widziałem ze juz 2 użytkowników bgg z Polski ocenilo ta gre na 5 i 8 co jak widać pokazuje rozbieżne opinie na jej temat
Niestety procz oceny nic nie napisali...moze ten temat skłoni kogokolwiek kto gra do napisania kilku zdań o rozgrywce, komponentach itd. Gra po przeczytaniu instrukcji nie tylko mnie kojarzy się z RoboRally z tym że mniej mózgorzerną Mam racje?
Asteroyds
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- janekbossko
- Posty: 2614
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: Asteroyds
komponenty pierwsza klasa, gra przyjemna i szybka
ale boję się, że rozgrywka podstawowa może się szybko znudzić
czytałem już zasady rozszerzone i wciąż nie wiem co sądzić o potencjalnym replayability (na bgg chyba dałbym 6...)
i tak - A. jest podobne do RoboRally ale na chwilę obecną RoboRally wydaje mi się wyraźnie lepsze
ale boję się, że rozgrywka podstawowa może się szybko znudzić
czytałem już zasady rozszerzone i wciąż nie wiem co sądzić o potencjalnym replayability (na bgg chyba dałbym 6...)
i tak - A. jest podobne do RoboRally ale na chwilę obecną RoboRally wydaje mi się wyraźnie lepsze
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- janekbossko
- Posty: 2614
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Asteroyds
Pomysł jest świetny i gra mi się bardzo podobała. Zagrałem w pierwszy scenariusz trzy razy (30s na ruch) - pierwsze kolejki pierwszej gry to nieustanne trafianie na wszystko co się rusza, potem jednak można nauczyć się lepiej planować trasę Jeżeli tylko kolejne scenariusze dają więcej opcji i utrudniają grę (a ponoć to robią) to zawsze z przyjemnością zagram.
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Asteroyds
Potwierdzam Gra się świetnie.Typowa gra rodzinna Rozegrałem kilka partii we 2,3 i 4 osoby i wszystkie warianty chodzą dobrze.Proponuję tylko dodać jedną zasadę.bazyn pisze:Pomysł jest świetny i gra mi się bardzo podobała. Zagrałem w pierwszy scenariusz trzy razy (30s na ruch) - pierwsze kolejki pierwszej gry to nieustanne trafianie na wszystko co się rusza, potem jednak można nauczyć się lepiej planować trasę Jeżeli tylko kolejne scenariusze dają więcej opcji i utrudniają grę (a ponoć to robią) to zawsze z przyjemnością zagram.
Mianowicie możliwość strzelania do przeciwnika (jedno trafienie-dwie rany chyba że przeciwnik ma aktywowaną osłone wtedy tylko jedna).Można to traktować jako nowy scenariusz.Gra się dopóki nie ostanie się jeden zwycięca lub np:kilka ustalonych rund i zwycięzcą jest oczywiście ten kto tych trafień potrafi najlepiej unikać
W ten czy inny sposób można tworzyć nowe scenariusze które w znaczym stopniu urozmaicą nam gre
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!