Strona 1 z 7

Dungeon Fighter / Wojownicy podziemi (A. Buonifino, L. Silva, L. Tucci Sorrentino)

: 27 kwie 2015, 20:49
autor: Lucrum Games
Wychodzimy spod ziemi i ogłaszamy!
Polskie wydanie jednej z najbardziej zwariowanej gry świata już w czerwcu! :)


DUNGEON FIGHTER PL
Obrazek

Ciemność, zobaczycie ciemność, ciemność zobaczycie :)
i będziecie się bawić jak nigdy dotąd. :lol:

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 27 kwie 2015, 21:03
autor: Curiosity

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 27 kwie 2015, 21:03
autor: TTR_1983
Świetna wiadomość. Wydawanie dodatków uzależniacie od sprzedaży podstawki?

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 27 kwie 2015, 21:07
autor: Gambit
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Miecz Przyjaźni znowu będzie mnie prześladował....

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 27 kwie 2015, 21:11
autor: Lucrum Games
Polskie wersje dodatków będą fundowane przez portale crowdfundingowe.

Do wydania gry czasem trzeba wiary, czasem nadziei, a czasem przekonania. My mamy wszystkiego po trochu i dlatego w drugiej połowie roku wrzucamy DF na wielbłądy i gnamy go przez kraj!

Na pewno potrzeba będzie kilka miesięcy żeby pomyśleć o dodatku, ale obiecujemy, że zrobimy akcję, bo dodatki są po prostu zaje..ste!

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 27 kwie 2015, 21:27
autor: TTR_1983
Lucrum Games pisze:Polskie wersje dodatków będą fundowane przez portale crowdfundingowe.
podoba mi się pomysł ;)
Nie wiem czy już to pisałem, ale bardzo mi się podoba strona w którą idziecie. Tak trzymać!

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 27 kwie 2015, 21:33
autor: Epyon
Gra jest w sumie fajna, jak ktoś lubi zręcznościówki, ale przekoziołkowanie kostki nad kartą jest nie do zrobienia i przez to gra jest zepsuta. ;)

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 01:11
autor: parasite
czekam i kupuję ! :) przydałoby się wrzucać trochę więcej informacji z procesu "spolszczenia", które nie pozwolą zapomnieć o projekcie.

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 13:35
autor: medicus
parasite pisze:czekam i kupuję ! :) przydałoby się wrzucać trochę więcej informacji z procesu "spolszczenia", które nie pozwolą zapomnieć o projekcie.
Jasne! Będziemy wrzucać polskie karty i... pozwolimy też fanom gry na działanie.

Tu i na http://www.facebook.com/lucrumgames w najbliższych dniach pojawią się karty,
do których będziecie mogli zaproponować swoje nazwy postaci, potworów czy przedmiotów.

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 13:48
autor: medicus
Epyon pisze:Gra jest w sumie fajna, jak ktoś lubi zręcznościówki, ale przekoziołkowanie kostki nad kartą jest nie do zrobienia i przez to gra jest zepsuta. ;)
@Epyon: no chyba nie wymiękasz przeciw Black Knightowi! :)

A tak na serio przywalenie Czarnemu Rycerzowi kością przez kartę to chyba najtrudniejszy cios w grze.
Zagadamy autorów, może pochylenie karty na 45 stopni do tarczy rozwiąże sprawę? :)

A jak nie, to czekają Cię długie, mordercze treningi :)

Obrazek

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 14:09
autor: GrzeL
Epyon pisze:[...]ale przekoziołkowanie kostki nad kartą jest nie do zrobienia[...]
Też słyszałem takie teorie, ale nie mają one potwierdzenia w rzeczywistości.

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 14:17
autor: Leser
Dungeon Fighter to dobra gra, która znakomicie się sprawdza, gdy musimy zaproponować coś "z innej beczki". Masz znajomych, dla których planszówki są nudne, bo "wszędzie stawiasz pionki i grasz karty"? Z DF udowodnisz, jakie odjechane mechaniki potrafią posiadać nowoczesne gry.

Jednak pełnym plaskiem DF zaczyna lśnić dopiero z dodatkami, więc super, że w planie jest ich wydanie.
medicus pisze: A tak na serio przywalenie Czarnemu Rycerzowi kością przez kartę to chyba najtrudniejszy cios w grze.
Zagadamy autorów, może pochylenie karty na 45 stopni do tarczy rozwiąże sprawę? :)
To dobry pomysł.

Warto też, o ile będzie to możliwe, doprecyzować nieco kwestię timingu poszczególnych zdarzeń w grze i może jakiś zwięzły poradnik, jak łączyć niektóre rzuty - czasem jest to całkiem intuicyjne (choć zwykle niezbyt łatwe;), czasem już połączenie dwóch wydaje się "technicznie" niewykonalne (przykład pierwszy z brzegu: rzut z nosa w połączeniu z rzutem "z modlitwy").

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 14:55
autor: rastula
Leser pisze:
Jednak pełnym plaskiem DF zaczyna lśnić dopiero z dodatkami,

gra jest aż tak bezlitosna, że wypłaca graczom plaskacze? (boję się pomyśleć na co te plaskacze są) ;)

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 15:14
autor: Lucrum Games
zależy z kim grasz :lol: i w co chcesz plasnąć :)

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 15:25
autor: Maxxx76
Ale to na pewno planszówka??? :-D

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 15:28
autor: medicus
Nieoficjalnie powiem, że niebawem ruszy konkurs na polski zajebiaszczy tytuł gry.
Możecie już myśleć.

