hehe, nie ma się co spodziewać ulotek w skrzynkach pocztowych. Mamy litość dla listonoszy

Ale poważnie - PR z reklamą nie ma wiele wspólnego. PR wręcz odżegnuje się od reklamy, ich działka to kontakt z mediami.
REBEL zdecydował się na współpracę z firmą PR głównie w celu promocji planszówek. Uznaliśmy, że jak my się za to nie weźmiemy, to nikt się chyba nie weźmie, a imprezy typu Monopoly Warsaw Open nie są tym, o co nam chodzi.
W praktyce wygląda to tak, że firma PR przekazuje dziennikarzom informacje o planszówkach, które właśnie nie mogą być zbyt reklamowe, bo żaden dziennikarz nie umieści jako newsa takiej reklamy. Tak więc czasami udaje się umieścić nazwę sklepu, a czasami nie.
Generalnie mamy nadzieję zwiększyć zainteresowanie dziennikarzy tematem planszówek i nawiązać współpracę z mediami na tym poziomie. W Polityce zaczną ukazywać się recenzje, może w Wiedzy i Życiu, może w Nowej Fantastyce. Liczymy na więcej audycji podobnych do tej ostatniej w TOK FM, którą właśnie udało się zainicjować dzięki współpracy z Neuronem. Świadomi jesteśmy, że korzysta na tym też nasza konkurencja, ale mamy nadzieję, że w ostatecznym rozrachunku to my skorzystamy najwięcej
