Strona 1 z 1

The Witcher: Adventure Game

: 07 sie 2014, 19:51
autor: Rafal_Kruczek
Wątku o wersji komputerowej nie znalazłem wiec zakładam.
Dostałem od GOG.com kod do Bety i pograłem sobie trochę dzisiaj.
Wrażenia na szybko.
Gra ciekawa ,ale irytująca downtimem - podczas tury przeciwnika nie mozna NIC zrobić poza biernym kibicowaniem czatowaniem i przeglądamiem logów rozgrywki - żadnej możliwości obejrzenia własnych kart i questa więc nie można nic zaplanować. Może w końcowej wersji to poprawią...
Zabawa w zbieranie śladów wskazówek w trzech kolorach, każdy quest wymaga dowodów (choć znalazłem 1 quest za złoto), a dowód to pewna liczba wskazówek w damym kolorze - w zaleznosci od postaci różna...
Sporo losowych wydarzen na kartach, kafelki z wrogami, walka na kosciach za pomocą "developmentów" mozna modyfikować wyniki kości i usyskiwac inne efekty.
Były problemy z połaczeniem sie do gry i CTD, ale gdy sesja się zaczeła gra działała stabilnie przez 2h do końca.

Re: The Witcher: Adventure Game

: 08 sie 2014, 11:21
autor: me-to
Udało się komuś uruchomić tę grę w trybie okienkowym?

Re: The Witcher: Adventure Game

: 08 sie 2014, 11:57
autor: Rafal_Kruczek
me-to pisze:Udało się komuś uruchomić tę grę w trybie okienkowym?
Jest taka możliwość - widziałem screenshoty z wersji okienkowej. Pewnie trezba popytać na forum GOG...

Re: The Witcher: Adventure Game

: 08 sie 2014, 22:28
autor: aspo
A jak można dostać klucz do bety (o ile jeszcze można)?

Re: The Witcher: Adventure Game

: 08 sie 2014, 22:31
autor: Rafal_Kruczek
aspo pisze:A jak można dostać klucz do bety (o ile jeszcze można)?
Ja znam 3 sposoby - nie wiem jak z ich skutecznoscia/aktulanością
1. kupic Witcher 3 na GOG w przedsprzedaży
2. zapisać sie do Bety na GOG i czekac (ja dostałem w ten sposób)
3. W obydwu powyższych sposobach dostaje sie drugi klucz który można komus przekazac

Re: The Witcher: Adventure Game

: 08 sie 2014, 22:32
autor: me-to
Na klucz do bety można zapisać się tutaj:

http://www.gog.com/galaxy

Ja swój dostałem po 2-3 dniach od zapisu.

Gra w oknie i zmiana ustawień graficznych jest możliwa w panelu konfiguracyjnym. Żeby go włączyć trzeba w Launcherze wcisnąć Ctrl+Shift i dopiero wtedy Play

Re: The Witcher: Adventure Game

: 08 sie 2014, 22:50
autor: Kiler
Gra w oknie:

1. Włączamy GOG launchera
2. Trzymamy klawisz "ctrl"
3. Z wciśniętym controlem klikamy "Play"
4. Zaznaczamy "windowed" i ustawiamy rodzielczość

Jak widać bardzo intuicyjna metoda :D

Re: The Witcher: Adventure Game

: 08 sie 2014, 23:34
autor: Rafal_Kruczek
Kiler pisze:Gra w oknie:

1. Włączamy GOG launchera
2. Trzymamy klawisz "ctrl"
3. Z wciśniętym controlem klikamy "Play"
4. Zaznaczamy "windowed" i ustawiamy rodzielczość

Jak widać bardzo intuicyjna metoda :D
Dzięki.
Jakby była udokumentowana lub zasygnalizowana w launchcerze to by była bardzo intuicyjna. :)

Re: The Witcher: Adventure Game

: 09 sie 2014, 00:12
autor: RunMan
A jak wrażenia z rozgrywki? Jestem po pierwszej grze dwuosobowej. Graliśmy do 1 questa, szczęśliwe dociąganie kart docfhodzenia (2 razy dociągnąłem karty odnoszące się do obecnych lokalizacji) poskutkowało szybkim zebraniem odpowiednich dowodów. Zarówno współgracz i ja, pomimo komunikatywnej znajomości angielskiego, nie wszystko wyłapaliśmy po lekturze tutoriala. Ogólnie przesuwanie się po mapie, dociąganie kart i rzuty kośćmi, czułem jakbym miał niewielki wpływ na to się dzieje. Pewnie przy dłuższej grze bardziej opłacalny byłby rozwój postaci i akcje specjalne, przy grze do jednego questa powtarzane w kółko travel/fast travel i dochodzenie.

Prosiłbym o wyjaśnienie poniższego - jeżeli kończę turę w danej lokacji to muszę rozegrać żetony złego losu bądź potwory znajdujące się w danej lokacji? Jeżeli nie ma ani jednego, ani drugiego to przesuwa się tor wojny?

