Rosyjskie koleje - pytania i wątpliwości
- JAskier
- Użytkownik wspierający
- Posty: 728
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 15:31
- Lokalizacja: Toruń
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Rosyjskie koleje - pytania i wątpliwości
1. Jak wygląda przydzielanie kart startowych w grze 2 i 3-osobowej (chodzi o te karty typu moneta, mnożnika x2 i jeszcze 2 inne). Nie ma o tym słowa w instrukcji. W rozgrywce 4-osobowej rozkłada się je na stole i jako pierwszy wybiera jedną dla siebie gracz czwarty, potem trzeci, potem drugi, pierwszy zaś nie otrzymuje karty. Jak to działa na 2 i 3 osoby?
2. Karty kolejności w turze? Po co Waszym zdaniem wprowadzono ten mechanizm? Dają one niejako "darmowe punkty" na koniec rundy każdemu z graczy...
2. Karty kolejności w turze? Po co Waszym zdaniem wprowadzono ten mechanizm? Dają one niejako "darmowe punkty" na koniec rundy każdemu z graczy...
- Wolf
- Użytkownik wspierający
- Posty: 1517
- Rejestracja: 12 lut 2012, 16:33
- Lokalizacja: Gdynia / Gdańsk
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 194 times
Re: Rosyjskie koleje
Działa dokładnie tak samo, jako pierwsza wybiera osoba ostatnia itd., a pierwszy gracz nie dostaje karty.JAskier pisze:1. Jak wygląda przydzielanie kart startowych w grze 2 i 3-osobowej (chodzi o te karty typu moneta, mnożnika x2 i jeszcze 2 inne). Nie ma o tym słowa w instrukcji. W rozgrywce 4-osobowej rozkłada się je na stole i jako pierwszy wybiera jedną dla siebie gracz czwarty, potem trzeci, potem drugi, pierwszy zaś nie otrzymuje karty. Jak to działa na 2 i 3 osoby?
Kolejność w tej grze jest bardzo ważna i daje wyraźną przewagę, te kilka punktów jest po to, żeby trochę zniwelować tą sytuację. Jest to po prostu element balansujący.JAskier pisze:2. Karty kolejności w turze? Po co Waszym zdaniem wprowadzono ten mechanizm? Dają one niejako "darmowe punkty" na koniec rundy każdemu z graczy...
- JAskier
- Użytkownik wspierający
- Posty: 728
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 15:31
- Lokalizacja: Toruń
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Rosyjskie koleje
Dzięki za odpowiedź! Poniżej kolejne pytanie:
3. Czy w grze 2 i 3-osobowej kart kolejności w turze gra tyle ile jest graczy? W innych grach tak jest, ale tu w instrukcji nie ma o tym ani słowa.
3. Czy w grze 2 i 3-osobowej kart kolejności w turze gra tyle ile jest graczy? W innych grach tak jest, ale tu w instrukcji nie ma o tym ani słowa.
- JAskier
- Użytkownik wspierający
- Posty: 728
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 15:31
- Lokalizacja: Toruń
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Rosyjskie koleje
Dzięki. I od razu pytanie nr 4, które nasunęło mi się po dzisiejszej partii.
4. Czy istnieje limit inżynierów jakich można zatrudnić? Przy planszy oraz na zdjęciu w instrukcji przedstawione są niby 4 sloty, ale nigdzie nie napisano o faktycznym ewentualnym limicie. Jak to z tym jest? Dziś w grze dwuosobowej miałem 5 i zastanawiam się czy było to zgodne z zasadami.
4. Czy istnieje limit inżynierów jakich można zatrudnić? Przy planszy oraz na zdjęciu w instrukcji przedstawione są niby 4 sloty, ale nigdzie nie napisano o faktycznym ewentualnym limicie. Jak to z tym jest? Dziś w grze dwuosobowej miałem 5 i zastanawiam się czy było to zgodne z zasadami.
