Strona 1 z 1

Brawo dla Rebela

: 10 sty 2007, 12:28
autor: Crusader
To mi się podoba. Chcąc być poważną firmą należy poważnie podejść do kwestii wizerunku i komunikacji "ze światem".

http://wirtualnemedia.pl/document,,2052 ... on_PR.html

: 10 sty 2007, 12:32
autor: kwiatosz
Z tego co tam napisali to chyba dla Rebella :lol:

: 10 sty 2007, 12:33
autor: Crusader
kwiatosz pisze:Z tego co tam napisali to chyba dla Rebella :lol:
Literówka...
Tu jest trochę więcej: http://media.netpr.pl/notatka_69977.html

: 10 sty 2007, 15:02
autor: bb.bartosz
super, tylko co z tego wynika dla nas-czyli graczy i klientów sklepu?
ciekawe jakie będą działania agencji:)

: 10 sty 2007, 15:06
autor: jax
Dostaniesz reklamowke Rebela do skrzynki pocztowej zebys zakupil Mare Nostrum+dodatek.

: 10 sty 2007, 15:11
autor: Crusader
Co z tego wyjdzie zależy już tylko od kreatywności Rebela i tej agencji.

: 10 sty 2007, 16:56
autor: bb.bartosz
Dostaniesz reklamowke Rebela do skrzynki pocztowej zebys zakupil Mare Nostrum+dodatek.
wolałbym dostać do skrzynki pocztowej Mare Nostrum właściwe, no ostatecznie bez dodatku

w reklamówkę do noszenia zaopatrzę się we własnym zakresie
:D

: 10 sty 2007, 18:29
autor: Sasannka
hehe, nie ma się co spodziewać ulotek w skrzynkach pocztowych. Mamy litość dla listonoszy ;) Ale poważnie - PR z reklamą nie ma wiele wspólnego. PR wręcz odżegnuje się od reklamy, ich działka to kontakt z mediami.

REBEL zdecydował się na współpracę z firmą PR głównie w celu promocji planszówek. Uznaliśmy, że jak my się za to nie weźmiemy, to nikt się chyba nie weźmie, a imprezy typu Monopoly Warsaw Open nie są tym, o co nam chodzi. :lol:

W praktyce wygląda to tak, że firma PR przekazuje dziennikarzom informacje o planszówkach, które właśnie nie mogą być zbyt reklamowe, bo żaden dziennikarz nie umieści jako newsa takiej reklamy. Tak więc czasami udaje się umieścić nazwę sklepu, a czasami nie.

Generalnie mamy nadzieję zwiększyć zainteresowanie dziennikarzy tematem planszówek i nawiązać współpracę z mediami na tym poziomie. W Polityce zaczną ukazywać się recenzje, może w Wiedzy i Życiu, może w Nowej Fantastyce. Liczymy na więcej audycji podobnych do tej ostatniej w TOK FM, którą właśnie udało się zainicjować dzięki współpracy z Neuronem. Świadomi jesteśmy, że korzysta na tym też nasza konkurencja, ale mamy nadzieję, że w ostatecznym rozrachunku to my skorzystamy najwięcej 8)

: 10 sty 2007, 18:51
autor: bb.bartosz
brzmi ciekawie,
zobaczymy co wyjdzie
czekamy na linki do artykułów w wyżej wymienionych mediach