Strona 1 z 1

Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 29 cze 2015, 04:03
autor: woytas
Zapraszam do oglądania rozgrywki w "Mage Knight".
Jest to "Podbój jednoosobowy". Bohaterem, który będzie przemierzał nieprzyjazne ziemie Atlantii jest Ymirgh, fanowski krasnolud.
Dzisiaj tylko 2 odcinki - Setup i Runda 1, ale jak najszybciej postaram się dodać kolejne. Jak będzie można zauważyć, na lektora do TV się raczej nie nadaję, ale mam nadzieję, że chociaż kilka osób dotrwa do końca serialu :)
Mage Knight - Podbój jednoosobowy - Ymirgh
Gdyby ktoś miał ochotę podzielić się swoimi uwagami, skomentować, ukamieniować, to jak najbardziej zachęcam.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 29 cze 2015, 23:36
autor: woytas
Dodałem drugą rundę. Link w pierwszym poście.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 30 cze 2015, 19:50
autor: AiS
Hej Woytas

Świetne filmiki - miło się oglądało (podczas obiadu :-) ). Na pochwałę zasługuje super jakość dźwięku.

Filmiki spokojnie mogą służyć jako wprowadzające dla osób rozpoczynających przygodę z MK. Z początku myślałem, że mógłbyś obcinać końcowe przygotowania nowej rundy, ale właśnie ze względu na instruktażowe przesłanie filmików zmieniłem zdanie - ktoś, kto wie co i jak nie musi przecież oglądać do końca.

A z racji wspólnie rozegranych gier przesyłam jeszcze jedną uwagę na PW - wykorzystasz jak będziesz uważał :-)

Ogólnie - świetna robota. Zaczynam odkładać po trochę czasu, żeby zagrać Krasnoludem.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 30 cze 2015, 23:28
autor: woytas
Dodałem Rundę 3. Można oglądać.

Ais znalazł błąd w trakcie rozgrywki, w rundzie 2. Ciekawe czy ktoś jeszcze zwrócił na to uwagę. Mam nadzieję, że więcej wpadek nie będzie. Dzięki Ais.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 01 lip 2015, 23:04
autor: woytas
Runda 4 dodana do playlisty.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 02 lip 2015, 23:04
autor: woytas
Runda 5 już jest gotowa do oglądania.
Jak tak będę sam do siebie pisał, post pod postem, to mnie zaraz moderator #%@&@*#(#).

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 03 lip 2015, 08:28
autor: maly74
Całkiem niedawno zakupiłem grę i zaczynam przygodę z MK.
Właśnie takiej relacji szukałem, świetny materiał dla początkujących graczy

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 03 lip 2015, 09:42
autor: pioma10
woytas pisze:Runda 5 już jest gotowa do oglądania.
W 5 rundzie, przy podboju miasta nie wziąłeś chyba na rękę rany po użyciu "Krwawego szału".

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 03 lip 2015, 11:02
autor: woytas
pioma10 pisze:W 5 rundzie, przy podboju miasta nie wziąłeś chyba na rękę rany po użyciu "Krwawego szału".
Chyba masz rację, kolejna wpadka :) Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, to ewidentnie moja wina. Dzięki za zwrócenie uwagi, wieczorem dodam odpowiednią adnotację do video.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 03 lip 2015, 18:40
autor: Fegat
Przeraża mnie ta gra :lol:

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 03 lip 2015, 22:57
autor: woytas
Runda 6 (i ostatnia) została dodana do playlisty.
Ciekaw jestem opinii na temat mojej prezentacji/rozgrywki, ale jakoś do tej pory nikt za bardzo nie miał ochoty się wypowiedzieć.
Fegat pisze:Przeraża mnie ta gra :lol:
Ty się jej nie bój, ty jej staw czoła! Gra na pierwszy rzut oka wydaje się trudna, ale po 2-3 grach większość zasad pozostaje w głowie.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 03 lip 2015, 23:22
autor: grabash4u
Wydaje mi się, że kiedyś (rok wstecz) widziałem twoją prezentację MK na ZunTzu i pisałem że to jeden z lepszych runtruogh jakie są dostępne. To, że kilka razy zapominasz jakiś szczegół, to naprawdę drobnostka - MK ma od groma detali, dlatego tym większy szacunek za ogarnięcie rozgrywki. Bardzo dobra robota! Proszę o więcej.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 04 lip 2015, 00:03
autor: Fegat
woytas pisze:Runda 6 (i ostatnia) została dodana do playlisty.
Ciekaw jestem opinii na temat mojej prezentacji/rozgrywki, ale jakoś do tej pory nikt za bardzo nie miał ochoty się wypowiedzieć.
Fegat pisze:Przeraża mnie ta gra :lol:
Ty się jej nie bój, ty jej staw czoła! Gra na pierwszy rzut oka wydaje się trudna, ale po 2/3 grach większość zasad pozostaje w głowie.
Nie chce mi się uczyć tych wszystkich zasad na pamięć. Tylko dlatego nie mam jeszcze MK w domu :D

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 04 lip 2015, 00:42
autor: woytas
grabash4u, tak, kiedyś nagrałem dwie pierwsze rundy i gdzieś to na forum jeszcze powinno być, ale jakość nagrania była słabiutka, zainteresowanie też nikłe, więc dalej się w to nie bawiłem. Fajnie, że ci się podoba to co nagrałem teraz. Dzięki za budujący komentarz :D

Fegat, gra wspaniale ci się odwdzięczy za poświęcony jej czas :)

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 05 lip 2015, 23:33
autor: woytas
Wszystkie odcinki wrzucone. Oglądalnośc pozytywnie mnie zaskoczyła, spodziewałem się dużo mniejszej ilości wejść.