Ja swój kod dostałem po zapisaniu na podanej kilka postów wyżej stronie, nie pamiętam kiedy się zapisywałem, ale myślę, że 1,5-2 miesiące mogło już minąć.

Re: The Witcher: Adventure Game

: 09 sie 2014, 10:50
autor: zbajszek
O dziwo miałem dwa adresy mailowe które były zarejestrowane w becie o których zupełnie nie pamiętam i w związku z tym dostałem 4 klucze. Także 1 zostawię dla siebie a 3 mam do oddania. Jakby ktoś chciał to pisać PW :).

Re: The Witcher: Adventure Game

: 09 sie 2014, 16:20
autor: mafiafb
zbajszek pisze:O dziwo miałem dwa adresy mailowe które były zarejestrowane w becie o których zupełnie nie pamiętam i w związku z tym dostałem 4 klucze. Także 1 zostawię dla siebie a 3 mam do oddania. Jakby ktoś chciał to pisać PW :).
Poszło PW :)

Re: The Witcher: Adventure Game

: 09 sie 2014, 21:00
autor: zbajszek
Kody zostały rozdane pierwszej trójce osób które do mnie napisały. Przyjemnej gry wszystkim :).

Re: The Witcher: Adventure Game

: 09 sie 2014, 23:04
autor: Wallenstein
Kiedy gracie?
Nie mogę się załapać do żadnej gry...

Re: The Witcher: Adventure Game

: 10 sie 2014, 03:27
autor: nahar
Czy dobrze rozumiem, że samemu nie da się grać?
To może dziś o jakieś ludzkiej porze ktoś by zagrał?
EDIT:

Gram. Z kim? Nie wiem.
Jestem Yarpenem, a przestoje mi nie przeszkadzają bo mam dwa monitory...

Re: The Witcher: Adventure Game

: 11 sie 2014, 08:09
autor: pan_satyros
(Po dłuższym obcowaniu z betą wersji online) Wiedźmin to raczej gra dla fanów przygodówek w stylu Talisman/Runebound. Natomiast porównanie do Elditch Horror jest tu nie do końca trafne - po pierwsze współpracy jest bardzo mało (przynajmniej online), po drugie lokacje nie mają własnego charakteru poza nazwą i ilustracją, co w AH i EH nie występuje z racji obecności specjalnych kart i zróżnicowanych akcji. Tu miejsca dają żetony, ewentualnie mogą być celem podróży; nie ma w nich "sklepików", wydarzeń, postaci do spotkania itp. To tak, jakby funkcję lokacji w AH ograniczyć do pozyskiwania wskazówki za wejście.

Ogólnie dominuje wrażenie wyścigu - kto szybciej wykona swoje zadania. W wersji online współpracy nie zaznałem (nie trafiłem na ani jedno takie zadanie, co sugeruje że w tej chwili nie są dodane) - raczej każdy sobie coś tam skrobie, na 2 osoby tym bardziej (w tym składzie gra osiąga poziom interakcji Talismana bez zaklęć na 2 osoby, toteż zdecydowanie polecam wariant 3+).
Wspominany wyścig objawia się również tym, że raczej mało kiedy warto biegać za zadaniami pobocznymi. Jeśli wpadną przy okazji - ok, ale zasadniczo gracze dążą do skończenia partii przez szybkie ukończenie trzech głównych zadań.

Całość działa na zasadzie "karta za 12 pkt wymaga zdobycia X zasobów i dostarczenia ich do miasta Y + czasami walki". Zasoby zdobywamy ciągnąc karty w wyniku jednej z akcji postaci (gdzie znów może być walka lub idź do miasta Z) lub poruszając się po mapie, gdyż za wejście do lokacji zawsze dostajemy żeton (niestety w wielu partiach skutkowało to sytuacją, w której ktoś ustawiał się w dobrym miejscu i co turę chodził między jednym, a drugim miastem trzepiąc sobie żetony).
Walka to kości z symbolami, za sukces (odpowiednią liczbę symboli miecza) są nagrody + za niespełnianie wartości obrony (liczba symboli tarczy) może być kara niezależnie od sukcesu ataku. Wartości można modyfikować rożnymi zdolnościami postaci - zazwyczaj dodają kilka mieczyków lub tarcz, coś zamieniają itp.

Oczywiście jest warstwa tematyczna i jak ktoś chce lekkiej gry z silnym aspektem "Pick-up and Deliver" to się nie zawiedzie, natomiast jak dla mnie ciut za mało tam "Trzewika w Trzewiku" ;)
Na razie podoba mi się bardziej od Talismana, lecz mniej od Eldritch Horror.
(przypominam, że to na podstawie bety online)

PS. Gra lubi "wyrzucić", więc granie na 3Q to max jeśli chcecie zakończyć partię w komplecie ;)
Niestety aktualnie po rozłączeniu nie można dołączyć do trwającej partii.

Re: The Witcher: Adventure Game

: 11 sie 2014, 10:38
autor: Rockas
To i ja dołożę trochę od siebie.

