Duża planszówka z klimatem 2-4 osoby

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Awatar użytkownika
zlyczarny
Posty: 40
Rejestracja: 26 lip 2015, 21:50
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Duża planszówka z klimatem 2-4 osoby

Post autor: zlyczarny »

Cześć,

Śledzę forum od kilku miesięcy i postanowiłem się zarejestrować, może ktoś pomoże w wyborze gry :)
Jestem początkujący w grach planszowych, lubię obszerne planszówki, posiadam już Horror w Arkham, Robinsona Crusoe oraz kilka mniejszych gier. Szukam kolejnej, ważne cechy których szukam:
ilość graczy: 2-4, najczęściej gram z dziewczyną, jak się uda spotkać z znajomymi to wtedy gramy w 4.
Czas: nie straszne mi są 4 godzin z Arkham horror, więc rozrzut duży 1-5h :)
Regrywalność: ważne by gra była regrywalna, bardzo mi się podoba pomysł z Robinsona z wieloma scenariuszami, jest więcej takich planszówek? Arkham za to ma tyle kart i postaci że też się nie powtarza.
Klimat: może być też horro,fantasy, science fiction czy coś innego, nie pociągają mnie jedynie klimaty 1 czy 2 wojny światowej.
Dobrze by było gdyby nie było bardzo dużo negatywnej interakcji bo znów dostane focha za zepsucie całego misternego planu :D

Może też pomoże co mam i co mi się podoba. Horror w arkham 5/5, Robinson 5/5, Neuroshima hex 3/5 (za dużo liczenia :P za to często gram w neuroshime na telefonie), Gra o tron (grałem na razie tylko 2 razy i nie wiem może źle grałem, ale nie spełniło moich oczekiwań),Waleczne piksele 3/5 (za dużo małego tekstu i zapamiętywania go), List miłosny 5/5 (takie proste, a takie wciągające), Podziemne królestwa (4/5 zakupione przypadkowo na pyrkonie, okazało się całkiem dobre)

Zastanawiam się nad:
Listy z Whitechapel
Ghost Stories
Osadnicy: Narodziny Imperium
Abyss (Głębia)
Cytadela
7 Cudów Świata
Tajemnicze Domostwo
Awatar użytkownika
Patyk
Posty: 324
Rejestracja: 15 mar 2015, 10:43
Lokalizacja: Wrocław