Strona 1 z 12

Napad na Doomrock (Tomek Stasiak)

: 30 paź 2013, 20:09
autor: madyoss
Obrazek

Witam

Chciałbym nieco zareklamować grę rodzimej produkcji.
Niedawno prezentowaliśmy rozgrywkę na targach w Essen i ludzie naprawdę nieźle się bawili.

Pewien wideo recenzent nagrał nam całkiem niezły filmik prezentujacy gameplay:
http://boardgamegeek.com/video/35422/as ... essen-2013

Gra jest w fazie zaawansowanego prototypu, crowdfunding na Indiegogo planowany jest w styczniu.
Jeśli mogli byście coś popostować na bgg to będę bardzo wdzięczny. Krytyka na wagę złota. : )

Re: Assault on Doomrock

: 30 paź 2013, 22:48
autor: Hipke
Hmmm wygląda całkiem ciekawie <zacieram ręce> :twisted:

By the way, Rahdo szybko opanował zasady :o

Re: Assault on Doomrock

: 30 paź 2013, 23:21
autor: Curiosity
Długiiii...
Po jakichś pięciu minutach oglądania dochodzę do wniosku, że to gra w rodzaju Goblins: Epic Death, która jest moim zdaniem strasznym gniotem. Mam nadzieję, że to tylko pierwsze (mylne) wrażenie...

Re: Assault on Doomrock

: 30 paź 2013, 23:24
autor: madyoss
By the way, Rahdo szybko opanował zasady :o
To akurat było dosyć imponujące.
Wytłumaczyłem mu zasady przed rozgrywką, dosyć szybko, bez powtórzeń, bez faktycznego 'grania'.
I bah, zaraz kręci film, cały czas patrząc mi się w oczy utwierdzając się w tym, że dobrze gada.
Trzeba mieć do takiego spontanicznego relacjonowania odpowiednią głowę, powiedział bym że talent.

Re: Assault on Doomrock

: 30 paź 2013, 23:26
autor: madyoss
Po jakichś pięciu minutach oglądania dochodzę do wniosku, że to gra w rodzaju Goblins: Epic Death, która jest moim zdaniem strasznym gniotem. Mam nadzieję, że to tylko pierwsze (mylne) wrażenie...
Wybacz, ale po 5 minutach oglądania nie bardzo masz podstawy dochodzić do jakichkolwiek wniosków.

Re: Assault on Doomrock

: 31 paź 2013, 00:05
autor: Karit
madyoss pisze:
Po jakichś pięciu minutach oglądania dochodzę do wniosku, że to gra w rodzaju Goblins: Epic Death, która jest moim zdaniem strasznym gniotem. Mam nadzieję, że to tylko pierwsze (mylne) wrażenie...
Wybacz, ale po 5 minutach oglądania nie bardzo masz podstawy dochodzić do jakichkolwiek wniosków.
Wybacz, ale z takimi komentarzami, jako przyszły wydawca, nie bardzo masz szanse aby ktokolwiek chciał Ci przekazywać jakiekolwiek wnioski...

Re: Assault on Doomrock

: 31 paź 2013, 00:37
autor: maciejo
madyoss pisze:Witam

Chciałbym nieco zareklamować grę rodzimej produkcji.
Niedawno prezentowaliśmy rozgrywkę na targach w Essen i ludzie naprawdę nieźle się bawili.

Pewien wideo recenzent nagrał nam całkiem niezły filmik prezentujacy gameplay:
http://boardgamegeek.com/video/35422/as ... essen-2013

Gra jest w fazie zaawansowanego prototypu, crowdfunding na Indiegogo planowany jest w styczniu.
Jeśli mogli byście coś popostować na bgg to będę bardzo wdzięczny. Krytyka na wagę złota. : )
Czy gra wyjdzie w rodzimym języku :?:

Re: Assault on Doomrock

: 31 paź 2013, 00:42
autor: madyoss
Cóż, może chwilowo podchodzę do sprawy zbyt emocjonalnie, to na pewno się zmieni, natomiast bezpodstawna krytyka zawsze pozostanie bezpodstawną krytyką. : )
Tą drugą przyjmę zawsze z pokorą i wdzięcznością.
Póki co wydawcą nie jestem. Mogę zapewnić tylko, że chcę stworzyć możliwe jak najlepszą grę.

Re: Assault on Doomrock

: 31 paź 2013, 00:45
autor: madyoss
Czy gra wyjdzie w rodzimym języku :?:
Nie jest to na ten moment planowane, natomiast szansa na to jest naprawdę spora.

