Strona 1 z 22

Teomachia (T. Bylina, A. Kwapiński, J. Wasilewski)

: 11 lip 2012, 10:56
autor: Adam Kwapiński
Jeśli macie jakieś pytania dotyczące naszej najnowszej gry - piszcie śmiało. Postaramy się na nie odpowiedzieć w miarę możliwości.

Re: Teomachia

: 11 lip 2012, 11:33
autor: BartP
Może sam coś o niej napisz wpierw. Trudno mieć pytań o coś, o czym się nie ma pojęcia.

Re: Teomachia

: 11 lip 2012, 11:43
autor: Adam Kwapiński
Nie chcę wklejać tutaj informacji prasowej, która poszła odnośnie gry (jest też na gf). Gra przeznaczona jest dla 2 osób. Przewidziane są 2 tryby rozgrywki (podstawowy i bardziej zaawansowany), a także możliwość skalowania długości gry. Ta ostatnia waha się od 30 minut do godziny. Sama rozgrywka będzie wykorzystywała mechanikę licytacji i budowania swojej talii - chociaż w sposób trochę odmienny od tego co znamy z Dominiona czy Thunderstone'a. Dodatkowo w wersji zaawansowanej każdy z graczy będzie dysponował innymi możliwościami zależnie od wybranego bóstwa i przypisanych do niego kart mitów.

Re: Teomachia

: 11 lip 2012, 12:10
autor: sipio
Już nie będę pisał tego na gf ale okładka mnie całkowicie zniechęca.
Mam nadzieje, że same karty będą lepiej się prezentowały.

Re: Teomachia

: 11 lip 2012, 12:24
autor: Pierzasty
Adam Kwapiński pisze:Jeśli macie jakieś pytania dotyczące naszej najnowszej gry - piszcie śmiało. Postaramy się na nie odpowiedzieć w miarę możliwości.
Dwa pytania. Wygląda na to, że Wasza gra dopiero wyszła/wyjdzie. Gdzie jest wobec tego porządny OP? I dlaczego ma nam zależeć na czytaniu tematu, skoro Wam nie zależy na promocji?

Re: Teomachia

: 11 lip 2012, 12:38
autor: kwiatosz
Pierzasty pisze:dlaczego ma nam zależeć na czytaniu tematu, skoro Wam nie zależy na promocji?
Rozumiem że nie kupujesz rzeczy, które nie są reklamowane? :P

Re: Teomachia

: 12 lip 2012, 10:58
autor: Adam Kwapiński
Pierzasty - chętnie bym Ci odpowiedział na pytanie ale powiem szczerze, że niewiele zrozumiałem z Twojego postu.

Gra dopiero wyjdzie. Na przełomie sierpnia i września.

Re: Teomachia

: 12 lip 2012, 11:21
autor: Tycjan

Re: Teomachia

: 12 lip 2012, 13:19
autor: Dabi
W końcu wychodzi.
Grałem w prototyp chyba dwa razy i chętnie zakupię.
Klimat ciekawy, opcji dużo (jeśli wszystkie są w grze finalnej to tym lepiej). Mechanika sprawna i nie całkiem abstrakcyjna a to ważne zawsze.

Szkoda, że promowana jest póki co słabo. Tu Pierzasty ma rację.

Re: Teomachia

: 26 lip 2012, 18:28
autor: Adam Kwapiński
Instrukcja jest już dostępna na stronie wydawnictwa:
http://wydawnictwofgh.pl/teomachiainstrukcja.pdf

Zapraszam do lektury i komentowania.

Re: Teomachia

: 11 sie 2012, 17:45
autor: Adam Kwapiński
Są już wieści o premierze naszej najnowszej gry, która odbędzie się na tegorocznym Polconie.

http://polcon2012.pl/premiery-teomachia/

Oby tylko bogowie byli przychylni;p

Re: Teomachia

: 22 sie 2012, 19:19
autor: Adam Kwapiński
Dzisiaj odebraliśmy pudełka z grami. Świeżutkie egzemplarze stoją już w magazynie i cieszą oko. W najbliższy piątek wszystkich, którzy będą w okolicy zapraszam na premierę, która odbędzie się we Wrocławiu w trakcie Polconu.