Tak czy inaczej, ja zajmuję

PLASKI I BLASKI

:lol:

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 16:11
autor: Leser
Fajnie, że się pośmialiśmy. A coś w temacie tych doprecyzowań w instrukcji? Zrobicie z tym coś, czy niekoniecznie?

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 16:25
autor: Lucrum Games
Leser pisze:Fajnie, że się pośmialiśmy. A coś w temacie tych doprecyzowań w instrukcji? Zrobicie z tym coś, czy niekoniecznie?
Dzięki za zwrócenie uwagi. Dopytam autora i dam znać tutaj. Gdyby były nadal wątpliwości będziemy je wyjaśniać na bieżąco.

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 28 kwie 2015, 16:41
autor: Leser
Lucrum Games pisze:
Leser pisze:Fajnie, że się pośmialiśmy. A coś w temacie tych doprecyzowań w instrukcji? Zrobicie z tym coś, czy niekoniecznie?
Dzięki za zwrócenie uwagi. Dopytam autora i dam znać tutaj. Gdyby były nadal wątpliwości będziemy je wyjaśniać na bieżąco.
Ja mam wydanie niemieckie, więc opieram się na angielskiej instrukcji z BGG. Niewykluczone, że od czasu jej publikacji wszystko zostało już wyjaśnione i nie ma czego precyzować. Ja mam wątpliwość dotyczącą np. momentu aktywacji umiejętności bohaterów: czy przed, czy po przydzieleniu obrażeń, czy może gracz sam decyduje. Instrukcja nie stanowi jasno, czy jeśli konkretny rodzaj rzutu jest jednocześnie wymagany przez broń i np. umiejętność potwora, to czy trafiając otrzymuję bonus do obrażeń. Czy skorzystanie z umiejętności "no damage" powstrzymuje także umiejętności potwora takie jak kradzież przedmiotów, czy nie? Jaki jest status brązowej obwódki wokół tarczy - czy stanowi ona część tarczy, czy nie? Kilka innych drobiazgów z tego co pamiętam nie było jeszcze oczywistych, ale to musiałbym sprawdzić.

Najważniejszy jest jednak temat łączenia rożnych technik rzutów. Rzucenie kością ze wspomnianej "modlitwy" i jednocześnie ręką niepiśmienną nie wydaje się ultra-trudne... tylko jak to "legalnie" zrobić? W ogóle fajne byłoby opisanie różnych skomplikowanych rzutów w jakimś "kodeksie" z grafikami itp. Może strech goal do kampanii któregoś z dodatków?

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 02 maja 2015, 13:17
autor: Lucrum Games
Leser pisze:
Lucrum Games pisze:
Leser pisze:

Najważniejszy jest jednak temat łączenia rożnych technik rzutów. Rzucenie kością ze wspomnianej "modlitwy" i jednocześnie ręką niepiśmienną nie wydaje się ultra-trudne... tylko jak to "legalnie" zrobić? W ogóle fajne byłoby opisanie różnych skomplikowanych rzutów w jakimś "kodeksie" z grafikami itp. Może strech goal do kampanii któregoś z dodatków?
@Leser - jest nowa instrukcja do reprintu. Twoje uwagi (bardzo cenne) mamy spisane i podczas tłumaczenia poszukamy czy są wyjaśnienia. Jak nie będzie wyjaśnimy.

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 02 maja 2015, 13:30
autor: Lucrum Games
Zaczynamy zabawę w tłumaczenie polskiej wersji Dungeon Fightera.
Przez kilka dni będziemy wrzucać karty z potworami, przedmiotami i bohaterami.
Dla autorów najlepszych propozycji będą niespodzianki.
Więcej potworów i niespodzianek na http://www.facebook.com/lucrumgames

Nim zaproponujemy pierwsze karty,
proszę państwa, oto...Miś

Uszko mu się odlepi. Temu misiu
Pepin Baryła tuż przed walką

Obrazek


Dla niewtajemniczonych:
Żeby zadać cios potworom trzeba trafić do tarczy na stole. Kostkę rzucamy tak, by się odbiła raz przed tarczą.

Żeby trafić Misia nie wystarczy normalnie rzucić. Kostkę ustawiamy na pięści i musimy pstryknąć tak, by uderzyła w stół i zatrzymała się na tarczy. :lol:

Jeśli zatrzyma się gdzieś poza tarczą (albo w dziurze na tarczy) obrywamy od Misia (1 obrażenie). :roll:
Obrazek

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 02 maja 2015, 19:47
autor: medicus
Shady guy


Może i chudzielec, ale to prawdziwa żyła! Tylko czeka żeby zapodać Wam kosę między żebra. I czemu? Dla zasady czy tej prawie pustej sakiewki jaką trzymacie za pazuchą?

2 pkt życia
1 obrażenie
1 monetę gdy go ubijecie

Najlepiej załatwić go jego metodą, zajść go od tyłu.
Odwracacie się tyłem do stołu i rzucacie kostką.

Obrazek

Jak go nazwiemy?
Już zgłoszono kilka propozycji na fanpage'u Lucrum Games https://www.facebook.com/LucrumGames.
M.in.:
CIEŃ AS
SKRADAK
SZEMRAK

Zgłaszajcie swoje

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 02 maja 2015, 19:56
autor: Iesthir
Z Cute bear to za bardzo wyboru nie ma, bo chyba tylko Misio pasuje :)

Za to Shady guy to ewidentnie Szemrany Typ i nie ma co kombinować, żeby nie przekombinować.

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 02 maja 2015, 20:32
autor: Curiosity
Mi się podoba propozycja z Facebooka, czyli Cieńki Bolek

Re: DUNGEON FIGHTER PL czyli kostką! Dobijemy go kostką! :)

: 02 maja 2015, 20:48
autor: parasite
karamba ;)