trzewik pisze:@rattkin
To jest mega mózgożer.
Jeśli nie lubisz hardcorowych gier, a ta jest hardcorowa, odwołaj swoje zamowienie, bo szkoda byś był zawiedziony i stracił kasę. To jest bardzo cieżka, poważna gra taktyczna.
Powinienem uściślić, że gram turniejowo w Android: Netrunner, grałem dziesiątki gier każdą wydaną armią Neuroshimy Hex i stosunkowo często gramy np. w Eclipse. Być może moja definicja mózgożera nie pokrywa się z powszechną
Zamówienia nie odwołam, bo Wasze gry biorę niemal w ciemno. Widziałem film Michała, przejechalem instrukcję - zawiedziony być nie zamierzam
Ale patrząc na instrukcję i przykłady gry, trudno mi trochę zdalnie odnaleźć tę "bardzo ciężką grę taktyczną". Mógłbyś, Trzewiku, uściślić, co dokładnie powoduje taką perspektywę? Co powoduje AP w trakcie ruchu, skoro jest on bardzo ograniczony? Rozumiem, że potem się trochę tam combuje, pewnie stara się maksymalizować tak, by ruszać trzema jednostkami i lądować ostatecznie tam gdzie się chce, unikając korytarzy i zadając możliwe dużo ran. Czy to gra, z gatunku takich, w których początkowy setup (rozstawienie, pierwsze karty) mogą mocno zdecydować o finałowym wyniku (to by było niezbyt dobrze) ? Czy jest sens planować więcej niż jeden ruch wszystkich graczy do przodu? (tzn. sytuacja "wymuszająca" ruchy, a to z kolei pozwala na predykcję końcowych pozycji i dalszych ruchów)