Strona 1 z 5

Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)

: 06 maja 2014, 13:27
autor: RedImp
Tak jak w temacie siadamy do roboty ;)

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 13:29
autor: mig
Achaja, Mordimer - tylko, żeby ilość przeszła w jakość ;)

Super wiadomość - powodzenia!

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 13:36
autor: Ink
Nie przeliczycie się z siłami aby?

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 13:37
autor: Kowal
Szczerze mówiąc nie sądziłem że pobożne życzenia fanów zostaną usluchane i spełnione ;) nie mniej jednak świetna wiadomość! Nie mogę się doczekać dalszych informacji!

Shut up and take my money!

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 13:37
autor: Galatolol
Fajnie. Tak bym to widział:
- Achaja - strategia, każdy kontroluje swoje państwo (tam chyba było trochę różnorodnych państewek przedstawionych), rozwój wojska, podboje, dyplomacja
- Mordimer - przygodówka

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 13:54
autor: mat_eyo
Gdzie mogę złożyć preorder? :D zostawcie Achaję i rzucajcie wszystkie siły na Mordimera!

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 14:55
autor: glorfindel
Proponuję założyć jeszcze kilka tematów z tytułami książek z FS :roll:

np.

Siewca Wiatru
Samozwaniec
coś z Wędrowyczem

Ciesze się, że takie gry powstają, ale zakładanie tematu, kiedy nie macie jeszcze nic do powiedzenia jest trochę słabe...

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 14:58
autor: farmer
No ciekawie, ciekawie.
Może z tego być naprawdę fajna przygodówka - dobrze ino, aby uchwycić ten kontrowersyjny i nietypowy temat... coby gra wyraźnie odróżniała się od szeregu innych przygodówek (w tym, mocnego konkurenta w postaci Wiedźmina).

Podzielę jednak obawy, które ktoś tu wyraził - czy aby udźwigniecie projektowanie dwóch nowych gier, w tym jednej ze zobowiązaniem wydania do maja 2015?
Bardzo nie chciałbym, aby takie fajne tematy jak Achaja i Mordimer zostały potraktowane pomacoszemu i zepsute przez pośpiech, brak wystarczających testów i innego rodzaju niedoróbki.

Niemniej jednak, trzymam kciuki i z przyjemnością będę obserwował postępy nad pracami :).

pozdr,
farm

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 22:17
autor: Ardel12
Spalić na stosie!! A jak dla mnie podejście detektywistyczne byłoby ciekawym zabiegiem. Jakby nie patrzeć większość przygód opowiada o rozwiązywaniu spraw. Ktoś kogoś zabił, ktoś inny się zabił, jeszcze inny dokonał samospalenia. Może coś ala Posiadłość Szaleństwa.

Jak słyszę przygodówka to od razu czuję łażenie postacią po mapie i tłuczenie wrogów plus wykonywanie bezpłciowych zadań. To gra ma mieć zapach palonych czarownic i poczucie zagrożenia. Może zrobić myk jak z PLO, czyli Inkwizytor jest postacią nas gnojącą, a my staramy się odprawić rytuały przyzwania nim wyśle nas na stos.

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 22:51
autor: Veridiana
Mam nadzieję, że post poprzednika jest na wyrost i temat gry nie będzie jednak taki obrzydliwy.
Robienie gry o czymś, co u wielu ludzi wywołuje fobiczne odruchy i zgrzytanie zębów jest trochę bez sensu. Gier o pająkach napadających stadnie na ludzi lub o spadaniu z wysokości stylem na mokrą plamę nie kojarzę, to i stosy sobie darujcie, please 8)

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 06 maja 2014, 23:22
autor: Zet
Veridiana pisze:o spadaniu z wysokości stylem na mokrą plamę nie kojarzę
Oryginalne, angielskie wydanie Spadamy czyli Falling było właśnie o tym :wink:

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 07 maja 2014, 01:14
autor: KubaP
Veridiana pisze:co u wielu ludzi wywołuje fobiczne odruchy i zgrzytanie zębów
Masz na myśli gry przygodowe? :mrgreen:

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 07 maja 2014, 07:45
autor: Ardel12
Veridiana pisze:Mam nadzieję, że post poprzednika jest na wyrost i temat gry nie będzie jednak taki obrzydliwy.
Robienie gry o czymś, co u wielu ludzi wywołuje fobiczne odruchy i zgrzytanie zębów jest trochę bez sensu. Gier o pająkach napadających stadnie na ludzi lub o spadaniu z wysokości stylem na mokrą plamę nie kojarzę, to i stosy sobie darujcie, please 8)
Czemu? Ostrzejsza,doroślejsza oprawa to chyba powinna być podstawa. Mimo wszystko świat Piekary jest okrutny,momentami obrzydliwy i pełen nieciekawych sytuacji (nie, że nudnych). Choć łatwo byłoby przesadzić, robiąc grę o budowie stosu,podpalaniu go a potem fajczeniu na nim ludzi (przybijanie ich,przywiązywanie, czy stary dobry łańcuch - nie zawsze z metalu;])

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 07 maja 2014, 10:01
autor: zia
Rozumiem ze krok pierwszy czyli rozmowy z wlascicielami marki/praw juz za wami, czy moze na zywym niedzwiedziu skore dzielicie ?