- Wolf
- Użytkownik wspierający
- Posty: 1517
- Rejestracja: 12 lut 2012, 16:33
- Lokalizacja: Gdynia / Gdańsk
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 194 times
Re: Rosyjskie koleje
Możesz mieć ilu chcesz. Aczkolwiek pewien umiar proponuję zachować, przy pierwszych rozgrywkach czasami tworzy się trend, że wszyscy rzucają się na inżynierów kiedy tylko mają okazję, a to nie zawsze jest taki świetny ruch jak się wydaje. Oczywiście bonus punktowy to fajna sprawa i akcje z inżynierów też są dobre, ale to również spora inwestycja, oddajesz ruch żeby go kupić, a potem jeszcze musisz użyć robotnika, żeby go aktywować, a jak masz ich tak dużo to potem nie blokujesz pól na planszy innym graczom.
Re: Rosyjskie koleje
Podczas czytania polskiego tłumaczenia instrukcji gry zauważyłem, że mylone są dwa pojęcia (runda i tura), które mogą rodzić pewne wątpliwości u graczy. Obowiązuje zasada (podana w instrukcji gry na str. 5 - O zasadach – Cel gry): rozgrywka składa się z rund, a każda runda z wielu tur (aż do spasowania wszystkich graczy).
Zatem w takich miejscach instrukcji gry, jak:
1. Str. 2 - zawartość opakowania – jest tura powinno być runda
2. Str. 2 - opis 10 – jest tura powinno być runda
3. Str. 6 - Rozbudowa torów „na górze strony” – jest tura powinno być runda
4. Str. 7 – Górne i dolne akcje rozbudowy torów „opis prawej akcji” – jest tura powinno być runda
5. Str. 9 – czemu warto budować lokomotywy ? – jest tura powinno być runda
6. Str. 11 – Industrializacja „na górze strony” – jest tura powinno być runda
7. Str. 13 – Akcje poboczne „w 3 różnych miejscach” – jest tura powinno być runda
8. Str. 13 – Jak wynająć i używać inżynierów ? - jest tura powinno być runda
9. Str. 14 – Inżynierowie „w 3 różnych miejscach” - jest tura powinno być runda
10. Str. 14 – Czemu służy porządek tury ? – jest tura powinno być runda + jest runda powinno być tura (we wszystkich miejscach za wyjątkiem pierwszego zdania)
11. Str. 14 – Jak się przesunąć naprzód na torze porządku tury ? - jest tura powinno być runda
12. Str. 18 – Faza punktacji „u góry strony” - jest tura powinno być runda
13. Str. 19 – Po fazie punktacji - jest tura powinno być runda
14. Str. 20 – Faza punktacji „w 5 różnych miejscach na końcu opisu” - jest tura powinno być runda
15. Str. 20 – koniec gry – kto wygra ? „pierwsze zdanie opisu” - jest tura powinno być runda
16. Str. 21 – 2 graczy – przygotowanie do gry - jest tura powinno być runda
17. Str. 24 – Fabryki „robotnicy tymczasowi” - jest tura powinno być runda
Ponadto, na str. 5 Ogółem: Rozgrywanie Tury w zdaniu: „Gracz musi użyć robotników ze swojej rezerwy”, można było użyć słów „ze swoich zasobów”, gdyż słowo "rezerwa" może być mylone z tym samym słowem użytym w opisie 4 ze str. 4 (czy też w opisie „Po fazie punktacji” na str. 19).
