimatach Lovecrafta, które jest już bardzo opasłe ale nie jestem pewien, czy nadal aktywnie wydawane. Ono też może kończyć niedługo swój żywot.

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 22 lis 2015, 01:58
autor: hsiale
hallas pisze:LCG w klimatach Lovecrafta, które jest już bardzo opasłe ale nie jestem pewien, czy nadal aktywnie wydawane
Call of Cthulhu zostało zamknięte w tym roku.

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 22 lis 2015, 08:43
autor: aryss
hsiale pisze:
hallas pisze:LCG w klimatach Lovecrafta, które jest już bardzo opasłe ale nie jestem pewien, czy nadal aktywnie wydawane
Call of Cthulhu zostało zamknięte w tym roku.
No i popsules chlopakowi cala teorie nad ktora pewnie dluzsza chwile myslal , wstydz sie :lol: :lol:

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 22 lis 2015, 10:26
autor: kamron6
Chyba potwierdził :lol:

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 22 lis 2015, 10:33
autor: aryss
kamron6 pisze:Chyba potwierdził :lol:
No ale pisał nie wiedząc że CoC sie zwija, zaznaczając że zwijana będzie jedna z gier LCG. (to że pominał SW[które jeśli nie wsadzą nowych filmów/rebelsów jak w X prędzej wygaśnie] a wsadził DTR[od innego wydawcy i nie będące jakoś wybitnie popularniejsze niżli CQ] to inna sprawa) :P

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 22 lis 2015, 10:47
autor: Tobiaco
Popularność cq w USA(jesli idzie o sprzedaż dodatków) jest większa niż A:N w analogicznym okresie życia gry, więc powodów do zamykania na razie nie ma. Za dwa lata to możliwe, że zamkną spolszczenie, ale na pewno nie angielską wersję. Chyba, że dalej będą lecieć w kulki z harmonogramem nowych dodatków.

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 22 lis 2015, 11:22
autor: filku
Mimo całej mej sympatii do WH40:C to wydaje mi się, że jednak nie ma on szans dogonić popularnością A:NR. Na tę chwilę na jaką teraz popularny jest A:NR. Dodatkowo wyszedł drugi aGOT więc to też spowoduje, że Conquest już znacznie bardziej nie podskoczy. Chciałbym się mylić ale raczej tak będzie.

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 22 lis 2015, 11:27
autor: aryss
No ja tez tak nei sadze, ANR zaliczyl znaczacy boom jak na LCG i raczej dopiero L5K bedzie mogla mu dorownac :P O ile wyjdzie juz w tym 2020 roku znajac ffg :mrgreen:

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 25 lis 2015, 10:21
autor: olsszak
Czytałem, że dodatki z pierwszego cyklu są nierówne pod względem jakości/użyteczności kart.
Czy moglibyście uszeregować całą szóstkę pod kątem zakupu do domowego grana, bądź bytności na turnieju, ale bez parcia na "medale" ? :)

Wychodzę z założenia, że nie zależy mi na wszystkich dodatkach do tej gry, ale chcialbym ewentualnie poszerzyć bazę kart poprzez "punktowe" zakupy :)

Co podpowiecie ?

P.s. Nie wiecie gdzie zniknęły wpisy Barwola z opisami dodatków ?:(

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 25 lis 2015, 11:59
autor: aryss
Zależy czy patrzeć na liderów czy też reszte kart. W każdym razie imo liderów mozna posortować tak:
Ragnar [1]
Aunshi [3]
Coteaz [5]
Kuguath [2]
Baharoth [6]
Zogworth [4]
Urien [6]
Przy czym Aunshi, Urien są bardzo uzależnioni od kart które pojawiały się w tym cyklu. Najbardziej odporny i współpracuję z CS Ragnar oraz Kuguath.
Co do kart z poszczególnych dodatków cyklu:
[1]
Tak naprawde łówne wzmocnienie jakie w tym dodatku się pojawia to Chaos/Dark Eldarzy. Chaos dostaje bardzo dobrego dropa za 1 a Darki wsparcie które bardzo ułatwia kontrole zasobów przeciwnika. Rozważyć można też wydarzenie Eldarów ( udogodnienie daje bonus dla ich szrtoowych jednostek + ma 2 tarcze) oraz jednostke Astry ( pomaga z dociągiem, szczególnie fajnie działa u Strakena).
Pozostałe karty są słabsze i mniej grane lub są specyficzne dla wybranych liderów [Prałat u Aunshi, Wizje Agonii u Uriena]. Jest też neutralka ale przy obecnej puli kart( z przecieków wynika iż w 2 cyklu troche zyska to na znaczeniu) grało mi tak naprawde wyłącznie u Sicariusa oraz Chaosu ( ale wymaga jednostki z 6 dodatku ejszcze).
[2]
Space dostaja droga jednostke oraz średnio przydatny dodatek ( SM mają bardzo dużo wydarzen oraz dodatków przez co zmiescic ciezko inne).
AM dostaja super ejdnostke oraz wsparcie pomagające z grubasami. Jeśli lubisz AM to musowy dodatek. Orki dostaja karty stricte pod nazdrega, znosna jednostka pod brutalnosc, do tego wydarzenie z 2 tarczami pomagające z szrotem oraz wsparcie pomagające z mocnymi jednostkami przeciwnika . Darki dostają jednostę będąca "rakiem" tej gry oraz wydarzenie dla uriena. Wraz z Pałacem Archonta i Core Setami można złożyć już topowy deck ( kith chokująca z zasobow). Do tego słaby dodatek oraz wydarzenie pod Uriena. Tau dostaja bardzo dobra jednostke oraz wydarzenie pod kolejnego lidera.
[3]
Space dostaja grywana bardzo czesto jednostke oraz wydarzenie sluzace do dobijania jednostek jak za malo wyshieldowaly. AM bardzo fajna jednostka + 2 karty z 2 shieldami ktore sa grywane. Orki z super wsparciem ( grywanym u AM oraz Chaosu). Chaos z bardzo slabymi kartami ( jedynie jednostka sie sprawdza u Zarathura). Darki i Eldarzy z bardzo mocnymi ejdnostkami.
[4]
Space nic ciekawego, AM 3 super rzeczy które są grywane również u sasiadow. Chaos z bardzo fajna elita ( szczegolnie dla Zarathura). Darki z 2 kartami pod Uriena oraz jedna uniwersalna jednostka. Od Tau/Eldarow w sumie napiete negocjacje warte zainteresowania.
[5]
Dodatek daje dobre jednostki dla SM oraz Orkow ( wsparcie w mono orczych taliach tez daje rade). Do tego średnie ale czasem grywane karty Chaosu, slabe Darkow ( dodatek robi robote) i karty idealne dla Aunshi ( o dziwo oprocz miast ( tau ) to wsparcie eldarskei bardzo przydatne dla nich bywa. Czasem widuje sie tez grubasa od Eldarow( szczegolnei jak wchodzi z Daru Ishy robi gry).
[6]
Jest 2 liderow przez co tez mniej kart, Space dostaja super wydarzenie ( 2 tarcze i dociag co w tej frakcji ejst bardzo przydatne). Orki poszkodowane troche wydarzeniem sa bo drogie ale czasem pomaga ( sam grywam nie tylko jako tarcze). Chaos duzo tarcz i genialny dodatek ( podpinanie pod planety). Astra z slaba jednostka ale super wydarzeniem. Tau z kolejnym wydarzeniem ktore gra zarowno u Aunshi jak i Shadowsun. No i mamy neutralna jednostke ktora coraz czesciej w roznych deckach sie pojawia.