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 31 maja 2014, 20:15
autor: zia
Nie mowicie ze tym pytaniem zabilem takze i ten temat :/

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 31 maja 2014, 20:38
autor: vojtas
Zabiłeś. ;(

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 09:11
autor: RedImp
Czas odświeżyć nieco temat i zapytać Was o zdanie na temat gry planszowej na podstawie cyklu inkwizytorskiego Jacka Piekary. Jakie macie oczekiwania, kim chcielibyście grać, jakie elementy powinna zawierać gra.

:twisted: Mamy kilka szalonych koncepcji. Pierwsza i bardzo oczywista koncepcja to gra przygodowa gdzie gracze wcielają się w głównego bohatera i jego pomocników, przed którymi staja coraz trudniejsze zlecenia. Druga to bardziej złożona gra gdzie każdy z graczy prowadzi własny oddział Świętego Oficjum starając się osiągnąć jak największą skuteczność działania w walce z herezją. W takim wariancie mamy sporo zasobów/elementów (zasoby inkwizytorów, kasa - przejmowane majątki, informatorzy, etc.), jakimi musimy zarządzać przy nieustannej walce o wpływy z papistami/kanonikami. Taki wariant daje bezproblemową możliwość wprowadzenia głównego bohatera i jego ekipy, którą gracze będą mogli wykorzystywać do realizacji własnych celów.
Czekamy na wasze głosy, które trafniej pomogą nam dobrać właściwy kierunek działań.

Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 09:28
autor: Markus
Czyli nie mamy pomysłu :-(. Pomożecie? Nie!
Płacicie za pomysły ludziom którzy się zgłoszą?

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 09:31
autor: RedImp
Markus pisze:Czyli nie mamy pomysłu :-(. Pomożecie? Nie!
Pomysły mamy, lecz wolimy pytać graczy, bo to dla nich tworzymy gry a nie dla siebie - dzięki za nieocenioną pomoc;)

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 09:52
autor: galthran
Na pewno pierwsze, co mi się na myśl rzuciło, jak tylko kilka miesięcy temu się właśnie zastanawiałem co za grę można zrobić na podstawie prozy o Mordimerze to po prostu jakaś fajna, ciekawa i oczywiście mega klimatyczna przygodówka. Jednak jak przeczytałem teraz koncepcję starć grup inkwizytorów, to nie powiem też brzmi to dobrze :)

Generalnie przyjmę wszystko, byle ociekało klimatem książek - bo jest on moim zdaniem magnesem, który ludzi do Mordimera przyciągnął, a na pewno mnie :)

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 10:03
autor: Galatolol
Mi się zdecydowanie bardziej podoba druga koncepcja. Pierwsza brzmi nudno, natomiast myślę, że miałaby większe szanse trafić na szerokie wody (prostsza, mniej eurowata).
Markus pisze:Czyli nie mamy pomysłu :-(. Pomożecie? Nie!
Choćby naprawdę nie mieli pomysłu, to co jest złego w pomocy?

EDIT: propozycja Kwiatosza bardzo mi się podoba.

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 10:13
autor: kwiatosz
Przygodówkę to raczej szkoda z tego robić, przynajmniej w klasycznym rozumieniu. Ciekawe byłoby coś w stylu SH Consulting Detective, ale oczywiście wiem, że się nie sprzeda i nie tak prosto naprodukować tyle tekstu w klimacie. Euro mogłoby być na przykład w akademii, ale to prawie tak słaby pomysł jak robienie euro :twisted:

Ja najchętniej bym zobaczył grę 1vs reszta - jeden gracz gra siłami ciemności i sieje zepsucie we wsiach i miasteczkach, a drużyna inkwizytorów mu się przeciwstawia. Tylko nie poziom taktyczny, jak Descent, a strategiczny. Pojedyncze procesy bądź opanowania miast przez zło składałyby się na ogólną porażkę bądź zwycięstwo ciemności. Tak bym to widział najchętniej :D

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 10:16
autor: Muad'Dib
Koncepcja starć inkwizytorów wydaje mi się bardzo ciekawa. Tylko niech faktycznie mechanika się zazębia z tematem. Chodzi o uniknięcie sytuacji z Achają, gdzie właściwie to może być dowolny temat a tle gdzieś przemyka lekka nić fabularna.

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 10:32
autor: mat_eyo
Jak dla mnie gra detektywistyczna oparta o scenariusze, dwuosobówa.

Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)

: 02 lip 2015, 10:39
autor: ernin
Na pewno nie przygodówka.
Albo opcja 2 albo jakiś coop zezdrajcą? Super by bylo jak by najlepiej działała na 4-5 graczy