Zatem w takich miejscach instrukcji gry, jak:
1. Str. 2 - zawartość opakowania – jest tura powinno być runda
2. Str. 2 - opis 10 – jest tura powinno być runda
3. Str. 6 - Rozbudowa torów „na górze strony” – jest tura powinno być runda
4. Str. 7 – Górne i dolne akcje rozbudowy torów „opis prawej akcji” – jest tura powinno być runda
5. Str. 9 – czemu warto budować lokomotywy ? – jest tura powinno być runda
6. Str. 11 – Industrializacja „na górze strony” – jest tura powinno być runda
7. Str. 13 – Akcje poboczne „w 3 różnych miejscach” – jest tura powinno być runda
8. Str. 13 – Jak wynająć i używać inżynierów ? - jest tura powinno być runda
9. Str. 14 – Inżynierowie „w 3 różnych miejscach” - jest tura powinno być runda
10. Str. 14 – Czemu służy porządek tury ? – jest tura powinno być runda + jest runda powinno być tura (we wszystkich miejscach za wyjątkiem pierwszego zdania)
11. Str. 14 – Jak się przesunąć naprzód na torze porządku tury ? - jest tura powinno być runda
12. Str. 18 – Faza punktacji „u góry strony” - jest tura powinno być runda
13. Str. 19 – Po fazie punktacji - jest tura powinno być runda
14. Str. 20 – Faza punktacji „w 5 różnych miejscach na końcu opisu” - jest tura powinno być runda
15. Str. 20 – koniec gry – kto wygra ? „pierwsze zdanie opisu” - jest tura powinno być runda
16. Str. 21 – 2 graczy – przygotowanie do gry - jest tura powinno być runda
17. Str. 24 – Fabryki „robotnicy tymczasowi” - jest tura powinno być runda
Ponadto, na str. 5 Ogółem: Rozgrywanie Tury w zdaniu: „Gracz musi użyć robotników ze swojej rezerwy”, można było użyć słów „ze swoich zasobów”, gdyż słowo "rezerwa" może być mylone z tym samym słowem użytym w opisie 4 ze str. 4 (czy też w opisie „Po fazie punktacji” na str. 19).
Re: Rosyjskie koleje
Ja się zastanawiam nad jednym:
Czy można dowolnie zamieniać lokomotywy na swojej planszy? Czy zainstalowana lokomotywa zostaje w miejscu zainstalowania i może być tylko wymieniona na wyższą?
Czy można dowolnie zamieniać lokomotywy na swojej planszy? Czy zainstalowana lokomotywa zostaje w miejscu zainstalowania i może być tylko wymieniona na wyższą?
- Wolf
- Użytkownik wspierający
- Posty: 1517
- Rejestracja: 12 lut 2012, 16:33
- Lokalizacja: Gdynia / Gdańsk
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 194 times
Re: Rosyjskie koleje
Możesz zamienić tylko na wyższą, ale masz swobodę decyzji, którą z lokomotyw sobie ulepszasz no i możesz odpalić "łańcuszek" ulepszeń w stylu: bierzesz 6, wymieniasz 4 na 6 i potem tą 4-ką zastępujesz inną niższą lokomotywę itd.
Re: Rosyjskie koleje
Co do tego nie miałem wątpliwości.
Chodziło mi konkretnie o zamianę dwóch posiadanych już lokomotyw miejscami.
Chodziło mi konkretnie o zamianę dwóch posiadanych już lokomotyw miejscami.
Re: Rosyjskie koleje
Witam,
Przeczytałem instrukcję raz i mam problem z tą grą.
1. Są pola na trzech torach w których aby otrzymać bonus należy mieć tor w odpowiednim kolorze oraz zasięg lokomotywy. W momencie kiedy klocek toru wejdzie na pole i zasięg lokomotywy wystarcza, dostajemy bonus. Np. w pierwszej linii na trzecim polu brązowy klocek + lokomotywa daje nam kolejnego robotnika. Jeśli bym nie miał lokomotywy to nie dostanę bonusu a co jeśli takie pole przeskoczy klocek a lokomotywę wstawię tam później, bonus otrzymam czy przepadł?
2. Fabryki są odwróconą stroną lokomotyw więc czy mogę od pierwszej tury brać lokomotywę z rezerw i odwrócić ją na fabrykę? Czy muszę czekać aż jakaś fabryka się pojawi w grze? Chodzi mi o taką sytuację gdzie mam już 4 lokomotywy i biorę piątą. Więc najsłabszą odrzucam lub też odkładam do rezerwa czy przerabia się ją na fabrykę? Czy inny grać może akcją wziąć lokomotywę którą odrzuciłem? Nie potrafię sobie wyobrazić tej sytuacji w grze po przeczytaniu instrukcji. Jak to działa?