Re: Teomachia

: 22 sie 2012, 19:48
autor: kjk
A sugerowana cena oscylowała będzie wokół... ?

Re: Teomachia

: 22 sie 2012, 20:41
autor: Adam Kwapiński
Będzie to dokładnie 69,99zł

Dodatkowo dla pierwszych 50 osób, które zakupią grę na konwencie przygotowaliśmy dodatkowy upominek w postaci kubka z grafikami z gry.

Re: Teomachia

: 23 sie 2012, 10:20
autor: powermilk
a ja mam pytania.
W instrukcji jest podane:
Na planszy bóstwa znajdują się następujące informacje:
1. nazwa
2. kultura, do której należy bóstwo
3. atrybut bóstwa, czyli stała lub wykorzystywana raz na rundę umiejętność danego boga
4. żądanie bóstwa, czyli warunek, który należy spełnić, aby dobrać żeton cudu
Ale nie ma żadnej listy bóstw (czy nawet mitologii). A mnie by ciekawiło jakie są bóstwa, z jakiej kultury, jego atrybut i żądanie.

Re: Teomachia

: 23 sie 2012, 13:13
autor: Dabi
Patrząc po rysunkach tych mitologii to na pewno ;)
Skandynawska
Celtycka
Grecka

Na grę czekam dalej i szkoda, że nie będę na premierze :|

Cena kusząca - mam nadzieję, że w normalnej sprzedaży niewiele to będzie więcej.

Re: Teomachia

: 24 sie 2012, 01:06
autor: powermilk
Dobra, znalazłem, że mitologie to: 1. Nordycka 2. Grecka 3. Celtycka 4. Babilońska. ;)
Ogółem mega tajemnicza jest reklama Teomachii. Jak są jakieś grafiki, to nic nie jest napisane na nich :D Pomysł mi się bardzo podoba, więc podejrzewam, że jak uda mi się wypróbować grę i mi się spodoba, będzie w mojej kolekcji.

Re: Teomachia

: 26 sie 2012, 23:41
autor: Adam Kwapiński
Właśnie wróciliśmy z Wrocławia i już spieszę z odpowiedzią na najważniejsze pytania.

Co do ceny to właśnie taka będzie - 69,99zł - Polconowa promocja polegała na tym, że Ci którzy zakupili grę dostawali gratis kubek z grafiką wybranego bóstwa.

Jeśli natomiast chodzi o tajemniczość to tutaj chodziło o toczące się konkursy. Dwa z nich polegały na odgadnięciu imion bogów lub nazw kart mitów po grafikach. Dlatego właśnie brak dokładnych informacji. Jutro najpóźniej pojutrze udostępnimy w sieci dodatkowe informacje.

A kogo nie było na premierze niech żałuje. Zjawiło się około 50 osób, a premierowy turniej okazał się całkiem sporymi i zaciętymi zmaganiami na 30 osób. Chrzest bojowy naszego drugiego tytułu został zakończony i wyszedł wyjątkowo pomyślnie.

Re: Teomachia

: 06 wrz 2012, 23:58
autor: MójMistrzu
jestem po pierwszej rozgrywce w Teomachię, muszę przyznać, że gra zaskoczyła mnie na plus. Widać, że włożono w nią wiele pracy, wszystko działa bardzo płynnie, jest mnóstwo możliwości i kierunków działania
jedno pytanie do autorów: karta mitu "Ragnarok" - szybko można ją wystawić, i w zasadzie nie da się przeciwdziałać jej działaniu. Czy w trakcie testów nie wydała się Wam za mocna? Swoją drogą szkoda, że każda mitologia nie ma takiej karty pozwalającej na alternatywne zakończenie rozgrywki

Re: Teomachia

: 07 wrz 2012, 10:25
autor: Matio.K

Re: Teomachia

: 07 wrz 2012, 10:38
autor: Senthe
Wow, wygląda nawet sympatycznie.

