Strona 1 z 1
Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 17 maja 2010, 22:31
autor: GoldenDragon
Tak myślałem nad jedną z wad tej gry - czasochłonnością - często spowodowaną zbyt długim zastanawianiem się nad swoją turą przez Overlorda i bohaterów.
Pierwszy pomysł to wprowadzenie limitu czasowego dla pokonania lochu lub jego części.
Drugi to wprowadzenie elementu presji w postaci zawalenia części lochu lub wprowadzenie jakiegoś superbossa.
Trzeci - Overlord też może mieć limit czasowy na swoje akcje - zwłaszcza rozmnażanie potworów czy ich poruszanie.
Wszyscy powinni czuć presje czasu i niebezpieczeństwa z obu stron.
A co Wy na to?
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 18 maja 2010, 19:29
autor: kolderek
niecierpie gier na czas
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 24 sie 2013, 16:01
autor: soulsick1988
dla nas to nie wada tylko zaleta Descenta, po prostu nie gramy w niego aż tak często
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 24 sie 2013, 18:00
autor: Pierzasty
Stary problem. Wszyscy narzekają na zastanawianie się, nikt nie chce przyśpieszyć, a propozycja wprowadzenia limitu czasu kończy się zabójstwem proponującego
Niezłym rozwiązaniem wydaje się zmienić/podzielić grupę. Grałem w 3-4 grupach i inne takich opóźnień nie miały. Niestety grupa opóźniaczy miała jednocześnie świetne zgranie i klimat
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Re: Odp: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 24 sie 2013, 18:12
autor: zioombel
O której edycji piszemy? Ja mam drugą i nie odczuwam, że jakoś długo się gra.
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 24 sie 2013, 19:53
autor: Pierzasty
O dowolnej. Niektórzy potrafią mieć AP nawet przy Love Letter.
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 27 sie 2013, 14:01
autor: RasTafari
a mi w ogóle nie przeszkadza ten problem, kiedyś nawet graliśmy przez 3h i dobrnęliśmy tylko do połowy pierwszej części przygody
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
wódeczka się lała i było wesoło, nikomu nie przeszkadzało że nie skończyliśmy nawet tej przygody
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 28 sie 2013, 13:07
autor: zioombel
Nad czym rozmyslają Wasi wspolgracze, że tak długo to trwa? Albo inaczej. Ile trwa jeden scenariusz. Może i u mnie jest długo tylko nie zwracam na to uwagi
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 28 sie 2013, 15:55
autor: Pierzasty
Ruch 1 postaci(!) potrafił trwać 15 minut. Zaproponowałem, że jak chcą grać taktycznie a korespondencyjnie, to im kupię netowe klucze do Frozen Synapse. Dowiedziałem się, że tam można jedną turę rozkminiać przez 2-3 dni :facepalm:
PS. Mówię o Descencie 1ed, druga edycja jest szybsza ale za to dużo bardziej konfliktowa.
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 28 sie 2013, 16:11
autor: zioombel
Uuuuuuu to faktycznie nie zła jazda. I nad czym tak myśli jak po ruchach wszystkich wspolgraczy i mrocznego władcy i tak sie moze wszystko zmienić i będzie nie tak jak sobie wymyślił?
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 28 sie 2013, 16:16
autor: Pierzasty
Właśnie o to chodzi, że sytuacja się zmienia i muszą sobie wszystko przeliczać od nowa. Zaznaczam że chodzi o szybkość drużyny, nie pojedynczego gracza.
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 28 sie 2013, 19:01
autor: zioombel
Może nie warto przeliczać wszystkiego skoro i tak co turę się zmienia. Ja robię to co jest najbardziej istotne w tej turze, ewentualnie ruchem przygotowuje następną turę. Zaznaczam jednak, że grałem jedynie w II edycje, więc moze w pierwszej miałbym inaczej.
Re: Descent - przyśpieszenie rozgrywki
: 28 sie 2013, 20:07
autor: Pierzasty
Ja to wiem, Ty to wiesz, im to powiedz
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)