Niezwykła drużyna [poprzednio: Gra w słupki]

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!
Awatar użytkownika
Bri
Posty: 437
Rejestracja: 18 sie 2009, 14:40

Niezwykła drużyna [poprzednio: Gra w słupki]

Post autor: Bri »

Wpadła mi do głowy prosta mechanika na grę z cyklu "idziemy zabić potworki a potem bossa, z elementami innych zadań". Zupełnie coś innego od mojego QuestCrawlera (który, podjąłem decyzję, straci planszę w kolejnej odsłonie !! i generator zadań !!!!!!!!!!!), czy zapowiedzi na ToT.
Wydaje mi się że to proste rozwiązanie (trochę turlania trochę kart - "TTTK" - "3TK" ;) ) sprawdziłoby się w każdym z potencjalnych settingów. Jest na tyle proste że może w to grać dowolna ilość osób nawet "monopolowców".
Nie twierdze jednak że będę w stanie zrobić każdy setting, nie znam się na realiach Lovercrafta, antyutopiach czy historiach alternatywnych :)
Możecie zaznaczyć 3 odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 20:16 przez Bri, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1236
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 131 times
Been thanked: 57 times

Re: Ankieta na setting

Post autor: poooq »

To może zrób to, co Steve Jackson, twórca GURPS'a: wypuść uniwersalną mechanikę z możliwościami dostosowania jej do dowolnie wymyślonej scenografii, plus jakaś pomoc dla graczy chcących umieścić w niej własne pomysły (lub światy). Nie kojarzę zbyt wielu gier planszowych o otwartej strukturze (w tym przypadku nie mechanicznej lecz fabularnej) a myślę, że planszogracze wcale nie są dużo bardziej leniwi od erpegowców.

Wybrałem opcję ostatnią.
Po co piać, gdy można grać?
Awatar użytkownika
Bri
Posty: 437
Rejestracja: 18 sie 2009, 14:40

Re: Ankieta na setting

Post autor: Bri »

Chcę zrobić coś konkretniejszego niż otwarty system. Z jakimś charakterkiem :) Po to potrzebny jest mi setting.