Dzięki Pinata za błyskjawiczną odpowiedź

Tworząc tego krasia chciałem żeby był maksymalnie klimatyczny i żeby jego skille podkreślały to że jednak grasz Krasnoludem

Z tąd takie skille jak łarzenie po gòrach czy zwiększenie kryształów w kopalniach ... (które jak wspomniał Wojtas przeszły już kupę zmian i modyfikacji i na bank coś jeszcze trzeba tam poprawić bo mimo że pomysł zacny to jeszcze nie rozwinął skrzydeł)
1. "Upór krasnoluda" powinien mieć również ikonę leczenia.
- wiem o którą ikonę chodzi - w ostatecznej wersji będzie, bez obaw
2. "Runa przenaczenia" potencjalnie za silna. Można nią się pozbyć przeciwnika mającego słaby atak, ale silną obronę, zagrywając tą umiejętność w fazie ataku (już po fazie bloku i fazie zadawania obrażeń).
-ta runa to swoista 'przepowiednia' pozwala wymienić wroga tylko przed walką.
3. "Mithrilowa zbroja" zdecydowanie za silna. Od samego początku gry pozwala bez strat rozjeżdżać zielonych wrogów jak walec.
- raczej odpadnie. W zamyśle wydawał mi się pomysł zarąbisty ale testy Wojtasa go mocno zweryfikowały (i płakałem z tego powodu jak bóbr) Nie chcąc całkowicie rezygnować z pomysłu powstały zamienniki (runy odporności i runa opieki z czego runa odporności też się nie sprawdziła)
5. "Runa opieki". Czy "na czas walki z jednym wrogiem" oznacza, że umiejętność nie działa podczas walki z kilkoma wrogami? Jeżeli nie, to trzeba to przeredagować.
- działa tylko na jednego wroga w jednej walce (jeśli w tej samej turze masz więcej walk - to jedziesz dalej normalnie. Runa opieki już swoje zrobiła w tej rundzie.
6. "Krasnoludzkie szlaki". Raz w turze? Za free? Na góry? No tutaj to przesadziłeś najbardziej. Do tego nie jest opisane, czy góry stają się bezpiecznym terenem.
- tu grywalność skill zyskał dopiero po obniżeniu kosztu do '0'. Jak napisal Wojtas najdłuższą drogę przebył chyba właśnie ten skill

i w dodatku jest teraz w 2 wersjach jedna raz w turze i druga raz w rundzie ale z pobraniem karty na rękę (karta dlatego, bo brak motywacji wśród skilli) I sam nie potrafię chwilowo wybrać wersji lepszej (dlatego to jest już tu na forum)
7. "Na pohybel ..." narusza prawa autorskie A.S.

Dodatkowo z taką nazwą powinno być przegięte, a jest wyważone

- oj tam narusza ;P -> klimat jest ^^ zresztą jest w finalnej wersji złagodziłem go w nazwie do 'skurczybykom' co do samego efektu to fakt nazwa zobowiązuje więc można mu dać blok3 -> akt 3 (taka propozycja ;P)
8. "Runa rozszczepienia". Wszystko ok, ale nie do końca jestem pewien, jak to działa. Czy można np.: rozszczepić niebieski na dwa białe? Można by jakoś doprecyzować
- tak. Działa dokładnie tak jak napisałeś można rozszczepić biały na 2 niebieskie i odwrotnie lub 1 zielony na 2 czerwone lub odwrotnie. Tu w trakcie gry zauważysz że ten zapis jest podchwytliwy i tylko po to żeby dać alternatywę 2 kryształów bo zazwyczaj bedziesz dostawał jeden (bo rozszczepiając np niebieski na 2 rożne kolory to masz tylko 2 opcje: dać niebieski i pobrać: niebieski i biały lub 2 białe lub 2 niebieskie. Tyle. Co za tym idzie 2 krysztaly bedziesz mieć tylko w wypadku gdy wybierzesz opcje '2 biale' (ale pozbędziesz sie za to niebieskiego).
9. "Krew za krew".
- jak napisał woytas
10. "Krasnoludzkie kopalnie" proponuję w tekście zmienić "dowolnej kopalni" na "najbliższej kopalni". A i tak nie wiem, czy to nie za silny efekt. Natomiast część o dwóch kryształach jest jak najbardziej ok.
- z pozoru tylko wydaje się być takim koksem, praktyka pokazała zupełnie co innego. Była wersja z 'do najbliższej' ale się nie sprawdziła. Były też wersje bez albo tylko 2 osobne skille jeden od kryształow drugi od łarzenia tunelami - ale oba w pojedynkę też wypadły słabo...
dzięki za wszystkie rady bo ich właśnie potrzeba i sry za taki format postu ale pisałem z telefonu
