Wysokie Napięcie - zbalansowanie dla dwóch graczy

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
pan_slaw
Posty: 222
Rejestracja: 04 maja 2012, 10:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 20 times
Been thanked: 1 time

Wysokie Napięcie - zbalansowanie dla dwóch graczy

Post autor: pan_slaw »

Witam. Grałem wczoraj po raz pierwszy w Wysokie Napięcie. Dwie rozgrywki, dwóch graczy. Gra się przyjemnie, ale dwukrotnie zakończyliśmy grę w taki sam sposób. Mianowicie, jak jeden z nas miał 17 czy 18 zasilonych miast, następowało kupowanie kolejnych obojętnie jakich miast byle uzbierać 21 i gra się kończyła. Oczywiście robił to gracz, który miał na kartach fabryk więcej zasilonych miast - co znaczyło, że został zwycięzcą. Wg. mnie rozgrywka zawsze będzie tak wyglądać, kupujemy elektrownie, które zasilą jak najwięcej miast, mamy surowce i około 15 zasilonego miasta już praktycznie jest po rozgrywce, bo za te pieniądze, które się dostaje można zrobić niemal wszystko. Czy to problem tylko w rozrywce dla dwóch osób?
Awatar użytkownika
WRS
Administrator
Posty: 2179
Rejestracja: 09 sty 2009, 09:39
Lokalizacja: Ropczyce
Has thanked: 7 times
Been thanked: 96 times
Kontakt:

Re: Wysokie Napięcie - zbalansowanie dla dwóch graczy

Post autor: WRS »

Zdecydowanie jest to cecha gry dwuosobowej. W więcej osób nie ma luzu.
Jeśli gracie zwykle w dwie osoby, to warto zakupić (albo pobrać z BGG tłumaczenie i wdrukować ;) ) Roboty. Dziwacznie grają, ale robią dość zamieszania, by decyzje nie były tak banalne jak podczas pojedynku.
Baruk Khazad!
Jak mawia Folko:
gry logiczne to kwintesencja rozrywki, to czysta postać gry: mechanika bez dodatkowej otoczki wnoszącej, lub starającej się coś wnieść do rozgrywki
i ja się (pod) tym podpisuję
ODPOWIEDZ