Re: Assault on Doomrock

: 31 paź 2013, 07:55
autor: Curiosity
madyoss pisze:Cóż, może chwilowo podchodzę do sprawy zbyt emocjonalnie, to na pewno się zmieni, natomiast bezpodstawna krytyka zawsze pozostanie bezpodstawną krytyką. : )
Tą drugą przyjmę zawsze z pokorą i wdzięcznością.
Póki co wydawcą nie jestem. Mogę zapewnić tylko, że chcę stworzyć możliwe jak najlepszą grę.
Aha. Ośmieliłem się dostrzec pewne podobieństwa do innej gry i to jest Twoim zdaniem bezpodstawną krytyką? A gdybym napisał, że Goblins: ED jest najlepsza na świecie, to coś by to zmieniło i skakałbyś z radości? Sorry, ale przydałoby się więcej obiektywizmu.

Przy okazji, obejrzałem resztę filmu i mogę stwierdzić, że podobieństwo do ww. gry jest na szczęście marginalne.

Re: Assault on Doomrock

: 31 paź 2013, 10:29
autor: BartP
Curiosity pisze:Przy okazji, obejrzałem resztę filmu i mogę stwierdzić, że podobieństwo do ww. gry jest na szczęście marginalne.
Niepotrzebnie się czepiacie. Też uważam, że Curiosity "nie bardzo miał podstawy" do wniosków. Co zresztą sam niejako potwierdził, gdy obejrzał film dalej. Odpowiedź madyossa była wyważona i normalna.

Tak jakby ktoś zobaczył karty w grze, talię, stos kart odrzuconych i powiedział "o, podobne do Magica".

Re: Assault on Doomrock

: 31 paź 2013, 12:40
autor: Karit
ale Curiosity wyraźnie zaznaczył na końcu swojej krótkiej wypowiedzi że:
Curiosity pisze:(...) Mam nadzieję, że to tylko pierwsze (mylne) wrażenie...
Wiec nie była to jego ostateczna, niezmieniana opinia.
Odpowiedzi Madyossa nie uznał bym za wyważona (sam napisał że "Cóż, może chwilowo podchodzę do sprawy zbyt emocjonalnie")

Re: Odp: Assault on Doomrock

: 01 lis 2013, 14:03
autor: Rocy7
Jak wyglada regrywalnosc gry? Jakie czynniki oprocz mapy na nia wplywaja? Zadalem tez pytania na BBG.

Re: Odp: Assault on Doomrock

: 04 gru 2013, 21:30
autor: Hipke
Rocy7 pisze:Jak wyglada regrywalnosc gry? Jakie czynniki oprocz mapy na nia wplywaja? Zadalem tez pytania na BBG.
podbijam pytanie, bo chyba autor przeoczył :)

Re: Assault on Doomrock

: 12 gru 2013, 03:11
autor: Avdima
Jak wyglada regrywalnosc gry? Jakie czynniki oprocz mapy na nia wplywaja? Zadalem tez pytania na BBG.
Pozwolę sobie odpowiedzieć, jako główny tester gry i od niedawna, współtwórca.
Regrywalność definiuje sporo czynników, gra jest dosyć losowa i nie piszę tutaj o rzucaniu kostkami. Ułożenie mapy jest losowe, czasami np. łańcuch gór oddziela nas od lochu, co może powodować komplikacje w przedzieraniu się na drugą stronę (limit walk powoduje, że jeżeli walka zostanie wymuszona w górach, możemy nie mieć już wystarczającej ilości starć, żeby zwiedzić loch i wyłączyć efekt zagłady (Doom Effect), utrudniający finalną potyczkę).

Cała talia umiejętności dobieranych podczas zwiększania poziomu jest losowa, żadna karta się nie powtarza (nie dosłownie, niektóre efekty są podobne, jednak nie ma np. dwóch ognistych kul, zamiast tego może być obszarowy strzał łukiem czy atak wręcz), jednak od razu rozwieję wątpliwości, nie zdarzyło mi się uczestniczyć w rozgrywce, gdzie dobór kary był beznadziejny i nic się z postacią zrobić sensownego nie dało.
Można powiedzieć, że to jest urok levelowania w Doomrocku, nasz łotrzyk zdobywszy kulę ognia będzie tak samo skuteczny w jej używaniu, jak czarodziej, ma takie same szanse na wyturlanie kostek odpowiadający umiejętności, marginalne przypadku tylko sprawiają, że dobierze się kartę która może np. zwiększać obrażenia zaklęć czy omijać pancerz w walce wręcz, ale wtedy takiej karty po prostu nie bierzemy.