Rzeczywiście jest to taka trochę bardziej złożona i przemyślana wersja Talismana. Tak jak wspominał przedmówca - rozgrywka przypominała bardziej wyścig (kto pierwszy ten lepszy) - przemieszczamy się po mapie, zbieramy żetoniki i ewentualnie walczymy z potworem lub ciągniemy kartę złego losu. Mam wrażenie, że decyzje w grze są zbyt oczywiste. Idziemy tam gdzie są wskazówki w kolorze który potrzebujemy, bądź gdzie nie ma srebrnego bądź złotego potwora (z brązowymi można sobie poradzić). Również nie spotkałem sie z żadnymi support questami, więc z racji bety pewnie ich jeszcze nie ma. Miałem nadzieję, że każda lokacja lub chociaż dany region będzie charakterystyczny nie tylko pod względem tego jaki kolor wskazówek możemy tam otrzymać, ale też tego co może nas tam spotkać. Wykonując questy niby próbujemy kogoś tam zabić, schwytać, pomóc komuś, itd. ale nie czuć tego tak bardzo ponieważ tak jak wspominałem wszystko sprowadza się do zbierania żetoników w danym kolorze. Nie ma czegoś takiego, że w zależności od tego jaki kolor lupek potrzebnych do wykonania zadania zbieramy, gra od czasu do czasu reaguje jakimś wydarzeniem, aby odzwierciedlić to, że w międzyczasie gdy my podróżujemy coś się tam dzieje związanego z naszym zadaniem. To można by w zasadzie rozwiązać stworzeniem 3 talii wydarzeń w każdym z dostępnych kolorów.
To tyle z narzekania. Ogólne wrażenia są bliższe pozytywnych, klimat na pewno będzie bardziej wyczuwalny grając w papierową wersję, do tego dojdzie wspólne wykonywanie questów, docinki, itd. Mechanicznie gra też działa, choć nie ukrywam liczyłem na coś więcej. Dodam jeszcze, że gra ma duży potencjał na dodatki, które mogą znaczącą ulepszyć grę. Być może jestem przewrażliwiony, bo nie da się ukryć - Robinson jako gra przygodowa podniósł poprzeczkę baardzo wysoko.
Przypominam, że to tylko wrażenia z bety, która nie jest finalnym produktem! :D

Re: The Witcher: Adventure Game

: 11 sie 2014, 11:57
autor: sqb1978
Po zalogowaniu do GOG, podałem kod. No i nic... gra się nie pojawiła w bibliotece. Przy drugiej próbie podania kodu odpisuje, że został wykorzystany. W supporcie znalazłem link do "refresh'a" konta, ale to nic nie dało.

Miał ktoś podobny problem?

Re: The Witcher: Adventure Game

: 11 sie 2014, 13:04
autor: sqb1978
Ok udało mi się znaleźć i obejść buga:
miałem w bibliotece tylko jedną grę i był nią właśnie Wiedźmin. W tym przypadku gra była niewidoczna. W momencie dodania innej gry (tak aby było ich więcej niż 1 sztuka) - obie gry stają się widoczne. Można ten "trick" zrobić z dowolną inną darmową grą.

Przy okazji dostałem podziękowania od supportu GOG'a za tę rozkminkę :P

Re: The Witcher: Adventure Game

: 11 sie 2014, 17:29
autor: Wallenstein
A u mnie już drugi dzień mam problem z potwierdzeniem autentyczności... To znaczy, po włączeniu gry i próbie rozpoczęcia rozgrywki jest: VERIFICATION FAILED.

Re: The Witcher: Adventure Game

: 24 wrz 2014, 10:17
autor: Geralt
Pewnie już nie aktualne? Jeśli by było aktualne lub któs inny miałby takie wolne klucze byłbym ogromnie wdzięczny za 1 na priv. :).

Re: The Witcher: Adventure Game

: 28 wrz 2014, 09:38
autor: ramirez78
Ja również się zgłaszam jeżeli to nadal aktualne.

Re: The Witcher: Adventure Game

: 28 wrz 2014, 10:00
autor: RunMan
Ja mam jeden kod na zbyciu, chętnych zapraszam na PW

Re: The Witcher: Adventure Game

: 08 gru 2014, 22:10
autor: antsaren
Czy da się jakoś przyspieszyć akcje przeciwników przy graniu z komputerem? W tej chwili po wykonaniu swoich akcji czekam aż komputer wykona swoje ruchy i trwa to bardzo długo przy 4 graczach (co się da ustawić na "najszybciej" ustawiłem). Wczoraj przy dwóch grach z komputerem udało mi się posprzątać lodówkę łącznie z odmrożeniem (dużo efektów się skumulowało przez co oczekiwanie na swoją turę było bardzo długie). Dzisiaj wstawiłem gary do zmywarki i zrobiłem obiad. Nie wiem czy takie coś im przyświecało przy projektowaniu gry ("z nami posprzątasz cały dom") ale będąc przyzwyczajonym do szybkiej rozgrywki typu Ticket To Ride, Ascension, Race for the galaxy keldona to jest to trochę irytujące. Jak coś przegapiłem to bardzo proszę o informacje.:)