Re: Recenzenci gier których oglądamy/czytamy
: 24 maja 2023, 10:44
Jako fan South Park, nie mogłem się powstrzymać
Spoiler:
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Są wtyczki do przeglądarki, które przywracają wyświetlanie.
Polecam sprawdzić Youtube ReVanced
Właśnie miałem pytać co się stało z kanałem. Szkoda. Dalej bez perspektyw na powrót?
Pan w jarmułce obecnie w Izraelu siedzimiker pisze: ↑24 maja 2023, 12:55 Pięknie to zaczyna wyglądać jeśli idzie o ilość kciuków w dół. Również negatywnych komentarzy sporo, ale w USA jeszcze trwa noc, więc mogą zniknąć później, jak się pan w jarmułce obudzi.
SocialBlade też nie najgorzej. Ale śmieszne trochę, skoro koleś ma kanał o grach, który w rankingu jest na 2218 miejscu i chce 7.5kS za recenzję... Chyba, że w Games Rank wchodzą też kanały z grami wideo.
Myślałem, że przesadzasz, więc obejrzałem. I jednak niedoszacowałeś.
Jak to w biznesie, dopóki inwestycja się zwraca to wszyscy są zadowoleni
Their coverage of our previous campaign had a noticeable impact on our KS result.
Aktualnie trwa monetyzacja tej zabawnej dramy. Plus jest też taki, że widać jak marketing wygląda od kuchniHey Jesse!
We were very happy to watch your unboxing of the game, and are excited by the prospect of working with you on some further coverage of Aeon Trespass: Odyssey. Apologies for the late reply, but we’ve been swept away by ATO’s success and plans for 2023 and beyond!
I’m attaching Bartek, our PM, to this conversation. He will provide you with any further details and be in touch with you on behalf of ITU.
$US1,500 ($2,082) is still a bit steep compared to the market average, but nothing we couldn’t work with – at the end of the day it all depends on what the video is, how it’s put together and what the return in viewership is! We could do a ‘pilot’ and go from there!
zebrane do. kupyAs for our guidelines, it’s basic stuff of paid content: the coverage should be strictly positive, there should be no direct or prolonged comparisons to other games (you kept coming back to KDM in the unboxing video, which would be a no-no) in favour of focusing on ATO and so on.
Ale co w tym dziwnego? Płacą dużo kasy za video sponsorowane to ma być negatywne?Beskid pisze: ↑25 maja 2023, 13:46 Więcej rodzynek?
zebrane do. kupyAs for our guidelines, it’s basic stuff of paid content: the coverage should be strictly positive, there should be no direct or prolonged comparisons to other games (you kept coming back to KDM in the unboxing video, which would be a no-no) in favour of focusing on ATO and so on.
https://www.kotaku.com.au/2023/05/board ... -of-worms/
Problemem jest podejście i propozycja od Q - zapłać to nie wrzucę krytycznego filmu - a nie że ItU przez chwilę rozważało płatną promkę.Beskid pisze: ↑25 maja 2023, 13:46 Więcej rodzynek?
zebrane do. kupyAs for our guidelines, it’s basic stuff of paid content: the coverage should be strictly positive, there should be no direct or prolonged comparisons to other games (you kept coming back to KDM in the unboxing video, which would be a no-no) in favour of focusing on ATO and so on.
https://www.kotaku.com.au/2023/05/board ... -of-worms/
Pisałem gdzieś, że jestem zdziwiony? Tak działa rynek medialny i zintegrowany marketing kreatywny.
Years of coziness between publishers and the people filming their games has resulted in a community where the lines between advertising and coverage have become so blurred that email exchanges like the one above can take place, include the words “the coverage should be strictly positive” and nobody thought it was a bad idea putting that out in the public record.
My problem here isn’t that this proposed arrangement is somehow revelatory. This is common practice in board games media, and has been widely known, even by fans, for some time. My issue here, and what I think is worth talking about given the publication of such precise dollar values and pitches, is the question of who, exactly, does this kind of content serve? What are viewers and fans actually getting out of something like this?
Zrozumiałem twój komentarze "kolejne rodzynki" jako zdziwienieBeskid pisze: ↑25 maja 2023, 14:28
Pisałem gdzieś, że jestem zdziwiony? Tak działa rynek medialny i zintegrowany marketing kreatywny.
Jednak skoro sprawa wzbudza kontrowersje o takim zasięgu to może ta obustronna współpraca i negocjacje cenowe nie zawsze mają pozytywne uzasadnienie u odbiorcy. Ale odpowiem cytatami z tego linku bo są ciekawe
Przeczytałem pobieżnie ale fakt smutne to wszystko. Swoją drogą nie znałem wcześniej Into the Unknown Sp z o.o. Nie sądziłem również że w tej branży można taką kasę proponować za płatne recenzje. A z tego co widać w listach to jest to raczej branżowy standard.Beskid pisze: ↑25 maja 2023, 13:46 Więcej rodzynek?
zebrane do. kupyAs for our guidelines, it’s basic stuff of paid content: the coverage should be strictly positive, there should be no direct or prolonged comparisons to other games (you kept coming back to KDM in the unboxing video, which would be a no-no) in favour of focusing on ATO and so on.
https://www.kotaku.com.au/2023/05/board ... -of-worms/