Na chwilę obecną to wszystkie wątpliwości.
Przeczytałem instrukcję raz i mam problem z tą grą.
1. Są pola na trzech torach w których aby otrzymać bonus należy mieć tor w odpowiednim kolorze oraz zasięg lokomotywy. W momencie kiedy klocek toru wejdzie na pole i zasięg lokomotywy wystarcza, dostajemy bonus. Np. w pierwszej linii na trzecim polu brązowy klocek + lokomotywa daje nam kolejnego robotnika. Jeśli bym nie miał lokomotywy to nie dostanę bonusu a co jeśli takie pole przeskoczy klocek a lokomotywę wstawię tam później, bonus otrzymam czy przepadł?
2. Fabryki są odwróconą stroną lokomotyw więc czy mogę od pierwszej tury brać lokomotywę z rezerw i odwrócić ją na fabrykę? Czy muszę czekać aż jakaś fabryka się pojawi w grze? Chodzi mi o taką sytuację gdzie mam już 4 lokomotywy i biorę piątą. Więc najsłabszą odrzucam lub też odkładam do rezerwa czy przerabia się ją na fabrykę? Czy inny grać może akcją wziąć lokomotywę którą odrzuciłem? Nie potrafię sobie wyobrazić tej sytuacji w grze po przeczytaniu instrukcji. Jak to działa?
Na chwilę obecną to wszystkie wątpliwości.
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1137
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 54 times
Re: Rosyjskie koleje
Ad 1Arbaal pisze:Witam,
Przeczytałem instrukcję raz i mam problem z tą grą.
1. Są pola na trzech torach w których aby otrzymać bonus należy mieć tor w odpowiednim kolorze oraz zasięg lokomotywy. W momencie kiedy klocek toru wejdzie na pole i zasięg lokomotywy wystarcza, dostajemy bonus. Np. w pierwszej linii na trzecim polu brązowy klocek + lokomotywa daje nam kolejnego robotnika. Jeśli bym nie miał lokomotywy to nie dostanę bonusu a co jeśli takie pole przeskoczy klocek a lokomotywę wstawię tam później, bonus otrzymam czy przepadł?
2. Fabryki są odwróconą stroną lokomotyw więc czy mogę od pierwszej tury brać lokomotywę z rezerw i odwrócić ją na fabrykę? Czy muszę czekać aż jakaś fabryka się pojawi w grze? Chodzi mi o taką sytuację gdzie mam już 4 lokomotywy i biorę piątą. Więc najsłabszą odrzucam lub też odkładam do rezerwa czy przerabia się ją na fabrykę? Czy inny grać może akcją wziąć lokomotywę którą odrzuciłem? Nie potrafię sobie wyobrazić tej sytuacji w grze po przeczytaniu instrukcji. Jak to działa?
Na chwilę obecną to wszystkie wątpliwości.
Otrzymasz.
Ad 2
Możesz, ale bierzesz tę o najniższym numerze.
Nie musisz czekać.
Lokomotywę, na którą już nie masz miejsca odkładasz obok puli lokomotyw stroną fabryki do góry.
Nie może, bo już nie jest lokomotywą, lecz fabryką, ale jako fabrykę oczywiście może, bo pula fabryk jest wspólna.
Re: Rosyjskie koleje
Mam następujące pytanie:
Chodzi o ostatnią trasę z Moskwy do Kijowa. Pola od 1 do 4 oraz 8. Dodają one punkty tylko raz czy w każdej rundzie punktacji?
Teraz trzy przykłady, w każdym z nich mam lokomotywę o sile 8.
1: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
2: czarny tor leży na polu 8, szary tor leży na polu 5, (pod bonusowym żetonem), brązowy tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
3: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 4. Ile dostanę punktów?
dziękuje za odpowiedz
Chodzi o ostatnią trasę z Moskwy do Kijowa. Pola od 1 do 4 oraz 8. Dodają one punkty tylko raz czy w każdej rundzie punktacji?
