Drzewka umiejętności do Descent i gier podobnych
: 14 sie 2013, 15:12
Po kilkunastu rozegranych partiach w Descent i z dodatkiem Road to Legend, zauważyłem że nie ma jakiegoś szczególnego podziału na klasy postaci. O to moja wersja próbna.Zrobiłem po angielsku.Grafiki nie moje, znalazłem w sieci.
Oczywiście tym sposobem usunąć musimy zdolności które możemy kupować. Gra robi się trudniejsza, ale dzieki zdolnościom choćby healera gra robi się ciekawsza bo każdy wie co ma robić
AA i jeszcze jedno. Do gry wprowadziłem szanse na uderzenie krytyczne ( czyli 2x obrażenia) gdy podczas ataku wylosujemy 2x pusta kość, zadajemy uderzenie krytyczne
Każdy z graczy może wybrać 2 drzewka umiejętności i je rozwijać. Daje to multum pomysłów na postać. Oczywiście można też ustalić żeby wybrać tylko jedno.
Są to 4 drzewka umiejętności, a w każdym z nich po 2 podklasy i 3 umiejętności ostateczne.:
*Wojownik:
-Tank
- Berserker
*Mag:
- Mag bitewny
- Przywoływacz
*Support:
- Healer
- AntiMag
*Łotrzyk:
- Łucznik
- Assasin
Przykład drzewka Łotrzyka:

Przykład drzewka maga:

Skoro i drzewka, to i muszą być poziomy postaci.
Wystarczy że gracz dostaje PD = ilości HP zabitego potwora, jeśli inni gracze też danego potwora atakowali to dostają połowę tej wartości zaokrąglając w górę.
za każde 20 PD gracz może uzyskać 1 P - czyli jeden poziom i położyć znacznik na drzewku.
Idąc od dołu gracz musi wydać 5-4-4-3 pkt by móc wybierać dodatkowe zdolności z wiersza wyżej. Tak więc by np dodać punkt do "Ice Shield" gracz najpierw musi wydać 5 pkt w wiersz na samym dole.
Maxymalny lvl postaci to 20 z czego tylko jeden punkt Poziomu może zostać wydany na wiersz u samej góry (to zdolności ostateczne)
strzałki oznaczają że by móc dodać 1 P na daną zdolność to musimy mieć maxymalną ilość P tam gdzie strzałka się zaczyna. Wartości w nawiasach to ilość P ile możemy wydać na tą samą zdolność (czym samym dostajemy tą samą zdolność)
link poniżej z sendspace.com (w pdf bo skanowałem tel, już nie mam tego na moim lapku ;P )
Drzewka umiejętności w .PDF
może komuś przypasuje. Jeśli coś na drzewkach było by niejasne to śmiało pytać. W tym drzewku Maga Boogs to dodatkowa figurka którą Mag kontroluje
Oczywiście tym sposobem usunąć musimy zdolności które możemy kupować. Gra robi się trudniejsza, ale dzieki zdolnościom choćby healera gra robi się ciekawsza bo każdy wie co ma robić

AA i jeszcze jedno. Do gry wprowadziłem szanse na uderzenie krytyczne ( czyli 2x obrażenia) gdy podczas ataku wylosujemy 2x pusta kość, zadajemy uderzenie krytyczne
Każdy z graczy może wybrać 2 drzewka umiejętności i je rozwijać. Daje to multum pomysłów na postać. Oczywiście można też ustalić żeby wybrać tylko jedno.
Są to 4 drzewka umiejętności, a w każdym z nich po 2 podklasy i 3 umiejętności ostateczne.:
*Wojownik:
-Tank
- Berserker
*Mag:
- Mag bitewny
- Przywoływacz
*Support:
- Healer
- AntiMag
*Łotrzyk:
- Łucznik
- Assasin
Przykład drzewka Łotrzyka:

Przykład drzewka maga:

Skoro i drzewka, to i muszą być poziomy postaci.
Wystarczy że gracz dostaje PD = ilości HP zabitego potwora, jeśli inni gracze też danego potwora atakowali to dostają połowę tej wartości zaokrąglając w górę.
za każde 20 PD gracz może uzyskać 1 P - czyli jeden poziom i położyć znacznik na drzewku.
Idąc od dołu gracz musi wydać 5-4-4-3 pkt by móc wybierać dodatkowe zdolności z wiersza wyżej. Tak więc by np dodać punkt do "Ice Shield" gracz najpierw musi wydać 5 pkt w wiersz na samym dole.
Maxymalny lvl postaci to 20 z czego tylko jeden punkt Poziomu może zostać wydany na wiersz u samej góry (to zdolności ostateczne)
strzałki oznaczają że by móc dodać 1 P na daną zdolność to musimy mieć maxymalną ilość P tam gdzie strzałka się zaczyna. Wartości w nawiasach to ilość P ile możemy wydać na tą samą zdolność (czym samym dostajemy tą samą zdolność)
link poniżej z sendspace.com (w pdf bo skanowałem tel, już nie mam tego na moim lapku ;P )
Drzewka umiejętności w .PDF
może komuś przypasuje. Jeśli coś na drzewkach było by niejasne to śmiało pytać. W tym drzewku Maga Boogs to dodatkowa figurka którą Mag kontroluje
