Powiększenie mojego ,,arsenału"

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
drakula
Posty: 74
Rejestracja: 13 cze 2013, 19:57
Lokalizacja: Gryfino/Szczecin

Powiększenie mojego ,,arsenału"

Post autor: drakula »

Siemka.Co myślicie o Warhammer: Inwazja,czy o Talizmanie:Magia i miecz ,albo o Łowcach smoków.Może podsuniecie jakie gry mam kupić.Jestem graczem początkującym.Nie ma znaczenia,czy będzie interakcja,czy będzie ona negatywna.Grałem już w :Smallworld,Slavike,Dawno,dawno temu...,Munchkin,Sabotażysta oraz Pan tu nie stał.Dziękuje za odpowiedzi:))
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Powiększenie mojego ,,arsenału"

Post autor: Rocy7 »

Doprecyzuj trochę pytanie dla ilu graczy najczęściej ich wiek, na ile czasu?, jakie gry lubicie jakie nie? ulubiony rodzaj gry?

Np. z mojego doświadczenia Talizman:Magia i miecz bywa nudny na więcej niż 4 osoby i czasem się dłuży czekanie na swoją kolejkę.
drakula
Posty: 74
Rejestracja: 13 cze 2013, 19:57
Lokalizacja: Gryfino/Szczecin

Re: Powiększenie mojego ,,arsenału"

Post autor: drakula »

Gram z osobami w różnym wieku,w 2-3 osoby,rzadziej ale również w 4-5.Czas nie ma znaczenia.Lubimy gry prawie każdego rodzaju(strategie,mogą być imprezowe,strategiczne,rpg,jak również coop oraz deck-bulding).Z tych gier nam się wszystkie podobały,lecz w Slavice-chyba tak to się nazywa-nie podobało nam się mało zróżnicowane karty oraz za dużo kart(,,powtórek") niektórych potworów.Pozdrawiam
drakula
Posty: 74
Rejestracja: 13 cze 2013, 19:57
Lokalizacja: Gryfino/Szczecin

Re: Powiększenie mojego ,,arsenału"

Post autor: drakula »