Re: Teomachia

: 07 wrz 2012, 16:22
autor: Adam Kwapiński
Odpowiadając na pytanie o Ragnarok. Jego wystawienie zmienia dynamikę rozgrywki - tak zresztą jest przynajmniej z kilkoma innymi kartami mitów. Owszem myśleliśmy o kilku innych kartach pozwalających na alternatywne zakończenie rozgrywki ale właśnie ze względu na balans nie weszły one do gry.

Co do samego Rgnaroku - sprawa jest prosta. Jeśli wejdzie do gry zmusza przeciwnika do dość częstego wycofywania się jeśli nie jest pewien zwycięstwa (oczywiście jest też druga strona medalu czyli blef - skoro przeciwnik wchodzi/podbija grając przeciwko Ragnarokowi znak, że może mieć coś bardzo mocnego na ręku). Generalnie staraliśmy się oddać klimat karty mechanicznie - skoro mamy Ragnarok to gra nabiera większego tempa, staje się bardziej agresywna, a bitwy, do których dojdzie będą raczej dość duże. No i dodatkowa rzecz balasnująca tę kartę to fakt, że nie daje ona, poza alternatywnym sposobem zwycięstwa, żadnej przewagi.

Co do recenzji to dzięki za zaskakujące wręcz tempo. Samej treści z zasady nie komentuję - ewentualną dyskusję z recenzentami pozostawiam innym graczom.

Re: Teomachia

: 17 wrz 2012, 11:26
autor: fluor
Jestem pozytywnie zaskoczony tą grą. Na razie zagrałem tylko 2 partie w poziom podstawowy, ale samo podejście do tematyki i działająca mechanika sprawiają, że bardzo chętnie zagram kolejny raz.

Re: Teomachia

: 17 wrz 2012, 19:20
autor: Fasol
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Teomachii, udało mi się zdobyć swój egzemplarz we Wrocławiu w konkursie na odgadnięcie nazw kart, choć nie może dzięki podaniu wszystkich poprawnych odpowiedzi lecz odrobiny szczęścia (kto był ten wie hehehe).

Co do gry to w skrócie bowiem żaden ze mnie wybitny recenzent bądź wirtuoz pióra ;)

Mechanika gry spisuje się bardzo płynnie, zasady nie są skomplikowane dzięki czemu już w pierwszej rozgrywce można się poczuć na tyle pewnie, by zacząć blefować na masową skalę :)

Draft mimo iż posiada dozę losowości skutecznie umożliwia dobranie początkowej talii kart, zwłaszcza jeżeli już gra się pełną rozgrywkę razem z Bogami oraz kartami mitów.

Wizualnie przypada mi do gustu, grafiki bardzo ładne (Danu najlepiej wyszła ;)). Karty zrobione z bardzo dobrej jakości materiału, są giętkie i się nie odkształcają, same z siebie wytrzymałe ale mimo wszystko kupiłem na nie koszulki, wole dmuchać na zimne niż żałować że przez przypadek jakaś się porysowała.

Pudełko niewielkie, ze sztywnego oraz mocnego kartonu. Gabaryty pudełka jak najbardziej na plus, zajmuje mało miejsca a wewnątrz jest na tyle wystarczającej przestrzeni by wszystko pomieścić i co najważniejsze, nie latać po całym pudle podczas transportu. Może to moja osobista przypadłość lecz nie lubię gdy mi coś po pudełku lata ;P

Dałbym 10/10 lecz niestety... brakuje mi choć jednej dodatkowej mitologii, np. Egipskiej bądź Słowiańskiej (wiem marudzę ^^). Dlatego dam 9+/10 żeby zachęcić was, by w przyszłości wydać dodatek który wprowadzi jakąś mitologię i możliwość zabawy np. do 4 osób (a co ;)).

Dziękuję wam za wspaniałą zabawę dzięki której mogę unicestwiać wiernych mojej ukochanej (jak i ona, mi :D).

Re: Teomachia

: 25 wrz 2012, 00:06
autor: Adam Kwapiński
Recenzja Teomachii na Polterze:
http://planszowki.polter.pl/Teomachia-c24841