Teraz trzy przykłady, w każdym z nich mam lokomotywę o sile 8.
1: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
2: czarny tor leży na polu 8, szary tor leży na polu 5, (pod bonusowym żetonem), brązowy tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
3: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 4. Ile dostanę punktów?
dziękuje za odpowiedz

- veljarek
- Użytkownik wspierający
- Posty: 1159
- Rejestracja: 07 sty 2009, 19:50
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 16 times
Re: Rosyjskie koleje
W każdej rundzie.Arbaal pisze:Mam następujące pytanie:
Chodzi o ostatnią trasę z Moskwy do Kijowa. Pola od 1 do 4 oraz 8. Dodają one punkty tylko raz czy w każdej rundzie punktacji?
Teraz trzy przykłady, w każdym z nich mam lokomotywę o sile 8.
1: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
2: czarny tor leży na polu 8, szary tor leży na polu 5, (pod bonusowym żetonem), brązowy tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
3: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 4. Ile dostanę punktów?
dziękuje za odpowiedz
Ad1- za szare 2 oraz za czarne 7
Ad2 - za szare 23 oraz za czarne 10 oraz za braz 4
Ad3 - za szare 4 oraz za czarne 0
_______________
Nie wystarczy grać w gry, trzeba jeszcze grać we właściwe gry
Nie wystarczy grać w gry, trzeba jeszcze grać we właściwe gry
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1137
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 54 times
Re: Rosyjskie koleje
W każdej rundzie.Arbaal pisze:Mam następujące pytanie:
Chodzi o ostatnią trasę z Moskwy do Kijowa. Pola od 1 do 4 oraz 8. Dodają one punkty tylko raz czy w każdej rundzie punktacji?
Teraz trzy przykłady, w każdym z nich mam lokomotywę o sile 8.
1: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
2: czarny tor leży na polu 8, szary tor leży na polu 5, (pod bonusowym żetonem), brązowy tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
3: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 4. Ile dostanę punktów?
dziękuje za odpowiedz
Ad 1
12 (10 za punkty bonusowe + 2 za szare)
Ad 2
47 (40 za punkty bonusowe + 3 za szare + 4 za brązowe) [Jeśli posiadasz płytkę bonusową zwiększającą punktowanie torów, to za brązowe 6.]
Ad 3
14 (10 za punkty bonusowe + 4 za szare)
Re: Rosyjskie koleje
Oki widzę tutaj dwie różne interpretacje i z takimi właśnie rozwiązaniami mieliśmy dylemat podczas wczorajszej gry 
Ja osobiście przychylam się do pierwszej interpretacji którą napisał Veljarek
Dlatego, że:
W przykładzie pierwszym - Kiedy szary tor leży na polu 2, to one przestają być już czarne tylko są szare. Odwołuję się do przykładu z instrukcji z wirtualnymi torami. Dlatego nie zbierają tych bonusowych punktów z czarnego toru.
Tak samo w przykładzie trzecim - przesuwając szary tor, niwelujemy punkty bonusowe z czarnych torów.
Drugi analogicznie, nie chce mi się rozpisywać, właściciele gry na pewno wiedzą o co chodzi.
Jak każdy, tak i ja chcielibyśmy grać poprawnie, więc jak liczyć punkty za ten tor?

Ja osobiście przychylam się do pierwszej interpretacji którą napisał Veljarek
Dlatego, że:
W przykładzie pierwszym - Kiedy szary tor leży na polu 2, to one przestają być już czarne tylko są szare. Odwołuję się do przykładu z instrukcji z wirtualnymi torami. Dlatego nie zbierają tych bonusowych punktów z czarnego toru.
Tak samo w przykładzie trzecim - przesuwając szary tor, niwelujemy punkty bonusowe z czarnych torów.
