Twillight Imperium

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
pulkownik
Posty: 75
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:11

Twillight Imperium

Post autor: pulkownik »

Chętnie zagrałbym w Twillight Imperium przez forum, szukam chętnych.

Moge ewentualnie być moderatorem w pierwszej grze.

Czy dysponuje ktoś może wersją na GIMP'a ?
Awatar użytkownika
lighting
Posty: 255
Rejestracja: 18 sie 2006, 01:08
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1 time

Re: Twillight Imperium

Post autor: lighting »

Jestem chętny. Tylko nie bardzo rozumiem jak to ma wyglądać z GIMPem poprzez forum.
lighting
Awatar użytkownika
Pierzasty
Posty: 2719
Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 3 times
Been thanked: 20 times

Re: Twillight Imperium

Post autor: Pierzasty »

Zwykle wygląda to tak, że po każdej turze moderator robi "zrzut planszy" i zamieszcza na forum razem z odpowiednimi statami. Karty i inne ukryte informacje rozsyłane są do odpowiednich graczy poprzez PW. GIMP/Photoshop jest od tego, żeby mieć łatwą edycję warstwowego obrazu.

Nie ma aby modułu na Vassal czy inne Zun Tzu? Może by się dało łatwo wyeksportować poszczególne grafiki i samemu stworzyć.
Awatar użytkownika
Troll z bagien
Posty: 86
Rejestracja: 31 mar 2011, 10:25

Re: Twillight Imperium

Post autor: Troll z bagien »

http://www.vassalengine.org/wiki/Module ... d_Edition)

Wygląda na to, że na Vassala jest. ;)

edit:

Ja się piszę, o ile zaczniemy najwcześniej w sobotę wieczorem. Jest też moduł do Shattered Empire - warto użyć, z nim gra jest dużo bardziej zbalansowana niż na samej podstawce.
Awatar użytkownika
lighting
Posty: 255
Rejestracja: 18 sie 2006, 01:08
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1 time

Re: Twillight Imperium

Post autor: lighting »

A jak to wyglada czasowo ? Idzie szybciej niz w rzeczywistosci, czyli da sie skonczyc np. w 2h ?
lighting
Awatar użytkownika
pabula
Posty: 2113
Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 70 times

Re: Twillight Imperium

Post autor: pabula »

Ja bym się pisał, jeśli nie trzeba będzie mieć własnej gry.
Sprzedałem swój egzemplarz, więc same nazwy kartek nic mi nie będą mówić.
Do gry live niestety nie było czasu, więc nie było sensu trzymać na półce.
Awatar użytkownika
Troll z bagien
Posty: 86
Rejestracja: 31 mar 2011, 10:25

Re: Twillight Imperium

Post autor: Troll z bagien »

lighting pisze:A jak to wyglada czasowo ? Idzie szybciej niz w rzeczywistosci, czyli da sie skonczyc np. w 2h ?
Nie grałem w TI na Vassalu, więc nie mam pojęcia, wygooglowałem tylko moduł. Zależy od samego modułu, w WHI na Vassalu gra się wolniej, ale to kwestia pewnej toporności tego modułu, może tu jest inaczej, trzeba spróbować.

Ale 2 godziny?! :shock: Ja gry w TI na 4 obeznane z grą osoby nie skończyłem szybciej niż w 4-5, a rozgrywki 6-osobowe potrafią być dużo dłuższe.
Chyba że druga tura - atak na home system obok? :P
pabula pisze:Ja bym się pisał, jeśli nie trzeba będzie mieć własnej gry.
Sprzedałem swój egzemplarz, więc same nazwy kartek nic mi nie będą mówić.
Do gry live niestety nie było czasu, więc nie było sensu trzymać na półce.
Wygląda na to, że są wrzucone grafiki, więc na 99% nie trzeba mieć swoich.

Sądzę, że mogę przed rozgrywką trochę potestować moduł, ale - jak mówiłem - najszybciej w sobotę. Jeśli ktoś ma czas teraz, może już ściągnąć Vassala:
http://www.vassalengine.org/
i moduły:
http://www.vassalengine.org/wiki/Module ... d_Edition)
http://www.vassalengine.org/wiki/Module ... red_Empire
spróbować i podzielić się spostrzeżeniami.

Sądzę, że nawet jeśli będziemy długo grali, możemy po prostu grać kilkakrotnie, zapisując stan rozgrywki, bo Vassal na to pozwala. Dobrze by było zebrać 6 osób.
ODPOWIEDZ