Znalazłem właśnie wariant na 3-4 osoby:
http://boardgamegeek.com/thread/1019609 ... er-variant
Nie ukrywam, że bardziej zależy mi na stworzeniu wariantu, w którym netrunnerzy są niezależni i nie współpracują. Czyli mamy rywalizację między graczami. W wariancie powyżej runnerzy działają razem.
W poście z BGG spodobała mi się kolejność: C, R1, C, R2 (jeżeli by się dobrze zastanowić to może i nawet C, R3, C, R4 - rozmarzyłem się, ale wyobraźcie sobie atak kilku runnerów na korporację, wyszła by z tego niezła batalia)
Początkowe przemyślenia (jeszcze nic z tego nie testowałem):
1. Zrezowany LÓD jest widoczny dla wszystkich
2. Korp może instalować jeden serwer proxy:
- nie można
przed nim instalować lodu,
- można
w nim instalować lód, koszt rezowania -2 kredyty (netrunner musi się z nim spotkać)
- nie można instalować na nim upgradów,
- może zawierać tylko jedną kartę,
- każdy projekt lub aktywa ma automatycznie +2 awansu,
- każdy projekt, który się znajduje na serwerze proxy może być ukończony dopiero w kolejnej turze Korporacji,
- skok na ten serwer zawsze kosztuje Runnera 2 kredyty i automatycznie otrzymuje on jednego taga.
3. Runnerzy mają do dyspozycji Host (obszar instalacji programów współdzielonych):
- koszt instalacji taki jak na karcie,
- koszt wykorzystania programu zainstalowanego przez innego runnera to 1 kredyt przekazywany do zasobów ogólnych.
- wszelkie dopłaty do programów przekazywane są właścicielowi programu (nie do głównych zasobów)
- Korporacja może kasować każdy program zainstalowany na Hoście poświęcając na to 1 klik i płacąc koszt instalacji.
4. Netrunnerzy nie mogą wykorzystywać żadnych kart innego Runnera z wyjątkiem tych zainstalowanych na Hoście.
5. Korporacja nie ponosi dodatkowych kosztów za instalacji kolejnych LOD’ów na jednym serwerze.
To tyle, a teraz sprowadźcie mnie na ziemię