W trakcie rozgrywki nie obyło się bez kilku wpadek:

Runda 2
W trakcie palenia Klasztoru wyzwałem do walki dodatkowo Rozwścieczonego wroga (Orka). Takie zagranie jest nieprawidłowe, co mi niestety umknęło. Nie mogę wyzwać Rozwścieczonego wroga paląc Klasztor. Można tak zagrać tylko gdy szturmujemy ufortyfikowane miejsce - Basztę, Wieżę Maga lub Miasto. W miejscach przygód takie zagranie również jest niedozwolone.

Runda 5
Nie wziąłem karty rany na rękę za zagranie Krwawego Szału.

Runda 6
Obie poniższe wpadki działały na moją niekorzyść, więc pomimo tego że się zdarzyły, to na szczęście nic na nich nie zyskałem.
W trakcie szturmu na miasto w fazie przyjmowania ran, powinienem wziąć tylko 2 rany na rękę (wziąłem 3), dzięki skillowi który posiadałem mój pancerz był powiększony o 1, czyli wynosił 4.
Chowańce zyskali dodatkowe 3 ataku dzięki zagranej przed walką karcie "Żar Walki", ale o tym też oczywiście zapomniałem.

Wszystkie te uwagi dodałem jako adnotacje do filmików.

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 06 lip 2015, 10:16
autor: pioma10
woytas pisze:Wszystkie odcinki wrzucone. Oglądalnośc pozytywnie mnie zaskoczyła, spodziewałem się dużo mniejszej ilości wejść.
Wielkie dzięki za możliwość obejrzenia 'podboju' w Twoim wykonaniu. Liczę na więcej :).

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 06 lip 2015, 20:16
autor: AiS
woytas pisze:Wszystkie odcinki wrzucone. Oglądalnośc pozytywnie mnie zaskoczyła, spodziewałem się dużo mniejszej ilości wejść.

W trakcie rozgrywki nie obyło się bez kilku wpadek:

Runda 2
W trakcie palenia Klasztoru wyzwałem do walki dodatkowo Rozwścieczonego wroga (Orka). Takie zagranie jest nieprawidłowe, co mi niestety umknęło. Nie mogę wyzwać Rozwścieczonego wroga paląc Klasztor. Można tak zagrać tylko gdy szturmujemy ufortyfikowane miejsce - Basztę, Wieżę Maga lub Miasto. W miejscach przygód takie zagranie również jest niedozwolone.

Runda 5
Nie wziąłem karty rany na rękę za zagranie Krwawego Szału.

Runda 6
Obie poniższe wpadki działały na moją niekorzyść, więc pomimo tego że się zdarzyły, to na szczęście nic na nich nie zyskałem.
W trakcie szturmu na miasto w fazie przyjmowania ran, powinienem wziąć tylko 2 rany na rękę (wziąłem 3), dzięki skillowi który posiadałem mój pancerz był powiększony o 1, czyli wynosił 4.
Chowańce zyskali dodatkowe 3 ataku dzięki zagranej przed walką karcie "Żar Walki", ale o tym też oczywiście zapomniałem.

Wszystkie te uwagi dodałem jako adnotacje do filmików.
Obejrzałem całość - zawsze fajnie popatrzeć na rozgrywkę kogoś innego.
Moje trzy grosze (to już razem 6 gr, ale obiecuję że więcej nie będzie) ;-) :

Runda 3
17:00 Zapewne zaaferowany przez odkrywanie kafla terenu i żetonów ruin straciłeś 3 punkty ruchu pozostałe z karty "Improwizacja"

Runda 4
34:30 Podczas awansu nie odkryłeś nowego herbu swojego bohatera, co do końca gry skutkowało bazowym pancerzem 3 zamiast 4 (a nawet zamiast 5 po dobraniu skila "Runa opieki")
35:45 Powiedziałeś, że WG nie może mieć więcej niż 3 białe kryształy. Reguła trzech kryształów nie dotyczy WG. Nie miało to akurat wpływu na Twoją grę.

Runda 6
19:35 W tym scenariuszu zdobycie obydwu miast powoduje, że gracz rozgrywa jeszcze jedną turę, ale WG już nie.
Dałoby Ci to kilka PZ więcej z racji kart w talii WG. Dodatkowo ze skila "Wypijmy za błędy" mogłeś dołożyć jeszcze jedną kartę do talii WG - zawsze to punkcik do statystyk.
Swoją drogą - "Wypijmy za błędy" - genialna nazwa :-)

Podsumowując:
Wiem z doświadczenia, że dużo trudniej gra się w pojedynkę, bo nikt nie może wyłapać Twoich błędów na bieżąco, a jeśli nawet zrobisz to sam to bardzo często jest już za późno na odwracanie zmian. Presja kamery też na pewno nie pomaga.
Większość wpadek w Twojej rozgrywce była jednak na niekorzyść, więc nikt nie powinien podważać zwycięstwa Ymirgha.

Odwaliłeś kawał dobrej roboty. Liczba fanów MK powinna teraz lawinowo rosnąć, czego Tobie i sobie życzę.
Pozdrawiam
AiS

Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy

: 06 lip 2015, 22:14
autor: woytas
Mam tylko nadzieję, że ktoś przeze mnie nie będzie popełniał błędów w trakcie gry :)
Z tymi kryształami Wirtualnego Gracza to byłem gotów dać sobie rękę uciąć, ale masz rację, zasada 3 kryształów nie obowiązuje WG.