Krótko opisałem dodatki bo tak naprawde ciężko jasno posortować wg przydatnosci a inaczej sie patrzy na dodatki po calosci cyklu a inaczej sie ocenialo przy ich premeirze. To co moge wyroznic to [2,3,5] wprowadzające Aunshi do gry wraz z jego jednostkami.
Pytanie takie, ile masz sztuk podstawki ? [i polecam rozejrzec sie za uzywkami, ostatnio widzialem ogloszenie za 250 mozna dostac kompet 3 podstawki i 6 dodatkow bo gosc chce bardzo szybko sprzedac] wtedy nawet odsprzedajac po kosztach podstawki pozniej mozna ladnie sobie pule kart zwiekszyc




Ad PS
Borwol mial jakies problemy (?) że musiał zwinąć starego bloga i teraz nowego prowadzi i widze ze sa tez opisy dodatkow:
http://thronesandstars.blogspot.com/201 ... worta.html

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 25 lis 2015, 21:16
autor: olsszak
Dzięki za szybką odpowiedź. Na razie mam zakupione razem w pakiecie 2 CS i Skowyt Czarnogrzywego za 160 zł z przesyłką co wydaje się dobrą ceną :)

Grane na razie Space Marines i Chaos :)

Ogólnie całe pytanie stąd, że mam zamiar szukać jakichś ewentualnych dodatkowych okazji a ponadto kusi dodatek deluxe z nową rasą, a co za tym idzie zastanawiam się na ile ta rasa będzie przez ilość kart OP względem innych ras bez 5 pozostałych małych dodatków.

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 01 gru 2015, 10:54
autor: Borwol

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 11 gru 2015, 11:59
autor: Borwol
Pełen spoiler najnowszego dodatku:
http://thronesandstars.blogspot.com/201 ... zenia.html

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 15 gru 2015, 22:30
autor: aryss
No i dostalismy zapowiedz drugiego deluxa wraz z nowa frakcja
https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... -of-death/

Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Obrazek
ObrazekObrazek

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 15 gru 2015, 22:49
autor: Markus
Czyli w decku Necronów można jednak mieć jednostki z różnych ras ale... Na kółku wybieramy z jakiej rasy możemy robić deploy w danej turze :-)

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 15 gru 2015, 22:57
autor: aryss
No rozwiazanie sensowne bo w prosty sposob zawezili skladanie deckow nekronow do 1-3 frakcji dodatkowych. Unikniemy sytuacji ze ktos wrzuci z kazdej z frakcji po 2 jednostki :P No chyba ze pojawi sie cos grajacego typowo na discard ( zdolnosc lidera/wsparcia itd) ze bedzie mozna w prosty sposob to ominac :D

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 16 sty 2016, 10:29
autor: Rocy7
Mam wrazenie, ze zasada zgodnie, z która jednostki z bitwy z liderem wracają z nim do sztabu, a potem za darmo są z nim wystawiane daje czasem niezła przewage temu kto 1 starcie wygra, z kazda kolejna bitwa on ma wiecej jednostek na jednej planecie. Udało mi sie co prawda wygrac zabijajac lidera, ale bylo dosc cieżko. Sensowną kontra jest wystawianie sie od razu na druga planete jak widzimy, ze nie mamy szans na wygranie 1 bitwy?

Re: Warhammer 40k Conquest (Podbój) LCG

: 16 sty 2016, 16:26
autor: Szoker
Tylko ze jednostki wracaja do sztabu z 1 planety. I jak ida ze sztabu na planete to wyczerpane.