Drugi analogicznie, nie chce mi się rozpisywać, właściciele gry na pewno wiedzą o co chodzi.
Jak każdy, tak i ja chcielibyśmy grać poprawnie, więc jak liczyć punkty za ten tor?
- Wolf
- Użytkownik wspierający
- Posty: 1517
- Rejestracja: 12 lut 2012, 16:33
- Lokalizacja: Gdynia / Gdańsk
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 194 times
Re: Rosyjskie koleje
Nie, nie i jeszcze raz nie. W tej grze nie ma czegoś takiego jak niwelowanie punktów bonusowych przez lepszy tor. Raz zdobyty bonus jest na stałe, nie da się go usunąć. Cytat z instrukcji odnosi się do ogólnego punktowania. Zastosowanie go do bonusów jest błędem i kompletnie wypacza grę.Arbaal pisze:W przykładzie pierwszym - Kiedy szary tor leży na polu 2, to one przestają być już czarne tylko są szare. Odwołuję się do przykładu z instrukcji z wirtualnymi torami. Dlatego nie zbierają tych bonusowych punktów z czarnego toru. Tak samo w przykładzie trzecim - przesuwając szary tor, niwelujemy punkty bonusowe z czarnych torów.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2014, 10:19 przez Wolf, łącznie zmieniany 1 raz.
- veljarek
- Użytkownik wspierający
- Posty: 1159
- Rejestracja: 07 sty 2009, 19:50
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 16 times
Re: Rosyjskie koleje
A czy ktos inny moglby podac swoja interpretacje. Wydaje mi sie ze ja dobrze bram, ale reki sobie za to nie dam uciac.GrzeL pisze:W każdej rundzie.Arbaal pisze:Mam następujące pytanie:
Chodzi o ostatnią trasę z Moskwy do Kijowa. Pola od 1 do 4 oraz 8. Dodają one punkty tylko raz czy w każdej rundzie punktacji?
Teraz trzy przykłady, w każdym z nich mam lokomotywę o sile 8.
1: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
2: czarny tor leży na polu 8, szary tor leży na polu 5, (pod bonusowym żetonem), brązowy tor leży na polu 2. Ile dostanę punktów?
3: czarny tor leży na polu 5, szary tor leży na polu 4. Ile dostanę punktów?
dziękuje za odpowiedz
Ad 1
12 (10 za punkty bonusowe + 2 za szare)
Ad 2
47 (40 za punkty bonusowe + 3 za szare + 4 za brązowe) [Jeśli posiadasz płytkę bonusową zwiększającą punktowanie torów, to za brązowe 6.]
Ad 3
14 (10 za punkty bonusowe + 4 za szare)
_______________
Nie wystarczy grać w gry, trzeba jeszcze grać we właściwe gry
Nie wystarczy grać w gry, trzeba jeszcze grać we właściwe gry
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3185
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Re: Rosyjskie koleje
Czarne tory jako takie nie punktują.
Bardziej zaawansowane tory nie niwelują bonusów z gwiazdek.
GrzeL i wolf mają rację
Bardziej zaawansowane tory nie niwelują bonusów z gwiazdek.
GrzeL i wolf mają rację

- Firenski
- Użytkownik wspierający
- Posty: 1300
- Rejestracja: 26 sty 2007, 20:36
- Lokalizacja: Żory
- Has thanked: 2 times
- Kontakt:
Re: Rosyjskie koleje
Potwierdzam. GrzeL, Wolf i Veridiana mają całkowitą rację 
Jest to wyjaśnione w FAQu na stronie drugiej przed erratą.
To tak, żeby nie było już wątpliwości

Jest to wyjaśnione w FAQu na stronie drugiej przed erratą.
To tak, żeby nie było już wątpliwości

-
- Użytkownik wspierający
- Posty: 627
- Rejestracja: 17 gru 2011, 13:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
Re: Rosyjskie koleje
Czy polska instrukcja zawiera już informacje z FAQ angielskiego ?? Bo Bard nie wydał FAQ w wersji PL.