1. w podstawce zeby wygrac trzeba bylo wylosowac dlugie trasy (troche upraszczam)
2. w europe zeby wygrac trzeba bylo miec trasy na dluzsze polaczenia (nawet bardziej upraszczam)
w obydwu probowanie bardzo dziwnych strategi bylo utrudnione. w obydwu o zwycieztwie decydowaly w glownym stopniu losowane trasy.
w marklin:
1. sam decydujesz czy chcesz isc na mnostwo krotkich polaczen czy jednak dlugie - dlugie daja punkty za dlugosc, ale ktrotkie daja punkty za pasazerow.
2. sam decydujesz czy chcesz dlugie czy krotkie trasy - losowosc jest duzo mniejsza niz w podstawce, mozesz miec ciekawszy mix niz w europe.
(nie gralem, wiec w zasadzie wiem tyle co i ty
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) w kazdym razie spodziewalbym sie ze marklin duzo bardziej podpasuje 'graczom' a nie rodzince/nowym, wczesniejsze czesci jako alternatywa dla PG,PR,caylus wypadaly blado, ta ma szanse dluzszy czas powalczyc.
ale moze sie tez okazac ze jako gra rodzinna zrobila sie zbyt skomplikowana/rozbudowana, a jako gra 'dla graczy' caly czas jest zbyt dziecinna i w efekcie ciezko bedzie jej znalezc swoja nisze... nic tylko poczekac co powiedza ci zagraja kilkadziesiat gier
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)