Skarby, jak "Sztylet Eksplodujących Nerek" z filmiku, są również zróżnicowane, często całe dobieranie zdolności opiera się na wybieraniu odpowiednich statystyk pod ten konkretny artefakt, żeby skutecznie przetrzebić zastępy wroga.
Przedmioty powszechne (Common Items) są bardziej ogólne i powtarzalne, ale taka ich rola. Dobrze uzupełniają postać, czasami ratują życie (lecząca mikstura czy dobrze wymierzony granat).

Regrywalność wspomaga również losowa talia potworów (Encounter Deck). Mamy cztery stopnie, przez które w kolejności przebija się nasza drużyna, każdy stopień jest wybierany z kilku losowych kart adwersarzy.

Jeżeli chodzi o elementy które w jakiś poważniejszy sposób wpływają na różnorodność partii, to wymieniłem wszystkie najważniejsze. Przygody są zróżnicowane dzięki mapie, artefaktom, potworom oraz umiejętnościom postaci.
Występują jeszcze np. karty cech bohaterów (Trait Card), które urozmaicają naszą postać, jednak nie wprowadza to aż tak wielkiej różnicy, jak cała mapa czy elementy które potrafią stanowić cele drużyny (jak wspomniane artefakty).

Pozdrawiam.

Re: Assault on Doomrock

: 30 sty 2014, 21:11
autor: Hipke
madyoss pisze:Gra jest w fazie zaawansowanego prototypu, crowdfunding na Indiegogo planowany jest w styczniu.
Up.
Jak tam prace nad grą?

Re: Assault on Doomrock

: 03 lut 2014, 20:14
autor: madyoss
Tutaj linki do oficjalnych updatów ukazanych do tej pory.

http://boardgamegeek.com/thread/1082154 ... 13-iconogr
http://boardgamegeek.com/thread/1087645 ... 013-time-m
http://boardgamegeek.com/thread/1106295 ... map-events
http://boardgamegeek.com/thread/1110793 ... ior-previe

Będę od dziś postował tutaj podczas publikowania kolejnych. Niebawem powinien ukazać się również nowy filmik z gameplaya.
Lekka obsuwa z powodu zmian związanych z mapą, ale ogólnie to pędzimy do przodu.

Re: Assault on Doomrock

: 03 lut 2014, 22:51
autor: Hipke
Dzięki za info.
Tak na pierwszy rzut oka muszę przyznać, że karty mają bardzo ładne grafiki.
Czy będzie wydana również w naszym języku? Sorry, jeśli gdzieś pominąłem tą informację.

Re: Assault on Doomrock

: 05 lut 2014, 23:48
autor: madyoss
Czy będzie wydana również w naszym języku? Sorry, jeśli gdzieś pominąłem tą informację.
Na ten moment nic pewnego nie powiem.
Ale raczej nie próbował bym wstrzymywać oddechu do czasu Polskiej wersji.

Assault on Doomrock (Tom Stasiak)

: 10 cze 2014, 15:27
autor: madyoss
Obrazek


Witam wszystkich

Ruszyła kampania mojej gry planszowej:
https://www.indiegogo.com/projects/assa ... /x/7533103

100% Polskiej epickości.
Z takim wyjątkiem, że po angielsku : D

Zapraszam do zapoznania się z projektem. Dla wspierających z Polski jest zniżka.

Pozdrawiam

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

: 10 cze 2014, 15:47
autor: BartP
Rahdo pisał, że niedługo będzie runthrough. Czekam na to.

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

: 10 cze 2014, 15:48
autor: Vester
A po polsku bedzie?

Gratuluję pochlebnej recenzji u Rahdo! Jest na youtubie - radzę gościa zaprenumerować, zamiast czekać czasami 2 dni na BGG.

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

: 10 cze 2014, 16:03
autor: BartP
Nie mam konta na youtubie. Aż tak mi niespieszno, muszę nadrobić zaległości również innych ludzi.
Ale dzięki za info, może dziś wieczorem zerknę. Wszystko wskazuje na to, że polskiej wersji nie będzie, ale to tylko moje przypuszczenia.

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

: 11 cze 2014, 11:52
autor: Gambit
Rahdo bardzo ładnie zareklamował grę. Sam nabrałem na nią ochoty po jego materiale.

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

: 11 cze 2014, 14:01
autor: GoldenDragon
1. Jaki będzie koszt wysyłki gry do Polski?
2. Jakie stretch goals są przewidziane?