gra o tron online lub inna planszówka

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
krinn
Posty: 3
Rejestracja: 03 paź 2010, 21:31

gra o tron online lub inna planszówka

Post autor: krinn »

Witam,
Jest to mój pierwszy post na tym forum, a właściwie to zarejestrowałem się tutaj tylko po to, aby napisać tego posta :) W planszówki nie grywam zbyt często i nie znam się w tym temacie dlatego piszę tutaj licząć, że znajdą sie fachowcy w tej dziedzinie i mi pomogą.

Grałem ostatnio w "Grę o tron" i bardzo mi się spodobała, a jako, że jestem informatykiem i zawodowo zajmuję się tworzeniem stron WWW pomyślałem, że mógłbym mój wolny czas poświęcić na stworzenie jakiejś planszówki online. Przy czym myślałem bardziej o grze jak na kurniku, tzn zakłada się stół, ludzie wchodzą i odpala się gra (turowa jednak rozgrywana w czasie rzeczywistym). Nie natomiast przez maila czy forum (chociaż dorobienie gry przez maila oczywiście również wchodzi w grę).

Z tego co zauważyłem jest sporo planszówek na necie, w które można pograć. Moje pytanie brzmi czy jest sens sie za coś takiego zabierać. Czy znajdą się ludzie chętni pograć w jakąś planszówkę przez neta no i oczywiście jaką wybrać. Czy w ogóle da się w coś takiego grać, bo może się okazać, że np. tury graczy są tak długie, że nikomu nie chce się czekać, aż przeciwnik zakończy ruch. Tak jak napisałem wyżej, grałem w "Grę o tron" i dlatego o niej pomyślałem, ale jest to jedna z bardzo niewielu planszówek w jakie grałem, o ile nie jedyna :)

Proszę więc o propozycje jakie są fajne gry planszowe, z których w miare łatwy sposób można zrobić grę online, a które nie zostały jeszcze zrobione. Czy istnieje może "Gra o tron" online?

Z góry dziękuje.
Krinn
Awatar użytkownika
Ink
Administrator
Posty: 2814
Rejestracja: 17 gru 2007, 09:53
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 102 times
Been thanked: 157 times
Kontakt:

Re: gra o tron online lub inna planszówka

Post autor: Ink »